Musik

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Musik

Indlæg af Tello »

MessiPogba skrev:@Tello

Medmindre Kanye er en fed løgner, så er The Throne 2 på vej.

Og jeg som troede, at ham og Jay-Z var uvenner.

Lad det forhåbentligt blive endnu en masterpiece i med Kanye i hans old school producerhjørne og Jay-Z, der lige får strikket det vilde rap sammen. Ikke noget autotunepis, ikke noget 808-eksperimenterende bullcrap, ikke noget Yeezus. Straight up hiphop til folket, så de her mumblerappers en gang får alle bliver aflivet og indser, hvad hiphop virkelig er. Gerne lige med en featuring af Frank Ocean igen.
Let it be! Kanyes productions på Ye, Nasir, Kids See Ghosts og K.T.S.E har været vilde. Men hey, no sneak dissing af 808's og Yeezus [emoji6]

Black Skinhead, New Slaves, Welcome to Heartbreak, Love Lockdown og Hold My Liquor er alle klassikere! Det er også en af grundene til, at Kanye har holdt så længe i branchen; han udvikler sig hele tiden.

Fra Welcome to Heartbreak:
Dad cracks a joke, all the kids laugh.
But I couldn't hear him all the way in 1st class.
Chased the good like my whole life long.
Look back on my life, and my life gone.
Where did I go wrong?
Btw, ikke diss 6ix9ine, manden er den ubestridte konge af New York [emoji120]

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Musik

Indlæg af Flax_Generous »

MessiPogba skrev:Hvorfor skal han stoppe karrieren, når han teknisk, lyrisk er 99 procent af alle nutidens indholdsløse rappere overlegen?
Ja, Eminem er en rapteknisk virtuos, der kan stable stavelse på stavelse i en helvedes fart. Hvis rap var en sportsgren ville han være verdensmester. Men som kunstner er han på nuværende tidspunkt komplet intetsigende, pinligt ucharmerende og totalt ude af trit med tidens ånd. Paradoksalt nok var han engang det modsatte: han var opfindsom, underholdende og besad en rå ærlighed. Men det er væk. Nu er han en maskine, uden noget betydningsfuldt på hjerte, som bare kværner ord ud. Han bestemmer selvfølgelig selv, men jeg havde trykket på off for længst.
MessiPogba skrev:Fjern de her bangerbeats fra alle de her mumblerappers, og du har noget, der minder om noget et spædbarn ville sige. Det er snarere producerne, som er stjernerne i nutidens hiphop end det er rapperne, for de kan åbenlyst ikke sammenstrikke et relevant sangstykke. Rap handler om at kunne lyriske fremstille noget sammensættende, rimende og indholdsrigt sammen i takt med et beat du får serveret.
Beats har betydning i hiphop, ja, men det passer simpelthen ikke, at "nutidens hiphop" er lyrisk indholdsløst. Lad os se bort fra Kendrick og co., for det er for let at pege på, og i stedet tage to mumblerap-eksempler fra i år: Futures Hate The Real Me og SahBabiis Anime World.

Jeg har tidligere prøvet at forklare, at Future bruger sin stemme til at kommunikere (narkotikapåvirkede) følelser og sindstilstande. Den slags er helt normalt i rock og metal, men ikke i hiphop, som traditionelt har haft meget fokus på smarte rim og næsten prosalignende fortællinger. Future bryder åbenlyst med denne tradition. Hans sprog er meget begrænset, nogle gange nærmest uforståeligt. I stedet handler det mere om stemningen og rytmen. Tony Montana, F*ck Up Some Commas og Thought It Was A Drought, som starter med lyden af kodein blive omrørt i sodavand og isterninger, er åbenlyse eksempler.

Hate The Real Me falder ikke i den kategori. På nummeret er Future nogenlunde forståelig, og der er ikke noget at læse mellem linjerne. Over et grotesk triumferende beat fortæller han direkte, at han hader sit sande jeg, og at han flygter væk i stoffer. Det er selvfølgelig blevet sagt før, også af Eminem, men kun sjældent så effektivt som i Hate The Real Me. Man kan nærmest høre dæmonerne sige "you the enemy." Det er langt mere autentisk og dramatisk end Eminems ballader (og det siger jeg selvom beskrivelser som "autentisk og dramatisk" er skod).

Anime World er noget helt andet. Nummeret er kort fortalt lyrisk interessant af to grunde: det udspringer åbenlyst fra en generation som er vokset op med Cartoon Network og Nickelodeon, og fra en amerikansk kultur som helhjertet inkorporerer japanske elementer. Det skaber et manisk lyrisk univers, understøttet af et sært beat, forvredet og uden logik som i en tegneserie: Amerikansk og japansk blandet med nørdede Naruto-referencer og karikerede Uzi-lyde. Er der avancerede rim? Næ. Men det er charmerende og afspejler den generation og kultur som Eminem ikke forstår.
MessiPogba skrev:Du kritiserer Eminem for at være en gammel og sur mand, der skælder ud på en ungdomskultur, og heraf hentyder til, at du nok ikke vil høre hans sange bl.a. baseret på det grundlag, men i samme moment skriver du en liste af sange, du hellere vil høre end Eminem, som indeholder Nicky Minaj (hvis talent åbenbart står i at rimme pussy med pussy og kun snakke om den og så intet andet), når hun i flere omgange har fået sine følgere til at få en praktikant fyret, fordi vedkommende kritiserede Nicki Minajs mangler og pudset selvsamme følgere på en musikanmelder, som kritiserede musikanmelderen, så denne fik trusler, og senest har Nicki Minaj tudet i pressen over, at hun ikke kan forstå, at hendes seneste album Queen, som ikke er noget værd, ikke er blevet nummer 1, mens hun samtidig har svinet Travis Scotts album til og hentyder til, at det er mere Travis' kæreste, Kylie Jenners' medietække og følgere på IG, hvor Jenner har reklameret for Travis' Astroworld-album, der er skyld i, at han er nummer 1 og ikke Minajs egen album?
Sikke en sætning! Ren Eminem. Men ja, Chun Swae er et sublimt nummer. Det skyldes dog ikke Nicki Minaj, men derimod Swae Lee og Metro Boomin. Hør nummeret.
MessiPogba skrev:Det rap der er nu til dags er fandme ikke rap. Det er pop. Og det er at pisse på de store navne, der har været. Lil Pump, 6ix9ine, Lil Xan, Lil what the fuck, hvad alle de her nye lean-sippende hjerneskadets "rappere" nu til dags hedder, vanærer alt, hvad der er så specielt ved hiphop.
Hiphop er i dag i høj grad pop, men det gør ikke nødvendigvis hiphop dårligt. Jeg vil påstå, at der er lige så meget god hiphop i dag som for 15-20 år siden, den tid som du savner, og der er sikkert også samme mængde elendig hiphop.

Det er selvfølgelig rigtigt, at Lil Pump er rapteknisk dårligere end Eminem (men hvad med Kendrick som også er nutidig rap?). Mit svar er blot, at teknik langt fra er det eneste som betyder noget. Mumblerap kan sagtens have værdi uden at være lyrisk og teknisk raffineret. Ja, faktisk sætter jeg pris på kunstnere som bryder med konventionerne og eksperimenterer. Og det er jo her uenigheden ligger: du er reaktionær og hænger fast i fortiden. Ligesom Eminem.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Musik

Indlæg af Flax_Generous »

Tello skrev:Men hey, no sneak dissing af 808's og Yeezus
808's & Heartbreak er Kanyes næstbedste album, kun overgået af My Beautiful Dark Twisted Fantasy, og muligvis det vigtigste og mest nyskabende album som han har lavet, selvom der er en del om buddet.

Sådan her rangerer jeg Kanyes diskografi (og jeg genlyttede til dem alle sammen i sommers):

1. My Beautiful Dark Twisted Fantasy
2. 808's & Heartbreak
3. College Dropout
4. Graduation
5. Kids See Ghosts
6. Late Registration
7. Yeezus
8. ye
9. The Life of Pablo
10. Watch The Throne
11. Cruel Summer

1 til 10 er dog alle gode til geniale udgivelser.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Musik

Indlæg af Lopezzz »

Jeg er enig med MessiPogba om Eminem. Der blev skrevet meget lort om Em i lang tid. Han er nødt til at sætte dem allesammen på plads.
Jeg er vild med "Fall" og har den nu som ringetone. Og "Lucky You" er sindssyg godt lavet. Jeg har aldrig før hørt ham rappe så hurtigt :eek:
Find sangen med teksten på Youtube og se om du kan følge med.
Jeg glæder mig til resten af albummet
MDCCCXCIX

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Musik

Indlæg af JonasV »

Joe Satriani kan også spille lynhurtigt på guitar. Det ændrer dog ikke på at hans musik er forfærdelig ;-)

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Musik

Indlæg af Tello »

Flax_Generous skrev:1. My Beautiful Dark Twisted Fantasy
2. 808's & Heartbreak
3. College Dropout
4. Graduation
5. Kids See Ghosts
6. Late Registration
7. Yeezus
8. ye
9. The Life of Pablo
10. Watch The Throne
11. Cruel Summer.
Vi er tæt på hinanden her.

1. MBDTF.
2. College Dropout.
3. 808.
4. Graduation.
5. Yeezus.
6. Late Registration.
7. Kids See Ghosts.
8. Ye.
9. Life of Pablo.
10. Watch the Throne.

Yeezus er bare et hjertebarn for mig. Det rå, industrielle, unmastered, aggressive materiale. Hans performance på SNL med New Slaves og Black Skinhead, hele tracket Blood on the Leaves, at have Justin Vernon og Chief Keef på den samme sang om sprut og håbløse momenter. Amen, det er bare genialt.
Still ain't learn me no manners
You love me when I ain't sober
You love me when I'm hungover
Even when I blow doja
Then her auntie came over
Skinny bitch with no shoulders
Tellin' you that I'm bogus
Bitch you don't even know us
"Baby girl, he's a loner
Baby girl, he's a loner
Late night organ donor
After that he disown ya
After that he's just hopeless
Soul mates become soulless
When he's sober it's over"
And bitch, I'm back out my coma.
Når ja, det, og så den tydelige inspiration fra Death Grips. Gotta love it.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Musik

Indlæg af MessiPogba »

Flax_Generous skrev:Ja, Eminem er en rapteknisk virtuos, der kan stable stavelse på stavelse i en helvedes fart. Hvis rap var en sportsgren ville han være verdensmester. Men som kunstner er han på nuværende tidspunkt komplet intetsigende, pinligt ucharmerende og totalt ude af trit med tidens ånd. Paradoksalt nok var han engang det modsatte: han var opfindsom, underholdende og besad en rå ærlighed. Men det er væk. Nu er han en maskine, uden noget betydningsfuldt på hjerte, som bare kværner ord ud. Han bestemmer selvfølgelig selv, men jeg havde trykket på off for længst.
Jeg er enig i, at Ems album med Revival var noget værre bras, og nogle af albummer før det også. Men jeg synes, du skal høre Kamikaze. Lucky You, Fall og især The Ringer er rigtigt gode hiphopnumre. Lucky You er da ligesom nutidens hiphop bare med rim, der har substans i.

Flax_Generous skrev: Beats har betydning i hiphop, ja, men det passer simpelthen ikke, at "nutidens hiphop" er lyrisk indholdsløst. Lad os se bort fra Kendrick og co., for det er for let at pege på, og i stedet tage to mumblerap-eksempler fra i år: Futures Hate The Real Me og SahBabiis Anime World.

Jeg har tidligere prøvet at forklare, at Future bruger sin stemme til at kommunikere (narkotikapåvirkede) følelser og sindstilstande. Den slags er helt normalt i rock og metal, men ikke i hiphop, som traditionelt har haft meget fokus på smarte rim og næsten prosalignende fortællinger. Future bryder åbenlyst med denne tradition. Hans sprog er meget begrænset, nogle gange nærmest uforståeligt. I stedet handler det mere om stemningen og rytmen. Tony Montana, F*ck Up Some Commas og Thought It Was A Drought, som starter med lyden af kodein blive omrørt i sodavand og isterninger, er åbenlyse eksempler.

Hate The Real Me falder ikke i den kategori. På nummeret er Future nogenlunde forståelig, og der er ikke noget at læse mellem linjerne. Over et grotesk triumferende beat fortæller han direkte, at han hader sit sande jeg, og at han flygter væk i stoffer. Det er selvfølgelig blevet sagt før, også af Eminem, men kun sjældent så effektivt som i Hate The Real Me. Man kan nærmest høre dæmonerne sige "you the enemy." Det er langt mere autentisk og dramatisk end Eminems ballader (og det siger jeg selvom beskrivelser som "autentisk og dramatisk" er skod).
Men alligevel er hele sangen Hate The Real Me gennemtæsket gennem Autotune, fordi Future ikke ejer et gram mindste flow i sin stemme. Sorry, Flax - men autotune er simpelthen det værste lort, der er skabt. Det er derfor, der kommer så mange talentløse kunstnere igennem nåleøjet, fordi de kan fjerne deres intetsigende stemmer, og desværre er der for mange idioter ude i verden, der æder det råt. Hvis Future kunne rappe med sin almindelige stemme og give mig noget bedre substans, havdej eg støttet manden, men autotune? Nej tak herfra.

Det er derfor, jeg anser Kendrick som den bedste rapper, der er i spillet ligenu sammen med Em, Jay-Z, Nas osv, fordi Kendrick forstår essensen af hiphop, har eksperimentet med genren, men stadigvæk bevaret sjælen i hiphoppen og ikke lader smadre 95 procent af alle sine sange igennem autotune. Der er en grund til, at flere af de største navne i hiphop anser Kendrick som den nye konge, bl.a. Snoop Dogg, selvom hna har været lort i 20 år, så var han en af personerne i den gyldne æra.
Flax_Generous skrev:Sikke en sætning! Ren Eminem. Men ja, Chun Swae er et sublimt nummer. Det skyldes dog ikke Nicki Minaj, men derimod Swae Lee og Metro Boomin. Hør nummeret.
Ja okay, my bad. Troede det var mere Nicki Minaj, du ville høre, for hun er for mig en af de mest talentløse "rappere" der findes, for hun har intet at komme med, og hendes rim er pussy med pussy og hvor god hendes pussy er.
Flax_Generous skrev:Hiphop er i dag i høj grad pop, men det gør ikke nødvendigvis hiphop dårligt. Jeg vil påstå, at der er lige så meget god hiphop i dag som for 15-20 år siden, den tid som du savner, og der er sikkert også samme mængde elendig hiphop.
Hiphop er blevet pop, fordi mumblerap er blevet anerkendt af pøblen. Ja, på det punkt. Men en spiller som Nas er jo ikke pop med hnas seneste album, Nasir. Fordi Nas holder det ægte.

Men ja, mumblerap er pop. Det er ikke hophop i hvert fald.
Flax_Generous skrev:Det er selvfølgelig rigtigt, at Lil Pump er rapteknisk dårligere end Eminem (men hvad med Kendrick som også er nutidig rap?). Mit svar er blot, at teknik langt fra er det eneste som betyder noget. Mumblerap kan sagtens have værdi uden at være lyrisk og teknisk raffineret. Ja, faktisk sætter jeg pris på kunstnere som bryder med konventionerne og eksperimenterer. Og det er jo her uenigheden ligger: du er reaktionær og hænger fast i fortiden. Ligesom Eminem.
Kendrick elsker jeg. Fordi han forstår hiphop. Han har flow, han kan rime, han kan storytelle, han kan eksperimentere inden for lovens rammer af hiphop, og hna forstår, hvad essensen er. Hans musik er ikke bare en vild banger, og så noget værre vås som "Gucci gang, Gucci gang, Gucci gang, Gucci gang
Gucci gang, Gucci gang, Gucci gang (Gucci gang!)
Spend ten racks on a new chain
My bitch love do cocaine, ooh"

Jeg synes ikke, ejg hænger fast i fortiden. Jeg synes bare, at folk glemmer at forstå, hvad hiphop er. Jeg fuckede med Tyler, The Creator og Odd-Future, da de kom frem, fordi de skabte nyt liv i hiphop. Jeg fuckede med de andre fra Odd-Future. Jeg fucker med ASAP-mob-crewet og Asap Rocky, selvom han live er en forfærdelig ringe live-entertainer. Jeg er vild med Drakes og hans måde at ændre hiphoppen på, at ma ngerne må vise sårbarhed på.

Men jeg fucker ikke med de her nye lean-drikkende, overtatoverede, talentløse soundcloud-rappere, der intet har at byde med andet end et godt beat. Det er ikke hiphop for mig.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Musik

Indlæg af MessiPogba »

Tello skrev:
MessiPogba skrev:@Tello

Medmindre Kanye er en fed løgner, så er The Throne 2 på vej.

Og jeg som troede, at ham og Jay-Z var uvenner.

Lad det forhåbentligt blive endnu en masterpiece i med Kanye i hans old school producerhjørne og Jay-Z, der lige får strikket det vilde rap sammen. Ikke noget autotunepis, ikke noget 808-eksperimenterende bullcrap, ikke noget Yeezus. Straight up hiphop til folket, så de her mumblerappers en gang får alle bliver aflivet og indser, hvad hiphop virkelig er. Gerne lige med en featuring af Frank Ocean igen.
Let it be! Kanyes productions på Ye, Nasir, Kids See Ghosts og K.T.S.E har været vilde. Men hey, no sneak dissing af 808's og Yeezus [emoji6]

Black Skinhead, New Slaves, Welcome to Heartbreak, Love Lockdown og Hold My Liquor er alle klassikere! Det er også en af grundene til, at Kanye har holdt så længe i branchen; han udvikler sig hele tiden.

Fra Welcome to Heartbreak:
Dad cracks a joke, all the kids laugh.
But I couldn't hear him all the way in 1st class.
Chased the good like my whole life long.
Look back on my life, and my life gone.
Where did I go wrong?
Btw, ikke diss 6ix9ine, manden er den ubestridte konge af New York [emoji120]
STOP DIG SELV, Tello! 6ix9ine kongen af New York? En sted, der har opfostret Nas, BIGGIE, Jay-Z osv. og så indlemmer du en forvirret teenagepædofil, hvis evne er at råbe i en mikrofon og lavede hovedrystende sange? Nah, mate.

Og jeg har som så ikke så meget imod 808s. Men det var for eksperimenterende, og Kanye er på sin vis grad medskyldig i, at han banede vejen for mumblerap og deres voldtægt af autotune.

Men at man vitterlig kan have 808 foran album som College Dropout, Late Registration er for mig som et kniv i hjertet. Kanyes to første albummer og MBDTF er mesterværker og bør slet ikke overgås af 808.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Musik

Indlæg af Tello »

MessiPogba skrev:STOP DIG SELV, Tello! 6ix9ine kongen af New York? En sted, der har opfostret Nas, BIGGIE, Jay-Z osv. og så indlemmer du en forvirret teenagepædofil, hvis evne er at råbe i en mikrofon og lavede hovedrystende sange? Nah, mate.

Og jeg har som så ikke så meget imod 808s. Men det var for eksperimenterende, og Kanye er på sin vis grad medskyldig i, at han banede vejen for mumblerap og deres voldtægt af autotune.

Men at man vitterlig kan have 808 foran album som College Dropout, Late Registration er for mig som et kniv i hjertet. Kanyes to første albummer og MBDTF er mesterværker og bør slet ikke overgås af 808.
Hvis jeg husker helt rigtigt, så placerede jeg College Dropout foran 808's. Jesus Walks, Slow Jamz, Last Call og særligt Through the Wire har jeg så tæt på hjertet. Through the Wire var en af de første musikvideoer jeg så på MTV Base. Slow Jamz, sheeiit. Det sample, Twista, Jamie Foxx, musikvideoen. Amen altså.

Autotune? T-pain banede vej for den moderne autotune, men før det brugte Teddy Riley en vocoder, Roger Troutman brugte en talk box og selveste Tupac eksperimenterede med det på et tidspunkt. T-pain har flere gange nævnt Teddy Riley som en inspiration, og Teddy Riley gav også T-pain et co-sign på et tidspunkt.

T-pain gav, hvis jeg husker rigtigt, kun sin 'blessing' til Kanye og Lil Wayne, mht. at bruge autotune på samme måde som ham. Soulja Boy, Chris Brown, Future, Young Thug og flere har brugt autotune en del år før Soundcloud rapperne, hvis man skal kalde dem det. Det Kanye gjorde, var bare at han skabte et mesterværk med autotune, synths, 808 drums m.m. MBDTF har da også en helvedes masse voice effects, bl.a. på Runaway, et mesterværk.

808's er meget, meget, meget mere end blot et autotune album. Videoen til Love Lockdown er også fænomenal, i øvrigt.
When people think of 808s and Heartbreak, they credit the “heartbreak” in the title to Kanye's relationship with his then-fiancé ending, which is why it has been called one of the best breakup albums​. The truth is that his mom died first, and then the engagement was broken off, which was then followed by the 808s album, six months later. Relistening to it now, it is clear that the loss of his mother, not his relationship, is essentially the main theme throughout.

808s and Heartbreak isn’t just an album that says “my mom’s dead and my engagement is over so let me just steal T-Pain’s thing and people are going to ride with it just because I’m Kanye Motherfucking West. It’s an album full of emotional vulnerability in a time when you’re going through something and everyone knows how you feel but insists on asking you how you are and constantly telling you how great of a person your mother was, as if you weren’t aware of how great your best friend was.
Og hvem skulle ellers være kongen af New York lige nu? 6ix9ine er jo essensen af New York. Han giver nemlig absolut ingen fucks, overhovedet. Hvad er han, 8 for 8 på Billboard? Milliarder af views på Youtube, meget aktuel i dagsordenen hvad angår popkultur 2018 osv. Hvem er ellers kongen af New York lige nu?

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Musik

Indlæg af Blaugrana92 »

MessiPogba skrev:Men alligevel er hele sangen Hate The Real Me gennemtæsket gennem Autotune, fordi Future ikke ejer et gram mindste flow i sin stemme. Sorry, Flax - men autotune er simpelthen det værste lort, der er skabt. Det er derfor, der kommer så mange talentløse kunstnere igennem nåleøjet, fordi de kan fjerne deres intetsigende stemmer, og desværre er der for mange idioter ude i verden, der æder det råt. Hvis Future kunne rappe med sin almindelige stemme og give mig noget bedre substans, havdej eg støttet manden, men autotune? Nej tak herfra.

Det er derfor, jeg anser Kendrick som den bedste rapper, der er i spillet ligenu sammen med Em, Jay-Z, Nas osv, fordi Kendrick forstår essensen af hiphop, har eksperimentet med genren, men stadigvæk bevaret sjælen i hiphoppen og ikke lader smadre 95 procent af alle sine sange igennem autotune. Der er en grund til, at flere af de største navne i hiphop anser Kendrick som den nye konge, bl.a. Snoop Dogg, selvom hna har været lort i 20 år, så var han en af personerne i den gyldne æra.
www.reddit.com/r/gatekeeping

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Musik

Indlæg af JonasV »

Mmm, den nye Wild Nothing, mmm.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Musik

Indlæg af Tello »

Nicki Minaj's nye video, Barbie Dreams. Ved ikke hvad fanden der lige ramte mig, men gawd damn.. Fack.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Musik

Indlæg af zqa »

Minaj er fucking nasty.
#jesuisSheep

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Musik

Indlæg af Tello »

Tror så også at hun er fucking freaky.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Musik

Indlæg af MessiPogba »

Tello skrev:Nicki Minaj's nye video, Barbie Dreams. Ved ikke hvad fanden der lige ramte mig, men gawd damn.. Fack.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Hun er jo nødt til at kompensere sit indholds- og talentløse rap med at vise hud og sine opererede baller.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 22 gæster