La Liga 2018/2019

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: La Liga 2018/2019

Indlæg af JonasV »

Det ser ud til at Strive er oppe nu.

Brugeravatar
miklas1911
Indlæg: 1060
Tilmeldt: man aug 18, 2014 3:22 pm
Har takket: 43 gange
Blevet takket: 79 gange

Re: La Liga 2018/2019

Indlæg af miklas1911 »

Det viser sig, at vores snakkende "Enjoy Arthur" bold ikke er den mest akavede præsentation i La Liga længere

phpBB [video]
Barcelona since the days of Rivaldo Vítor Borba Ferreira.

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: La Liga 2018/2019

Indlæg af Kvoller »

https://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/l ... s-til-usa/

Øh, okay. Det bryder jeg mig da ikke om. Holdet skal ligge og rejse frem og tilbage, plus for os seere bliver kampene nok spillet på et lortetidspunkt.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: La Liga 2018/2019

Indlæg af MessiPogba »

Kvoller skrev:https://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/l ... s-til-usa/

Øh, okay. Det bryder jeg mig da ikke om. Holdet skal ligge og rejse frem og tilbage, plus for os seere bliver kampene nok spillet på et lortetidspunkt.
Så er det officielt. Fodbold er blevet til grin. Wtf?
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: La Liga 2018/2019

Indlæg af De La Barça »

Kvoller skrev:https://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/l ... s-til-usa/

Øh, okay. Det bryder jeg mig da ikke om. Holdet skal ligge og rejse frem og tilbage, plus for os seere bliver kampene nok spillet på et lortetidspunkt.
Suk.

Forstår heller ikke at man laver en 15-årig aftale. Er det en fiasko bliver det en lang og/eller omkostningsfuld fiasko. Er det omvendt en succes er aftalen nok "billig" om 10 år f.eks.

Og som det ikke er åndssvagt nok at skulle flyve til USA for at spille ligakampe, så pusler FIFA med tanken om et udvidet klub-VM, der skal vare en måned og spilles over hele verden.

Hvordan skal spillerne kunne holde til det?

Visca el Barça i Visca Catalunya

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: La Liga 2018/2019

Indlæg af Antimadridista »

De La Barça skrev:
Kvoller skrev:https://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/l ... s-til-usa/

Øh, okay. Det bryder jeg mig da ikke om. Holdet skal ligge og rejse frem og tilbage, plus for os seere bliver kampene nok spillet på et lortetidspunkt.
Suk.

Forstår heller ikke at man laver en 15-årig aftale. Er det en fiasko bliver det en lang og/eller omkostningsfuld fiasko. Er det omvendt en succes er aftalen nok "billig" om 10 år f.eks.

Og som det ikke er åndssvagt nok at skulle flyve til USA for at spille ligakampe, så pusler FIFA med tanken om et udvidet klub-VM, der skal vare en måned og spilles over hele verden.

Hvordan skal spillerne kunne holde til det?

Visca el Barça i Visca Catalunya

For helvede..banditter i habitter.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: La Liga 2018/2019

Indlæg af Blaugrana92 »

Det var tydeligvis en fejl, at tage Concorden ud af drift.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: La Liga 2018/2019

Indlæg af MessiPogba »

Fuck moderne fodbold. Hvad i alverden er der gået galt i hovedet på de her habitfjolser? De kunne eventuelt prøve at kopiere Premier Leagues metode med aggressive markedsføring og eventuelt prøve at udligne TV-pengene mere, så Real og Barca ikke tager 80 procent af det hele, men i stedet for prøver at styrke brandet, forstærke klubbernes infrastruktur og økonomi, og deraf forstærke brandet, så flere ser med.

Det er ganske enkelt bare La Liga selv, der ligger som de har redt. De har i over et årti haft nogle af de bedste hold i verden, de har domineret både klub- og landsholdsfodbold, og deres hold har været altdominerende i CL og EL, og de har haft to af de største stjerner i Ronaldo og Messi suppleret af nogle historiske spillere som Xavi, Raul, Casillas, Iniesta, Ronaldinho, Beckham, Zidane, Ronaldo Il Fenomeno, og de kan ikke bygge videre på det fundament, de spillere har bygget.

Korrupte lorte fodboldforbund. Ansæt dog nogle kloge marketingshoveder og kopier til en vis grad Premier League-modellen.

Fucking håbløst.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: La Liga 2018/2019

Indlæg af Tello »

Hahahaha..

Ikke nok med at de ikke kan ses, nu skal vi også sidde op til klokken lort for at se det Amerikansk tid. Klubberne burde protestere, dybt seriøst. Det er fuuuucking åndssvagt, og kan i princippet afgøre mesterskaber, hvis point, stilling, flyvetid, jetlag, spilletidspunkt m.m. alt sammen rammer hinanden meget uheldigt. Det bliver post landskamps skader og post landskamps spil flere gange om året, end hvad det er nu.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: La Liga 2018/2019

Indlæg af JonasV »

Jeg synes simpelthen, dette er decideret pinligt. Kan godt være, jeg bare en ved at være en gammel, forstokket fodboldromantiker, men jeg synes simpelthen det er et nyt bundniveau der rammes når det kommer til at sælge ud af kulturen omkring spansk fodbold og et nyt topmål for pengeliderligheden. Jeg væmmes en smule ved det hele.

Brugeravatar
miklas1911
Indlæg: 1060
Tilmeldt: man aug 18, 2014 3:22 pm
Har takket: 43 gange
Blevet takket: 79 gange

Re: La Liga 2018/2019

Indlæg af miklas1911 »

Hvordan vil det overhovedet komme til at fungere i praksis? USA er jo neutral grund for La Liga-hold, så er det bare tilfældigt mod hvilke hold, man mister sin hjemmebanefordel? Eller spiller man mod det samme hold begge gange (både "ude" og "hjemme") i USA? Kommer kampene til at blive spillet på tidspunkter, som svarer til "normale" fodboldtidspunkter for Spanien (og resten af Europa), eller kommer det til at ligge midt om natten for os? Hvis de kommer til at ligge på "normale" tidspunkter for europæere, hvordan påvirker det så antallet af tilskuere til kampene?

Virker som en håbløs løsning.
Barcelona since the days of Rivaldo Vítor Borba Ferreira.

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: La Liga 2018/2019

Indlæg af De La Barça »

Troels Bager Thøgersen fra Tipsbladet har skrevet om Stephen Ross, ejer af Miami Dolphins og Relevent, der har købt rettighederne til La Liga.
Bag det amerikanske firma, der mødtes med de fem Premier League-bosser i London, står en af Stan Kroenkes kolleger i NFL, Miami Dolphins’ ejer Stephen Ross.
https://www.tipsbladet.dk/blog/troels-b ... koebenhavn

Det er godt ærgerligt hvis det ender med en global superliga, hvor ingen kan rykke ned, men i stedet kan købes og flyttes. Det synes jeg vi lade NFL om.

Visca el Barça i Visca Catalunya

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: La Liga 2018/2019

Indlæg af Kvoller »

https://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/l ... sa-planer/

Spillerforeningen er heller ikke tilfreds. Håber også klubberne kommer med klager. Det er simpelthen for dumt. Hvis jeg havde købt sæsonkort ville jeg da nok føle mig røvrendt.

Jeg har sådan en bange anelse om, at de måske ville afvikle Clasico i USA.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: La Liga 2018/2019

Indlæg af Lopezzz »

Jaaaaa så får vi at se Dolphins cheerleaders i El Clasico :)
MDCCCXCIX

Ba sai luo na
Indlæg: 287
Tilmeldt: søn jan 14, 2018 2:26 am
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: La Liga 2018/2019

Indlæg af Ba sai luo na »

Kunne man forestille sig at der måske tænkes I en 39-40. spillerunde - Som skal afvikles I USA?

Men enig I at denne nyhed nærmest virker som en Aprilsnar.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster