Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Billede
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Løsningen er i øjeblikket: Lacazette. Ingen andre. Han kan sikkert fås til en relativ pris og han vil gøre det bedre end Suarez.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Blaugrana92 skrev:Hvis jeg var blevet spurgt for et halvt eller helt år siden, havde jeg med glæde taget Icardi. Jeg har dog set Inter spille nogle gange i mellemtiden, og jeg kan ærligt talt ikke se ham passe ind. Han kan score mål, men han kan vitterlig heller ikke andet. Og så mange mål scorer han ikke engang for tiden. I 2018 har Paulinho, Edin Dzeko, Cristhian Stuani og Memphis Depay scoret flere mål, end Icardi har. Hvis det er en spiller med Icardis profil vi vil have, så kan vi ligeså godt spare 100 millioner euro og købe Krzysztof Piatek i stedet for.
Du har muligvis ikke taget højde for, at Icardi ville score flere mål omringet af de spillere, der er i Barcelona og med langt bedre service i Inter? Og mentaliteten tager du jo hellere ikke højde for, at den er jo markant mere anderledes i italiensk fodbold end hos os. Ved godt Spaletti er en mere offensiv træner end de fleste italienere er, men modstanderne er ofte 3-5-2 og med masser af fokus på det defensive.

Jeg synes Icardi er en intelligent angriber. Han er også moderne. Han kan spille som gammeldags måltyv, han kan gå ned i banen, han kan deltage i opspillet, han kan indgå i kombinationsspil, han kan holde ffast i bolden med ryggen til målet, han kan true luftrummet, omend han selvfølgelig ikke har nogen Ruud Gullit på det punkt.

Icardi er altså en mand, der har scoret 98 mål i sine sidste fire sæsoner for Inter fodelt på 158 kampe. Det er en god afkast for et hold, der har sejlet en del, og spiller i en liga, hvor flere folk parkerer bussen. Han er stadigvæk et ubeskrevet blad, for han kan snildt ende som Immobile og floppe helt i flere lande og kun har luret Serie A, men ud fra hvad han har vist, så finder jeg det lidt nonchalent at afskrive Icardi bare fordi andre spillere har scoret flere mål end ham.
Senest rettet af MessiPogba ons sep 19, 2018 5:48 pm, rettet i alt 1 gang.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Gnomitz
Indlæg: 214
Tilmeldt: tors maj 14, 2009 7:57 pm
Har takket: 155 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Gnomitz »

Icardi er da hjertens velkommen, hvis man altså kan få indlemmet en kyskhedsbælte-klausul i hans kontrakt.
Lad vær og bliv ved, op til dig.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Blaugrana92 »

MessiPogba skrev:... ud fra hvad han har vist, så finder jeg det lidt nonchalent at afskrive Icardi bare fordi andre spillere har scoret flere mål end ham.
Hvis du nu rent faktisk læser, hvad jeg skriver - og du må gerne læse det mere end en gang, hvis du har lyst - så vil du også se, at det ikke bare er derfor jeg afskriver Icardi. I øvrigt afskriver jeg ham heller ikke, men påpeger blot, at han ikke har andet end målene at byde ind med, hvorfor jeg ikke synes han er voldsomt interessant for os. Et træk der går igen for vores angribere - og det er fra Eto'o over Zlatan og Villa til Suárez - så er det netop, at de er (eller var) dygtige på bolden og med et godt blik for spillet. Jeg ser ikke Icardi skabe chancer for andre på samme måde, som man i årene har set ovenstående fire spillere - selv Eto'o, der stikker mest ud på dét punkt - gøre det.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Blaugrana92 skrev:
MessiPogba skrev:... ud fra hvad han har vist, så finder jeg det lidt nonchalent at afskrive Icardi bare fordi andre spillere har scoret flere mål end ham.
Hvis du nu rent faktisk læser, hvad jeg skriver - og du må gerne læse det mere end en gang, hvis du har lyst - så vil du også se, at det ikke bare er derfor jeg afskriver Icardi. I øvrigt afskriver jeg ham heller ikke, men påpeger blot, at han ikke har andet end målene at byde ind med, hvorfor jeg ikke synes han er voldsomt interessant for os. Et træk der går igen for vores angribere - og det er fra Eto'o over Zlatan og Villa til Suárez - så er det netop, at de er (eller var) dygtige på bolden og med et godt blik for spillet. Jeg ser ikke Icardi skabe chancer for andre på samme måde, som man i årene har set ovenstående fire spillere - selv Eto'o, der stikker mest ud på dét punkt - gøre det.
Jeg er nu ganske sikker på, at hvis du indoktrinerer Icardi i Barcas generelle filosofi (Han kender jo en del til den med 3 år i La Masia), så vil han også kunne skabe chancer og have et lbik for spillet i samme omfang som Eto'o og Villa havde det. Det er i min verden ikke fordi, at de to var nogen decideret playmakende angribere. De var hovedsageligt angribere, hvor Pep hovedsageligt ændrede Villas måde at spille fodbold og ofte "blot" skulle jagte de stikninger, Messi ville sende i hans retning og smadre dem ind efter behag med hans afslutningsevne. Zlatan derimod havde et rigtig godt blik for spillet, men det gik jo hellere ikke superfint med ham her, omend det nok mere skyldtes hans fohold til Pep end hans fodboldevner, for han startede lovende.

Derfor har jeg nu læst, hvad du har skrevet, for du siger, at han ikke har andet at byde med andet end mål, og det udsagn er jeg ikke enig i, for Icardi er for mig både god som gammeldags angriber, hvor han bare skal sparke dem ind og holde sig væk fra opspillet, men han er også god som moderne angriber ved at gå ned i banen, holde fast i bolden, lægge dem af og iscenesætte kanterne, spille med ryggen til målet, indgå i kombinationsspillet.

Jeg personligt ser ikke den nævneværdige store forskel som typer mellem Icardi, Villa som angriber, og Eto'o. Villa havde måske lidt mere fart i benene, og Eto'o havde en del mere fart i benene, men de var primært målscorer.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rb88 »

Kan Fekir spille front angriber? Han kunne være et andet realistisk bud

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Xavi6Smede »

Man ville savne Suarez efter 20 minutter med Icardi på banen. Icardi er fremragende i boksen, men det er så også det eneste han er god til. Man har vitterlig ikke set meget til Icardi, hvis man ønsker ham og samtidig klager over Suarez's førsteberøringer og pasningsspil.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Michman skrev:Billede
Caughtoffside, desværre. Der er mere troværdighed hos Den Korte Avis end dem .... Men man kan da håbe.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Masser af rygter på Twitter om, at vi vil prøve at signe Ander Herrera næste sommer på en fri transfer, da hans kontrakt udløber.

Jeg synes, han er en dygtig spiller, god presspiller og en god teknik, men vi har allerede en type som ham i Vidal i truppen, så medmindre Vidal er helt fucked til sommer, bør vi ikke kigge mod Ander.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Raman93 »

MessiPogba skrev:Masser af rygter på Twitter om, at vi vil prøve at signe Ander Herrera næste sommer på en fri transfer, da hans kontrakt udløber.

Jeg synes, han er en dygtig spiller, god presspiller og en god teknik, men vi har allerede en type som ham i Vidal i truppen, så medmindre Vidal er helt fucked til sommer, bør vi ikke kigge mod Ander.
På midten bør De Jong være første prioritet.

Og så ville jeg følge Ndombele og Aouar i løbet af sæsonen, afhængigt af hvad der kommer til at ske med Rakitic og hvis Coutinho kommer til at spille wing - hvilket jeg synes.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Raman93 »

Real med et bud på 80m euro for F. De Jong. Vanvittigt

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Kilde?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Raman93 »

Piquénbauer skrev:Kilde?
Telegraaf

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster