25/8 Valladolid - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2018/2019

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Emancipator
Indlæg: 188
Tilmeldt: ons apr 05, 2017 6:56 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 10 gange

Re: 25/8 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Emancipator »

Rb88 skrev:
abx skrev:
Rb88 skrev:Helt igennem rædderligt indhop af Vidal

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
Han stressede dem og det var vigtigt i de minutter


Sent from my iPhone using Tapatalk
Synes det havde været mere vigtigt hvis han ramte bare 1 medspiller på sine afleveringer i stedet for at give dem bolden hver gang. Helt håbløst

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
Han ramte Malcom hvilket skabte en kæmpe chance. Han var ikke perfekt men han virker klog.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 25/8 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Indtil Valverde får det igennem sit hoved, hvor ødelæggende Suarez er for spillet, så er der ikke en skid der ændrer sig. Vi kan hente så mange unge lovende spillere vi vil, under Valverde sker der ikke en skid. Og så skifter manden vores bedste spiller ud i dag, i hvert fald en af dem, for Vidal der skal spille ude på højre.... Suarez eller Messi skal skiftes ud, ikke Dembele i dag. Det hele bliver værre af, at der ikke lader til at være nogen som helst konsekvenser for Suarez, lige meget hvor elendigt han gang på gang spiller. Valverde er bare en yes man for ledelsen, som endnu ikke har vist en skid som Barca træner. Han praktiserer stadig sin Bilbao mentalitet I barca.

Ingen kant, ingen nosser, ikke en skid. Bare 4-4-2 og passivitet.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 25/8 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

A$AP skrev:Indtil Valverde får det igennem sit hoved, hvor ødelæggende Suarez er for spillet, så er der ikke en skid der ændrer sig. Vi kan hente så mange unge lovende spillere vi vil, under Valverde sker der ikke en skid. Og så skifter manden vores bedste spiller ud i dag, i hvert fald en af dem, for Vidal der skal spille ude på højre.... Suarez eller Messi skal skiftes ud, ikke Dembele i dag. Det hele bliver værre af, at der ikke lader til at være nogen som helst konsekvenser for Suarez, lige meget hvor elendigt han gang på gang spiller. Valverde er bare en yes man for ledelsen, som endnu ikke har vist en skid som Barca træner. Han praktiserer stadig sin Bilbao mentalitet I barca.

Ingen kant, ingen nosser, ikke en skid. Bare 4-4-2 og passivitet.
Suarez og Valverde kan koste os mesterskabet hvis det her fortsætter
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: 25/8 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Rb88 »

Emancipator skrev:
Rb88 skrev:
abx skrev:
Rb88 skrev:Helt igennem rædderligt indhop af Vidal

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
Han stressede dem og det var vigtigt i de minutter


Sent from my iPhone using Tapatalk
Synes det havde været mere vigtigt hvis han ramte bare 1 medspiller på sine afleveringer i stedet for at give dem bolden hver gang. Helt håbløst

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
Han ramte Malcom hvilket skabte en kæmpe chance. Han var ikke perfekt men han virker klog.
Haha ja men lige den sekvens var et hovedstød med ryggen til Malcom. Det lignede mest af alt han bare prøvede at heade bolden så langt væk som muligt for at cleare, men blev så en god stikning

Vidal skal nok blive en gevinst. Han kan en masse. Jeg synes bare at hans indhop lige idag var helt forfærdeligt

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: 25/8 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Lopezzz skrev:
A$AP skrev:Indtil Valverde får det igennem sit hoved, hvor ødelæggende Suarez er for spillet, så er der ikke en skid der ændrer sig. Vi kan hente så mange unge lovende spillere vi vil, under Valverde sker der ikke en skid. Og så skifter manden vores bedste spiller ud i dag, i hvert fald en af dem, for Vidal der skal spille ude på højre.... Suarez eller Messi skal skiftes ud, ikke Dembele i dag. Det hele bliver værre af, at der ikke lader til at være nogen som helst konsekvenser for Suarez, lige meget hvor elendigt han gang på gang spiller. Valverde er bare en yes man for ledelsen, som endnu ikke har vist en skid som Barca træner. Han praktiserer stadig sin Bilbao mentalitet I barca.

Ingen kant, ingen nosser, ikke en skid. Bare 4-4-2 og passivitet.
Suarez og Valverde kan koste os mesterskabet hvis det her fortsætter
Så har vi vundet to i streg med reelt set 10 mand. Hvad skal det ikke blive til, hvis Suarez stepper op, så vi stiller med 11 mand?

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: 25/8 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Herligt med tre point og ingen skader. Hvis banen ikke bliver udbedret, får alle hold det svært mod Valladolid.

Så Wolverhampton mod City tidligere. Her fik vi som altid at vide, at PL er den stærkeste. Og så fik den lige lidt ekstra på tangenterne med, at i La Liga smadrer topholdene altid bundholdene; underforstået det sker ikke i PL og PL er meget sjovere at følge end La Liga. Hold nu kæft. Vi var tæt på at smide point mod Valladolid, Real tabte sidste år til Girona og sådan kunne man blive ved.

Nu mangler vi bare et par Real fans i vores forum til at “fortælle” os, at Ronaldo er verdens bedste, så er bæret fyldt.

God søndag, boys and girls. Glæder mig til næste kamp, der skal spilles på græs.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 25/8 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Piquénbauer skrev:
Piqué: “The state of the pitch we played at today is a disgrace, it is embarrassing. And then we want to sell this to the USA...”

Piqué: “The risk of suffering an injury here today was huge. It’s absolutely shameful.”
Præcis!!!
Jeg sagde ordret det samme til min bror, som jeg så kampen med. At vi vil sælge ligaen, når der stadig findes baner som de der.

Premier League overmatcher os ikke på niveauet - men på kvalitet i flere andre vigtige facetter af brandet.
Forumlegende

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 25/8 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Banen var vanvittig. Men skal vi ikke også lige snakke om det vanvittige faktum at Lahoz - Lahoz - både dømte korrekt og i vores retning i en afgørende situation.

Billede

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 25/8 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Han fik heldigvis øvet sig med VAR i Rusland.

Gode 3 point. Sikke en skandale! Nu skal Tebes bare have fikset den bane, inden RM snart kommer på besøg. Han har travlt.

Jeg vil have mer´Malcom og Demb! Ikke så meget Suarez. Jeg tænker, at Valverde frygter intern uro, hvis han bænker Suarez? Det kan simpelthen ikke være fordi at Valverde er tilfreds med ham.

Det skal dog siges, at Suarez har scoret betydeligt flere mål end både CR og Messi på udebane de sidste 3 sæsoner.

Banen så sådan ud for 2 dage siden
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 25/8 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Godt nok også svært, at blive onside på den her.

phpBB [video]

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 25/8 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Dembélé spillede godt i går. Gode aktioner, god placering ved målet og godt sat ind. Tabte dog nogle bolde, og traf nogle få dårlige beslutninger, men ellers en rigtig god kamp fra hans side.

Malcom var bedre på 5 minutter, end Suarez var på 85. Han kan godt tåle et par kampe på bænken for at sende et signal.

I øvrigt fint nok at Vidal/Malcom kommer ind, men simpelthen åndssvagt at Dembélé og Coutinho skal ud. Hellere tage Rakitic ud og spare ham i nogle minutter, for han spiller ufattelig meget. Én til én Rakitic/Vidal, Suarez ud for Malcom og kør så Malcom, Dembélé og Messi up front, og start med Munir i næste kamp. Dybt seriøst. Han kan vel umuligt fucke mere op end Suarez.

I øvrigt en klam attitude Suarez har, når han langer ud efter gud og hver mand når tingene går galt, frem for at kigge indad.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 25/8 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Skydefinten skrev: Banen så sådan ud for 2 dage siden
Billede
Noget siger mig at den ser nogenlunde sådan ud i dag, efter der spillet på den i går.

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: 25/8 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af LeoMessi »

Er der nogen herinde der ved hvad der var galt med banen, den så trods alt forholdsvis ny ud? Jeg har aldrig oplevet noget lignende, selv Chelseas mudderbane ville have været bedre at spille på.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 25/8 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

LeoMessi skrev:Er der nogen herinde der ved hvad der var galt med banen, den så trods alt forholdsvis ny ud? Jeg har aldrig oplevet noget lignende, selv Chelseas mudderbane ville have været bedre at spille på.
Det var vel netop dét, der var problemet - den var lidt for ny. De havde vidst lagt nyt græstæppe på 2 dage før kampen, så den havde ikke haft nogen chance for at 'sætte sig'.
Giv mig min sko tilbage, røv!

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 25/8 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Man ved det er skidt, når klubbens egen præsident mener de skal straffes:
https://www.sport-english.com/en/news/b ... ir-7003507
Giv mig min sko tilbage, røv!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster