Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Michman »

Tror Mourinho ryger før Pogba. Håber jeg virkelig.. For det første vil jeg helst ikke se Pogba i Barca pga han bliver for dyr.. Også er Mourinho en fucking cunt.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

MessiPogba skrev:Mere brænde på Pogba til Barca-bålet.

Mourinho bekræftede efter kampen mod Derby, at Pogba ikke længere er viceanfører i United pga. Pogba er interesseret i at komme til Barca. Og straks efter er denne nyhed kommet frem.

Kombineret med alle de rygter, der var i sommers, så tror jeg efterhånden på, at Pogba inderligt vil til Barca, og vi også er interesseret.

https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... nited.html

Han er en fremragende fodboldspiller, men ........ det bliver saftsuseme dyrt at købe ham fri af Uniteds kløer. Især fordi han er deres posterboy, og han er Adidas-dreng, som jo også er Uniteds hovedsponsor.

Men ville det ikke være et mere prestigekøb for os end et nødvendigt køb? Vi kan jo købe en som De Jong for det halve til en position, vi skal til at snart investere i, for at have fremtiden på plads. Pogba kan jo selvfølgelig blive Don Andres afløser, men ja. Jeg ved virkelig ikke, hvad jeg ville sige til det. Jeg elsker manden, heraf mit brugernavn, men United-Pogba er ikke det værd, men derimod var Juve-Pogba en vild, vild spiller.
Hvilken United spiller kan spille på vores Barca hold?
Taget deres niveau under mou i betragtning. Er det ikke kun Valencia?
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Norbit skrev:
MessiPogba skrev:Mere brænde på Pogba til Barca-bålet.

Mourinho bekræftede efter kampen mod Derby, at Pogba ikke længere er viceanfører i United pga. Pogba er interesseret i at komme til Barca. Og straks efter er denne nyhed kommet frem.

Kombineret med alle de rygter, der var i sommers, så tror jeg efterhånden på, at Pogba inderligt vil til Barca, og vi også er interesseret.

https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... nited.html

Han er en fremragende fodboldspiller, men ........ det bliver saftsuseme dyrt at købe ham fri af Uniteds kløer. Især fordi han er deres posterboy, og han er Adidas-dreng, som jo også er Uniteds hovedsponsor.

Men ville det ikke være et mere prestigekøb for os end et nødvendigt køb? Vi kan jo købe en som De Jong for det halve til en position, vi skal til at snart investere i, for at have fremtiden på plads. Pogba kan jo selvfølgelig blive Don Andres afløser, men ja. Jeg ved virkelig ikke, hvad jeg ville sige til det. Jeg elsker manden, heraf mit brugernavn, men United-Pogba er ikke det værd, men derimod var Juve-Pogba en vild, vild spiller.
Hvilken United spiller kan spille på vores Barca hold?
Taget deres niveau under mou i betragtning. Er det ikke kun Valencia?
Valencia? Han ville ikke engang kunne slå Semedo af på hans dårlige dage. Jeg har sjældent set en back, der konsekvent nægter at gøre noget offensivt for sit hold og som samtidig efter så mange år som professionelt stadigvæk ikke kan slå et indlæg. Han rammer 9 ud af 10 gange første mand, når han "prøver" på at slå indlæg. Han er sgu ikke noget værd.

Men Smalling ville gøre et bedre arbejde end Piqué sådan som Piqué har spillet forsvarsspil i flere år. Selvom Smalling rent fodboldmæssigt, altså med bolden ved fødderne, er bambi på glatis, men han er en dygtig forsvarsspiller.

De Gea også. Men MAtS er bedre med fødderne end De Gea, men målmandsmæssigt er De Gea sindssyg.

Men ellers ..... Lukaku og Suarez ville være det samme. De kan begge to ikke tæmme en bold.

Men JuvePogba er velkommen i Barca for mit vedkommende. Men spørgsmålet er bare, hvor meget skade Mourinho har forvoldt Pogba.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

https://www.plbold.dk/nyhed/pogba-er-ik ... -januarbud

Jeg håber det seriøst ikke i denne omgang. Jeg kan godt se, at vores midtbane måske mangler den der gennembrudskraft, som vi havde i mange år med Iniesta, som lige kunne give os den ekstra faktor i spillet ved, at han kunne skabe ravage med hans løb med bolden, og det kan Pogba som så også. især fordi jeg ikke vil se Coutinho spildt som CM.

Men jeg så langt hellere, at de eventuelle penge, som man vil brænde af på Pogba, som nok kommer itl at koste 150-200 mio. euro, at vi brugte dem på Eden Hazard. Hazard kan nok koste det halve af Pogba, og han ville forstærke os mere.

Så kan vi bruge den anden halvdel af Pogba-pengene på at gå efter De Jong, så vi også kan spare mere og mere på Busquets og køre De Jong ind.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Hvor skal Cou spille, hvis man køber Hazard? Hvis Cou ikke skal spildes som CM? Hazard vil jo være venstrekant, og det er der, hvor Cou spiller.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

I øvrigt er Pogba slet ikke en Ini type, men mere en Yaya Toure type.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Kubala skrev:Hvor skal Cou spille, hvis man køber Hazard? Hvis Cou ikke skal spildes som CM? Hazard vil jo være venstrekant, og det er der, hvor Cou spiller.
En dygtig træner burde kunne finde på en løsning med Coutinho, Dembele, Hazard og Messi.

Og Hazard er nu ikke eksklusiv venstre kant. Han kan spille venstre kant, 10'er eller højre kant ligegodt. Han var 10'er i Lille, han har i spillet i højre side for Chelsea. Hazard er en meget fleksibel spiller.

Dembele - Coutinho - Hazard
Messi

De fire ville kunne konstant flagre rundt, men en dygtig træner vil så fortælle dem, at hver deres position har hver deres opgave, og så er det op til den enkelte i de forskellige situationer undervejs i kampen, hvem der bestrider hvilken position i det pågældende moment.

Kræver selvfølgelig en meget, meget stærk løbepartner ved siden af Busquets. Vidal kunne være en god shortterm-løsning her f.eks.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Kubala skrev:I øvrigt er Pogba slet ikke en Ini type, men mere en Yaya Toure type.
Siger ikke han er direkt som Ini, men Pogba kan både diktere spillet fra dybt, og han kan løbe med bolden og sætte oflk af på meget, meget små områder med hans vilde teknik. Han er dog slet ikke ligeså god en short passer som Iniesta var eller beslutningsdygtig og moden i sit spil som DOn Andres var, men det, der var exceptionelt ved Iniesta var, at han jo reelt set var en 10'er, men han kunne spille som 8'er, fordi han også arbejdede den anden vej, og han foruden at ligne en 10'er, også forstod, hvordan man spiller dybt fra banen.

Pogba kan nogle af de samme ting. Ikke i samme niveau, men han kan det i grove træk.

Her synes jeg, at Yaya Toure var noget mere anderledes, da han ofte for det meste bare tromlede folk ned med hans vilde ture med bolden. Her synes jeg, at Pogba er noget mere teknisk i sit spil end Yaya, da Pogba ikke bygger sit spil på sit fysiske, men snarere det tekniske. Og det her er ikke en hentydning til, at Yaya Toure var et futtog med serie 4-teknik, for Yaya var fantastisk, men Pogba synes jeg er noget mere raffineret i det tekniske til at jeg ville kalde ham en Yaya-type.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Drop nu al det der Pogba, Hazard fis. Vi har rigeligt med offensive kræfter. Der er brug for at få styr på den pokkers deffensiv.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Blaugrana92 »

Det der med Piatek, som et egentligt alternativ til Icardi ... det var altså ikke helt for sjov, da jeg skrev det. Der er ikke mange spillere i verden, der har scoret flere turneringsmål i 2018 end han har!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Michman »

Synes vi skal snakke offensivt alligevel fordi Suárez er ringe.. Og bliver ikke yngre så vi skal have en ny angriber snart.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Tello »

Alt afhængigt af hvordan Paco spiller det næste års tid i Dortmund, så tænker jeg, at han seriøst kunne være et bud på vores nye 9'er.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Emancipator
Indlæg: 188
Tilmeldt: ons apr 05, 2017 6:56 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 10 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Emancipator »

Kunne det tænkes at Mikel Arteta - kunne være en spændende træner for Barca på et tidspunkt?

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Emancipator skrev:Kunne det tænkes at Mikel Arteta - kunne være en spændende træner for Barca på et tidspunkt?

Nej han er en torsk og var ved at slås med vores spillere for et par sæsoner siden da vi spillede mod City på Etihad.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 19 gæster