2/9 FC Barcelona - Huesca

Alle kamptråde fra sæsonen 2018/2019

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 2/9 FC Barcelona - Huesca

Indlæg af Piquénbauer »

emo skrev:
Piquénbauer skrev:433 med demb, suarez, Messi og cou. Vi kommer til at lukke så mange mål ind. Præcis som i sidste sæson hvor vi begyndte at spille mere og mere 433 fremfor 442.

Men ok så får vI noget god offensiv bold i den anden ende.
Jeg kan slet ikke se at det skulle være grunden. Jeg synes at det er en ringe/tynd grund eller undskyldning at bruge for at dække for det i denne kamp elendige forsvars indstilling vi har. Hele holdet.

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk
Jamen prøv at se på hvornår vi begyndte at lukke mange mål ind i sidste sæson.

Om du vil det eller ej så gjorde 442 i sidste sæson at vi var markant mere kompakte og lukkede kampe ned på en anden måde. Ligeså snart vi gik væk fra den dominans og over til flere offensive spillere (demb og cou) så ændrede det sig.

Og stop nu med det der med at jeg leder efter undskyldninger. Jeg har hele sommeren snakket om at jeg vil have suarez ud af starteren da vi lider ekstremt meget ved at have både ham og Messi i angrebet. Jeg er pisse ligeglad med at han smider bolde osv væk - problemet er når vi ikke har bolden. Vi er så sårbare med ham, Messi, demb og cou og det vil fortsætte.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 2/9 FC Barcelona - Huesca

Indlæg af Daluigi »

Valverde har spillet underholdende fodbold de første par kampe... Dejlig udvikling
Forumlegende

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 2/9 FC Barcelona - Huesca

Indlæg af B-Freak »

Guardiola skrev:Måske lidt billig baggrund, men dejlig kamp. Virkelig mange på vores hold, der kan formå at sparke bolden i kassen. Det var rent legestue i gul gruppe
Hold nu op med det "billig baggrund" fis....

Sidste år var vi ikke særligt skarpe eller stærke i mod mange af holdene og måtte tit kæmpe for sejrene uden flot spil mm.

Så møder vi et ubesejret hold som endda fik 2-2 imod bilbao og dem kvaser vi.

Sidste sæson tabte Madrid en del point til de mindre hold, så billig synes jeg absolut ikke man skal kalde det.
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 2/9 FC Barcelona - Huesca

Indlæg af Guardiola »

B-Freak skrev:
Guardiola skrev:Måske lidt billig baggrund, men dejlig kamp. Virkelig mange på vores hold, der kan formå at sparke bolden i kassen. Det var rent legestue i gul gruppe
Hold nu op med det "billig baggrund" fis....

Sidste år var vi ikke særligt skarpe eller stærke i mod mange af holdene og måtte tit kæmpe for sejrene uden flot spil mm.

Så møder vi et ubesejret hold som endda fik 2-2 imod bilbao og dem kvaser vi.

Sidste sæson tabte Madrid en del point til de mindre hold, så billig synes jeg absolut ikke man skal kalde det.
Hold nu selv op, med dit "hold nu med det "billig baggrund" fis" fis. Du undlader 5 ret centrale ord, fra en sætning som ellers kun er 7 ord lang. De er "måske lidt", samt "men dejlig kamp". Rimeligt centralt for det jeg skriver.

Endvidere - vi taler om en oprykker (i øvrigt med stadionkapacitet på under 6.000 mennesker, for lige at sætte klubbens størrelse i perspektiv), på hjemmebane som forsvarende mestre. Du vil vel ikke påstå, at det var et topklasse-hold vi udraderede? Huesca var ikke for gode, men forståeligt at de havde givet op i anden halvleg. Vi spillede rigtig godt, dog snorksov vores centerforsvar, og det var en super underholdende kamp. Dog på en måske lidt billig baggrund.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 2/9 FC Barcelona - Huesca

Indlæg af B-Freak »

Guardiola skrev:
B-Freak skrev:
Guardiola skrev:Måske lidt billig baggrund, men dejlig kamp. Virkelig mange på vores hold, der kan formå at sparke bolden i kassen. Det var rent legestue i gul gruppe
Hold nu op med det "billig baggrund" fis....

Sidste år var vi ikke særligt skarpe eller stærke i mod mange af holdene og måtte tit kæmpe for sejrene uden flot spil mm.

Så møder vi et ubesejret hold som endda fik 2-2 imod bilbao og dem kvaser vi.

Sidste sæson tabte Madrid en del point til de mindre hold, så billig synes jeg absolut ikke man skal kalde det.
Hold nu selv op, med dit "hold nu med det "billig baggrund" fis" fis. Du undlader 5 ret centrale ord, fra en sætning som ellers kun er 7 ord lang. De er "måske lidt", samt "men dejlig kamp". Rimeligt centralt for det jeg skriver.

Endvidere - vi taler om en oprykker (i øvrigt med stadionkapacitet på under 6.000 mennesker, for lige at sætte klubbens størrelse i perspektiv), på hjemmebane som forsvarende mestre. Du vil vel ikke påstå, at det var et topklasse-hold vi udraderede? Huesca var ikke for gode, men forståeligt at de havde givet op i anden halvleg. Vi spillede rigtig godt, dog snorksov vores centerforsvar, og det var en super underholdende kamp. Dog på en måske lidt billig baggrund.
Absolut ikke et klasse hold, men at score 8 mål for så at sige det var en billig baggrund er sku lidt tyndt.

Havde vi vundet 4-0 ville jeg være enig, men med tanke på at vi har spillet som en pose nødder i lang tid, kan jeg bare ikke se det billige i sejren.

Er helt med på hvad du mener med at vi self skal slå dem, blev måske bare lidt revet med i øjeblikket hehe
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 2/9 FC Barcelona - Huesca

Indlæg af Guardiola »

Forstå mig ret. Vi spillede fantastisk godt (med undtagelse af en enkelt blunder eller to i forsvaret). Angrebet foldede sig helt ud, viser hvor vanvittigt mange strenge, vi har at spille på. Der er en lang række målfarlige spillere på holdet nu, Messi dependencia (i forhold til mål) er fortid (men Messi er så vanvittig, at han altid vil være afgørende og svær at undvære). Det er Huesca, som jeg alene og alene anfører ikke var den store modstand. Vi kunne ikke have gjort det meget bedre, end vi gjorde, i hvert fald ikke offensivt, trods alt ikke muligt at have samme intensitet når du fører med 5. Men jeg ville også klappe hesten en smule, i forhold til når vi møder de rigtigt gode hold. Der er det ikke nok, at vi har et vanvittigt angreb - forsvaret har lidt at bevise. Men godnat, og jeg kommer til at drømme sødt om blå og røde magiske et eller andet.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 2/9 FC Barcelona - Huesca

Indlæg af B-Freak »

Guardiola skrev:Forstå mig ret. Vi spillede fantastisk godt (med undtagelse af en enkelt blunder eller to i forsvaret). Angrebet foldede sig helt ud, viser hvor vanvittigt mange strenge, vi har at spille på. Der er en lang række målfarlige spillere på holdet nu, Messi dependencia (i forhold til mål) er fortid (men Messi er så vanvittig, at han altid vil være afgørende og svær at undvære). Det er Huesca, som jeg alene og alene anfører ikke var den store modstand. Vi kunne ikke have gjort det meget bedre, end vi gjorde, i hvert fald ikke offensivt, trods alt ikke muligt at have samme intensitet når du fører med 5. Men jeg ville også klappe hesten en smule, i forhold til når vi møder de rigtigt gode hold. Der er det ikke nok, at vi har et vanvittigt angreb - forsvaret har lidt at bevise. Men godnat, og jeg kommer til at drømme sødt om blå og røde magiske et eller andet.
Tror vi er enige på et eller andet plan :-D
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 2/9 FC Barcelona - Huesca

Indlæg af B-Freak »

Nogen der har link til den fulde kamp? Gerne med Ray hvis det er muligt.
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 2/9 FC Barcelona - Huesca

Indlæg af MessiPogba »

Jeg var så heldig at blive taget til fange af DSB i over 2,5 timer midt ude på lars fucking tyndskidsmarkeder med det sløjeste signal, jeg kunne komme i tanke om, så jeg nåede slet ikke hjem til kampen eller have mulighed for at se den på telefonen. Er der en venligt sjæl, der kan give mig extended highlights fra kampen i god kval?

Fedt at gå glip af en 10målskamp. Tak for lort, DSB.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: 2/9 FC Barcelona - Huesca

Indlæg af LeoMessi »

Muddi12345 skrev:På den ene side kan jeg godt lide, at Messi ikke er egoist, men bliver alligevel lidt irriteret over, at han ikke vælger at tage straffesparket og få sit hattrick. Når sæsonen er omme og priserne uddeles, så er egoisme bare ikke en af kriterier, men det er mål derimod.
Hvad han gør nu og indtil februar kan næsten være ligegyldigt, og især i La Liga sammenhæng.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

thomasdario
Indlæg: 4
Tilmeldt: fre jan 26, 2018 12:01 am
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 2 gange

Re: 2/9 FC Barcelona - Huesca

Indlæg af thomasdario »


Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 2/9 FC Barcelona - Huesca

Indlæg af Antimadridista »

LeoMessi skrev:
Muddi12345 skrev:På den ene side kan jeg godt lide, at Messi ikke er egoist, men bliver alligevel lidt irriteret over, at han ikke vælger at tage straffesparket og få sit hattrick. Når sæsonen er omme og priserne uddeles, så er egoisme bare ikke en af kriterier, men det er mål derimod.
Hvad han gør nu og indtil februar kan næsten være ligegyldigt, og især i La Liga sammenhæng.

Hvis han står for 2 mål/ & 1-2 assist pr kamp, til midt november, så burde han sku få ballonen allerede i år.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 2/9 FC Barcelona - Huesca

Indlæg af Skydefinten »

The bromance continues..
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 2/9 FC Barcelona - Huesca

Indlæg af Lopezzz »

Daluigi skrev:Valverde har spillet underholdende fodbold de første par kampe... Dejlig udvikling
Ham så jeg slet ikke på banen i går :razz:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: 2/9 FC Barcelona - Huesca

Indlæg af LeoMessi »

Antimadridista skrev:
LeoMessi skrev:
Muddi12345 skrev:På den ene side kan jeg godt lide, at Messi ikke er egoist, men bliver alligevel lidt irriteret over, at han ikke vælger at tage straffesparket og få sit hattrick. Når sæsonen er omme og priserne uddeles, så er egoisme bare ikke en af kriterier, men det er mål derimod.
Hvad han gør nu og indtil februar kan næsten være ligegyldigt, og især i La Liga sammenhæng.

Hvis han står for 2 mål/ & 1-2 assist pr kamp, til midt november, så burde han sku få ballonen allerede i år.
Selv hvis dette skulle være tilfældet, så ville han stadig ikke få den.

Messi var også fuldstændigt ustyrlig i perioden september - december i forrige år, men det hjalp overhovedet ikke.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster