23/9 FC Barcelona - Girona

Alle kamptråde fra sæsonen 2018/2019

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 23/9 FC Barcelona - Girona

Indlæg af kklaus »

abx skrev:
kklaus skrev:
Guardiola skrev:
kklaus skrev:
Guardiola skrev:Hvordan kan han ikke dømme noget til Busquets der? Er VAR ikke i brug i anden halvleg, eller hvad foregår der?
Det er uden for feltet og ikke en rødt-kort forseelse, så ingen VAR :(
Jeg er med på, at den er uden for feltet. Er det det, som er afgørende? Så det sidder de og tjekker i videorummet? Det absurde er, at et frispark der nærmest er farligere end et straffe for os
Det er jeg rimelig overbevist om. Havde det været inde i feltet, og dommeren ikke havde dømt noget, så var VAR formegentligt kommet i brug. Eller hvis forseelsen havde været til rødt.
Den forsvarsspiller havde gult i forvejen. Så kunne det vel godt have været en VAR-situation


Sent from my iPhone using Tapatalk
Som jeg har forstået det, så er det kun ved direkte rødt.
Giv mig min sko tilbage, røv!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 23/9 FC Barcelona - Girona

Indlæg af MessiPogba »

Drengene kæmpede for det til sidst, men overall et værre shitshow af galatiske dimensioner. Suarez er simpelthen bare ikke tilregnelig mere, når lokummet brænder på, og vi ser det igen i dag. Messi havde også en halvsløj dag, synes jeg.

Og Piqué skal bare bænkes. Jeg har så længe advokeret for det. Han lever i sin egen lille drømmeverden, når han spiller fodbold. Når du spiller på et hold som Barca, kræver det fuldt fokus, fordi vores modstandere konstant vil såre os på kontra, så hjælper det ikke, at Piqué har så store problemer med at bevare fokus og være koncentreret. Det frustrerer mig så gevaldigt, og det er ligefør, jeg hellere vil have, at vi beholder Suarez et år mere til næste og splasher hver en krone og øre på en midterforsvar, som kan lede det her hold tilbage.

Brænd 200 mio. på van Dijk. Han kan i det mindste bevare fokus. Den eneste forsvarsspiller, derude som har de atletiske evner, fart, boldteknik og afleveringerne samt alderen med sig, som ville forstærke os. For forsvarsspillere nu til dags er sgu også en mangelvare.

Medmindre Lenglet er den nye Baresi selvfølgelig ...

Og Suarez ....... Man bliver så træt af den mand.

Godt kæmpet, men det var vist det.
Senest rettet af MessiPogba søn sep 23, 2018 10:49 pm, rettet i alt 1 gang.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 23/9 FC Barcelona - Girona

Indlæg af Daluigi »

A$AP skrev:Der var ikke én spiller der spillede godt. Den ene var bare værre end den anden. Virkelig bekymrende.
Uenig.

Pique, Suarez, Lenglet og Dembele var elendige ja. Resten var hæderlige og Cou samt Raki og Messi var ret gode.
Forumlegende

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 23/9 FC Barcelona - Girona

Indlæg af abx »

Coutinho er ved at æde sig ind i mit Barca-hjerte som min nye favorit. Nøj, hvor er han en fornøjelse at se med de afslutninger udefra. Gud ved, hvor mange år jeg har råbt og skreget om sådan en profil.

Som tør at skyde udefra selvom Messi og Suarez bliver pigesure over det (hvilket er belastende at se på)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Próxima Estación.... Parallel!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 23/9 FC Barcelona - Girona

Indlæg af Blaugrana92 »

Lopezzz skrev:Dembele ud, pointtab
Dembélé satte ikke én fod rigtigt i første halvleg.

Arthur var i øvrigt også gennemført uimponerende. Vidal var bare direkte dårlig. Rakitic er nødvendig på den midtbane. Simpelthen nødvendig.

Cou skal i øvrigt også skrue ned for skuddene fra distancen. Jeg vil gerne have dem, men det var desperat og unødvendigt jubeloptimistisk af ham i dag. Især fordi det i flere omgange var så håbløst åbenlyst at skuddet ville komme. Det giver både målmand og forsvarsspillere masser af tid til at forberede sig på at redde eller blokere skuddet. En skudfinte eller en maskeret aflevering ville virkelig have pyntet i flere af de situationer.

Brugeravatar
Reevenge
Indlæg: 1228
Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
Har takket: 146 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 23/9 FC Barcelona - Girona

Indlæg af Reevenge »

Selvom Pique bærer en stor del af ansvaret for deres første mål, synes jeg han viser en fantastisk klasse med sin indstilling i anden halvleg. Semedo var endnu engang sløv som en rusten fil og Suarez virker stadig et helt sekund for langsom i sine aktioner.

Girona og ikke mindst Stuani skal dog også have ros for at kende deres besøgelsestid. Lenglet uheldig/dum? i situationen til rødt, men ellers viste han fine takter inden udvisningen.

Valverde er en bæ, men han skal have ros for at rotere i netop sådan en kamp - at det kan give bagslag jvf. Lenglet's udvisning kan man ikke kalkulere med; Arthur og Vidal i midten var måske over-kill. Havde personligt foretrukket en trio á la Busquets-Arthur-Coutinho, især i en kamp hvor vi forventes at have bolden i 70 % af tiden. Men det er i småtingsafdelingen, det vigtigste er at han faktisk er pragmatisk nok til at tænke rotation så tidligt i sæsonen, når vi tydeligvis ikke kan 'nøjes' med 11 spillere med minutter i benene, hvis vi skal gå efter det hele i år.

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: 23/9 FC Barcelona - Girona

Indlæg af whidgee »

abx skrev:Coutinho er ved at æde sig ind i mit Barca-hjerte som min nye favorit. Nøj, hvor er han en fornøjelse at se med de afslutninger udefra. Gud ved, hvor mange år jeg har råbt og skreget om sådan en profil.

Som tør at skyde udefra selvom Messi og Suarez bliver pigesure over det (hvilket er belastende at se på)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Han er fantastisk. Længe siden vi har fået en spiller af den kaliber. Han bliver kæmpestor for os

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 23/9 FC Barcelona - Girona

Indlæg af Piquénbauer »

Gil manzano er en selviscensættende turd. Og har alle dage været det. Jeebus hvor jeg hader det fjols. Han er seriøst være en lahoz.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 23/9 FC Barcelona - Girona

Indlæg af MessiPogba »

abx skrev:Coutinho er ved at æde sig ind i mit Barca-hjerte som min nye favorit. Nøj, hvor er han en fornøjelse at se med de afslutninger udefra. Gud ved, hvor mange år jeg har råbt og skreget om sådan en profil.

Som tør at skyde udefra selvom Messi og Suarez bliver pigesure over det (hvilket er belastende at se på)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Bare generelt det med at se Suarez blive tosset på sine egne holdkammerater sætter mit pis i kog. Manden kan ikke lave tre gode aktioner i træk, og ingen siger noget, men så snart en fucker op, er det med massiv gestikulering. Ren CR7-diva-agtigt.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 23/9 FC Barcelona - Girona

Indlæg af Drake »

Nogenlunde resultat i forhold til vi fik rødt, og det var en lorte dommer! :mad:

Vidal, Coutinho, Messi, Pique, Umtiti og Bussi viste gode takter :thumbup:

Også synes jeg faktisk at Suarez vare overraskende god på bolde i dag, det troede jeg aldrig jeg skulle sige :eek:
Men der skal så heller ikke så meget til :roll:
Senest rettet af Drake søn sep 23, 2018 10:51 pm, rettet i alt 1 gang.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 23/9 FC Barcelona - Girona

Indlæg af Guardiola »

abx skrev:Coutinho er ved at æde sig ind i mit Barca-hjerte som min nye favorit. Nøj, hvor er han en fornøjelse at se med de afslutninger udefra. Gud ved, hvor mange år jeg har råbt og skreget om sådan en profil.

Som tør at skyde udefra selvom Messi og Suarez bliver pigesure over det (hvilket er belastende at se på)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Enig. Og ja... selv når det er Messi, er det belastende at se på himmelvendte øjne, når Cou som en af de eneste ikke forsøger at drible den ind over stregen eller søger Messi hver gang.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 23/9 FC Barcelona - Girona

Indlæg af Raman93 »

- Dembeles førsteberøringer og arbejde uden bold, herunder løb i dybden og genpres er forfærdeligt. Der skal en kompetent træner ind over ham(Pep)
- Arthur spiller ikke lange bolde, diagonaler, bolde frem i banen, men kun korte passes. Det går alt for langsomt med ham.
- Semedo er heller ikke for god. Det ligner han har tabt al sin selvtillid.... ny andre gomes?

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 23/9 FC Barcelona - Girona

Indlæg af abx »

MessiPogba skrev:
abx skrev:Coutinho er ved at æde sig ind i mit Barca-hjerte som min nye favorit. Nøj, hvor er han en fornøjelse at se med de afslutninger udefra. Gud ved, hvor mange år jeg har råbt og skreget om sådan en profil.

Som tør at skyde udefra selvom Messi og Suarez bliver pigesure over det (hvilket er belastende at se på)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Bare generelt det med at se Suarez blive tosset på sine egne holdkammerater sætter mit pis i kog. Manden kan ikke lave tre gode aktioner i træk, og ingen siger noget, men så snart en fucker op, er det med massiv gestikulering. Ren CR7-diva-agtigt.
Ja, han er meget ude efter Dembele har jeg bemærket.

Vores egen udgave af Iago Aspas - bare uden målene


Sent from my iPhone using Tapatalk
Próxima Estación.... Parallel!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 23/9 FC Barcelona - Girona

Indlæg af MessiPogba »

Men helt ærligt, det er sygt, at så snart vi afviger fra Galla-holdet, at vi så falder fuldstændig i kadence.

Bussen, Arthur, Vidal virkede slet ikke. Ja ja, to af dem er helt nye, og relationerne er der slet, slet ikke endnu, men det er måske svaret på, hvorfor vi de sidste par år har skuffet i Europa, fordi vi slider vores startere ned, fordi reserverne ikke kan løfte opgaven tilfredsstillende.

Men kære Valverde. Bare engang, det her hold her til en ligakamp.

MAtS
Semedo - Lenglet - Umtiti - Alba
Busquets
Rakitic - Vidal
Dembele - Messi - Coutinho

Det er vel vores stærkeste opstilling.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 23/9 FC Barcelona - Girona

Indlæg af Piquénbauer »

Nå men mon ikke denne kamp lige giver drengene et skub i røven? Det tror jeg sgu. Der blev gået til den og hele holdet viste en god gejst.

Op på hesten igen. Det sker.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 14 gæster