Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Hmm. Hvis det er sandt så må vi have pengepungen frem og vi burde have råd til det.

Ham skal vi have. Han skal tage bussis plads på sigt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Raman93 »

Piquénbauer skrev:Hmm. Hvis det er sandt så må vi have pengepungen frem og vi burde have råd til det.

Ham skal vi have. Han skal tage bussis plads på sigt.
Enig. Han er også kæmpe cule. City også interreseret. Lige fået afvist 55m

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Det burde ikke været noget problem at få fat i ham. VI har pengene og som sagt så er han cule. Den skal bare lukkes - ingen undskyldninger. IMO er han langt vigtigere end de ligt f.eks.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af zqa »

Lad os endelig købe flere midtbanespillere, det er en mangelvare i truppen.
#jesuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Du har ret. Lad os stoppe med at tænke på fremtiden. Det var også pisse sjovt at se os famle rundt efter erstatninger til Puyol, Xavi, ini osv.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af zqa »

Denis Suarez 24 år
Rafinha 25 år
Arthur 22 år
Carlos Alena 20 år
Sergi Samper 20 år
Sergi Roberto 25 år
Coutinho 26 år
Og så alderspræsidenterne (som jo tydeligvis er tæt på pensionsalderen......), Rakitic og Busquets på 30 år.

Derudover, så er der Riqui Puig som jo spås en stor fremtid (19 år) og Monchu som også skulle være et stort talent (lige fyldt 19 år)..

Jeg vil LANGT hellere ud og forstærke både forsvar og angreb. Der er tydelige mangler begge steder.
#jesuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Og hvem af dem er defensiv midt?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Så længe der er talenter der passer ind på markedet så skal de hentes. Om det er til forsvaret, midten eller angrebet.

Vores midt er muligvis bred lige nu men denis, rafinha og samper har ingen fremtid i klubben. Arthur og alena er store talenter men vi ved hvor få der slår igennem. Roberto er back. Det efterlader cou som rigtig nok kan spille centralt for os længe.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Jeg har ikke rigtigt set De Jong spille, ud over youtube, men jeg ser ham ikke rigtigt som Bussi afløser.
Det synes jeg ville være synd, da han er rigtigt godt til at drible og føre bolden frem, og det vil gå lidt tabt dom DM :roll:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Er Sport Mediaset en kilde, man skal tage seriøst?

https://www.plbold.dk/nyhed/medie-barce ... til-vinter

Kante er fantastisk, men slet ikke en Barca-spiller.

Men han er vel Valverdes våde drøm.

Kante
Rakitic - Vidal

Der vil i hvert fald blive løbet mange meter.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

MessiPogba skrev:Er Sport Mediaset en kilde, man skal tage seriøst?

https://www.plbold.dk/nyhed/medie-barce ... til-vinter

Kante er fantastisk, men slet ikke en Barca-spiller.

Men han er vel Valverdes våde drøm.

Kante
Rakitic - Vidal

Der vil i hvert fald blive løbet mange meter.
Ville fandme gerne have Kante. Alt det Dembele smider væk og det Suarez ikke gider genpresse på, det løber han lige op..

Bussi
Raki/arthur. Kante

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Men han er vel Valverdes våde drøm.

Kante
Rakitic - Vidal
Tror du seriøst at Valverde nogensinde kunne finde på at smide bussi på bænken? Den der ide om at løbe mange meter er sgu for åndssvag. Hvis det var rigtigt så ville cou ikke spille på midten og vi ville have en helt anden offensiv.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg kunne i øvrigt godt være skeptisk overfor, om Kanté reelt løber mange flere meter end Busquets og Rakitic gør. I Premier League i sidste sæson, var der ikke nogen der løb mere end Christian Eriksen gjorde. Jeg tror ikke Kanté løber solen mere sort end så mange andre. Han har til gengæld en rigtig god evne til at læse spillet - hov, det er jo nærmest som Busquets - og tager formentlig rigtig mange højintensive løb sammenlignet med mange andre defensive midtbanespillere. Til gengæld er han pasningsmæssigt langt, langt, langt efter typer som netop Busquets og Rakitic.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Raman93 »

Barça want Frenkie de Jong, but not at any price. They deem €70M as too high of a price for the Dutch midfielder, and don't want to enter an auction.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Mere brænde på Pogba til Barca-bålet.

Mourinho bekræftede efter kampen mod Derby, at Pogba ikke længere er viceanfører i United pga. Pogba er interesseret i at komme til Barca. Og straks efter er denne nyhed kommet frem.

Kombineret med alle de rygter, der var i sommers, så tror jeg efterhånden på, at Pogba inderligt vil til Barca, og vi også er interesseret.

https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... nited.html

Han er en fremragende fodboldspiller, men ........ det bliver saftsuseme dyrt at købe ham fri af Uniteds kløer. Især fordi han er deres posterboy, og han er Adidas-dreng, som jo også er Uniteds hovedsponsor.

Men ville det ikke være et mere prestigekøb for os end et nødvendigt køb? Vi kan jo købe en som De Jong for det halve til en position, vi skal til at snart investere i, for at have fremtiden på plads. Pogba kan jo selvfølgelig blive Don Andres afløser, men ja. Jeg ved virkelig ikke, hvad jeg ville sige til det. Jeg elsker manden, heraf mit brugernavn, men United-Pogba er ikke det værd, men derimod var Juve-Pogba en vild, vild spiller.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 15 gæster