Serie A tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Goaaal skrev:
Blaugrana92 skrev:Serie A i slut 90'erne og start 00'erne er så afgjort, den mest charmerende og fede tidsperiode jeg kan huske, at have overværet i nogen som helst liga. Så mange idoler og spillere at se op til i den tid. Del Piero, Totti, Nesta, Maldini, Nedved, Shevchenko, Batigol, Rui Costa, Toldo, Seedorf, Trezeguet, Zanetti, Gattuso, osv. og så virkelig bare videre.
Dejlig liste. Men burde være ulovligt at smide Inzaghi under osv. ;-)
Inzaghi er altså heller ikke smidt under osv. Han står ovre i offsiden.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Inzaghi er født i offside
- Citat Preben Elkjær
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af MessiPogba »

Blaugrana92 skrev:Serie A i slut 90'erne og start 00'erne er så afgjort, den mest charmerende og fede tidsperiode jeg kan huske, at have overværet i nogen som helst liga. Så mange idoler og spillere at se op til i den tid. Del Piero, Totti, Nesta, Maldini, Nedved, Shevchenko, Batigol, Rui Costa, Toldo, Seedorf, Trezeguet, Zanetti, Gattuso, osv. og så virkelig bare videre.
Se op til Gattuso? Huh?

Men Batigol <3

Du glemmer lige verdens største motor, Cafú. En legende man ikke skal glemme.

Jeg gad godt at se Ronaldo med hans Real Madrid-hold og de medspillere, der har serviceret i de 9 år og Messi med hans Barca-hold og Xaviesta i ryggen, om de to kunne stadigvæk score ligeså mange mål i de store tider i Serie A. Forsvarsspil i dag er jo nærmest en joke sammenlignet med Maldini, Stam, Baresi, Nesta og 90'ernes Serie A-tiden. Man fik fandme tæsk dengang som angriber.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

MessiPogba skrev:Se op til Gattuso? Huh?
Hvad er der mærkeligt ved det?

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af Goaaal »

Blaugrana92 skrev:
Goaaal skrev:
Blaugrana92 skrev:Serie A i slut 90'erne og start 00'erne er så afgjort, den mest charmerende og fede tidsperiode jeg kan huske, at have overværet i nogen som helst liga. Så mange idoler og spillere at se op til i den tid. Del Piero, Totti, Nesta, Maldini, Nedved, Shevchenko, Batigol, Rui Costa, Toldo, Seedorf, Trezeguet, Zanetti, Gattuso, osv. og så virkelig bare videre.
Dejlig liste. Men burde være ulovligt at smide Inzaghi under osv. ;-)
Inzaghi er altså heller ikke smidt under osv. Han står ovre i offsiden.
Hahahaha! Smukt! Tak!

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af De La Barça »

Serie A på TV2 om søndagen i start 90'erne var klasse. Altid tåget billede og masser af klassespillere, som nævnt af andre. Som regel så jeg dog kun første halvleg inden endte jeg i haven med en bold, mens jeg holdt øje med stillingen ind af vinduet :grin:

Jeg kan huske TV2 viste en dokumentar, der hed Bravo Milan, efter 91-92 sæsonen hvor Capellos Milan gik ubesejret igennem sæsonen. Jeg har prøvet at finde den før uden held, men i dag fandt jeg den i tre dele på en Milan-side på Facebook.

Helt vanvittigt så mange store navne, der er med i den dokumentar og så var Foggia under Zdenek Zeman alt for vilde. Petrescu, Shalimov, Kolyvanov, Baiano og Signori.

Del 1:

Del 2:

Del 3:

Visca el Barça i Visca Catalunya
Senest rettet af De La Barça tors sep 20, 2018 2:10 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
soul_pitcher
Indlæg: 306
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 12:25 pm
Geografisk sted: Exploding Minds
Blevet takket: 33 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af soul_pitcher »

SpillerSomMESSI skrev:
Inzaghi er født i offside
- Citat Preben Elkjær
Det var Alex Ferguson, der sagde det.
"It lasted for a million years and for a split-second. But it's over and
now it's your turn." -Timothy Leary

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af SpillerSomMESSI »

soul_pitcher skrev:
SpillerSomMESSI skrev:
Inzaghi er født i offside
- Citat Preben Elkjær
Det var Alex Ferguson, der sagde det.
Ok, thanks, I stand corrected.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af Daluigi »

MessiPogba skrev:
Blaugrana92 skrev:Serie A i slut 90'erne og start 00'erne er så afgjort, den mest charmerende og fede tidsperiode jeg kan huske, at have overværet i nogen som helst liga. Så mange idoler og spillere at se op til i den tid. Del Piero, Totti, Nesta, Maldini, Nedved, Shevchenko, Batigol, Rui Costa, Toldo, Seedorf, Trezeguet, Zanetti, Gattuso, osv. og så virkelig bare videre.
Se op til Gattuso? Huh?

Men Batigol <3

Du glemmer lige verdens største motor, Cafú. En legende man ikke skal glemme.

Jeg gad godt at se Ronaldo med hans Real Madrid-hold og de medspillere, der har serviceret i de 9 år og Messi med hans Barca-hold og Xaviesta i ryggen, om de to kunne stadigvæk score ligeså mange mål i de store tider i Serie A. Forsvarsspil i dag er jo nærmest en joke sammenlignet med Maldini, Stam, Baresi, Nesta og 90'ernes Serie A-tiden. Man fik fandme tæsk dengang som angriber.
Fodbolden udvikler sig konstant, ligesom alle andre ting i samfundet. Vi bliver hurtigere, bedre og stærkere. Så selvfølgelig ville Ronaldo og Messi også dominere de forsvar, som du nævner der. Det er ren logik, på trods af at jeg godt kan forstå man romantiserer som nostalgiker. Jeg elskede selv Batigol!
Forumlegende

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Daluigi skrev:
MessiPogba skrev:
Blaugrana92 skrev:Serie A i slut 90'erne og start 00'erne er så afgjort, den mest charmerende og fede tidsperiode jeg kan huske, at have overværet i nogen som helst liga. Så mange idoler og spillere at se op til i den tid. Del Piero, Totti, Nesta, Maldini, Nedved, Shevchenko, Batigol, Rui Costa, Toldo, Seedorf, Trezeguet, Zanetti, Gattuso, osv. og så virkelig bare videre.
Se op til Gattuso? Huh?

Men Batigol <3

Du glemmer lige verdens største motor, Cafú. En legende man ikke skal glemme.

Jeg gad godt at se Ronaldo med hans Real Madrid-hold og de medspillere, der har serviceret i de 9 år og Messi med hans Barca-hold og Xaviesta i ryggen, om de to kunne stadigvæk score ligeså mange mål i de store tider i Serie A. Forsvarsspil i dag er jo nærmest en joke sammenlignet med Maldini, Stam, Baresi, Nesta og 90'ernes Serie A-tiden. Man fik fandme tæsk dengang som angriber.
Fodbolden udvikler sig konstant, ligesom alle andre ting i samfundet. Vi bliver hurtigere, bedre og stærkere. Så selvfølgelig ville Ronaldo og Messi også dominere de forsvar, som du nævner der. Det er ren logik, på trods af at jeg godt kan forstå man romantiserer som nostalgiker. Jeg elskede selv Batigol!
Absolut, så absolut! Med al respekt for fordums helte og Serie A i slut 90'erne, så bankede Márcio Amoroso - og her er det tilladt at tænke "HVEM?" - altså 22 kasser ind for Udinese i en enkelt Serie A sæson. Lur mig om Messi og Ronaldo ikke også skulle finde en måde at bombe løs på, når Márcio Amoroso kunne for et midterhold. Messi og Ronaldo har det niveau, hvor de kan spille for enhver klub i enhver liga, og stadig score et hav af mål.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Piatek! :lol:

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af Antimadridista »

http://sport.tv2.dk/fodbold/2018-12-27- ... ke-tilraab

Hvor er det bare noget svineri :mad: Tilmed fik de det ud af det, de ønskede.!

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af Rb88 »

Ligeså godt som VAR fungere i Spanien, ligeså ringe fungerer det i Italien. 2 ikke eksisterende straffe i Juve kampen. Mon det har været et af Ronaldos krav - at der skal dømmes straffe på alt i serie a så han kan pumpe mål statistikkerne op? Nu er han hvert fald førende på straffesparkslisten med 4 scoringer

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af Skydefinten »

Helt sindssygt at især VAR giver Juve det andet straffe. Hvad skulle han dog gøre med armen??

PS. Min tlf skriver hele tiden Skive i stedet for Juve.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Serie A tråden

Indlæg af Lopezzz »

Han løber nu sikkert med alle overskrifter for et Penaldo mål på straffe svarer til 5 frisparksmål fra Messi
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 13 gæster