Ousmane Dembélé

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Piquénbauer »

Hehe da han lavede sit mål i går der tænkte jeg ney mod psg (lavede ney ikke et langskud mod psg på campenj.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Goaaal »

Han har virkelig været god. Jeg har dog fortsat en bekymring om, at jeg ofte synes bolden ligger lidt langt fra ham i driblinger mm., og dermed kræver en del plads at spille på. Hvor meget bedre tror I, at han kan blive på det punkt? Han er jo ung, og spiller i en klub, der vel ikke øver andet?

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Tello »

Blaugrana92 skrev:Noget helt andet er, at han ligner en der rent faktisk brænder for det. Man kan nemt fristes til at tro, at han virker lidt ligeglad med det hele. Han har jo sådan lidt en lad attitude, et par døde øjne og ligner ofte en, der lige er vågnet. Men han går rent faktisk ind i nærkampene med stor energi og engagerer sig rigtig meget, især når bolden lige er blevet tabt. Det var noget man lidt savnede i sidste sæson, men hvis jeg skal være ærlig, tror jeg også det handlede om, at han ikke var helt ovre sine skadesproblemer. Det er et luksusproblem at have Dembélé, Malcom og Messi til to pladser.
De der døde øjne, og måden hvorpå han ser ud, bliver totalt bragt til skamme når han sætter i gang. Det er faktisk rigtig sjovt. Han ligner en straight out of a Cheech and Chong movie, og han er så spinkel, men for fanden, hvor er han en gudbenådet fodboldspiller.

Mbappé bliver bare en større og større asswipe. Alt det rampelys, og Neymar, har ændret på ham.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af MessiPogba »

Goaaal skrev:Han har virkelig været god. Jeg har dog fortsat en bekymring om, at jeg ofte synes bolden ligger lidt langt fra ham i driblinger mm., og dermed kræver en del plads at spille på. Hvor meget bedre tror I, at han kan blive på det punkt? Han er jo ung, og spiller i en klub, der vel ikke øver andet?
Han har måske ikke ligeså et medfødt touch på bolden som Messi, Iniesta, David Silva, Eden Hazad, Neymar, men han kan bestemt forbedre sig til det punkt, men jeg synes ærligt talt, at hans dribleevner er det, der skal være mindst fokus på, for han er så hamrende farlig. Hans dribleevne er hnas force. I hopla er han direkte ustoppelig, fordi han har så hurtige fødder og fart.

Nu virker det også til, at han har fået sig en sparketeknik, som altid var min bekymring med ham i Dortmund, at han fuckede mange chancer op, fordi han sparkede for dårligt, men det har han i den grad modbevist i denne sæson indtil videre.


Altid været kæme fan af knægten, og det er som om, at han endelig har smidt sin æresfrygt for Barcelonao g Messi, og nu vil spille fodbold og vise verden, hvem Ousmane Dembele er.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Neptun
Indlæg: 49
Tilmeldt: tors jul 26, 2018 11:28 am
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 1 gang

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Neptun »

Det er sjovt hvordan folk aldrig lærer, at spillere skal have tid til at vænne sig til Barcelona. Før sæsonen var stemningen stortset bare at han skulle ud. Længe level kortidshukommelsen.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Drake »

Han har gjort det rigtigt fint, men jeg er stadig ikke vild med at småspil og beslutninger, men det bliver stille og roligt bedre. :smile:

Men jeg ville stadig gerne bytte ham for Mbappe.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Piquénbauer »

Hvorfor?

Jeg kan simpelthen ikke se hvorfor mbappe er en våd drøm. Ja han er et kæmpe talent men som type passer dembele imo langt bedre ind.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Tello »

Sådan som verden hænger sammen lige nu, så vil jeg hellere have Dembélé end Mbappé. Just saying.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Drake »

Piquénbauer skrev:Hvorfor?

Jeg kan simpelthen ikke se hvorfor mbappe er en våd drøm. Ja han er et kæmpe talent men som type passer dembele imo langt bedre ind.
Fordi han virker til at være et større talent, bedre afslutter, bedre i de små rum, mere effektiv dribler og kan spille frontangriber.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Piquénbauer »

Hvis man ser på deres karriere på nuværende tidspunkt så er mbappe foran i mål men når det kommer til assists, keypasses og driblinger så er dembele bedre. Her skal det siges at dembele i gennemsnit har flere afleveringer og kun en minimalt dårligere afleveringsprocent. Omkring deres touch så har de stort set de samme mistede bolde og dårlige berøringer.

Så jeg synes ærlig talt at det er forkert det du siger, Mbappe er muligvis det største talent men hype udgør rigtigt meget af det. Dembele er meget tættere på ham end det bliver gjort til,
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Blaugrana92 »

Drake skrev:... mere effektiv dribler
Det er altså ikke rigtigt. Det er faktisk lige omvendt.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Drake »

Blaugrana92 skrev:
Drake skrev:... mere effektiv dribler
Det er altså ikke rigtigt. Det er faktisk lige omvendt.
Det virker sådan for mig, men har heller ikke set lige så mget til Mbappe som med Dembele
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Blaugrana92 »

Drake skrev:
Blaugrana92 skrev:
Drake skrev:... mere effektiv dribler
Det er altså ikke rigtigt. Det er faktisk lige omvendt.
Det virker sådan for mig, men har heller ikke set lige så mget til Mbappe som med Dembele
Ikke nok med at Dembélé har flere vellykkede driblinger per kamp, så er han rent faktisk også mere effektiv med dem, for så vidt angår ratioen mellem vellykkede og mislykkede driblinger. Dembélé er helt afgjort en bedre dribler end Mbappé.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af zqa »

Haha, stærkt! :roll:
#jesuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster