Landsholdsfodbold

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Flax_Generous »

Jeg havde helt sikkert ikke set kampen i morgen, men nu glæder jeg mig faktisk.

FCBSOCI
Indlæg: 2448
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 508 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af FCBSOCI »

Jeg oddser på at Slovakiet scorer. Mon ikke jeg får fantastiske odds omkring 1,0000000000000000001.

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af PuyolErGud »

FCBSOCI skrev:Jeg oddser på at Slovakiet scorer. Mon ikke jeg får fantastiske odds omkring 1,0000000000000000001.
Alle spil på kampen er blevet suspenderet. I hvert fald hos Danske spil.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af MessiPogba »

Jeg skal lige være helt med? Så de her amatører og deltidsprofessionelle kommer seriøst alle sammen til at stå for en landskamp, når de er færdige med deres karrierer? Vanvittig oplevelse alligevel. Gad man da godt prøve. Bare ærgerligt det ikke er lige i parken, det sker. Det kunne være vildt, hvis det var, og kampen blev udsolgt bare som sympati for de her spillere.

Og endnu vildere at skulle spille overfor en så dygtig spiller som Marek Hamsik, når man til dagligt er vant til at spille over for en eller anden Kasper, der har fart i benene, men opgav fodboldkarrieren som 14-årig, fordi han hellere ivlle feste og score piger end tage fodbold seriøst.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Skydefinten »

Som jeg forstår det, så spiller man i andre lande "gratis" for landsholdet. Altså det er en ære, osv. Hvorfor er det så svært herhjemme?
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Neptun
Indlæg: 49
Tilmeldt: tors jul 26, 2018 11:28 am
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 1 gang

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Neptun »

Hvor er det da ulækkert at en flok opportunister fra 2. Division blander sig i konflikten. No way DBU havde aflyst den kamp med deres betingede dom i mente. Nu er den konflikt bare rykket frem til Nations League kampen istedet. Jeg håber, de klaphatte bliver ydmyget fuldstændigt i Slovenien, og hængt ud på samtlige forsider dagen efter - det er jo også en del af at være på Landsholdet.

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af PuyolErGud »

Neptun skrev:Hvor er det da ulækkert at en flok opportunister fra 2. Division blander sig i konflikten. No way DBU havde aflyst den kamp med deres betingede dom i mente. Nu er den konflikt bare rykket frem til Nations League kampen istedet. Jeg håber, de klaphatte bliver ydmyget fuldstændigt i Slovenien, og hængt ud på samtlige forsider dagen efter - det er jo også en del af at være på Landsholdet.
Lad nu vær med at skyde skylden på de spillere som er med. Uden dem, havde der ikke været en kamp, og så var vi bombet flere år tilbage

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Tello »

I'm watching this shitshow. Forventer et Barcelona - Huesca opgør!

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Skydefinten »

Loyal to Faxe
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Flax_Generous »

Neptun skrev:Hvor er det da ulækkert at en flok opportunister fra 2. Division blander sig i konflikten. No way DBU havde aflyst den kamp med deres betingede dom i mente. Nu er den konflikt bare rykket frem til Nations League kampen istedet. Jeg håber, de klaphatte bliver ydmyget fuldstændigt i Slovenien, og hængt ud på samtlige forsider dagen efter - det er jo også en del af at være på Landsholdet.
Problemet er Spillerforeningen og DBU, ikke spillerne som skal på banen i aften.

Neptun
Indlæg: 49
Tilmeldt: tors jul 26, 2018 11:28 am
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 1 gang

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Neptun »

Flax_Generous skrev:
Neptun skrev:Hvor er det da ulækkert at en flok opportunister fra 2. Division blander sig i konflikten. No way DBU havde aflyst den kamp med deres betingede dom i mente. Nu er den konflikt bare rykket frem til Nations League kampen istedet. Jeg håber, de klaphatte bliver ydmyget fuldstændigt i Slovenien, og hængt ud på samtlige forsider dagen efter - det er jo også en del af at være på Landsholdet.
Problemet er Spillerforeningen og DBU, ikke spillerne som skal på banen i aften.
Ja - det er kernen i problemet. Det tror jeg er åbenlyst for alle. Men ved at flytte problemet længere ud i fremtiden, letter de presset på begge parter, istedet for at de stod og skulle stirre UEFA's sanktioner i øjnene.

Der kunne sagtens have sket noget op til kampen, hvis DBU vidste de så ikke ville stille noget hold - måske en forlængelse af eksisterende aftaler. Men det skete ikke, fordi nogle opportunister gerne vil sige, at de nu har været på Danmarkshistoriens mest latterlige landshold i maksimalt to kampe.

Neptun
Indlæg: 49
Tilmeldt: tors jul 26, 2018 11:28 am
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 1 gang

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Neptun »

PuyolErGud skrev:
Neptun skrev:Hvor er det da ulækkert at en flok opportunister fra 2. Division blander sig i konflikten. No way DBU havde aflyst den kamp med deres betingede dom i mente. Nu er den konflikt bare rykket frem til Nations League kampen istedet. Jeg håber, de klaphatte bliver ydmyget fuldstændigt i Slovenien, og hængt ud på samtlige forsider dagen efter - det er jo også en del af at være på Landsholdet.
Lad nu vær med at skyde skylden på de spillere som er med. Uden dem, havde der ikke været en kamp, og så var vi bombet flere år tilbage
Selvfølgelig var der det. Men når parterne nu kan trække den endnu længere, så har de spillere effektivt givet dem en gave.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Flax_Generous »

Neptun skrev:Ja - det er kernen i problemet. Det tror jeg er åbenlyst for alle. Men ved at flytte problemet længere ud i fremtiden, letter de presset på begge parter, istedet for at de stod og skulle stirre UEFA's sanktioner i øjnene.

Der kunne sagtens have sket noget op til kampen, hvis DBU vidste de så ikke ville stille noget hold - måske en forlængelse af eksisterende aftaler. Men det skete ikke, fordi nogle opportunister gerne vil sige, at de nu har været på Danmarkshistoriens mest latterlige landshold i maksimalt to kampe.
Måske var der sket noget op til de to kampe, måske ikke. Hvis der var sket noget, så ville det selvfølgelig være fint. Men hvis der ikke var sket noget, så ville det være en gigantisk katastrofe som ville koste dansk fodbold millionbøder og muligvis slutrundedeltagelse. Det er helt fair at ville forhindre sådan en katastrofe, selvom det så også betyder, at konflikten måske ikke bliver løst i denne uge.

Det er med andre ord tåbeligt at gøre Faxes hold til skurke, når det åbenlyst er idioterne i Spillerforeningen og DBU som har skudt forhandlingerne i sænk og er ansvarlige for situationen. Vreden bør helt og holdent rettes mod dem, og særligt Mads Øland og Claus Bretton-Meyer.

Neptun
Indlæg: 49
Tilmeldt: tors jul 26, 2018 11:28 am
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 1 gang

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Neptun »

Tror du selv at DBU hellere ville tage en evt. udelukkelse fra en slutrunde samt millionbøder, istedet for at forlænge aftalen i to kampe yderligere? Man skal da være ualmindelig naiv, hvis man tror at de var gået planken ud.

De blev så reddet af nogle opportunistisk drenge, der gerne ville skrive "landsholdsspiller" på deres CV. De har opbrugt deres kvote med aflysninger af kampene, da de har fået en betinget dom. Så det er jo åbenlyst, at de ikke tør gøre det igen.

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af PuyolErGud »

Altså, nu skal man selvfølgelig ikke sammenligne situationen med kvinderne sidste år, men der tog de da i hvert fald chancen/risikoen. Det er da kun 'heldigt' straffen dengang ikke var værre. Så selvfølgelig ville de gøre det igen. Tvivler jeg slet ikke på.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 14 gæster