Musik

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Musik

Indlæg af Flax_Generous »

Jeg har vist også kun nævnt Snail Mail to gange herinde (og et par gange til zqa), så det er jo fair nok, at I ikke har hørt om hende før...

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Musik

Indlæg af JonasV »

Fender Jazzmaster <3

phpBB [video]


phpBB [video]

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Musik

Indlæg af zqa »

Jeg havde mig en lilla J Mascis signature Jazzmaster for mange år siden. Den var fandme sprød. Så solgte jeg den fordi jeg var fattig. :(
#jesuisSheep

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Musik

Indlæg af JonasV »

Av, mand :(

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Musik

Indlæg af MessiPogba »

Drake er savage, hvis det her er sandt.



Det giver i hvert fald meget mening.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Musik

Indlæg af MessiPogba »

Slim Shady er sgu tilbage en del på sit seneste album, Kamikaze. Han får godt nok smadret hele industrien på "The Ringer", og hvor er det befriende, at en OG-hiphopper som mig elsker at se en legende som Em sætte alle de her talentløse mumblerappere på plads.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Musik

Indlæg af Flax_Generous »

Eminem er en gammel mand som skælder ud på en ungdomskultur som han ikke forstår. Det var ironisk nok den slags personer som han selv hadede og provokerede i sin egen ungdom. Kan han ikke bare snart stoppe karrieren?

TheFynbo
Indlæg: 200
Tilmeldt: man jun 09, 2014 12:11 am
Geografisk sted: Agedrup
Har takket: 26 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Musik

Indlæg af TheFynbo »

Flax_Generous skrev:Eminem er en gammel mand som skælder ud på en ungdomskultur som han ikke forstår. Det var ironisk nok den slags personer som han selv hadede og provokerede i sin egen ungdom. Kan han ikke bare snart stoppe karrieren?
Pinligt album. Han burde hellere kigge mod Jay Z for at se hvordan en mand i hans alder burde opføre sig
#jesuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Musik

Indlæg af Piquénbauer »

¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Musik

Indlæg af Flax_Generous »

Jeg læste en anmeldelse som konkluderede følgende: ”The good news about Kamikaze is that it’s easily the best Eminem album in more than a decade. The bad news is that it still sucks.” Jeg kan med andre ord godt forstå, hvorfor nogen måske kan lide det, for det er bedre end hans vanlige niveau, men jeg finder det røvkedeligt.

Her er i øvrigt en masse hiphopnumre, jeg hellere vil høre end dem fra Kamikaze:
Don Toliver – Diamonds
Nicki Minaj – Chun Swae (feat. Swae Lee)
Tommy Genesis - Tommy
Skepta – Stay with It (feat. Suspect & Shailin)
Slowthai – T N Biscuits
Paris – Po’ed Up (feat. Gunna)
KAMI & Smoko Ono - Reboot (feat. Chance The Rapper & Joey Purp)
Young Thug - It's A Slime (feat. Lil Uzi Vert)
Rico Pressley - Betty Boop (feat. Swae Lee)
SahBabii - Anime World

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Musik

Indlæg af Tello »

Em er efterhånden tåkrummende. Kunne skrive et meget langt indlæg, men orker ikke. Han skal bare stoppe nu.

Nå, nu hvor der er gang i musiktråden. Current playlist:

Waxahatchee - Tangled Envisioning.
Waxahatchee - Summer of Love.
Waxahatchee - Dixie Cups and Jars.
Waxahatchee - Catfish.
Tessa Violet - Crush.
Snail Mail - Pristine.
Snail Mail - Heat Wave.
Soccer Mommy - Cool.

Quavo - Lambtalk.
Jamaika - Abu Debe.
6ix9ine - Bebe.
James Blake - Digital Lion.
Frank Ocean - Nikes.
Travis Scott - Stop Trying to be God.
Travis Scott - Who? What!
Senest rettet af Tello søn sep 09, 2018 3:49 pm, rettet i alt 1 gang.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Musik

Indlæg af Tello »



Og så er han blevet 'creative director' for P*rnhub awards. Jeg fucking elsker Kanye.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

DeanCassady
Indlæg: 1573
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: Musik

Indlæg af DeanCassady »

Mac Miller er åbenbart død af overdosis.
Robert Zimmerman

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Musik

Indlæg af MessiPogba »

Flax_Generous skrev:Eminem er en gammel mand som skælder ud på en ungdomskultur som han ikke forstår. Det var ironisk nok den slags personer som han selv hadede og provokerede i sin egen ungdom. Kan han ikke bare snart stoppe karrieren?
Hvorfor skal han stoppe karrieren, når han teknisk, lyrisk er 99 procent af alle nutidens indholdsløse rappere overlegen? Fjern de her bangerbeats fra alle de her mumblerappers, og du har noget, der minder om noget et spædbarn ville sige. Det er snarere producerne, som er stjernerne i nutidens hiphop end det er rapperne, for de kan åbenlyst ikke sammenstrikke et relevant sangstykke. Rap handler om at kunne lyriske fremstille noget sammensættende, rimende og indholdsrigt sammen i takt med et beat du får serveret.

Og jeg skal lige forstå dig helt konkret. Du kritiserer Eminem for at være en gammel og sur mand, der skælder ud på en ungdomskultur, og heraf hentyder til, at du nok ikke vil høre hans sange bl.a. baseret på det grundlag, men i samme moment skriver du en liste af sange, du hellere vil høre end Eminem, som indeholder Nicky Minaj (hvis talent åbenbart står i at rimme pussy med pussy og kun snakke om den og så intet andet), når hun i flere omgange har fået sine følgere til at få en praktikant fyret, fordi vedkommende kritiserede Nicki Minajs mangler og pudset selvsamme følgere på en musikanmelder, som kritiserede musikanmelderen, så denne fik trusler, og senest har Nicki Minaj tudet i pressen over, at hun ikke kan forstå, at hendes seneste album Queen, som ikke er noget værd, ikke er blevet nummer 1, mens hun samtidig har svinet Travis Scotts album til og hentyder til, at det er mere Travis' kæreste, Kylie Jenners' medietække og følgere på IG, hvor Jenner har reklameret for Travis' Astroworld-album, der er skyld i, at han er nummer 1 og ikke Minajs egen album?

Her er Nicki Minajs da ikke en skid bedre end det svada, du sender afsted mod Eminem. Og i modsætning til Eminem, så mangler Nicki Minaj stadigvæk at kunne rappe en indholdsrigt sang bare på et nogenlunde anstændigt niveau. For hendes pussy er åbenbart det eneste, Nicki Minaj evner at strikke to sætning sammen om, som sjovt nok alle sammen ender på pussy. Hvilket talent at have.

Det rap der er nu til dags er fandme ikke rap. Det er pop. Og det er at pisse på de store navne, der har været. Lil Pump, 6ix9ine, Lil Xan, Lil what the fuck, hvad alle de her nye lean-sippende hjerneskadets "rappere" nu til dags hedder, vanærer alt, hvad der er så specielt ved hiphop.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Musik

Indlæg af MessiPogba »

@Tello

Medmindre Kanye er en fed løgner, så er The Throne 2 på vej.

Og jeg som troede, at ham og Jay-Z var uvenner.

Lad det forhåbentligt blive endnu en masterpiece i med Kanye i hans old school producerhjørne og Jay-Z, der lige får strikket det vilde rap sammen. Ikke noget autotunepis, ikke noget 808-eksperimenterende bullcrap, ikke noget Yeezus. Straight up hiphop til folket, så de her mumblerappers en gang får alle bliver aflivet og indser, hvad hiphop virkelig er. Gerne lige med en featuring af Frank Ocean igen.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster