Ousmane Dembélé

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Blaugrana92 »

zqa skrev:Måske er der noget om det, måske ikke.
Er det dig, Superpedro?

Antimadridista
Indlæg: 9206
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 944 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Antimadridista »

Hvis nu PSG vil betale 100-120 M€ for ham, hvordan har folket herinde det med det scenarie? Jeg tror som sådan ikke på det, da jeg har svært ved at se hvordan PSG ikke skulle ende i fedtefadet med et køb i den størrelsesorden!

Men rent spekulativt? Personligt ville jeg nok tøve lidt, men dernæst trykke på knappen. Der er bare et eller andet jeg ikke er helt overbevist om hos Dembele. Det er ikke fordi han havde den uheldige sæson han havde, den skal han ikke lide under. Det var uheldigt.
Jeg havde nok bare foretrukket en spiller der mentalt virkede lidt mere klar, lidt mere professionel, lidt mere "på plads" til en starter rolle hos Barca!

Men håber selvfølgelig han får en superb sæson:)

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af zqa »

Blaugrana92 skrev:
zqa skrev:Måske er der noget om det, måske ikke.
Er det dig, Superpedro?
Måske, måske ikke?!

Billede
#jesuisSheep

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af MessiPogba »

Jeg er kæmpe, kæmpe fan af Dembouz. Han er en fantastisk spiller, som er sindssyg i det offensive med hans vilde fart og kreative en-mod-en.

Men jeg har læst en del på det seneste, at PSG er interesseret i at hente ham. Jeg vil på ingen måder sælge ham. På ingen måder. DOG, hvis det nu var muligt (på en eller anden absurd måde, hvor Mbappé selv lagde pres på at skifte allerede nu), at kunne få Mbappé, hvor en del af vores bud var måske 50-100 mio. euro + Suarez + Dembele, ville I så gøre? Eller måske 100 mio. euro + Dembele? Ville I skifte Mbappé for Dembele?

Mbappé, føler jeg, lige har 10 procent mere i potentiale end Dembele, og han er mere angriber, og han kan være ligeså vild som kantspiller. Han ville give os den målfarlig, jeg har søgt efter.

Vi ville dog miste noget offensivt bredde i truppen, men fremtiden ville dog være sikret.

Hvad ville folk sige til det?
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Piquénbauer »

Nej. Fuck PSG.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af zqa »

A n y d a y.
#jesuisSheep

Neptun
Indlæg: 49
Tilmeldt: tors jul 26, 2018 11:28 am
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 1 gang

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Neptun »

Synes folk stadig Dembele skal sælges? ;)

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Blaugrana92 »

Ja. Han er alt, alt, alt for tynd. En omvendt Suárez om man vil. Det kan vi ikke have.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Bager »

Jeg synes, der er krummer i ham.
Visca el Barca

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af A$AP »

phpBB [video]


Billede

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Blaugrana92 »

Han er simpelthen bare produktiv. 27 kampe i Barcelona-trøjen. 1.506 minutter. 9 mål og 7 assists. Direkte involveret i 0,96 mål per 90 minutters fodbold han spiller. Kun Messi og Suárez har været direkte involveret i flere mål siden han kom, til trods for at han var skadet i et halvt års tid. I øvrigt har han i 2018 scoret ligeså mange mål som blandt andet Alexandre Lacazette, Gabriel Jesus, Giovanni Simeone, Isco, Mario Gómez, Nabil Fekir, Willian José og Wissam Ben Yedder. Han har scoret flere end blandt andet Fabio Quagliarella (der ellers er brandvarm for Sampdoria), Mario Mandzukic, Paulo Dybala, Radamel Falcao, Raheem Sterling, André Silva (der ellers er brandvarm for Sevilla), Wilfried Zaha (der ellers er brandvarm for Crystal Palace), David Silva, Kevin De Bruyne, Leroy Sané, Lorenzo Insigne, Mariano Díaz, Arjen Robben og Riyad Mahrez. For en spiller, der notorisk har problemer med slutproduktet, er det alligevel ret vildt. Men det siger nok også bare noget om hvor meget talent knægten har.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Piquénbauer »

Han bliver uhyggelig når der kommer lidt mere ro i måden han spiller på. Og det er jeg sikker på bare er et spørgsmål om tid for han har allerede rykket sig en del når det kommer til positionering og defensiv forståelse.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Blaugrana92 »

Noget helt andet er, at han ligner en der rent faktisk brænder for det. Man kan nemt fristes til at tro, at han virker lidt ligeglad med det hele. Han har jo sådan lidt en lad attitude, et par døde øjne og ligner ofte en, der lige er vågnet. Men han går rent faktisk ind i nærkampene med stor energi og engagerer sig rigtig meget, især når bolden lige er blevet tabt. Det var noget man lidt savnede i sidste sæson, men hvis jeg skal være ærlig, tror jeg også det handlede om, at han ikke var helt ovre sine skadesproblemer. Det er et luksusproblem at have Dembélé, Malcom og Messi til to pladser.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Piquénbauer »

Enig! Jeg husker også et fremragende skulderskub i går hvor han virkelig fik sat sig igennem.

Og god pointe med skadesproblemerne. Han havde, hvis jeg husker rigtigt, aldrig haft en længere skade inden han kom til klubben og når man så får en så sætter det uden tvivl nogle tanker i gang. Det ser ud til at den uro er væk nu og han går virkelig til den.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Blaugrana92 »

Han virkede ofte mekanisk i sine bevægelser i foråret. Som om han var bange for, for alvor at sætte i en spurt eller lave et hurtigt retningsskifte. Stiv i benene endda. Det synes jeg helt bestemt er væk nu.

Når Dembélé bliver retvendt og kommer op i fart, minder han mig lidt om en ung Neymar. Helt ufattelig fart, og nærmest umulig at stoppe med lovlige midler. Lige på det punkt er altså han mil foran Mbappé, der ikke er nogen gudsbenådet dribler.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster