Off topic-tråden

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af LeoMessi »

Hvad foretrækker folket herinde af fodboldspil på diverse spillekonsoller?

Jeg har lige bestilt en Playstation 4 og står til at skulle vælge mellem FIFA 19 eller PES 19, og har lige været inde på YouTube for at se gameplay på dem - og er det bare mig, eller ser PES 19 virkeligt godt ud i forhold til FIFA 19? Jeg læser lidt rundt omkring, at FIFA altid skuffer i demoen, men er det nu også sandt? Kan umiddelbart ikke forestille mig, at det bliver så meget anderledes når det endeligt udkommer.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Kvoller »

Jeg har altid været på FIFA. PES er rigtig flot, og ser pænere ud end FIFA synes jeg, men på gameplay er jeg nu mere til FIFA. Det er nok også en vanesag :)

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Lopezzz »

Jeg stemmer for PES fordi jeg har spillet det i flere år og fordi jeg synes at den er mere realistisk end FIFA.
Til jer der spiller PES så tjek Elgiganten i dag. De har fødselsdag udsalg og sælger PES2019 for kun 99 kr.
Normal pris ca 500 kr.
Men skynd jer for der er sikkert begrænset antal.
Den har de først på torsdag men jeg købte det på nettet i morges og den bliver leveret på torsdag.

Ellers LeoMessi der er en tråd om Spil og konsoler lige under Off Toppic ;)
MDCCCXCIX

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Brug din PS4 til Skyrim, Fallout, Red Dead Redemption 2, osv. Spil Football Manager på din computer.

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af LeoMessi »

Lopezzz skrev:Jeg stemmer for PES fordi jeg har spillet det i flere år og fordi jeg synes at den er mere realistisk end FIFA.
Til jer der spiller PES så tjek Elgiganten i dag. De har fødselsdag udsalg og sælger PES2019 for kun 99 kr.
Normal pris ca 500 kr.
Men skynd jer for der er sikkert begrænset antal.
Den har de først på torsdag men jeg købte det på nettet i morges og den bliver leveret på torsdag.

Ellers LeoMessi der er en tråd om Spil og konsoler lige under Off Toppic ;)
Det er noteret. Men lige for at runde af, så synes jeg virkeligt at PES ser vanvittigt godt ud i år, hvorimod FIFA ser ret så skuffende ud.

Har godt set tilbuddet i Elgiganten, men troede simpelthen det var en fejl til at starte med og gad derfor ikke bestille det, men det gør jeg så nu ;-)
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Tello »

Nu har jeg bestilt PES. Er det seriøst ikke en fejl? Det er jo et vildt tilbud..

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Tello »

Desuden er jeg helt ekstremt træt af Fifas 'glitches', eller AI, eller hvad fanden det er. Jeg er så træt af det, og har ikke købt et Fifa spil siden 16'eren. Man kan føre en kamp 3-0, og pludselig kan ikke én aflevering ramme en medspiller, man rammer stolpen hver gang m.m. Pludselig får modstanderen 3-3 i 94' minut. Man kan føre sin Liga stort og være på kanten til pokalen, men pludselig kan ens hold absolut ingenting, og alt skal afgøres i sidste sekund af sidste kamp. Spændende? Ja. Realistisk? Nej, ikke når man fejer alt af banen inden det sker.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Lopezzz »

Tello skrev:Nu har jeg bestilt PES. Er det seriøst ikke en fejl? Det er jo et vildt tilbud..

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Købet blev godkendt og jeg fik sendt ordrebekræftelse på mail og der står at varen bliver leveret 1-3 dage fra på torsdag. Det er sindssygt billigt og hvis det er fejl så skal de returnere mine 100 kr.
Men jeg tror ikke at det er fejl. I avisen står der vanvittig release pris til 99 kr. De fejrer 22 år fødselsdag
MDCCCXCIX

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Tello »

Lopezzz skrev:
Tello skrev:Nu har jeg bestilt PES. Er det seriøst ikke en fejl? Det er jo et vildt tilbud..

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Købet blev godkendt og jeg fik sendt ordrebekræftelse på mail og der står at varen bliver leveret 1-3 dage fra på torsdag. Det er sindssygt billigt og hvis det er fejl så skal de returnere mine 100 kr.
Men jeg tror ikke at det er fejl. I avisen står der vanvittig release pris til 99 kr. De fejrer 22 år fødselsdag
Jeg fik kæresten til at bestille, og hun har også fået en mail og det hele. Det er fandeme lækkert!

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af zqa »

Blaugrana92 skrev:Brug din PS4 til Skyrim, Fallout, Red Dead Redemption 2, osv. Spil Football Manager på din computer.
Haha, amen!
#jesuisSheep

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Lopezzz »

MDCCCXCIX

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af A$AP »

Og så fandt jeg ud af, hvorfor PES går for 100kr :lol: .. Hvert år ser billederne og grafikken god ud, lige indtil man starter spillet. Menuerne og gameplay ligner stadig noget PS2 fifa, imo.

Det er ærgerligt at der ikke er en god konkurrent for EA og Fifa, for der er godt nok også mange problemer med FIFA, og specielt det seneste spil. Der er bare ikke noget alternativ der er tæt på at være lige så godt.

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af LeoMessi »

A$AP skrev:Og så fandt jeg ud af, hvorfor PES går for 100kr :lol: .. Hvert år ser billederne og grafikken god ud, lige indtil man starter spillet. Menuerne og gameplay ligner stadig noget PS2 fifa, imo.

Det er ærgerligt at der ikke er en god konkurrent for EA og Fifa, for der er godt nok også mange problemer med FIFA, og specielt det seneste spil. Der er bare ikke noget alternativ der er tæt på at være lige så godt.
Men hvis man går ind på YouTube og ser demo gameplay, så ser grafikken og selve gameplay da enormt imponerende ud?

Når jeg læser rundt, så får selve spillet også en masse gode reviews, men den eneste kritik der går igen er manglende licens.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Lopezzz »

A$AP skrev:Og så fandt jeg ud af, hvorfor PES går for 100kr :lol: .. Hvert år ser billederne og grafikken god ud, lige indtil man starter spillet. Menuerne og gameplay ligner stadig noget PS2 fifa, imo.
Måske er det på tide at du køber et bedre TV ;-)
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Lopezzz »

Tello skrev:
Lopezzz skrev:
Tello skrev:Nu har jeg bestilt PES. Er det seriøst ikke en fejl? Det er jo et vildt tilbud..

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Købet blev godkendt og jeg fik sendt ordrebekræftelse på mail og der står at varen bliver leveret 1-3 dage fra på torsdag. Det er sindssygt billigt og hvis det er fejl så skal de returnere mine 100 kr.
Men jeg tror ikke at det er fejl. I avisen står der vanvittig release pris til 99 kr. De fejrer 22 år fødselsdag
Jeg fik kæresten til at bestille, og hun har også fået en mail og det hele. Det er fandeme lækkert!

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Spillet er ankommet i min postkasse så alt er i orden ;-)
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 17 gæster