Cristiano Ronaldo

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana al vent
Indlæg: 520
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Blaugrana al vent »

Hvis man ikke kan lide Barcelona har man god grund til at holde med Ronaldo. Vi har en del fjender hos fans fordi vi spiller "kedeligt" og har fået dommerhjælp mod Chelsea i 2009. Så det er folks ønske om at det går os dårligt, at en spiller som Ronaldo blomstrer op.
Jeg bløder Blaugrana

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Tello »

Lopezzz skrev:Jeg kommer aldrig nogensinde til at forstår hvad alle de mennesker ser i ham?

Billede
De mest random tøser som poserer i 'bootyshorts', poster motivations citater, veganer opskrifter og 'progress' billeder fra fitness, de har flere millioner følgere på Instagram. De sociale medier har givet en stemme til de folk, som ingen gav en finger for, for nogle år tilbage.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af A$AP »

Jeg kan så langt mere forstå, hvad folk ser i Cristiano Ronaldo end uduelige mennesker som Selena Gomez, Kim Kardashian og hvad de ellers hedder i USA. Om man hader ham eller ej, så er hans historie bare meget fascinerende, og ikke mindst motiverende, specielt blandt de unge. Og så er det jo ikke fordi, at han er noget røvhul udenfor banen, ligesom mange af de andre kendte mennesker. Han passer bare sig selv og sin familie.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Antimadridista »

A$AP skrev:Jeg kan så langt mere forstå, hvad folk ser i Cristiano Ronaldo end uduelige mennesker som Selena Gomez, Kim Kardashian og hvad de ellers hedder i USA. Om man hader ham eller ej, så er hans historie bare meget fascinerende, og ikke mindst motiverende, specielt blandt de unge. Og så er det jo ikke fordi, at han er noget røvhul udenfor banen, ligesom mange af de andre kendte mennesker. Han passer bare sig selv og sin familie.


Aaaaarrrrhhh.....aaaarh.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af MessiPogba »

Billede

Hahahahahahahahahaha.

Hvor er den mand virkelig ynkelig. Så Ronaldo hentyder til, at de andre år har Pappa Perez altid købt Ronaldos kåringer.

Ronaldo - hvor illusion bliver til virkelig. Hvor mål overskygger overall spil.

Den mand er virkelig retarderet. Han mangler en stor portion selvindsigt.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14867
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Lopezzz »

Vi vidste jo allesammen i forvejen at Perez's og Penaldos penge styrer UEFA og BDO.
Shit det ender helt galt for dem en skøn dag..
MDCCCXCIX

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Jamen er det ikke resultatet af en afsteming der bestemmer hvem der vinder?

Hvordan kan ngle lægge pres på UEFA når det er en afstemning?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Antimadridista »

SpillerSomMESSI skrev:Jamen er det ikke resultatet af en afsteming der bestemmer hvem der vinder?

Hvordan kan ngle lægge pres på UEFA når det er en afstemning?
Nu er jeg temmelig sikker på at Perez ikke bestemmer kåringen af ballonen:)
Dog er der imo, ikke nogen tvivl om, at Perez, real madrid, mfl, i årevis har kørt målrettede kampagner for Cristiano, ift at præge stemmeberettigedes holdninger.

Lidt de samme mekanismer, som hos Trump kampagnen. Uden sammenligning i øvrigt.

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af LeoMessi »

Ronaldo får lige nogle pæne ord med på vejen af Zlatko Dalić. (Kroatiens træner)
"Ronaldo is selfish and I'd never want him in my team," he said in an interview with Sportske Novosti.
"He is the kind of player who thinks 'even if we lose, the only thing that matters is that I score a goal'."
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14867
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Lopezzz »

LeoMessi skrev:Ronaldo får lige nogle pæne ord med på vejen af Zlatko Dalić. (Kroatiens træner)
"Ronaldo is selfish and I'd never want him in my team," he said in an interview with Sportske Novosti.
"He is the kind of player who thinks 'even if we lose, the only thing that matters is that I score a goal'."
:lol: :lol: :lol:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14867
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Lopezzz »

Han er i top 3 af FIFAs bedste spiller
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Er det en joke eller hvad???
MDCCCXCIX

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af MessiPogba »

Jeg ved godt, at det er lidt fy, men se lige denne video.

phpBB [video]


Hvor var han dog fucking god engang.

Hans bedste spillemæssige tid var hos United og ikke hos Real. Han kunne virkelig alt den gang. Score mål, iscenesætte andre, selv skabe ting ud af ingenting. Eneste minus var, at han ikke var nogen formidabel pasningsspiller og overblikket var ikke helt på toppen, men det var vist også det. Det er som om, at Fergusons hårde hånd var den eneste, der kunne tæmme Ronaldos egoistiske side med hans utrolige nykker og ikke sætte sig selv over holdet, som han gjorde så snart, han kom til Real, hvor alt skulle handle om ham. Det havde Ronaldo aldrig fået lov til i et omklædningsrum med ikoner som Scholes, Giggs og en klubmand som Gary Neville kombineret med Fergusons kyniske managementstil.

De sidste tre år i United var Ronaldo en enmandshær. Han var ustyrlig der. Mål, driblinger, frispark, chancer. Det hele sad i skabet dengang. Jeg ved stadigvæk ikke, hvordan det hele bare sådan forsvandt, for allerede omkring 2011, hvor Ronaldo "blot" var 26 år, forsvandt en stor del af hans dribleevner i min optik. Det er for mig lidt tidligt at få decimeret en så stor andel af din tidligere identitet blot for at score mål.

Men den unge Cristiano Ronaldo. Hold kæft, hvor var han dog god.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Daluigi »

MessiPogba skrev:Jeg ved godt, at det er lidt fy, men se lige denne video.

phpBB [video]


Hvor var han dog fucking god engang.

Hans bedste spillemæssige tid var hos United og ikke hos Real. Han kunne virkelig alt den gang. Score mål, iscenesætte andre, selv skabe ting ud af ingenting. Eneste minus var, at han ikke var nogen formidabel pasningsspiller og overblikket var ikke helt på toppen, men det var vist også det. Det er som om, at Fergusons hårde hånd var den eneste, der kunne tæmme Ronaldos egoistiske side med hans utrolige nykker og ikke sætte sig selv over holdet, som han gjorde så snart, han kom til Real, hvor alt skulle handle om ham. Det havde Ronaldo aldrig fået lov til i et omklædningsrum med ikoner som Scholes, Giggs og en klubmand som Gary Neville kombineret med Fergusons kyniske managementstil.

De sidste tre år i United var Ronaldo en enmandshær. Han var ustyrlig der. Mål, driblinger, frispark, chancer. Det hele sad i skabet dengang. Jeg ved stadigvæk ikke, hvordan det hele bare sådan forsvandt, for allerede omkring 2011, hvor Ronaldo "blot" var 26 år, forsvandt en stor del af hans dribleevner i min optik. Det er for mig lidt tidligt at få decimeret en så stor andel af din tidligere identitet blot for at score mål.

Men den unge Cristiano Ronaldo. Hold kæft, hvor var han dog god.
Hans bedste spillemæssige tid var hos Real. Han bidrog med helt ustyrligt mange mål, hvilket en angriber skal.
Om han afslutter 100 gange for hvert mål eller laver 5 finter inden er fuldstændig irrellevant i forhold til hans spillemæssige bidrag. Han er ikke en playmaker, og han er ikke en særlig komplet spiller. Men han vanvittig god, og klart bedst i Real. At han ikke har domineret ligaen skyldes ene og alene Lionel Messi. Simpelthen.
Forumlegende

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Flax_Generous »

Det er vel en smagssag, hvornår Cristiano Ronaldo var bedst, men den version af ham som vandt Ballon d'Or i 2008 var uden tvivl meget anderledes end den version som vandt i 2016 og 2017.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af MessiPogba »

Daluigi skrev:
MessiPogba skrev:Jeg ved godt, at det er lidt fy, men se lige denne video.

phpBB [video]


Hvor var han dog fucking god engang.

Hans bedste spillemæssige tid var hos United og ikke hos Real. Han kunne virkelig alt den gang. Score mål, iscenesætte andre, selv skabe ting ud af ingenting. Eneste minus var, at han ikke var nogen formidabel pasningsspiller og overblikket var ikke helt på toppen, men det var vist også det. Det er som om, at Fergusons hårde hånd var den eneste, der kunne tæmme Ronaldos egoistiske side med hans utrolige nykker og ikke sætte sig selv over holdet, som han gjorde så snart, han kom til Real, hvor alt skulle handle om ham. Det havde Ronaldo aldrig fået lov til i et omklædningsrum med ikoner som Scholes, Giggs og en klubmand som Gary Neville kombineret med Fergusons kyniske managementstil.

De sidste tre år i United var Ronaldo en enmandshær. Han var ustyrlig der. Mål, driblinger, frispark, chancer. Det hele sad i skabet dengang. Jeg ved stadigvæk ikke, hvordan det hele bare sådan forsvandt, for allerede omkring 2011, hvor Ronaldo "blot" var 26 år, forsvandt en stor del af hans dribleevner i min optik. Det er for mig lidt tidligt at få decimeret en så stor andel af din tidligere identitet blot for at score mål.

Men den unge Cristiano Ronaldo. Hold kæft, hvor var han dog god.
Hans bedste spillemæssige tid var hos Real. Han bidrog med helt ustyrligt mange mål, hvilket en angriber skal.
Om han afslutter 100 gange for hvert mål eller laver 5 finter inden er fuldstændig irrellevant i forhold til hans spillemæssige bidrag. Han er ikke en playmaker, og han er ikke en særlig komplet spiller. Men han vanvittig god, og klart bedst i Real. At han ikke har domineret ligaen skyldes ene og alene Lionel Messi. Simpelthen.
Bedste spillemæssige tid? Ja, hvis du vurderer på målet. Men den Ronaldo, der var i Real fra slut 2011 til 2018, var jo "kun" relevant pga. hans mål. Fratog du ham hans mål, var han ikke noget at snakke om. Men i United fra 2006-2009 var det underordnet, om han scorede eller ej, han dominerede kampene og skabte ting konstant på til medspillerne og til sig selv alene pga. hans kunnen. Den evne forsvandt relativt hurtigt i Real, hvor det eneste formål for ham var at score mål, og når han endelig forsøgte at gøre det samme, som han gjorde i United, mundede det ofte ud i ingenting.

Jeg snakker ikke om stepovers eller lignende, men bare hans tidligere evne i United, hvor han satte folk af med behag, fuldstændig forsvandt i Real.

Så jeg er godt nok uenig, hvis man siger, at Ronaldo rent spillemæssigt var bedst i Real. Målmæssigt, ja, der er han historisk, men på det spillemæssige, vil jeg til enhver tid have valgt United-Ronaldo end Real-Ronaldo.

Endeligt har Ronaldo jo aldrig været angrier. Han er en kantspiller med en historisk målnæse. Heraf at jeg ikk bare vurderer ham på målet.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 19 gæster