Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Marlon evt for 12M€ og Arnaiz for 5 M€, er ganske fine deals. Virkelig fornuftigt at komme af med de folk, man alligevel ikke har inde i sine generelle overvejelser.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Så mangler vi kun at få solgt Paco :smile:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

Og Munir eller Suarez.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Frygter virkelig at Suarez kommer til at ødelægge det for de andre drenge i denne sæson. Det er fandme på tide, at der sker noget. Munir / Paco må fandme til at tage sig sammen, det er nu eller aldrig.

Håber desuden, at man går ALL-IN på De Ligt.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Norbit skrev:Håber desuden, at man går ALL-IN på De Ligt.
De Ligt i den perfekte verden ville være, at iv købte ham nu, sammen med De Jong, og udlejede både de Ligt og De Jong tilbage (men mest De Ligt, da han skal bruge kampe mod mænd). Så kan De Jong variere sin tid mellem a-hold og b-holdet, tænker jeg, hvis han ikke vil tilbage til Ajax. Afhængig af hvad de Jong vil..

De Ligt har brug for fast spilletid, da hans talent vurderer jeg til at være megetm ere større end De Jong. Jeg tvivler, at De Ligt vil kunne få spilletid fast hos os, selvom jeg rangerer de Ligt massive talent enormt højt, så har Piqué for meget renommé i klubben, og Umtiti er VM-mester.

Men Ajax gik videre i går og manglerk un to kampe til CL nu, så medmindre de fucker den helt op, så får vi nok ikke fat i hverken De Jong eller De Ligt endnu.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

MessiPogba skrev:
Norbit skrev:Håber desuden, at man går ALL-IN på De Ligt.
De Ligt i den perfekte verden ville være, at iv købte ham nu, sammen med De Jong, og udlejede både de Ligt og De Jong tilbage (men mest De Ligt, da han skal bruge kampe mod mænd). Så kan De Jong variere sin tid mellem a-hold og b-holdet, tænker jeg, hvis han ikke vil tilbage til Ajax. Afhængig af hvad de Jong vil..

De Ligt har brug for fast spilletid, da hans talent vurderer jeg til at være megetm ere større end De Jong. Jeg tvivler, at De Ligt vil kunne få spilletid fast hos os, selvom jeg rangerer de Ligt massive talent enormt højt, så har Piqué for meget renommé i klubben, og Umtiti er VM-mester.

Men Ajax gik videre i går og manglerk un to kampe til CL nu, så medmindre de fucker den helt op, så får vi nok ikke fat i hverken De Jong eller De Ligt endnu.
Det fedeste ville være, at man hentede dem begge og udlejede dem i 2 sæsoner til Ajax. Dog ville det ikke fungere i praksis. Køb og 1 års leje lyder mere realistisk. Det er på tide at Pique føler sig presset.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af De La Barça »

MessiPogba skrev:Så kan De Jong variere sin tid mellem a-hold og b-holdet, tænker jeg, hvis han ikke vil tilbage til Ajax. Afhængig af hvad de Jong vil..
Det vil dog kræve, at de Jong bliver registreret som B-spiller og det synes jeg ikke umiddelbart lyder særlig realistisk.

Visca el Barça i Visca Catalunya

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Hvem ville folk vælge mellem De Bruyne og Pogba? Jeg tvivler på, at hvis de er mulige at hente, at der vil være den store forskel på priserne på de to?
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Goaaal »

MessiPogba skrev:Hvem ville folk vælge mellem De Bruyne og Pogba? Jeg tvivler på, at hvis de er mulige at hente, at der vil være den store forskel på priserne på de to?
Klart KDB. Han er Barca spiller på alle måder fraregnet den lille detalje at han ikke spiller for os. Han har desuden arbejdet med pep og spillet for et hold der minder lidt om Barca. Ville gå direkte ind i start 11eren.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Goaaal skrev:
MessiPogba skrev:Hvem ville folk vælge mellem De Bruyne og Pogba? Jeg tvivler på, at hvis de er mulige at hente, at der vil være den store forskel på priserne på de to?
Klart KDB. Han er Barca spiller på alle måder fraregnet den lille detalje at han ikke spiller for os. Han har desuden arbejdet med pep og spillet for et hold der minder lidt om Barca. Ville gå direkte ind i start 11eren.
Tror du ikke, at Pogba ville kunne gå direkte ind på vores hold?

Jeg vil nok også vælge KDB, fordi han er så fokuseret, determineret og foruden at være en offensiv verdensklasse spiller, så løber han solen sort og arbejder stenhårdt i defensiven også. Plus at han kan spille CM og begge kanter og sikkert også falsk 9'er, så hans bundniveau vil nok være at foretrække over Pogba, som godt kan være lidt lallende i sit spil.

Og så det faktum, at KDB slår så onde dødbolde ville være lækkert for holdet. KDB er så indflydelsesrig på sit hold spil. Han var sådan i Wolfsburg og han er omdrejningspunktet i City med DSilva.

Fænomenal spiller.

Men han koster nok 250 mio. euro .......
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Goaaal »

MessiPogba skrev:
Goaaal skrev:
MessiPogba skrev:Hvem ville folk vælge mellem De Bruyne og Pogba? Jeg tvivler på, at hvis de er mulige at hente, at der vil være den store forskel på priserne på de to?
Klart KDB. Han er Barca spiller på alle måder fraregnet den lille detalje at han ikke spiller for os. Han har desuden arbejdet med pep og spillet for et hold der minder lidt om Barca. Ville gå direkte ind i start 11eren.
Tror du ikke, at Pogba ville kunne gå direkte ind på vores hold?

Jeg vil nok også vælge KDB, fordi han er så fokuseret, determineret og foruden at være en offensiv verdensklasse spiller, så løber han solen sort og arbejder stenhårdt i defensiven også. Plus at han kan spille CM og begge kanter og sikkert også falsk 9'er, så hans bundniveau vil nok være at foretrække over Pogba, som godt kan være lidt lallende i sit spil.

Og så det faktum, at KDB slår så onde dødbolde ville være lækkert for holdet. KDB er så indflydelsesrig på sit hold spil. Han var sådan i Wolfsburg og han er omdrejningspunktet i City med DSilva.

Fænomenal spiller.

Men han koster nok 250 mio. euro .......
Enig i alt, og jo Pogba ville også gå direkte i start 11eren, men tror han, modsat KDB, skulle bruge 1 sæson på at tilvænne sig spillestilen. Tror faktisk KDB ville kunne løfte os allerede efter en 3 måneder.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

https://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/m ... -sassuolo/

12 mio til i banken. Og en buyback.

Det kører!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Er Lacazette helt skidt, eller er han bare ikke faldet til i Arsenal?

Måske kunne man få ham billigt?
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/messi ... p-nou.html

Messi har ret i at det at bringe Champions League trofæet til Camp Nou, skal være højest på ønskesedlen denne sæson!

Men med det hold vi har nu (Regner ikke med vi køber flere) så tror jeg ikke vi kan vinde CL desværre, og tror heller ikke på det næste sæson, det kommer an på hvem vi køber, og hvordan de unge udvikler sig :cry:

Vi tror vi kommer til at spille næsten lige så kede bold som i sidste sæson, og vi har ikke forstærket os vild meget, men fremtiden ser i det mindste mere lyd ud, med de uge spillere :glad: men vi skal selvfølge lige se dem an i en hel sæson.

Angrebet:
Munir (Kender vores spillestil, men jeg ser ikke det store i ham)
Malcom (Et stort ungt talent som først skal vende sig til det hele, og først udvikle sig før han kan bidrage ordenligt)

Midtbanen:
Arthur (Et stort ungt talent som først skal vende sig til det hele, og først udvikle sig før han kan bidrage ordenligt)
Vidal (Verdensklasse, men er 31 år. og har det med skader og har ikke de store playmaker egenskaber som jeg synes vi mangler på midten. Men en stor opgradering ift Paulinho og Gomes)
Rafinha (Ser ikke ham som et talent mere der kan blive verdensklasse, men kan blive en god reserve, hvis han kan holde sig skadesfri)
Samper (tror jeg spiller sin sidste sæson hos os, han kunne ikke indfrie sit formodet store talent)
Alena (Et stort ungt talent, men regner ikke med at han for særlig meget spilletid i denne sæson)

Forsvaret:
Lenglet (Stort talent som allerede har vist at han kan spille på højeste niveau, så en super backup) :thumbup:
Miranda (Et ungt urutineret talent, som først skal til lære at spille senior bold, og jeg vurdere ikke ham til at have et kæmpe talent)

Man kan selvfølgelig sige at Coutinho også lidt er en ny signing, da han kan spille i alle turneringer, og burde gøre det endnu bedre, da han har vundet sig til det hele, og tror også han bliver vild god :thumbup:

Det samme kan vi sige om Dembele, men jeg har på fornemmelsen at han ikke kommer til at folde sig meget mere ud ind sidste sæson, selv om han har en forhåbentligt hel sæson uden de store skader, og han har også vundet sig mere til det hele. Jeg tror bare han skal bruge 2-3 mere til at udvikle sig, før vi kan få det optimale ud af ham, desværre.

Hvis vi så tager vores andre spillere:
Messi er GUD :grin: men han kommer igen til at trække helt ned på midten, for at bygge spillet op, da vi stadig ikke har en verdensklasse playmaker på midten, men der håber jeg Vidal har det der kræver, men jeg tvivler.

Suarez er 31 år, og selv om han lavede næsten lige så mange mål og assist som sidste sæson, så skal bruge en halv sæson for at komme i topform, men selv om han så kommer det, så ødelægger han stadig alt opspil. Og vi kommer stadig til at spille 4-4-2 eller 4-2-3-1 fordi han skal spille alle kampe, og ikke kan spilel andre pladser.

Paco er en fin reserve, men lige han han bliver solgt, da Valverde satser på Munir.

Denis kommer nok til at være en fin reserve på venstre kanten, men heller ikke mere end det.

Rakitic er 30 år. og er i slutningen af sin karriere, men han har spillet et kanon VM, og holder stadig niveauet.

Busquets er 30 år og er i slutningen af sin karriere, men er stadig verdensklasse, og holder stadig niveauet :thumbup:

Alba er verdensklasse, og holder stadig niveauet :thumbup:

Umtiti er verdensklasse, og har haft en godt VM :thumbup:

Pique er 31 år. og er i slutningen af sin karriere, men er stadig verdensklasse, men svinger mere og mere i niveau.

Vermaelen er 32 år. og er i slutningen af sin karriere, og er stadet 80% af tiden, men når han spiller er han super.

Roberto er en rigtigt god spiller, som bliver brugt forkert, men gør det fin på HB selv om han dog mangler fart.

Semedo er også en rigtigt god spiller, og burde spille fast på HB, men er stadig lidt i tvivl om han kan forbedre sig nok til at blive verdensklasse. (Kræver fuld opbakning fra Valverde)

Ter Stegen er verdensklasse og passer perfekt ind :thumbup:

Cillessen er en perfekt backup, men burde enlig spille fast for en stor klub :thumbup:


Men når det så er sagt, så glæder jeg mig til at følge vores ny indkøb, og selvfølgelig Messi :glad:
Også jeg håber vi bare kan 20% bedre spil ind sidste sæson, men det er nok for meget at forlange :roll:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

De spillere som er 30 og 30+ er ikke nødvendigvis nogen hindring for at vinde CHL..

Tværtimod er det mange gange hold med flere ældre erfarne spillere der klarer sig godt i CHL.

Erfaringen spiller ind når man når til knald eller fald kampene.

Reals hold sidste år var da også fyldt med 30+ spillere.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 15 gæster