10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Arberg
Indlæg: 15
Tilmeldt: søn maj 27, 2018 11:35 am

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Arberg »

Verdens største scene er VM og dernæst CL.
Verdens officielt bedste spiller lavede hattrick mod Spanien og saksespark mod Juventus.
Imens verdens nr.2 intet kunne mod Roma og Island, udover at brænde straffe.

Vi bliver jo aldrig enig, så hvorfor blive ved?
Senest rettet af Arberg tors aug 23, 2018 4:14 pm, rettet i alt 1 gang.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Wenner er det ikke på tide at vi får stoppet det her?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af LeoMessi »

Arberg skrev:Verdens største scene er VM og dernæst CL.
Verdens officielt bedste spiller lavede hattrick mod Spanien og saksespark mod Juventus.
Imens verdens nr.2 intet kunne mod Roma og Island, udover at brænde straffe.

Vi bliver jo aldrig enig, så hvorfor blive ved?
Nej det gør vi ikke. Men du kunne jo først og fremmest vælge at argumentere for din sag, fremfor blot at slynge postulater ud som var de fakta. Samtidig burde man også anvende et holistisk perspektiv, når man endeligt skal vurdere disse sager, fremfor oneliners der intet har at gøre med debatten om, hvem den bedste har været i sæsonen 2017/2018.

Men, jeg melder mig ihvertfald ud lige i denne omgang,
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Tello »

Arberg skrev:Verdens største scene er VM og dernæst CL.
Verdens officielt bedste spiller lavede hattrick mod Spanien og saksespark mod Juventus.
Imens verdens nr.2 intet kunne mod Roma og Island, udover at brænde straffe.

Vi bliver jo aldrig enig, så hvorfor blive ved?
Og Alcorcon slog Real Madrid med flere mål, så må de også være verdens bedste hold.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Blaugrana92 »

Arberg skrev:Verdens største scene er VM og dernæst CL.
Verdens officielt bedste spiller lavede hattrick mod Spanien og saksespark mod Juventus.
Imens verdens nr.2 intet kunne mod Roma og Island, udover at brænde straffe.

Vi bliver jo aldrig enig, så hvorfor blive ved?
Og i den traditionelt vigtigste - specielt for lokale Real fans - turnering, var Ronaldo fuldkommen usynlig i halvdelen af sæsonen, med det resultat at hans hold fik røv samlet set i turneringen. Madrid var en joke i La Liga sidste år, og det var især Ronaldo der var en nitte i hele efteråret. Katastrofalt ringe, det han leverede i det halve år, hvor ligaen reelt nåede at blive afgjort.

Til VM kunne han ikke engang score mod Iran, så hans hold var lige ved at ryge ud. Hahahaha, Iran? Kan du huske, hvem der lige knaldede et langskudsmål ind mod Iran for fire år siden? I ottendelsfinalen blev han pakket fuldstændig ind af Uruguay, og var totalt elendig. Messi lagde til gengæld op til to mål imod turneringens eventuelle vinder, Frankrig.

I Champions League fik Madrid et ufortjent straffespark mod Juve, efter Ronaldo var faldet fuldstændig af på den, og havde været totalt usynlig i de 90 minutter, hvor Juve vendte op og ned på det hele. Han scorede på straffesparket, og siden var han jo ikke to potter pis værd. Det var Modric, Kroos, Benzema, Bale, Ramos, Marcelo, Carvajal og Varane der bar ham fuldstændig, for han var pisse ringe. Han er generelt ikke særligt god længere. Så du kampen mod Chievo? Sikken joke. Harry Kane er en bedre angriber.

Ronaldo er bare en one-trick pony, der kun kan score straffespark, tap-ins, smøre selvbruner og sætte hår. Han er en uskarp, inkomplet, egoistisk fodboldspiller. Joke.
Senest rettet af Blaugrana92 tors aug 23, 2018 7:28 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af A$AP »

Jeg er fandme enig i alt det du skriver, Arberg. Jeg har bare ikke turde at komme ud med det, det var bare indtil du ankom og velsignede stedet. Jeg husker stadig den gang Ronaldo svarede dig inde på hans livestream.

phpBB [video]

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Tello »

You da man, Blau.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Blaugrana92 skrev:
Arberg skrev:Verdens største scene er VM og dernæst CL.
Verdens officielt bedste spiller lavede hattrick mod Spanien og saksespark mod Juventus.
Imens verdens nr.2 intet kunne mod Roma og Island, udover at brænde straffe.

Vi bliver jo aldrig enig, så hvorfor blive ved?
Og i den traditionelt vigtigste - specielt for lokale Real fans - turnering, var Ronaldo fuldkommen usynlig i halvdelen af sæsonen, med det resultat at hans hold fik røv samlet set i turneringen. Madrid var en joke i La Liga sidste år, og det var især Ronaldo der var en nitte i hele efteråret. Katastrofalt ringe, det han leverede i det halve år, hvor ligaen reelt nåede at blive afgjort.

Til VM kunne han ikke engang score mod Iran, så hans hold var lige ved at ryge ud. Hahahaha, Iran? Kan du huske, hvem der lige knaldede et langskudsmål ind mod Iran for fire år siden? I ottendelsfinalen blev han pakket fuldstændig ind af Uruguay, og var totalt elendig. Messi lagde til gengæld op til to mål imod turneringens eventuelle vinder, Frankrig.

I Champions League fik Madrid et ufortjent straffespark mod Juve, efter Ronaldo var faldet fuldstændig af på den, og havde været totalt usynlig i de 90 minutter, hvor Juve vendte op og ned på det hele. Han scorede på straffesparket, og siden var han jo ikke to potter pis værd. Det var Modric, Kroos, Benzema, Bale, Ramos, Marcelo, Carvajal og Varane der bar ham fuldstændig, for han var pisse ringe. Han er generelt ikke særligt god længere. Så du kampen mod Chievo? Sikken joke. Harry Kane er en bedre angriber.

Ronaldo er bare en one-trick pony, der kun kan score straffespark, tap-ins, smøre selvbruner og sætte hår. Han er en uskarp, inkomplet, egoistisk fodboldspiller. Joke.

Nogle gange efterlader Blau mig på en bjergtop i Sardinien mens jeg synger NosseBroValsen i triolertakt med halv frække grænse overskridende hofte sving.

Jeg pakker teltet og flytter fra hinanden hvis ikke dette indlæg fra Blau skal medtages i Danmarks kultur kanon.

På med vaders, folkens!

Hilsen en sjæleven og goe gamle Jack Daniels no. 7
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af LeoMessi »

Billede

Messi mangler 39 mål for at indhente Ronaldo, dette skyldes dog, at han har spillet 149! kampe færre.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Skydefinten »

Ifølge Arberg, vil Messi formodentligt være usynlig i de 149 kampe.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af JonasV »

Arberg - forumlegende in the making.


Blau:
Billede
Senest rettet af JonasV lør aug 25, 2018 11:27 am, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Lopezzz »

Billede
MDCCCXCIX

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af LeoMessi »

Paul Scholes om Messi (gamle udtalelser, men første gang jeg læser dem);
I am not ashamed to admit that in the games against Barcelona I spent a lot of the time just hoping he would take up positions as far away from me as possible.
Elusive is the word that immediately springs to mind when I think about Messi’s style of play. You think you have an eye on him and then – blink – he has gone, only to reappear somewhere else in space, with the ball. When you try to face up to him and make a tackle you know what it is he is going to do with the ball. The problem is staying with him.
Beskrivelsen [You think you have an eye on him and then – blink – he has gone, only to reappear somewhere else in space, with the ball] passer vidst meget godt til nedenstående video.

“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Messi er ikke blandt de 3 sidste i the Best kåringen. Som sagt - det er KUN cl (og lidt VM) der tæller.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster