The Best 18

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Arberg
Indlæg: 15
Tilmeldt: søn maj 27, 2018 11:35 am

Re: The Best 18

Indlæg af Arberg »

FCBSOCI skrev:
Arberg skrev:Titlerne peger på Ronaldo, igen ;-)
Som påpeget er det jo en INDIVIDUEL titel og ikke et spørgsmål om titler, som Real/Portugal har vundet.

Nå men tak for kampen. Du kan nok godt selv se, at du tabte på knockout?

Hils vennerne fra Madridista :eek: .
Ja nemlig og Ronaldo vinder de INDIVIDUEL titler igen ;-)

Arberg
Indlæg: 15
Tilmeldt: søn maj 27, 2018 11:35 am

Re: The Best 18

Indlæg af Arberg »

B-Freak skrev:
Arberg skrev:Titlerne peger på Ronaldo, igen ;-)
Kigger du overhovedet på de stats som blev givet længere oppe?
Ja, de er meget lige hvad angår mål og assist. Den er tydeligvis lavet til at favorisere Messi. Skift resten ud med løbet km per kamp, hovedstød vundet, topfart, afslutninger på mål per kamp osv og vinderen vil pludselig være en anden på stats.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: The Best 18

Indlæg af Tello »

Arberg skrev:
B-Freak skrev:
Arberg skrev:Titlerne peger på Ronaldo, igen ;-)
Kigger du overhovedet på de stats som blev givet længere oppe?
Ja, de er meget lige hvad angår mål og assist. Den er tydeligvis laver til at favorisere Messi. Skift resten ud med løbet km per kamp, hovedstød vundet, topfart, afslutninger på mål parkamp osv og vinder vil pludselig være en anden på stats.
Nu følger jeg ikke med på stats som sådan, men.

Løbet km pr. kamp er i og for sig fuldstændig ligegyldigt. Der er spillere som løber solen sort, men som ikke formår det halve af hvad Messi gør. Jack Cork var den mest løbende fra PL sidste sæson, Jack Cork.

Hovedstød vundet er også ligegyldigt som sådan. Hvad nytter det at vinde hovedstød for ingenting, som angriber? Angribere vinder dem for at score, og her scorer Ronaldo nok flest på hovedstød, I admit it, men vundne hovedstød som en selvstændig ting er i princippet intet værd mhp. vurderingen af 'goat'.

Hvis topfart betyder noget, så er Bale betydeligt hurtigere end Ronaldo. Beaten by his former teammate.

Afslutninger på mål? Desto flere skud man bruger på at score, desto mere ineffektiv er man, så det betyder intet heller.

Arberg
Indlæg: 15
Tilmeldt: søn maj 27, 2018 11:35 am

Re: The Best 18

Indlæg af Arberg »

De er meget lige hvad angår mål og assist. Resten betyder intet ?

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: The Best 18

Indlæg af Blaugrana92 »

Arberg skrev:De er meget lige hvad angår mål og assist. Resten betyder intet ?
Nah, Messi er faktisk komfortabelt bedre for så vidt angår assists.

Men Arberg. Find lige et andet forum at forpeste. Du bidrager med absolut nul og niks herinde - da i hvert fald intet konstruktivt. På forhånd tak.

Arberg
Indlæg: 15
Tilmeldt: søn maj 27, 2018 11:35 am

Re: The Best 18

Indlæg af Arberg »

Blaugrana92 skrev:
Arberg skrev:De er meget lige hvad angår mål og assist. Resten betyder intet ?
Nah, Messi er faktisk komfortabelt bedre for så vidt angår assists.

Men Arberg. Find lige et andet forum at forpeste. Du bidrager med absolut nul og niks herinde - da i hvert fald intet konstruktivt. På forhånd tak.
Ronaldo er bedre på mål og Messi er bedre på assist. På de stats du lagde op.
Senest rettet af Arberg man aug 20, 2018 7:55 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: The Best 18

Indlæg af Rb88 »

Okay MessiPogba. Jeg har tidligere kommenteret på dine udtalelser men lige her må jeg citere dig og give dit ret.

Det Arberg skriver giver mig AIDS !! Holy moly

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: The Best 18

Indlæg af Tello »

Rb88 skrev:Okay MessiPogba. Jeg har tidligere kommenteret på dine udtalelser men lige her må jeg citere dig og give dit ret.

Det Arberg skriver giver mig AIDS !! Holy moly

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
Hvor er MessiPogba når man har brug for ham?

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: The Best 18

Indlæg af Antimadridista »

Tello skrev:
Arberg skrev:
B-Freak skrev:
Arberg skrev:Titlerne peger på Ronaldo, igen ;-)
Kigger du overhovedet på de stats som blev givet længere oppe?
Ja, de er meget lige hvad angår mål og assist. Den er tydeligvis laver til at favorisere Messi. Skift resten ud med løbet km per kamp, hovedstød vundet, topfart, afslutninger på mål parkamp osv og vinder vil pludselig være en anden på stats.
Nu følger jeg ikke med på stats som sådan, men.

Løbet km pr. kamp er i og for sig fuldstændig ligegyldigt. Der er spillere som løber solen sort, men som ikke formår det halve af hvad Messi gør. Jack Cork var den mest løbende fra PL sidste sæson, Jack Cork.

Hovedstød vundet er også ligegyldigt som sådan. Hvad nytter det at vinde hovedstød for ingenting, som angriber? Angribere vinder dem for at score, og her scorer Ronaldo nok flest på hovedstød, I admit it, men vundne hovedstød som en selvstændig ting er i princippet intet værd mhp. vurderingen af 'goat'.

Hvis topfart betyder noget, så er Bale betydeligt hurtigere end Ronaldo. Beaten by his former teammate.

Afslutninger på mål? Desto flere skud man bruger på at score, desto mere ineffektiv er man, så det betyder intet heller.
Mangler bestemt også gestikuleren pr kamp, antal frispark i muren pr kamp, antal kig væk finter pr kamp, antal flex pr kamp etc.

Tænkte egentlig først at det er en lille knægt der får vilde kicks af at fucke med os. Men så skriver han, i åbenlys klar overbevisning om sin sag, om vundne hovedstødsdueller, topfart og tilbagelagte km, hvilket blot får mig til at ønske dig alt godt fremover Arberg!

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: The Best 18

Indlæg af Jamial »

Arberg skrev:Ronaldo (...)er den bedste og mest komplette spiller nogensinde.
:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: The Best 18

Indlæg af Lopezzz »

Fuck penaldo, han kan nøjes med at sælge de skide underbukser som du sikkert har på lige nu.

Og fuck de korrupte mennesker i UEFA som ikke godkender Messis La Liga titel, Pokal titel og bedste målscorer i hele Europa.
Korruption har ingen ende..
MDCCCXCIX

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: The Best 18

Indlæg af Blaugrana92 »

Arberg skrev:
Blaugrana92 skrev:
Arberg skrev:De er meget lige hvad angår mål og assist. Resten betyder intet ?
Nah, Messi er faktisk komfortabelt bedre for så vidt angår assists.

Men Arberg. Find lige et andet forum at forpeste. Du bidrager med absolut nul og niks herinde - da i hvert fald intet konstruktivt. På forhånd tak.
Ronaldo er bedre på mål og Messi er bedre på assist. På de stats du lagde op.
Hvad angår mål og assists sammenlagt, er Messi komfortabelt bedre. Du tager bare fejl. Trump ville råbe wrong i dit ansigt, og for en vanvittig sjælden gangs skyld ville han rent faktisk have ret. For det er bare forkert, det du skriver.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: The Best 18

Indlæg af Blaugrana92 »

Men for lige at vende tilbage til noget langt mere konstruktivt, vigtigt og sagligt, kan du så ikke lige - igen - finde et andet forum at forpeste, Arberg? Nu gik det lige så godt herinde jo. Så au revoir, som man siger.

(Det er i øvrigt ikke fordi, der ikke må være plads til andre meninger, Ronaldo-fans, Madrid-fans eller konflikter herinde. Det er bare så tåkrummende tydeligt at du kun er her for at skrive provokerende, konfliktsøgende og trollagtige indlæg.)

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: The Best 18

Indlæg af SpillerSomMESSI »

--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: The Best 18

Indlæg af Kubala »

Vedkommende har sin mening og den kan I ikke ændre på, lige meget, hvor meget I prøver. Ingen argumenter er gode nok. Vil I have fred, så lad ham bare udtrykke dem. Han har meget på hjertet. Og Blau, du er vild. Bare vild. Sikke en tålmodighed og et engagement. Du kommer desværre heller ikke ind til ham, men fedt, at du prøver. Nåh, jeg forsvinder igen i et godt stykke tid. Arbejder på en kærlighedsroman, men ønsker jer alt det bedste herinde. Og må Barca give jer en masse glæder i denne sæson.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster