18/9 FC Barcelona - PSV Eindhoven

Alle kamptråde fra sæsonen 2018/2019

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 18/9 FC Barcelona - PSV Eindhoven

Indlæg af MessiPogba »

PuyolErGud skrev:indtil de sidste måske 10 min, hvor de kollapsede helt.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk
Typisk Spurs.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1193 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: 18/9 FC Barcelona - PSV Eindhoven

Indlæg af FCBSOCI »

Ifølge fcb.dk er Valverde en taktisk nulbon, Suarez burde ikke være med i startopstillingen og vi slutter med 10 mand. På den baggrund er det vel ok at vinde 4-0 :?

Nå, klar til Liverpool - PSG. Glæder mig vildt, det kan næsten kunne blive underholdende.

Antimadridista
Indlæg: 9224
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: 18/9 FC Barcelona - PSV Eindhoven

Indlæg af Antimadridista »

PuyolErGud skrev:
Antimadridista skrev:Nogen der har set noget af inter-tottenham?
Prøvede at have den kørende ved siden af, men ikke fuldt fokus. Tottenham havde dog alt spil og var Inter overlegne, indtil de sidste måske 10 min, hvor de kollapsede helt.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Så lidt ala mod Juve sidste år!?

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: 18/9 FC Barcelona - PSV Eindhoven

Indlæg af PuyolErGud »

Antimadridista skrev:
PuyolErGud skrev:
Antimadridista skrev:Nogen der har set noget af inter-tottenham?
Prøvede at have den kørende ved siden af, men ikke fuldt fokus. Tottenham havde dog alt spil og var Inter overlegne, indtil de sidste måske 10 min, hvor de kollapsede helt.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Så lidt ala mod Juve sidste år!?
Værre. Altså det var virkelig ud af ingenting Icardis udligning, og det andet mål fra en dødbold fra hjørnespark af. Spurs er utrolig ringe på defensive dødbolde ift hvem de har dernede.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2586 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 18/9 FC Barcelona - PSV Eindhoven

Indlæg af Drake »

Vigtig sejer og super fedt med hattrick til Messi! :glad:

Men det var så også det, vi kommer simpelthen ikke til at vinde CL med Valverde som træner! :mad:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: 18/9 FC Barcelona - PSV Eindhoven

Indlæg af Rb88 »

Piquénbauer skrev:Er koncept det nye buzzword for denne sæson?
Ikke for Valverde

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 18/9 FC Barcelona - PSV Eindhoven

Indlæg af Piquénbauer »

Rb88 skrev:
Piquénbauer skrev:Er koncept det nye buzzword for denne sæson?
Ikke for Valverde

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
Har du noget indsigt vi andre ikke har?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 18/9 FC Barcelona - PSV Eindhoven

Indlæg af B-Freak »

Nobody has scored more hat-tricks in the Champions League than Lionel Messi (8)
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

blunderbaws
Indlæg: 294
Tilmeldt: lør aug 11, 2018 8:36 pm
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 26 gange

Re: 18/9 FC Barcelona - PSV Eindhoven

Indlæg af blunderbaws »

Slap nu af her på forummet. Vi er voksne mennesker, der nyder at følge det samme fodboldhold. Hvorfor så mange konflikter?

Jeg er vild med coutinho og at dembele er steppet op. Det giver Messi langt bedre arbejdsvilkår, og giver træneren langt flere muligheder. Jeg tror, vi vinder CL med den bredde, vi kan mønstre i denne sæson.

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 18/9 FC Barcelona - PSV Eindhoven

Indlæg af MessiPogba »

blunderbaws skrev:Slap nu af her på forummet. Vi er voksne mennesker, der nyder at følge det samme fodboldhold. Hvorfor så mange konflikter?

Jeg er vild med coutinho og at dembele er steppet op. Det giver Messi langt bedre arbejdsvilkår, og giver træneren langt flere muligheder. Jeg tror, vi vinder CL med den bredde, vi kan mønstre i denne sæson.

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk
Vi har spillerne til at vinde CL. Men vores spil berettiger slet ikke til det. Du kan ikke kun leve på de individuelle aktioner i knockoutkampene. Vi har set det med os, vi har set det med PSG.

Vi har jo sjældent problemer i gruppespillet, fordi presset der ikek er så stort. Men når vi når ind, hvor det sneer, så vil vi støde på alvorlige problemer, fordi vores spil ikke er til stede andet end at håbe på Messi er i hopla. Det er på ingen måder holdbart, og jeg har endnu til gode at se os være et altdominerende hold, som kan skabe clear cut chancer i en kamp, hvor det er kollektivtet, der skaber det end det er individuelle aktioner, som gør udfaldet. Der er desværre for mange spillere, der virker lidt hæmmet af, at de ikke helt ved, hvad de skal, når vi angriber og især på den sidste tredjedel.

Læg dertil, at vi har bolden så meget, så er vi sårbare i kontraerne, fordi vi forsvarer pivringe, og det vil koste mål imod os, og hvis de bare kan forsvare dybt og deraf ved, at vi vil have store problemer med at score, vil modstanderne have en fordel imod os.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 18/9 FC Barcelona - PSV Eindhoven

Indlæg af Piquénbauer »

Det ville virkelig klæde dine indlæg hvis du smed lidt flere “jeg tror”, “måske” osv ind. Du snakker som om det er et faktum. Det eneste faktum er dog at du har skrevet rigeligt med ting herinde som har været fuldstændig forkerte. Det har vi alle hvilket selvfølgelig er naturligt da vi sådan ca intet ved.

Sæsonen er lige gået i gang. Det ville være en god ide for os alle hvis vi lige skruede en smule ned og så hvad der skete i løbet af okt hvor der virkelig kommer tryk på programmet. For lige nu er der spillet 5 kampe og idet vi spiller markant anderledes end store dele af sidste sæson så skal der lige justeres lidt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 18/9 FC Barcelona - PSV Eindhoven

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:Det ville virkelig klæde dine indlæg hvis du smed lidt flere “jeg tror”, “måske” osv ind. Du snakker som om det er et faktum. Det eneste faktum er dog at du har skrevet rigeligt med ting herinde som har været fuldstændig forkerte. Det har vi alle hvilket selvfølgelig er naturligt da vi sådan ca intet ved.

Sæsonen er lige gået i gang. Det ville være en god ide for os alle hvis vi lige skruede en smule ned og så hvad der skete i løbet af okt hvor der virkelig kommer tryk på programmet. For lige nu er der spillet 5 kampe og idet vi spiller markant anderledes end store dele af sidste sæson så skal der lige justeres lidt.
Det er da fuldstændig underforstået, at i og med jeg skriver på et forum, at det er mine meninger, og jeg ikke smider det som faktum. Så kan du modargumentere det mod mig. Man skal da ikke skrive i hvert sætning "jeg tror". Det er for mit vedkommende indforstået.

Men hvad er det, jeg har været fuldstændig forkert med? Jeg skrev allerede i sidste sæson, at Valverde har svært ved at få de her spillere sammen og han ikek har nogen plan. Du skrev, at det hele skyldtes, at Dembele var skadet, og vi ikke har fået erstattet Neymar. Nu har vi fået Coutinho og Dembele til at erstatte Neymar, vi har hentet flere spillere, og vi har stadigvæk åbenlyse problemer, som jeg beskrev det skide tidligt.

Jeg har svært ved at se, hvad jeg har skudt forbi med indtil videre. For det er nøjagtig de samme problemer fra sidste sæson, vi kører videre på og intet er sket.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: 18/9 FC Barcelona - PSV Eindhoven

Indlæg af Rb88 »

Piquénbauer skrev:
Rb88 skrev:
Piquénbauer skrev:Er koncept det nye buzzword for denne sæson?
Ikke for Valverde

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
Har du noget indsigt vi andre ikke har?
Kun det at jeg intet kan se endnu.
Jeg ser ikke andet end enkelt præstationer i angrebet. Messi og Cou kombinere til tider nydeligt men ellers ser jeg ikke noget gennemspillet angreb

Jeg tror simpelthen ikke Valverde kan løfte opgaven

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 18/9 FC Barcelona - PSV Eindhoven

Indlæg af Piquénbauer »

Du skrev blandt andet at vi skulle have 8 nye spillere til starteren, at vi ikke ville vinde noget igen, at Real ville hente de gea, hazard og lewan (mbappe, ney osv har sikkert også været nævnt), der var flere gange hvor du påpegede at at du ville se os vinde mod de store fordi du ikke troede på det og efter vi så slog Real, atm, juve osv så snakkede du bare om næste store kamp osv. Der er rigeligt af eksempler. Og det samme er der hos mig! Jeg er kommet med utallige forkerte teorier og ideer.

Men hvis du seriøst mener at vi kører videre med det samme som sidste sæson så er du jo helt væk? Vi er gået fra 433 til 442 til 433/4231 i sidste sæson og nu forsøger vi os med en forholdsvis fast 433. Sidste sæson var vi kedelige, så var vi dårlige defensivtog nu mangler der koncept. Kunne det tænkes at der mangler koncept og forståelse fordi vi er 5 kampe inde i sæsonen og vi ikke har spillet denne 433 med disse spillere på noget tidspunkt?

Jeg ved ikke om jeg efter en del år på dette forum og som barcafan bare har skruet forventningerne ned til holdet men jeg kan ikke genkende ret meget af det der bliver skrevet i disse tråde når jeg ser kampene. En kamp som den i dag har jeg set 1 mio af og det under alle trænere. Det var en chilleren cl kamp. Men alt bliver blæst op for tiden og hver kamp er symbolsk for et eller ander. Jeg er sgu nok bare ved at blive for gammel til det her. I hvert fald til kamptrådene for holy fuck hvor er de blevet sindssyge.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 18/9 FC Barcelona - PSV Eindhoven

Indlæg af Piquénbauer »

Rb88 skrev:
Piquénbauer skrev:
Rb88 skrev:
Piquénbauer skrev:Er koncept det nye buzzword for denne sæson?
Ikke for Valverde

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
Har du noget indsigt vi andre ikke har?
Kun det at jeg intet kan se endnu.
Jeg ser ikke andet end enkelt præstationer i angrebet. Messi og Cou kombinere til tider nydeligt men ellers ser jeg ikke noget gennemspillet angreb

Jeg tror simpelthen ikke Valverde kan løfte opgaven

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
Cool beans.

Jeg venter lige til vi har spillet 15-20 kampe før jeg konkluderer det store.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster