Tur til Barcelona og billetter

Alt om Barca som ikke hører hjemme i de andre grupper

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af PuyolErGud »

Så er den blevet fastsat gutter! Lørdag d. 20 oktober kl 20.45

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Skydefinten »

Perfekt tidspunkt for mig!

Skal bare have fundet nogle sammenhængende billetter til mig og junior.

Afventer - der kommer vel flere til salg løbende.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af JonasV »

Og man kan nå at tage metroen efter kampen. Good times!

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af PuyolErGud »

JonasV skrev:Og man kan nå at tage metroen efter kampen. Good times!
Det kan man under alle omstændigheder. De ændrede der, således at metroen kører videre på kampdage, hvor man ellers ikke ville have kunne tage den. For det var fandme skod ikke at kunne tage metroen hjem!

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af JonasV »

Nå ja, sgu da. God ting!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

JonasV skrev:Og man kan nå at tage metroen efter kampen. Good times!

Ja, hvis man ikke bor lige ved siden af Camp Nou på Madanis.... ligesom vi andre.

Jeg tar derned fredag næste uge og skal se Girona kampen.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Blaugrana92 »

PuyolErGud skrev:
JonasV skrev:Og man kan nå at tage metroen efter kampen. Good times!
Det kan man under alle omstændigheder. De ændrede der, således at metroen kører videre på kampdage, hvor man ellers ikke ville have kunne tage den. For det var fandme skod ikke at kunne tage metroen hjem!

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk
Jeg er flere gange gået hjem derudefra. Det kan nemt blive en lang tur. :lol:

Jeg tager i øvrigt også snart derned, fra torsdag uge 41 til torsdag uge 42. Det er desværre midt i landsholdspausen, men hvad gør man ikke for en god omgang tapas og nogle billige Estrella? Jeg skal bo tæt på La Sagrada Familia denne gang, så jeg regner med endelig at få se Hospital de Santa Creu i Sant Pau (som ligger 10 minutters gang væk) og Bunkers del Carmel. Måske også en tur op på Tibidabo? Er der nogen af jer, der har prøvet det? Og var det turen værd?

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af JonasV »

Blau, du skal da lige forlænge din ferie til søndag i uge 42, så du kan få kampen mod Sevilla med lørdag aften :cool:

Mht. Tibidabo, så har jeg også tit tænkt på at tager derop, men det er indtil videre blevet ved tanken. Jeg synes, jeg har hørt flere steder fra at det ikke helt skulle være noget særligt, sådan som det er nu. Men ok, udsigten og sagnomspundenheden (man må gerne opfinde ord selv) kunne godt være det hele værd. Har i hvert fald haft det på en eller anden form for to do-liste, siden jeg læste 'Vindens skygge'.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Skydefinten »

Blaugrana92 skrev:
PuyolErGud skrev:
JonasV skrev:Og man kan nå at tage metroen efter kampen. Good times!
Det kan man under alle omstændigheder. De ændrede der, således at metroen kører videre på kampdage, hvor man ellers ikke ville have kunne tage den. For det var fandme skod ikke at kunne tage metroen hjem!

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk
Jeg er flere gange gået hjem derudefra. Det kan nemt blive en lang tur. :lol:

Jeg tager i øvrigt også snart derned, fra torsdag uge 41 til torsdag uge 42. Det er desværre midt i landsholdspausen, men hvad gør man ikke for en god omgang tapas og nogle billige Estrella? Jeg skal bo tæt på La Sagrada Familia denne gang, så jeg regner med endelig at få se Hospital de Santa Creu i Sant Pau (som ligger 10 minutters gang væk) og Bunkers del Carmel. Måske også en tur op på Tibidabo? Er der nogen af jer, der har prøvet det? Og var det turen værd?
Ikke dumt, Bg.

Jeg bor i Born, samme sted som sidste gang. Er der fra 16 - 22 okt. Man får lyst til at udbygge ferien, da der er CL hjemmekamp mod Inter 2 dage efter hjemrejse.

Kunne være fedt, hvis folk smed lidt info om nye steder, man finder spændende. Jeg vil også denne gang, søge lidt mere ud af Gothic, Born, Sant Antoni. Jeg hang ud i Gracia et par dage sidste gang. Billigt, lokalt og hyggelige pladser ved Placa Del Sol og Placa De La Vila Gracia. (Med tårnet).

Jeg var på Tibidado for mange år siden. Der gik vist en bus derop, hvis man ikke gider sporvogn/kabelbanen. Flot udsigt, men der var en del mennesker. Jeg var der for tivoliet dengang, men kan huske at katedralen Sagrat Cor, var super flot. Udsigten slår Park Guell med længder:)
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Skydefinten »

Og så dropper jeg at tage ud til træningsanlægget denne gang. For langt derud, og spillerne trænede på Camp Nou på dagen, så jeg så kun basket spillere, La Masia drenge og kvindeholdet.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af JonasV »

Når jeg besøger byen til oktober, er det med viv og ikke mindst en 3½-årig lille gut. Nogle gode bud på aktiviteter, legepladser, muséer med mekanik og/eller tog som en i den alder kunne sætte pris på?

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Blaugrana92 »

JonasV skrev:Blau, du skal da lige forlænge din ferie til søndag i uge 42, så du kan få kampen mod Sevilla med lørdag aften :cool:

Mht. Tibidabo, så har jeg også tit tænkt på at tager derop, men det er indtil videre blevet ved tanken. Jeg synes, jeg har hørt flere steder fra at det ikke helt skulle være noget særligt, sådan som det er nu. Men ok, udsigten og sagnomspundenheden (man må gerne opfinde ord selv) kunne godt være det hele værd. Har i hvert fald haft det på en eller anden form for to do-liste, siden jeg læste 'Vindens skygge'.
Jeg skal arbejde i weekenden, så det går desværre ikke! Ellers havde jeg helt klart taget Sevilla-kampen med!

Jeg kan godt forestille mig, at det måske ikke er så specielt med forlystelsesparken deroppe, men kirken ser bare så flot ud nede fra byen, og så må udsigten alt andet lige også være fantastisk!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Blaugrana92 »

Skydefinten skrev:Ikke dumt, Bg.

Jeg bor i Born, samme sted som sidste gang. Er der fra 16 - 22 okt. Man får lyst til at udbygge ferien, da der er CL hjemmekamp mod Inter 2 dage efter hjemrejse.

Kunne være fedt, hvis folk smed lidt info om nye steder, man finder spændende. Jeg vil også denne gang, søge lidt mere ud af Gothic, Born, Sant Antoni. Jeg hang ud i Gracia et par dage sidste gang. Billigt, lokalt og hyggelige pladser ved Placa Del Sol og Placa De La Vila Gracia. (Med tårnet).

Jeg var på Tibidado for mange år siden. Der gik vist en bus derop, hvis man ikke gider sporvogn/kabelbanen. Flot udsigt, men der var en del mennesker. Jeg var der for tivoliet dengang, men kan huske at katedralen Sagrat Cor, var super flot. Udsigten slår Park Guell med længder:)
Jeg plejer jo at bo i Sant Antoni - boede der så sent som i maj - og det er virkelig et dejligt kvarter. Men sidst brugte jeg også en hel dag i Vila de Gràcia, og der er virkelig fantastisk! Det føles rent faktisk som en landsby i byen, især netop på de to pladser du nævner (er i øvrigt glad for Amélie Restaurante på Placa de la Vila de Gràcia, hvor vi spiste virkelig god morgenmad til meget få penge sidst).

Jeg tror måske også, at vi skal en tur ud på Palo Alto Market denne gang, og ved samme lejlighed gå en tur i Poblenou og spise frokost derude. Første gang jeg var i Barcelona boede jeg i Poblenou, og jeg kan forstå at det siden har udviklet sig til noget af det mest hippe i byen.

Tivolidelen er jeg lidt ligeglad med, det skulle netop være for Sagrat Cor og for udsigten, så jeg tror lige vi undersøger muligheden for at tage kabelbanen derop. Det er i øvrigt også derfor vi skal op til Bunkers del Carmel - her skulle udsigten nemlig også være bedre end fra Parc Güell.

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af PuyolErGud »

Udsigten fra Bunkers del Carmel er helt sikkert turen derop værd! Der er kommet flere og flere mennesker der op, men udsigten, både dag og aften, er uovertruffen.

Havde egentlig tænkt at komme med forslag efter sidste tur, men fik det aldrig gjort. Det må blive senere i dag, eller næste uge!

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af zqa »

Min kæreste og jeg var på bunkers sidste år. Med massive tømmermænd.. der var langt på gåben fra Barceloneta.
Men det var super fint.
#jesuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster