18/9 FC Barcelona - PSV Eindhoven

Alle kamptråde fra sæsonen 2018/2019

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 18/9 FC Barcelona - PSV Eindhoven

Indlæg af Bager »

Meeeeeeessi :)
Visca el Barca

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 18/9 FC Barcelona - PSV Eindhoven

Indlæg af MessiPogba »

Hvordan kan den mand seriøst være så ringe til straffe, men krølle så mange frispark ind, som var det blevet sparket på et mål bestående af en tre-årig? Jeg forstår det ikke.

Men når det er sagt. GUUUUUUUUUUUUUUUUD!
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 18/9 FC Barcelona - PSV Eindhoven

Indlæg af PuyolErGud »

Haha, fedt nok at PSV sætter en mand til at stå bag muren, hvis nu Messi bare skulle sparke under muren.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 18/9 FC Barcelona - PSV Eindhoven

Indlæg af Blaugrana92 »

emo skrev:Hvad var ideen med Lozano?

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk
Hvis Messi sparkede under muren, ville den ramme ham, selv hvis muren hoppede. Faktisk meget smart tænkt.

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: 18/9 FC Barcelona - PSV Eindhoven

Indlæg af Rb88 »

Sagt det før. Jeg ved simpelthen ikke hvad Valverde vil med vores offensiv udover håbe på individualisterne klarer ærterne. Vi mangler struktur, løbemønstre og klarere ideer og roller

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 18/9 FC Barcelona - PSV Eindhoven

Indlæg af A$AP »

Rakitic og Roberto ud. Ind med Semedo og Arthur.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 18/9 FC Barcelona - PSV Eindhoven

Indlæg af emo »

Blaugrana92 skrev:
emo skrev:Hvad var ideen med Lozano?

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk
Hvis Messi sparkede under muren, ville den ramme ham, selv hvis muren hoppede. Faktisk meget smart tænkt.
Ja. Tænkte nok. Første gang så det ud som om han lagde sig helt fladt ned men blev bedt om at rejse sig af dommeren.

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk
Allez...

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 18/9 FC Barcelona - PSV Eindhoven

Indlæg af Antimadridista »

Det er vel indiskutabelt at demb, suarez, messi og cou ik kan spille samtidig mod eksempelvis bayern eller PSG!! Eller hvad? Jeg har meget svært ved at se det i hvertfald..

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 18/9 FC Barcelona - PSV Eindhoven

Indlæg af Raman93 »

Dembele er virkelig dårlig uden bold. Han står bare og glor og venter på bolden, ingen løb i dybden

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 18/9 FC Barcelona - PSV Eindhoven

Indlæg af A$AP »

Venter stadig på, at vi spiller godt under Valverde. Det her kommer vi ingen vegne med.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 18/9 FC Barcelona - PSV Eindhoven

Indlæg af Piquénbauer »

Lidt meh.

Virkelig usikre defensivt (for mange offensive spillere og en langsom midt) og uskarpe offensivt. Men det er hårdt at spille som PSV gør og der burde komme mere plads i anden halvleg.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 18/9 FC Barcelona - PSV Eindhoven

Indlæg af MessiPogba »

Vores offensive spil er så tilfældigt og alt for langsomt. For mange berøringer, for lidt bevægelse og for mange, der spiller alibibolde fremfor at tage initiativet. Det er for nemt at dæmpe os. Alt, alt for nemt.

Og jeg fatter hat af van Bommels dispositioner ved at ikke putte Lozano overfor Roberto fremfor Alba. Roberto vil aldrig have en chance for at indhente Lozano i deres omstillinger, men det er kun godt for os.

Vi spiller for ringe til min smag. Alt, alt for langsomt.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 18/9 FC Barcelona - PSV Eindhoven

Indlæg af A$AP »

Antimadridista skrev:Det er vel indiskutabelt at demb, suarez, messi og cou ik kan spille samtidig mod eksempelvis bayern eller PSG!! Eller hvad? Jeg har meget svært ved at se det i hvertfald..
Dembele og Coutinho går oven i hinandens løbebaner ude til venstre, og Alba er totalt neutraliseret. Alba der var så farlig sidste sæson. Dembele skal ud på sin højre side, og Coutinho skal have plads til at trække ind og skyde på mål. Messi er jo spildt når han går rundt ude på højresiden. Men når ja, der skal være plads til Suarez.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 18/9 FC Barcelona - PSV Eindhoven

Indlæg af Bager »

Fin første halvleg, hvor vi spiller godt. Dembele løber godt uden bold, masser af løb i dybden. Rakitic binder det rigtig fint sammen på midten. Valverde har lavet en offensiv med enorm mange strenge at spille på. Masser af løb for boldholderen. Vi angriber både fra højre og venstre, i dybden, kombinationer og skud udefra. Folk har klare roller, vi har masser af tempo og konceptet fungerer.
Visca el Barca

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 18/9 FC Barcelona - PSV Eindhoven

Indlæg af MessiPogba »

Og det er netop derfor, jeg ikke bliver fan af Roberto, når Messi er højre kant. Han er så passiv og angriber sjældent højre flanken, når Messi overlader den, hvorfor vores spil bliver for nemt at dæmme ned for. Vi skal kunne angribe over begge kanter. Det er derfor, ejg vil have Semedo. Giv ham tillid, og han vil gøre den kant til sin bitch.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster