Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8342
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Champions league

Indlæg af Michman »

Well gg Real

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Champions league

Indlæg af LeoMessi »

A$AP skrev:
Sky Italia: Cristiano refused to attend the #UCLdraw Gala as he was furious with UEFA's decision to award Modric with the POTY award.
Ved spillerne om de har vundet eller ej på forhånd?
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Antimadridista
Indlæg: 9206
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 943 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

LeoMessi skrev:
A$AP skrev:
Sky Italia: Cristiano refused to attend the #UCLdraw Gala as he was furious with UEFA's decision to award Modric with the POTY award.
Ved spillerne om de har vundet eller ej på forhånd?
Noget kunne tyde på det.

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 917
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: Champions league

Indlæg af !Option »

!Option skrev: Barcelona, Tottenham, Monaco, Inter.

Den er kaldt! ;-)
Fandme tæt på! :lol:
Rey Abi!

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Champions league

Indlæg af B-Freak »

Wow hvor har det fået lidt opmærksomhed at Modric vandt foran Ronaldo I de danske medier.
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5444
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 572 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Champions league

Indlæg af SpillerSomMESSI »

--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Champions league

Indlæg af Skydefinten »

SpillerSomMESSI skrev:One is not pleased...

https://en.as.com/en/2018/08/31/footbal ... 77478.html
Hun har glemt at pose Leo's stats, når hun nu var igang. Så havde både CR og Modric set fjollede ud.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Antimadridista
Indlæg: 9206
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 943 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

SpillerSomMESSI skrev:One is not pleased...

https://en.as.com/en/2018/08/31/footbal ... 77478.html

Kæft en nederen familie..

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Champions league

Indlæg af LeoMessi »

SpillerSomMESSI skrev:One is not pleased...

https://en.as.com/en/2018/08/31/footbal ... 77478.html
Jeg har på fornemmelsen, at Ronaldo samt hans familie (og enkelte rundt omkring ham) ikke er de skarpeste knive i skuffen. Hans søster lægger et billede op hvor der står, at Ronaldo har scoret flere mål + assist, og det blev han så belønnet for da han fik prisen som årets angriber, men hvad i helvede har det at gøre med hvem årets spiller var i turneringen?

Hvor er det egentligt patetisk, at Ronaldo, Juventus' direktør, Jorge Mendes og nu hans søster har været ude at tude over, at han ikke fik en (ligegyldig) pris.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Champions league

Indlæg af Goaaal »

LeoMessi skrev:
SpillerSomMESSI skrev:One is not pleased...

https://en.as.com/en/2018/08/31/footbal ... 77478.html
Jeg har på fornemmelsen, at Ronaldo samt hans familie (og enkelte rundt omkring ham) ikke er de skarpeste knive i skuffen. Hans søster lægger et billede op hvor der står, at Ronaldo har scoret flere mål + assist, og det blev han så belønnet for da han fik prisen som årets angriber, men hvad i helvede har det at gøre med hvem årets spiller var i turneringen?

Hvor er det egentligt patetisk, at Ronaldo, Juventus' direktør, Jorge Mendes og nu hans søster har været ude at tude over, at han ikke fik en (ligegyldig) pris.
Enig. Håber virkelig, at den her opførsel (inklusiv at han selv bliver væk) gør, at han mister stemmer til B'dor og "BEST" og dermed ikke vinder, hvilket han ikke bør.

Antimadridista
Indlæg: 9206
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 943 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

Goaaal skrev:
LeoMessi skrev:
SpillerSomMESSI skrev:One is not pleased...

https://en.as.com/en/2018/08/31/footbal ... 77478.html
Jeg har på fornemmelsen, at Ronaldo samt hans familie (og enkelte rundt omkring ham) ikke er de skarpeste knive i skuffen. Hans søster lægger et billede op hvor der står, at Ronaldo har scoret flere mål + assist, og det blev han så belønnet for da han fik prisen som årets angriber, men hvad i helvede har det at gøre med hvem årets spiller var i turneringen?

Hvor er det egentligt patetisk, at Ronaldo, Juventus' direktør, Jorge Mendes og nu hans søster har været ude at tude over, at han ikke fik en (ligegyldig) pris.
Enig. Håber virkelig, at den her opførsel (inklusiv at han selv bliver væk) gør, at han mister stemmer til B'dor og "BEST" og dermed ikke vinder, hvilket han ikke bør.
Ingen tvivl om at promoveringsmaskineriet sætter sejl nu, i håb om at tvinge de næste priser Cristianos vej. Men hvor er det dog tåkrybende og arrogant at opføre sig sådan. Ikke noget med at lykønske en tidligere holdkammerat gennem, hvad, 6-7 år. Add han er klam.

Han burde ikke engang gå i top 3 til best og ballon.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Champions league

Indlæg af Skydefinten »

Så er det godt at Rakitic er ude at ønske Modric tillykke.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Tello
Indlæg: 7692
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 557 gange

Re: Champions league

Indlæg af Tello »

Jeg er egentlig fuldstændig ligeglad med Real, nu hvor han og Zidane skred. Elsker dog Isco og Modric.

Men Ronaldo. Føj. Hans søster, Mendes, Juve, ham osv. Føj. Ganske enkelt. At man ikke lykønsker Modric for et fænomenalt år, hvor Modric var en del af den midtbane dynamo som Ronaldo levede på, og nåede hele vejen til VM finalen. Fy for satan. At Juve, en så traditionsrig klub, med en fantastisk historie, og store, store spillere gennem tiderne, vælger at gå ud og rante på hans vegne, det er fandeme også for lavt. Mendes er bare en idiot i forvejen.

Ronaldo, Ronaldo, Ronaldo. At folk er så blinde overfor den mand, det begriber jeg ikke. Den arrogance, den "mig, mig, mig" attitude, måden hvorpå han stjal lyset fra Bale i CHL finalen, måden hvorpå han ikke fejrer sine holdkammerater, eller fægter med armene som en 2 årig. Føj. Han er en gudbenådet fodboldspiller, men han er så ulækker i sin adfærd. Håber vitterligt at Juve ryger ud på røv og albuer, så folk kan se at han ikke bærer sine hold, men at hans hold bærer ham, i modsætning til Messi. Mindes klart og tydeligt det opråb der var om at Messi ikke kunne uden Ronaldinho, Xavi, Deco, Iniesta, Busquets osv. Hvor er det samme opråb om Ronaldo? Modric, Kroos, Casemiro, Marcelo, Carvajal, Benz (som kæmpede som en løve for Ronaldo, oppe foran). FØJ!

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14960
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1675 gange
Blevet takket: 1116 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Lopezzz »

Michman skrev:Well gg Real

Billede
Så fik vi den længe ventede svar at UEFA CL er det mest korrupte turnering EVER.
Uden VAR kan de gøre hvad der passer dem og tjene milliarder.
Ingen VAR ingen retfærdighed. Forstår heller ikke spillerne at de ikke boykotter CL hvis de ikke bruger VAR
MDCCCXCIX

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Champions league

Indlæg af Xavi6Smede »

"What is the UEFA Men's Player of the Year award?"
The award recognises the best players, irrespective of nationality, playing for a club within the territory of a UEFA member association during the past season. Players are judged on their performances in all competitions – domestic, continental and international.

Jeg troede kun at kåringen var for CL og Europa League. Det forklarer ganske vist hvorfor Modric tog titlen i stedet for Ronaldo, men.. Messi nr 5, Navas årets målmand.. Man får ondt i hovedet af så meget dumhed :roll:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster