Serie A tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af Antimadridista »

SpillerSomMESSI skrev:Ja som han plejer.. og alligevel har har fået højeste score på whoscored.com !!?!
Men dog kun 7.5 og kan se at Ronaldo, Dybala, Sandro og Bernardeschi fik ca samme score. Det var vel bare en generelt ringe kamp af Juve!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Alligevel utroligt at han får samme score som de der scorede...

Hvis du ser stats på Ronaldo .. driblinger, kry passes etc... han har jo nada
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

TheFynbo
Indlæg: 200
Tilmeldt: man jun 09, 2014 12:11 am
Geografisk sted: Agedrup
Har takket: 26 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af TheFynbo »

Nej, men han kommer til utrolig mange chancer, laver et par key passes og gjorde god figur i kontrafasen.
#jesuisSheep

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af SpillerSomMESSI »

TheFynbo skrev:Nej, men han kommer til utrolig mange chancer, laver et par key passes og gjorde god figur i kontrafasen.
Så derfor får han ligeså rating som dem der faktisk scorede?!?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af Antimadridista »

SpillerSomMESSI skrev:
TheFynbo skrev:Nej, men han kommer til utrolig mange chancer, laver et par key passes og gjorde god figur i kontrafasen.
Så derfor får han ligeså rating som dem der faktisk scorede?!?
I Ronaldos tilfælde plejer man at brokke sig over hans rating eller ros, blot pga en scoring. Her er det så omvendt;)

TheFynbo
Indlæg: 200
Tilmeldt: man jun 09, 2014 12:11 am
Geografisk sted: Agedrup
Har takket: 26 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af TheFynbo »

Måske skal det ses i lyset af Juves første to målscorere var midterforsvare, og de bliver primært ikke vurderet på deres offensive præstationer
#jesuisSheep

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af Rb88 »



Ved ikke lige hvilken stats hjemmeside der bruges her men de scorer 5.8 til Ronaldo hvis det da er troværdigt [emoji6]

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af MessiPogba »

Klasse mål af Ze Best.

"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af A$AP »



Må han så heller ikke spille fodbold i haven? Det er sgu en god ferie i Ibiza.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af MessiPogba »

phpBB [video]


En af de mest undervurderede angriber i historien? Jeg var så vild med ham, at jeg fik en Roma-trøje med ham og hvorfor den dag i dag, at Roma er det hold, jeg holder med, hvis jeg skulle holde med nogen fra Italien.

207 mål i 333 kampe for Fiorentina i en tid, hvor Serie A (selvom han spillede en af sine fiorentina-sæsoner i Serie B) var ubestridt den bedste liga i verden og med de bedste defensiver og forsvarsspillere. Dette tog han så med over i sin første sæson i Roma 21 mål i 31 kampe, heraf 20 ligemål i 28 ligakampe, hvor han og Totti kørte Scudettoen hjem til Rom.

Rui Costa, Batistua og Baiano var en pisseirriterende force i Championship Manager 2: The italien Season 96/97, kan jeg huske.

Lige lidt nostalgi.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af Daluigi »

MessiPogba skrev:
phpBB [video]


En af de mest undervurderede angriber i historien? Jeg var så vild med ham, at jeg fik en Roma-trøje med ham og hvorfor den dag i dag, at Roma er det hold, jeg holder med, hvis jeg skulle holde med nogen fra Italien.

207 mål i 333 kampe for Fiorentina i en tid, hvor Serie A (selvom han spillede en af sine fiorentina-sæsoner i Serie B) var ubestridt den bedste liga i verden og med de bedste defensiver og forsvarsspillere. Dette tog han så med over i sin første sæson i Roma 21 mål i 31 kampe, heraf 20 ligemål i 28 ligakampe, hvor han og Totti kørte Scudettoen hjem til Rom.

Rui Costa, Batistua og Baiano var en pisseirriterende force i Championship Manager 2: The italien Season 96/97, kan jeg huske.

Lige lidt nostalgi.
Jeg udleder fra dit indlæg at du ikke er teenager?
Forumlegende

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af MessiPogba »

Daluigi skrev:
MessiPogba skrev:
phpBB [video]


En af de mest undervurderede angriber i historien? Jeg var så vild med ham, at jeg fik en Roma-trøje med ham og hvorfor den dag i dag, at Roma er det hold, jeg holder med, hvis jeg skulle holde med nogen fra Italien.

207 mål i 333 kampe for Fiorentina i en tid, hvor Serie A (selvom han spillede en af sine fiorentina-sæsoner i Serie B) var ubestridt den bedste liga i verden og med de bedste defensiver og forsvarsspillere. Dette tog han så med over i sin første sæson i Roma 21 mål i 31 kampe, heraf 20 ligemål i 28 ligakampe, hvor han og Totti kørte Scudettoen hjem til Rom.

Rui Costa, Batistua og Baiano var en pisseirriterende force i Championship Manager 2: The italien Season 96/97, kan jeg huske.

Lige lidt nostalgi.
Jeg udleder fra dit indlæg at du ikke er teenager?
Korrekt?
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Serie A i slut 90'erne og start 00'erne er så afgjort, den mest charmerende og fede tidsperiode jeg kan huske, at have overværet i nogen som helst liga. Så mange idoler og spillere at se op til i den tid. Del Piero, Totti, Nesta, Maldini, Nedved, Shevchenko, Batigol, Rui Costa, Toldo, Seedorf, Trezeguet, Zanetti, Gattuso, osv. og så virkelig bare videre.

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af Goaaal »

Blaugrana92 skrev:Serie A i slut 90'erne og start 00'erne er så afgjort, den mest charmerende og fede tidsperiode jeg kan huske, at have overværet i nogen som helst liga. Så mange idoler og spillere at se op til i den tid. Del Piero, Totti, Nesta, Maldini, Nedved, Shevchenko, Batigol, Rui Costa, Toldo, Seedorf, Trezeguet, Zanetti, Gattuso, osv. og så virkelig bare videre.
Dejlig liste. Men burde være ulovligt at smide Inzaghi under osv. ;-)

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Blaugrana92 skrev:Serie A i slut 90'erne og start 00'erne er så afgjort, den mest charmerende og fede tidsperiode jeg kan huske, at have overværet i nogen som helst liga. Så mange idoler og spillere at se op til i den tid. Del Piero, Totti, Nesta, Maldini, Nedved, Shevchenko, Batigol, Rui Costa, Toldo, Seedorf, Trezeguet, Zanetti, Gattuso, osv. og så virkelig bare videre.
Så skulle du have været serie a fan i start 90´erne.. det var faktisk lang federe.. Milan var klasser bedre end andre hold dengang, pånær Barcas dream team same time... dog fik dream team alvorlige klø af et amputeret Milan hold i CHL finalen i 1994... mit crush på verdens bedste Roberto Baggio var stort dengang.

Men det hele startede med 3 hollændere i Milan trøjen
Billede
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 14 gæster