Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

MessiPogba skrev:En dum, dum beslutning af Mbappé det der.
Den beslutning havde Demb også taget;)

Firmino! Jeg kan lide ham.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

On the other side. Måske indser Mbappé i denne sæson, at han aldrig vinder CL i PSG og kommer til os. Bliver dyrt. Som i rigtig, rigtig dyrt. Som i ain't gonna happen. Men man må da drømme.

Hold kæft en skandale præstation af Neymar for det første. Som holdets ubestridte leder, så hjælper det ikke at se ham gå rundt, når dit hold bliver trynet under græsplænen. Katastrofal kamp fra hans side.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

Antimadridista skrev:
MessiPogba skrev:En dum, dum beslutning af Mbappé det der.
Den beslutning havde Demb også taget;)

Firmino! Jeg kan lide ham.
Selvfølgelig, de er jo begge to unge knægte. Men jeg kan langt bedre lide Mbappés indstilling til tingene end Neymar. Jeg ville have været så pissed som PSGs ejer af at se Neumar gå rundt.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana92 »

Jonathan Wilson med en god omgang shade om PSG:

"What are they? A vanity project for Neymar? A strangely misplaced Nike marketing ploy? A laundromat for Qatar's international reputation?

Is Thomas Tuchel happy with this? This, after all, is a man who grew up in the hard-pressing world of the Bundesliga. He was regarded as the new Jürgen Klopp, a manager forged at a similar school. He is somebody who dined with Pep Guardiola after his Dortmund side had lost 5-1 to Bayern, whose love of the theory of juego de posición outweighed the sting of defeat. There can be no version of that conception of the game that features three men standing 50 yards upfield from their midfield, barely raising a jog as a defender surges past them again. PSG football is not Tuchel football; it may not even be football."


Så kan Nasser Al-Khelaifi altså sige, hvad han vil om Flo og Real. Jeg hader Real Madrid, og Flos Galácticos var velsagtens for alvor startskuddet på det man ser i PSG i dag, men med det sagt så er Qatar-projektet i Paris bare indbegrebet af alt det, som jeg hader ved moderne fodbold. PSG var en sjov klub engang. En charmerende klub endda med spillere som Pauleta, der levede for, åndede for og elskede klubben. Han kunne have taget sit gode tøj, rejst til Lyon og vundet titel efter titel, men dengang var der noget cool over PSG. Noget kult. Nu er det Air Jordan, penge, marketing, Qatar, flere penge og meget færre, hvis overhovedet nogen, følelser.

Det er sikker på grænsen til det forbudte herinde, men jeg vil ærligt talt hellere se Real Madrid vinde Champions League igen, end jeg vil se PSG løfte det trofæ.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Champions league

Indlæg af Tello »

Not to forget Ronaldinho. Har stadig PSG trøjen fra dengang, den med Opel som sponsor.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Champions league

Indlæg af Flax_Generous »

Blaugrana92 skrev:Det er sikker på grænsen til det forbudte herinde, men jeg vil ærligt talt hellere se Real Madrid vinde Champions League igen, end jeg vil se PSG løfte det trofæ.
Jeg har det på samme måde med Liverpool og City. City ligner mere et fodboldhold end PSG, primært takket være Guardiola som kæmper en gæv kamp, men dybest set er det stadig et Abu Dhabi PR-projekt uden den samme charme, passion og identitet som Liverpool. Selvom sidste års finale mellem Real Madrid og Liverpool var meget tæt på en mareridtsfinale, så ville det for mit vedkommende være endnu værre med City og PSG.

Jesper
Indlæg: 34
Tilmeldt: fre aug 10, 2018 9:06 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: Champions league

Indlæg af Jesper »

MessiPogba skrev:På trods af, at Liverpool har været altdominerened i kampen, er det virkelig ikke nogen særlig god kamp fra Salah. Så meget for at blive kåret til top 3 i Ballon D'Or.
Det er så top 3 i FIFA The Best, Salah er kåret til. Den har ikke længere noget med Ballon d'Or at gøre.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

Jesper skrev:
MessiPogba skrev:På trods af, at Liverpool har været altdominerened i kampen, er det virkelig ikke nogen særlig god kamp fra Salah. Så meget for at blive kåret til top 3 i Ballon D'Or.
Det er så top 3 i FIFA The Best, Salah er kåret til. Den har ikke længere noget med Ballon d'Or at gøre.
Potato potato. Sgu hellere ikke til at finde rundt i alle de her kåringer. Eller popularitetskonkurrencer.

Summa summarum er, at Salah slet ikke bør være der i top 3 :D
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Champions league

Indlæg af LeoMessi »

MessiPogba skrev:
Jesper skrev:
MessiPogba skrev:På trods af, at Liverpool har været altdominerened i kampen, er det virkelig ikke nogen særlig god kamp fra Salah. Så meget for at blive kåret til top 3 i Ballon D'Or.
Det er så top 3 i FIFA The Best, Salah er kåret til. Den har ikke længere noget med Ballon d'Or at gøre.
Potato potato. Sgu hellere ikke til at finde rundt i alle de her kåringer. Eller popularitetskonkurrencer.

Summa summarum er, at Salah slet ikke bør være der i top 3 :D
Selvfølgelig skal Salah være med i betragtningen om Ballon d'Or 2018, han fortjener det langt mere end eksempelvis Modrić.

Én kamp burde ikke kunne ændre på dette, for så er man altså ude i noget Ronaldo fanboyz logik om, at en kamp i Champions League er alt definerende for en spiller.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

De jong som cb i dag. Det bliver spændende at se.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

LeoMessi skrev:
MessiPogba skrev:
Jesper skrev:
MessiPogba skrev:På trods af, at Liverpool har været altdominerened i kampen, er det virkelig ikke nogen særlig god kamp fra Salah. Så meget for at blive kåret til top 3 i Ballon D'Or.
Det er så top 3 i FIFA The Best, Salah er kåret til. Den har ikke længere noget med Ballon d'Or at gøre.
Potato potato. Sgu hellere ikke til at finde rundt i alle de her kåringer. Eller popularitetskonkurrencer.

Summa summarum er, at Salah slet ikke bør være der i top 3 :D
Selvfølgelig skal Salah være med i betragtningen om Ballon d'Or 2018, han fortjener det langt mere end eksempelvis Modrić.

Én kamp burde ikke kunne ændre på dette, for så er man altså ude i noget Ronaldo fanboyz logik om, at en kamp i Champions League er alt definerende for en spiller.
Det er slet ikke en kamp, der afgør forskellen. Jeg hgar flere gange skrevet, at jeg er ikke synderlig imponeret over Salahs overallspil. Han pløkkede dem ind, me nhans indflydelse på spillet er slet ikke så stort som Firminos IMO f.eks..

I går viste han endnu engang en topkamp, hvor han slet ikke er der, hvor han skal være, og han har i sæsonen første 6 kampe for Liverpool også set meget skidt ud.

Mod United sidste sæson blev han også fuldkommen neutraliseret i begge kampe. Som nævnt flere gange. Tag bagrummet fra Salah, og du har at gøre med en spiller, der har sine problemer med at påvirke kampene.

Han får scoret sine mål, cadeau for det, men så er vi altså også i, for at bruge dine termer, Ronaldo-fanboy-logik med, at mål = betyder du er blandt de bedste spilelre i verden. Det er den logik, jeg er meget imod, for Salah vandt derudover absolut ingenting, og han var ikke engang sit holds vigtigste spiller endda. van Dijk stabiliserede en joke af et forsvar, Milner rev midtbanen op, og Firmino får offensiven til at klikke sammen.

Salah er en dygtig fodboldspiller, helt enig, men blandt bedste tre, selv med 44 scorede mål? Jeg er meget uenig. Mål er for mig ikke lig med, at du er blandt de bedste spillere i verden nødvendigvis. Du skal også have et overall game, som berettiger til sådan noget hæder.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Champions league

Indlæg af LeoMessi »

MessiPogba skrev:
LeoMessi skrev:
MessiPogba skrev:
Jesper skrev:
MessiPogba skrev:På trods af, at Liverpool har været altdominerened i kampen, er det virkelig ikke nogen særlig god kamp fra Salah. Så meget for at blive kåret til top 3 i Ballon D'Or.
Det er så top 3 i FIFA The Best, Salah er kåret til. Den har ikke længere noget med Ballon d'Or at gøre.
Potato potato. Sgu hellere ikke til at finde rundt i alle de her kåringer. Eller popularitetskonkurrencer.

Summa summarum er, at Salah slet ikke bør være der i top 3 :D
Selvfølgelig skal Salah være med i betragtningen om Ballon d'Or 2018, han fortjener det langt mere end eksempelvis Modrić.

Én kamp burde ikke kunne ændre på dette, for så er man altså ude i noget Ronaldo fanboyz logik om, at en kamp i Champions League er alt definerende for en spiller.
Det er slet ikke en kamp, der afgør forskellen. Jeg hgar flere gange skrevet, at jeg er ikke synderlig imponeret over Salahs overallspil. Han pløkkede dem ind, me nhans indflydelse på spillet er slet ikke så stort som Firminos IMO f.eks..

I går viste han endnu engang en topkamp, hvor han slet ikke er der, hvor han skal være, og han har i sæsonen første 6 kampe for Liverpool også set meget skidt ud.

Mod United sidste sæson blev han også fuldkommen neutraliseret i begge kampe. Som nævnt flere gange. Tag bagrummet fra Salah, og du har at gøre med en spiller, der har sine problemer med at påvirke kampene.

Han får scoret sine mål, cadeau for det, men så er vi altså også i, for at bruge dine termer, Ronaldo-fanboy-logik med, at mål = betyder du er blandt de bedste spilelre i verden. Det er den logik, jeg er meget imod, for Salah vandt derudover absolut ingenting, og han var ikke engang sit holds vigtigste spiller endda. van Dijk stabiliserede en joke af et forsvar, Milner rev midtbanen op, og Firmino får offensiven til at klikke sammen.

Salah er en dygtig fodboldspiller, helt enig, men blandt bedste tre, selv med 44 scorede mål? Jeg er meget uenig. Mål er for mig ikke lig med, at du er blandt de bedste spillere i verden nødvendigvis. Du skal også have et overall game, som berettiger til sådan noget hæder.
Jeg skriver ikke nogle steder om hvem af dem der har scoret flest mål, og at dette skulle vægte allermest? Jeg synes bestemt, at Salah er en overall god spiller og han har i den grad et godt blik for spillet.

Sammenligner vi ham med Firmino i Premier League, som du synes er bedre i spillet, så er der altså intet der taler for dette;

Salah; 59 chances created (9 assist + 50 key passes)
Firmino; 56 chances created (7 assist + 49 key passes)

Så Salah er vidst ikke så dårlig i spillet, som man prøver at gøre ham til, tværtimod.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Champions league

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Mens man ser fordums mægtige Ajax og leder efter..
Billede
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana92 »

Chygrynskiy varmer op! <3 <3 <3

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana92 »

SpillerSomMESSI skrev:Mens man ser fordums mægtige Ajax og leder efter..
Billede
Manden der afsluttede sin karriere, med tre assists i sin allersidste kamp.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 11 gæster