26/9 Leganés - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2018/2019

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 26/9 Leganés - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Godt vi tabte. Sådan en præstation fortjener intet andet end hån.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 26/9 Leganés - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

emo skrev:6 kampe og 4 point smidt, og så imod disse to hold.

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk
Det skærer i øjnene. Benzema slikker sig til gengæld om munden. Jeg skal være den første til at lykønske Real Madrid, når de om nogle måneder står med ligatrofæet, for de spiller rent faktisk flot fodbold under Lopetegui. Real Madrid er blevet mere Barcelona end Barcelona er. Det er den mest forfærdelige realisation at kunne nå, men det er nu engang sådan det forholder sig. Lucho har i øvrigt sin pæne andel i det, ved at takke pænt nej til Kroos.

Ialocin
Indlæg: 727
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 115 gange

Re: 26/9 Leganés - FC Barcelona

Indlæg af Ialocin »

Fuck Pique. Han har været decideret dårlig i et par sæsoner nu, og det han har gang i for tiden er jo absurd. Han får jo Röcker til at fremstå god til sammenligning.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 26/9 Leganés - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Piquénbauer skrev:Godt vi tabte. Sådan en præstation fortjener intet andet end hån.
Men vi har nu hånet dem i flere måneder, men ingen reaktion, der sker intet.

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk
Allez...

Emancipator
Indlæg: 188
Tilmeldt: ons apr 05, 2017 6:56 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 10 gange

Re: 26/9 Leganés - FC Barcelona

Indlæg af Emancipator »

Piquénbauer skrev:Godt vi tabte. Sådan en præstation fortjener intet andet end hån.
totalt enig. Er du vild hvor er det dårligt.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 26/9 Leganés - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

emo skrev:
Piquénbauer skrev:Godt vi tabte. Sådan en præstation fortjener intet andet end hån.
Men vi har nu hånet dem i flere måneder, men ingen reaktion, der sker intet.

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk
Der er noget der siger mig at man i Barcelona er ret ligeglad hvad der bliver skrevet her. Og på twitter. Det er dog noget andet når der er utilfredshed i aviserne og blandt de lokale fans.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 26/9 Leganés - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Kvoller skrev:Det er jo så vildt elendigt. Havde vi haft masser af forsøg og godt spil, så kunne jeg godt leve med at tabe - men det her, hvor spillet er total hovedløst og der næsten ikke er nogle chancer, det er jo decideret pinligt. Og det er jo ikke kun den her kamp, det var også sidste mod Girona.
Det har været det sidste år?

Vi spiller jo uden nogen som helst retning. Vi taber i dag på pinlig pinlig pinlig forsvarsfejl. Men det værste? - Vi skaber INTET fra det 15. minut og frem til ca 86. min. Ingenting. Nada. Mod ligaens bundhold. Med alle stjernerne inde.

Det er derfor, at vi på trods af en double, alle bør hade Valverde som pesten. Han har ødelagt vores fodbold. Ødelagt det!

Jeg gider vitterligt ikke engang se os spille!? Jeg glæder mig ikke mere!? Der har været et par halvlege hvor det har set godt ud - men firkantet sagt, så skyldes det reelt at Messi har været i hopla. Og det er bare uholdbart i en holdsport.

Jeg vil have den her midterholdstræner ud. Og det er NU! Jeg mener det. Vi kan vinde de næste 10 kampe, jeg vil stadig have ham ud. Han har ødelagt den magi jeg elsker ved Barca! Jeg troede LE var slem, men ham her... han spiller jo fodbold som man gør det i West Ham!? Vi er Barca! Pinligt og man kan ikke være det bekendt overfor os fans!
Forumlegende

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 26/9 Leganés - FC Barcelona

Indlæg af klogfyr »

Forfærdelig indsats, mindede om Roma kampen. Ingen indsats, ingen motivation og ingen chancer skabt.

Det er kedeligt at se vores spil, selv når vi vinder, men det er tortur, når vi taber. Valverde bliver ikke fyret, men kunne sgu være rart med en anden træner. Vi kommer ikke til at spille underholdende under ham. Han har det ikke i sig.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 26/9 Leganés - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Jesus fucking mama mia!!!

Hvor er jeg glad for jeg ikke så den kamp:(

Men altså, helt ærligt!!! Der må sku da falde en tanke eller 2 hos ledelsen. Det går jo ik det her, hva!?

En tilfældig assistent vil kunne gøre det mindst lige så godt tænker jeg.

Har der egentlig været antydning af utilfredshed i truppen indtil videre?? Så længe der ikke er det, så får han sku nok lang snor..

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 26/9 Leganés - FC Barcelona

Indlæg af MessiPogba »

Siger det lige en gang til.

Sergi Roberto er simpelthen ikke god nok som back. Og som CM har han begrænsninger i sit spil, fordi han ikke ejer et gram kreativitet i sit spil. Fin squadspiller, men prøv at sammenligne ham som back med Kimmich, som ligesom Roberto også er omskolet, Carvajal. To af de bedste højrebacker i verden, fordi de er så dygtige med bolden og de er så aggressive i det offensive, at de konstant løber og skaber plads og chancer for medspillerne. Selv Dani Alves som pensionist er at foretrække. Han kan ikke angribe, og han er så nem at angribe, fordi han forsvarer så dårligt.

Og så krydrer man det med at have Pque som han side om side makker.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: 26/9 Leganés - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Emancipator skrev:Pique er alt for arrogant. Forhelved det dårligt at han aflever bolden direkte hen i foden på en modstander foran mål. Vermalen eller ej
Enig. Delv miniputter ved godt, at man aldrig afleverer på tværs ind i sit eget felt. Aldrig.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 26/9 Leganés - FC Barcelona

Indlæg af MessiPogba »

Daluigi skrev:
Kvoller skrev:Det er jo så vildt elendigt. Havde vi haft masser af forsøg og godt spil, så kunne jeg godt leve med at tabe - men det her, hvor spillet er total hovedløst og der næsten ikke er nogle chancer, det er jo decideret pinligt. Og det er jo ikke kun den her kamp, det var også sidste mod Girona.
Det har været det sidste år?

Vi spiller jo uden nogen som helst retning. Vi taber i dag på pinlig pinlig pinlig forsvarsfejl. Men det værste? - Vi skaber INTET fra det 15. minut og frem til ca 86. min. Ingenting. Nada. Mod ligaens bundhold. Med alle stjernerne inde.

Det er derfor, at vi på trods af en double, alle bør hade Valverde som pesten. Han har ødelagt vores fodbold. Ødelagt det!

Jeg gider vitterligt ikke engang se os spille!? Jeg glæder mig ikke mere!? Der har været et par halvlege hvor det har set godt ud - men firkantet sagt, så skyldes det reelt at Messi har været i hopla. Og det er bare uholdbart i en holdsport.

Jeg vil have den her midterholdstræner ud. Og det er NU! Jeg mener det. Vi kan vinde de næste 10 kampe, jeg vil stadig have ham ud. Han har ødelagt den magi jeg elsker ved Barca! Jeg troede LE var slem, men ham her... han spiller jo fodbold som man gør det i West Ham!? Vi er Barca! Pinligt og man kan ikke være det bekendt overfor os fans!
<3
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 26/9 Leganés - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Piquénbauer skrev:
emo skrev:
Piquénbauer skrev:Godt vi tabte. Sådan en præstation fortjener intet andet end hån.
Men vi har nu hånet dem i flere måneder, men ingen reaktion, der sker intet.

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk
Der er noget der siger mig at man i Barcelona er ret ligeglad hvad der bliver skrevet her. Og på twitter. Det er dog noget andet når der er utilfredshed i aviserne og blandt de lokale fans.
Man = vi fans. Er da af den opfattelse at mange bredt har ytret sig om det dårlige spil, måske ikke aviserne direkte men fans har. Om du gør det på en cafe i Barcelona eller på det sociale medier er vel lige godt?

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk
Allez...

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 26/9 Leganés - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

Hold da kæft vi er til grin! :mad:

Men jeg er faktisk ikke så overrasket, jeg have også forudset at vi ikke får noget titler i år :sørgelig:

RM tager liga titlen, og vi når kun et step videre i CL end sidste sæson, og CDR smider vi for at satse på CL.

Valverde SKAL FYRES OG DET KAN KUN GÅ FOR LANGSOMT! Utrolig han stadig er træner for os, han har ingen plan både offensivt og defensivt!
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: 26/9 Leganés - FC Barcelona

Indlæg af LeoMessi »

emo skrev:Og Messi, hvor har du været henne i anden halvleg. Smidt ligeså meget væk som Cou.

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk
Der er på et tidspunkt, hvor han ene mand nærmest sætter et helt Leganés hold af og spiller Munir helt fri, som egentligt bare skal prikke den forbi målmanden.

Det kan ikke forventes, at Messi skal gentage disse type aktioner 4-5 gange i løbet af en kamp. Udover dette, så forsøger han ofte at sætte noget igang, men det går hen og bliver lidt svært, når man eksempelvis spiller den op til en af sine medspiller, og de så ikke kan finde ud af at lægge den af til ham igen.

Det bliver igen et år, hvor nærmest alt skal komme fra Messi.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster