Musik

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Musik

Indlæg af Tello »

Videoen til 'Stop trying to be God'.

Travis, stop trying to be Kanye [emoji16]

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Musik

Indlæg af MessiPogba »

Hvis I gerne vil have et polititilhold til jeres nabo, så prøv at høre Sicko Mode på et par ordentlige højtalere.

Det er som at høre The Weeknds The Hills' i 2015, hvis beat også er for massiv.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: Musik

Indlæg af De La Barça »

zqa skrev:
JonasV skrev:Er der tilfældigvis nogle vinyl-entusiaster herinde, som kan anbefale et godt sted at få trykt vinyl?
Min kammerat har fået trykt hos mobienko, det skulle være godt og billigt - dog ikke dansk så vidt jeg kan forstå.
Har også hørt om Mobienko. Derudover også https://www.100vinyl.com/, https://www.discmanufacturingservices.com/vinyl/prices og https://my45.de/en/

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Musik

Indlæg af JonasV »

Tak for jeres bud!

Vi har besluttet os for Nordsø Records, som virker dygtige, rare og generelt får mange rosende ord rundt omkring. Dyrere end gennemsnittet, men det gør ikke noget, da vi har fået et legat til det.

Tror vi lander på et lille oplag nummererede, farvede vinyler i gatefold cover. Glæder mig som et lille barn.

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: Musik

Indlæg af De La Barça »

JonasV skrev:Tak for jeres bud!

Vi har besluttet os for Nordsø Records, som virker dygtige, rare og generelt får mange rosende ord rundt omkring. Dyrere end gennemsnittet, men det gør ikke noget, da vi har fået et legat til det.

Tror vi lander på et lille oplag nummererede, farvede vinyler i gatefold cover. Glæder mig som et lille barn.
Cool. De er super flinke derude og går virkelig op i det. Har været derude en enkelt gang og fået en introduktion til deres produktion og så fik jeg trykket min egen King Gizzard-plade. Lidt dyrere som du siger, men det er da også fedt at få dem produceret i Danmark.

Dem jeg kender, der har fået trykket plader, har dog hverken legat eller penge, så de holder sig til dem i udlandet [emoji6]

Visca el Barça i Visca Catalunya

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Musik

Indlæg af JonasV »

De La Barça skrev:
JonasV skrev:Tak for jeres bud!

Vi har besluttet os for Nordsø Records, som virker dygtige, rare og generelt får mange rosende ord rundt omkring. Dyrere end gennemsnittet, men det gør ikke noget, da vi har fået et legat til det.

Tror vi lander på et lille oplag nummererede, farvede vinyler i gatefold cover. Glæder mig som et lille barn.
Cool. De er super flinke derude og går virkelig op i det. Har været derude en enkelt gang og fået en introduktion til deres produktion og så fik jeg trykket min egen King Gizzard-plade. Lidt dyrere som du siger, men det er da også fedt at få dem produceret i Danmark.
Fedt at du har samme oplevelse!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Musik

Indlæg af JonasV »

HAVEN var optur. Moses Sumney bliver ved at være for vild.

phpBB [video]

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Musik

Indlæg af zqa »

Jeg var en presset mand igår. Det hjalp bestemt ikke at det begyndte at regne. Men ja, Haven var sgu fedt - jeg kunne dog godt have undværet priserne og udvalget.

Arcade Fire, Ariel Pink, Kevin Morby var mine favoritter.
#jesuisSheep

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Musik

Indlæg af JonasV »

Jeg var også en anelse presset, men mest pga. tømmermænd. Der var jo en del forskellige øl, der skulle smages. Derudover var jeg ret heldig med at komme i ly under alle de tre heftige byer der kom, mens jeg var der. I øvrigt tog jeg fra start en (aldeles uansvarlig) beslutning om ikke at tænke over hvad tingene kostede, for så ville jeg nok blive deprimeret. Venter lige lidt med at danne mig et overblik over min konto, tror jeg.

Jeg var i syv sind omkring Arcade Fire. På den ene side synes jeg, det var en super gennemført koncert, men på den anden side ved jeg bare heller ikke om jeg følte mig som en del af festen. Jeg savner nok lidt Arcade Fire anno 'Funeral'-albummet.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Musik

Indlæg af Skydefinten »

Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Musik

Indlæg af JonasV »

Fra plader der udkom i går og som kunne være værd at tjekke u':

phpBB [video]


phpBB [video]


phpBB [video]


phpBB [video]


phpBB [video]


phpBB [video]

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Musik

Indlæg af JonasV »

Men man skal selvfølgelig også lige huske at høre Wye Oak.

phpBB [video]

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Musik

Indlæg af zqa »

Det nye Mitski album er virkelig godt (det tog mig dog lige et par gennemlytninger før det ramte mig).
phpBB [video]


Det nye Nothing er også godt - dog lidt tungere og langsommere end normalt.
phpBB [video]


Det "nye" Brian Jonestown Massacre album er også glimrende!
phpBB [video]


Og så tak til Flax for, at anbefale Snail Mail (flere gange), det har sådan en rar 90'er agtig indie vibe!
phpBB [video]



For lige at slutte godt af, SONIC YOUTH!
phpBB [video]
#jesuisSheep

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Musik

Indlæg af Tello »

Jeg har en svaghed for sangerinder som Alice Glass, Lauren Mayberry, Grimes, Lykke Li, Sky Ferreira m.m. Tak, tak, tak for Snail Mail anbefalingen!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Musik

Indlæg af JonasV »

Lidt i samme boldgade (-ish) er jeg personligt ret glad for Soccer Mommy og Big Thief.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster