15/9 Real Sociedad - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2018/2019

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Wennerberg
Forum Admin
Indlæg: 914
Tilmeldt: man apr 25, 2005 8:38 pm
Har takket: 63 gange
Blevet takket: 224 gange

15/9 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Wennerberg »

Real Sociedad - FC Barcelona
La Liga
15. September - kl. 16.15
TV: Ingen
Wennerberg
Forum Admin

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 15/9 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Oh no.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 15/9 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af MessiPogba »

Fucking hader Anoeta.

Sociedad kommer sikkert ud som besatte hunde og slår os 4-2. Toppen af Poppen ville da være lige, at Messi fik en fibersprængning og er ude i 6 uger.

Men please, ingen Suarez tak. Jeg magter ikke, at hans uduelighed skal evt. koste os point med hans sløsede spil.

MAtS
Semedo - Piqué - Umtiti - Alba
Busquets
Rakitic - Vidal
Dembouz - Messi - Coutinho

Bænk: Cillesen, Roberto, Lenglet, Arthur, Rafinha, Malcom, Suarez.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 15/9 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Håber, banen er i ok stand. Og at det ikke vælter ned fra en åben himmel. Og at vores drenge er på mærkerne fra første fløjt.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 15/9 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Ja, mon ikke det pisregner.

Jeg kunne blive rig, hvis jeg havde penge på min oddskonto. Ikke utænkeligt, at vi kommer bagud, før vi vågner.

Får kun set første halvleg, da jeg skal på en efterhånden sjælden druktur. Måske er jeg gået kold, så jeg kan nå at se det sidste af anden.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Antimadridista
Indlæg: 9204
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 943 gange

Re: 15/9 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Skydefinten skrev:Ja, mon ikke det pisregner.

Jeg kunne blive rig, hvis jeg havde penge på min oddskonto. Ikke utænkeligt, at vi kommer bagud, før vi vågner.

Får kun set første halvleg, da jeg skal på en efterhånden sjælden druktur. Måske er jeg gået kold, så jeg kan nå at se det sidste af anden.
Så mellem pausefløjt og ca 45 min frem, kan du nå at starte en druktur og gå kold...hvad drikker du?

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8342
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 15/9 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 15/9 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Antimadridista skrev:
Skydefinten skrev:Ja, mon ikke det pisregner.

Jeg kunne blive rig, hvis jeg havde penge på min oddskonto. Ikke utænkeligt, at vi kommer bagud, før vi vågner.

Får kun set første halvleg, da jeg skal på en efterhånden sjælden druktur. Måske er jeg gået kold, så jeg kan nå at se det sidste af anden.
Så mellem pausefløjt og ca 45 min frem, kan du nå at starte en druktur og gå kold...hvad drikker du?
Skydefinten er familiefar. Man lærer at effektivisere alting, inkl. alkoholindtag.

Tello
Indlæg: 7692
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 557 gange

Re: 15/9 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Michman skrev:Billede
Det gør han ikke, ikke på Anoeta! Roberto på back, da han er bedre defensivt end Semedo. Umtiti i forsvaret, med al respekt for Lenglet. Rakitic, Busquets og Arthur, eller Vidal, på midten. Coutinho, Messi og Dembouz oppe foran.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14959
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1675 gange
Blevet takket: 1116 gange
Kontakt:

Re: 15/9 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Ingen Umtiti? Hm..
Jeg lavede en sindssyg mål på PES19 på Top Player niveau mod Benfica. En solo tur af Umtiti helt fra vores forsvarsfelt og ca 20m fra målet bankede jeg bolden i nederste højre side. Det har jeg selvfølgelig glemt at gemme :sørgelig:
MDCCCXCIX

Antimadridista
Indlæg: 9204
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 943 gange

Re: 15/9 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

JonasV skrev:
Antimadridista skrev:
Skydefinten skrev:Ja, mon ikke det pisregner.

Jeg kunne blive rig, hvis jeg havde penge på min oddskonto. Ikke utænkeligt, at vi kommer bagud, før vi vågner.

Får kun set første halvleg, da jeg skal på en efterhånden sjælden druktur. Måske er jeg gået kold, så jeg kan nå at se det sidste af anden.
Så mellem pausefløjt og ca 45 min frem, kan du nå at starte en druktur og gå kold...hvad drikker du?
Skydefinten er familiefar. Man lærer at effektivisere alting, inkl. alkoholindtag.

Ha ha, ja det er jeg skam også! Jeg må drikke det forkerte produkt:)

Brugeravatar
miklas1911
Indlæg: 1060
Tilmeldt: man aug 18, 2014 3:22 pm
Har takket: 43 gange
Blevet takket: 79 gange

Re: 15/9 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af miklas1911 »

Ter Stegen, Semedo, Piqué, Umtiti, Alba, Sergi Roberto, Rakitic, Rafinha, Messi, Suárez og Dembelé.
Wow, en midtbane med Rakitic, Roberto og Rafinha ude mod Sociedad. Og Coutinho ude fra start. Han gambler lidt her - han kender nok ikke vores niveau efter landsholdspauser endnu.
Barcelona since the days of Rivaldo Vítor Borba Ferreira.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 15/9 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af MessiPogba »

Sua-fucking-rez som starter.

Hvad skal der seriøst til for, Valverde gror sig nogle boller og bænker sløset spil? Det er for vildt det her man.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 15/9 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af MessiPogba »

Og hvorfor fanden starter Busquets ude? Vi spiller på Anoeta man. Et sted, hvor vi ofte har så mange problemer.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 15/9 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Suarez var fremragende i vores sidste kamp samt for landsholdet. Det ville være decideret idiotisk at smide ham på bænken når han faktisk viser godt spil.

Og hvis man ville have et bevis på at vi går efter cl så har man det her. Flere spillere som ikke har været med landsholdet. Jeg bryder mig ikke om midtbanen hvor jeg langt hellere havde set Arthur, cou og/eller vidal men de har været på lange rejser hvilket gør det forståeligt at de starter ude.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst