Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Antimadridista skrev:
Piquénbauer skrev:Ja vi vandt en double? Lad os håbe at denne sæson bliver ligeså god!

Ja jeg ved godt, at du gerne vil foregive at CL ikke rigtig betyder noget for dig.
Hvornår pokker har jeg nogensinde sagt det? Men du får en double sæson til at lyde som en katastrofe. Det er sgu lidt tosset.

Ligaen er og vil altid være det vigtigste for mig. CL er en bonus (en kæmpe bonus) men den er simpelthen for random til at man kan forvente/kræve den titel imo. Hermed ikke sagt at vores seneste cl præstationer har været godkendte men hvis vi kan vinde ligaen og komme til semi i cl så er jeg tilfreds.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:
Antimadridista skrev:
Piquénbauer skrev:Ja vi vandt en double? Lad os håbe at denne sæson bliver ligeså god!

Ja jeg ved godt, at du gerne vil foregive at CL ikke rigtig betyder noget for dig.
Hvornår pokker har jeg nogensinde sagt det? Men du får en double sæson til at lyde som en katastrofe. Det er sgu lidt tosset.

Ligaen er og vil altid være det vigtigste for mig. CL er en bonus (en kæmpe bonus) men den er simpelthen for random til at man kan forvente/kræve den titel imo. Hermed ikke sagt at vores seneste cl præstationer har været godkendte men hvis vi kan vinde ligaen og komme til semi i cl så er jeg tilfreds.
Ikke helt enig. Jeg er enig i,, at ligaen 9 ud af 10 gange er det vigtigste, men vi har vundet ligaen 3 ud af 5 gange og var pisse uheldig med at tabe den i 2014. Ellers havde det været 4 ud af 5. Synes godt, at man må gøre CL til 1. prioritet i år, fordi vi har domineret ligaen så meget de sidste 10 år (ja, I know, vi har vundet CL 3 gange i selvsamme tidsrum), men føler, at vi skal vinde mere, fordi vi har haft historiens bedste spiller. Han har vundet 3,5 CL, men han har været så god, at han gerne må have flere på renommét.

Real har desuden ændret spillereglerne for anseelse af en klub nu. Før tiden var man god, hvis man havde to Cl-triumfer i 10 år. Men de har 4 ud af 5 nu. Det ska lvi have ændret på.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Goaaal »

Vores første prioritet må være at sikre at Juventus ikke vinder CHL. ;-)

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Marlon bekræftet i Sassuolo.

Barca har offentliggjort detaljerne i handlen på deres hjemmeside.

6 mio. direkte nu, og så 6 mio. euro i add ons, hvis Marlon spiller 50 kampe for Sassuolo. Vi har derudover en buyback inkluderet, og vi har rettigheder til 50 procent af videresalget af ham. Dog vil denne videresalg falde, hvis han får spillet 50 kampe minimum for Sassuolo.

Vi er i plus på transferbudget. Lige knapt 4 mio. euro er vi plus nu. Det er for sygt det her.

Enten brænd pengene af på De Ligt, eller spar dem til næste år og så brænd dem af på en sindssyg angriber, som kan holde i 5 år.

Eller bare køb Mbappé ;)
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:
Antimadridista skrev:
Piquénbauer skrev:Ja vi vandt en double? Lad os håbe at denne sæson bliver ligeså god!

Ja jeg ved godt, at du gerne vil foregive at CL ikke rigtig betyder noget for dig.
Hvornår pokker har jeg nogensinde sagt det? Men du får en double sæson til at lyde som en katastrofe. Det er sgu lidt tosset.

Ligaen er og vil altid være det vigtigste for mig. CL er en bonus (en kæmpe bonus) men den er simpelthen for random til at man kan forvente/kræve den titel imo. Hermed ikke sagt at vores seneste cl præstationer har været godkendte men hvis vi kan vinde ligaen og komme til semi i cl så er jeg tilfreds.
Gider ik lige lede, men du har utallige gange talt CL, ned pga alle de tilfældigheder der altid vil være i en knockout turnering. Ja held, tilfældigheder og marginaler er ofte udslagsgivende, men det er stadig den mest prestigefyldte turnering.

Tror gerne alle i og omkring Barca havde byttet de sidste 3 sæsoners titler, 5 stk, med Reals tripple, eller sikkert også bare 2 CL sejre.
Utallige store spillere taler om at deres store ambition er at vinde CL. Henry nævnte det ifm sit Barca skifte. Buffon har været manisk omkring det i årevis osv osv.

Selvfølgelig skal man ikke forvente en CL sejr. Det er for åndsvagt.
Men man kan godt justere sæsonen efter at kunne gøre det bedst muligt, det har vi ikke gjort i flere år. Det var min pointe ift 2016. Det og så det faktum imo, at der stod Barca på det trofæ det år, men det fuckede vi op pga copaen og en del arrogance, mens Real samtidig profiterede af det. Deraf bitterheden. Ikke at en double ikke er fantastisk. Jeg har trods alt også været med gennem alle de hårde år!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Jamen nu hvor du har så travlt med at påpege hvor jeg står kan du så ikke lige fortælle hvor jeg står med hensyn til Cdr? Det er nemlig en ret god indikator for mit syn på cl og de fejl vi har lavet.

Det er noget fis at jeg ikke vægter cl højt. Det gør jeg. Men for mig vil ligaen altid være en bedre indikator for sæsonen da den bliver afgjort over 38 kampe og ikke 7. Derfor er jeg også direkte træt af at de nationale turneringer bliver negligeret pga cl. Sådan har det ikke altid været men nu er det det eneste folk snakker om, det eneste der vægter med hensyn til bdo osv. Og det er absurd da det kræver en enorm mængde held og tilfældigheder at vinde den turnering hvorfor det er fuldstændig vanvittigt at Real har vundet den så meget. Bare det af vinde den en sæson kræver dommerhjælp, gode lodtrækninger, skader hos modstanderen, godt nationalt program og jeg kan blive ved.

Derfor skal vi heller ikke gøre det til en besættelse - vi skal satse på den (og nedpriotere cdr) men den skal ikke gøres til et succeskriterie for så ender vi bare med en masse fans der flæber hver sæson og aldrig er tilfredse. Desværre peger rigtig meget i den retning pga Reals ufattelig held.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Hvad syntes folk om Lacazette?
Er han færdig, eller er det Arsenals disponering af ham der er skidt?

Jeg vil syntes, at det ville være fedt at have ham på i stedet for Suarez.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Norbit skrev:Hvad syntes folk om Lacazette?
Er han færdig, eller er det Arsenals disponering af ham der er skidt?

Jeg vil syntes, at det ville være fedt at have ham på i stedet for Suarez.
Færdig!
Var han god nok, så spillede han.
Og jeg ville stille spørgsmålstegn ved, om han kunne komme op på niveau igen. Han fik en alvorlig skade i Lyon, hvor han ikke kom op på niveauet før.

Og han er ikke engang på næstbedste hylde. ;-)

Synes der bør være mange andre alternativer.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Champione skrev:
Norbit skrev:Hvad syntes folk om Lacazette?
Er han færdig, eller er det Arsenals disponering af ham der er skidt?

Jeg vil syntes, at det ville være fedt at have ham på i stedet for Suarez.
Færdig!
Var han god nok, så spillede han.
Og jeg ville stille spørgsmålstegn ved, om han kunne komme op på niveau igen. Han fik en alvorlig skade i Lyon, hvor han ikke kom op på niveauet før.

Og han er ikke engang på næstbedste hylde. ;-)

Synes der bør være mange andre alternativer.
Nævn nogle, som vi ikke skal give +100 mio for?
Falcao havde en Down periode på et par år, men alligevel er han kommet tilbage som et bæst.
Det med at han ikke er god nok, passer ikke. I Arsenal laver de nogle underlige disponeringer. Hvordan kan Özil/Xhaka/(fellainis tvilling)/Mustafi og Cech starte?
Ingen anden har en mere opgivende attitude end Özil, det er forfærdeligt at se på.

Bare en lynhurtig analyse, ved godt den kunne være grundigere. Men her på Mål/assist/gule kort:

Suarez:
Kampe: 51, Mål: 31, Assists: 18, Gule: 13, Minutter: 4447.

Lacazette:
Kampe: 39, Mål: 17, Assists: 5, Gule: 1, Minutter: 2758.

Pr. min:
Suarez:
1 mål pr. 143.45 min, 1 assist pr. 247.05 min, 1 gult pr. 342.07 min.

Lacazette:
1 mål pr. 162.23 min, 1 assist pr. 551.6 min, 1 gult pr. 2758 min.

Difference i antal spillede minutter:
1689 = ca. 18 kampe.

Og vi alle ved hvordan Arsenal / Barca spiller.

Jeg tænker blot, at der muligvis er en joker gem i Lacazette. Værre end Suarez er han da ikke.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Champione skrev:
Norbit skrev:Hvad syntes folk om Lacazette?
Er han færdig, eller er det Arsenals disponering af ham der er skidt?

Jeg vil syntes, at det ville være fedt at have ham på i stedet for Suarez.
Færdig!
Var han god nok, så spillede han.
Og jeg ville stille spørgsmålstegn ved, om han kunne komme op på niveau igen. Han fik en alvorlig skade i Lyon, hvor han ikke kom op på niveauet før.

Og han er ikke engang på næstbedste hylde. ;-)

Synes der bør være mange andre alternativer.
What? Lacazette færdig? Nej sgu da. Manden formår altid at ændre Arsenals kampe, når han bliver skiftet ind.

PRoblemet med Lacazette er, at han ikke er særlig god som kantspiller, og Aubameyang er bedst som angriber, hvorfor LAcazette trækker nitten.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

MessiPogba skrev:
Champione skrev:
Norbit skrev:Hvad syntes folk om Lacazette?
Er han færdig, eller er det Arsenals disponering af ham der er skidt?

Jeg vil syntes, at det ville være fedt at have ham på i stedet for Suarez.
Færdig!
Var han god nok, så spillede han.
Og jeg ville stille spørgsmålstegn ved, om han kunne komme op på niveau igen. Han fik en alvorlig skade i Lyon, hvor han ikke kom op på niveauet før.

Og han er ikke engang på næstbedste hylde. ;-)

Synes der bør være mange andre alternativer.
What? Lacazette færdig? Nej sgu da. Manden formår altid at ændre Arsenals kampe, når han bliver skiftet ind.

PRoblemet med Lacazette er, at han ikke er særlig god som kantspiller, og Aubameyang er bedst som angriber, hvorfor LAcazette trækker nitten.
Hvis vi kunne få ham for 40-60 mio skal vi gå efter ham, efter min mening.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af De La Barça »

I forhold til vægtningen af titler, er mit syn således i prioriteret rækkefølge:

1. Ligaen
2. Champions League
3. Copa del Rey

Det tror jeg umiddelbart også er klubbens vægtning, men i praksis har det føltes som

1. Ligaen
2. Copa del Rey
3. Champions League

af den årsag, at vi har stillet med stærkeste opstilling i Copa'en hver sæson. Copa'en må meget gerne overlades til bredde- og B-spillere.

Visca el Barça i Visca Catalunya

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:Jamen nu hvor du har så travlt med at påpege hvor jeg står kan du så ikke lige fortælle hvor jeg står med hensyn til Cdr? Det er nemlig en ret god indikator for mit syn på cl og de fejl vi har lavet.

Det er noget fis at jeg ikke vægter cl højt. Det gør jeg. Men for mig vil ligaen altid være en bedre indikator for sæsonen da den bliver afgjort over 38 kampe og ikke 7. Derfor er jeg også direkte træt af at de nationale turneringer bliver negligeret pga cl. Sådan har det ikke altid været men nu er det det eneste folk snakker om, det eneste der vægter med hensyn til bdo osv. Og det er absurd da det kræver en enorm mængde held og tilfældigheder at vinde den turnering hvorfor det er fuldstændig vanvittigt at Real har vundet den så meget. Bare det af vinde den en sæson kræver dommerhjælp, gode lodtrækninger, skader hos modstanderen, godt nationalt program og jeg kan blive ved.

Derfor skal vi heller ikke gøre det til en besættelse - vi skal satse på den (og nedpriotere cdr) men den skal ikke gøres til et succeskriterie for så ender vi bare med en masse fans der flæber hver sæson og aldrig er tilfredse. Desværre peger rigtig meget i den retning pga Reals ufattelig held.
Ift cdr, er jeg ret sikker på at du længe har haft det som jeg: At den ikke skal have det fokus som den har fået længe.

Ift CL. Jeg mener at der kan være forskel på hvad man helst vil vinde og så det man rent lav praktisk syntes giver bedst mening ift at måle styrke og indsats. Er enig i at CL har fået en helt skæv vægtning, men jeg vil stadig hellere vinde eks 2 CL i træk end 2 mesterskaber i træk.

Men egentlig er vi i store træk enige, så tror jeg vil bruge min energi på nogle uregerlige unger i stedet. Troede blot at du vitterligt ikke agtede CL den værdi jeg vil mene den har, ringeagtet alle dens ubekendte og tilfældigheder.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

De La Barça skrev:I forhold til vægtningen af titler, er mit syn således i prioriteret rækkefølge:

1. Ligaen
2. Champions League
3. Copa del Rey

Det tror jeg umiddelbart også er klubbens vægtning, men i praksis har det føltes som

1. Ligaen
2. Copa del Rey
3. Champions League

af den årsag, at vi har stillet med stærkeste opstilling i Copa'en hver sæson. Copa'en må meget gerne overlades til bredde- og B-spillere.

Visca el Barça i Visca Catalunya
Det er sjovt med denne vægtning. I 90' erne havde jeg det sådan at ligaen var ret sikker nr 1 for mig. Men måske er det fordi at man i dag simpelthen forventer mere. Man tror at man kan vinde CL, mens den tidligere hang som noget lidt uopnåeligt (lige bortset fra wembley!), mens ligaen i dag desværre mentalt bliver taget en smule for givet. Simpelthen pga den enorme succes man har haft.

Idag er CL en 10'er for mig, mens ligaen er 9 eller 9.5. Den anerkendelse der følger med, ER bare større i dag ved en CL sejr, hvilket selvfølgelig farver ens præferencer. Eksempelvis ved de individuelle titler, hvor CL efterhånden åbenbart trumfer alt og med længder..

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 20 gæster