23/9 FC Barcelona - Girona

Alle kamptråde fra sæsonen 2018/2019

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 23/9 FC Barcelona - Girona

Indlæg af Guardiola »

Den eneste center-forsvarer vi har, som er sikker og stabil og ikke lider at enorme koncentrations-svigt er Vermaelen... han er så skadet det meste af tiden i stedet. Hvordan kan Stuani få lov at score, alene med hele vores forsvar? Pique, jeg er meget træt af dig

FCBSOCI
Indlæg: 2448
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 508 gange

Re: 23/9 FC Barcelona - Girona

Indlæg af FCBSOCI »

Jeg tror, at jeg skifter sportsgren fra fodbold til synkronsvømning. Har det et forum?

Nå, men i det mindste vandt Barca 5-4 i går i rulleskøjtehockey.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 23/9 FC Barcelona - Girona

Indlæg af zqa »

Piquénbauer skrev:
Guardiola skrev:Hvorfor er vores forsvar så elendigt igen og igen? Der er ingen i vores forsvar, som er i nærheden af at være blandt de bedste i verden. Det burde en klub af vores kaliber kunne mønstre
Fordi vores hold ikke er i balance. Det knækker på midten. Vi kunne stille med prime alves, puyol, baresi og Maldini og stadig være fucked.
Så det er midtbanens skyld, at Piqué (igen) laver en personlig fejl?
#jesuisSheep

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 23/9 FC Barcelona - Girona

Indlæg af Daluigi »

Pique er simpelthen den mærkeligste spiller, jeg kommer til at se. For satan hvor er han dog evigt naiv, som om han stadig mangler Puyi til at rive ham i håret!

Vi bliver bollet af VAR denne runde... og helt ufatteligt at drengene ikke lige holder nullet til pause bare. Det her skulle være min stille og rolige afslutning på en lorte weekend... nu får den da så lige prikken over i’et med... fucking Girona hjemme!!?
Forumlegende

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 23/9 FC Barcelona - Girona

Indlæg af Piquénbauer »

Suarez har været langt farligere og bedre end dembele. Demb har vitterligt ikke leveret noget.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 23/9 FC Barcelona - Girona

Indlæg af MessiPogba »

Send snart Piqué til USA, så han kan backup danser for Shakira, når hun er på sine turnéer. Så kan Piqué også følge mere med i NBA, som han er vild med, og Shakira kan være tættere på sit business. Piqué er så nemt at sætte under pres. Fantastisk god fodboldspiller, men alt for ordinær forsvarsspiller. Mangler så ofte nogle af de mest basale ting i forsvarsspilelt, fordi han skal være så cocky.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 23/9 FC Barcelona - Girona

Indlæg af Piquénbauer »

zqa skrev:
Piquénbauer skrev:
Guardiola skrev:Hvorfor er vores forsvar så elendigt igen og igen? Der er ingen i vores forsvar, som er i nærheden af at være blandt de bedste i verden. Det burde en klub af vores kaliber kunne mønstre
Fordi vores hold ikke er i balance. Det knækker på midten. Vi kunne stille med prime alves, puyol, baresi og Maldini og stadig være fucked.
Så det er midtbanens skyld, at Piqué (igen) laver en personlig fejl?
Det er hele holdets skyld ar vores forsvar generelt ser elendigt ud. Så nej ikke i denne situation hvilket heller ikke var det jeg svarede på.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 23/9 FC Barcelona - Girona

Indlæg af Guardiola »

Piquénbauer skrev:
Guardiola skrev:Hvorfor er vores forsvar så elendigt igen og igen? Der er ingen i vores forsvar, som er i nærheden af at være blandt de bedste i verden. Det burde en klub af vores kaliber kunne mønstre
Fordi vores hold ikke er i balance. Det knækker på midten. Vi kunne stille med prime alves, puyol, baresi og Maldini og stadig være fucked.
Uenig Piquen. For mig, er det koncentrationssvigt i de bagerste rækker, som koster igen og igen. Det lider de bedste centerforsvarere ikke under. Se på deres mål, det må aldrig ske

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 23/9 FC Barcelona - Girona

Indlæg af Raman93 »

Piquénbauer skrev:Suarez har været langt farligere og bedre end dembele. Demb har vitterligt ikke leveret noget.
Han løber slet ikke uden bold. Hverken i dybden eller i presset. Han afventer den bare. Det er så frusterende at se. Suarez den eneste i fronttrionen med dybde løb

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 23/9 FC Barcelona - Girona

Indlæg af Tello »

Det er vel bare hele holdet, og trænerens skyld. Girona burde slet ikke have en chance mod den opstilling vi har, men når intet hænger sammen, så er det klart, at de får det. Vi burde have nuppet Sarri (og Jorginho)..

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 23/9 FC Barcelona - Girona

Indlæg af Piquénbauer »

Guardiola skrev:
Piquénbauer skrev:
Guardiola skrev:Hvorfor er vores forsvar så elendigt igen og igen? Der er ingen i vores forsvar, som er i nærheden af at være blandt de bedste i verden. Det burde en klub af vores kaliber kunne mønstre
Fordi vores hold ikke er i balance. Det knækker på midten. Vi kunne stille med prime alves, puyol, baresi og Maldini og stadig være fucked.
Uenig Piquen. For mig, er det koncentrationssvigt i de bagerste rækker, som koster igen og igen. Det lider de bedste centerforsvarere ikke under. Så på deres mål, det må aldrig ske
Se hvor mange 1 vs 1 situationer modstanderen kommer i. Det er helt ufatteligt så mange gange at vores forsvar bliver trukket ud af position og ender med at skulle tage en offensiv spiller i løb.

Ja der er individuelle fejl. Og for mange af dem. Men de bliver så også bombarderet med kontraer for tiden uden støtte. Det er forfærdeligt at se på.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

FCBSOCI
Indlæg: 2448
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 508 gange

Re: 23/9 FC Barcelona - Girona

Indlæg af FCBSOCI »

Hvis VAR havde været i brug sidste år, så havde Ramos og Casemiro ikke spillet en eneste kamp til ende.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 23/9 FC Barcelona - Girona

Indlæg af MessiPogba »

Tello skrev:Det er vel bare hele holdet, og trænerens skyld. Girona burde slet ikke have en chance mod den opstilling vi har, men når intet hænger sammen, så er det klart, at de får det. Vi burde have nuppet Sarri (og Jorginho)..

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Hvor ville du placere Jorginho da? Han er eksklusiv 6'er. Altså på Busquets plads. Du fjerner da ikke verdens bedste 6'er i Busquets for at gøre plads til Jorginho da? Og Jorginho ville være starter. Det kunne han ikke i Barca.

Men ak nej, vi har bare brug for en leder i de defensive kæder. Busquets er fantastisk, men han er for meget en nice guy, synes jeg. Og Piqué? Han giver mig akut AIDS. Så mange titler, så rutineret og alligevel spiller han som en 16-årig dreng, der er i brunst og mister koncentrationen, når han ser en pige på sidelinjen. Frustrerende, at man kan være så naiv i sit spil 13. år inde i sin fodboldkarriere.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: 23/9 FC Barcelona - Girona

Indlæg af Xavi6Smede »

Det her streamingfis er skandaløst, glæder mig slet ikke til vores kampe. Så frustrerende.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 23/9 FC Barcelona - Girona

Indlæg af Lopezzz »

Indtil videre i denne runde blev der uddelt hele 7 røde kort :eek:
2 i fredags, 2 i lørdags og 3 i aften og der kan komme flere
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster