Tur til Barcelona og billetter

Alt om Barca som ikke hører hjemme i de andre grupper

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af PuyolErGud »

TimBolin skrev:Tak for svar og undskyld alle de spørgsmål :)

Lige et sidste - Kan man købe 4days travel card (Hola BCN) I Lufthavnen? :grin: :grin:
Har aldrig købt det derude, men mig bekendt er der automater til at man godt kan købe dem der.

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af FCBSOCI »

TimBolin skrev:Tak for svar og undskyld alle de spørgsmål :)

Lige et sidste - Kan man købe 4days travel card (Hola BCN) I Lufthavnen? :grin: :grin:
Det skal du overhovedet ikke undskylde. Vi bruger da denne tråd til at hjælpe hinanden, så fortsæt bare med at spørge løs.

Jeg er ret sikker på, at du kan købe 4Days Travel Card i lufthavnen. De har blandt andet automater ved RENFE (togstationen i terminal 2). Det er i øvrigt hyggeligt at tage RENFE til centrum (Passeig de Gracia), hvorfra det er nemt at komme videre rundt i Barcelona.

Brugeravatar
TimBolin
Indlæg: 30
Tilmeldt: søn feb 25, 2018 11:26 am
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 7 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af TimBolin »

FCBSOCI skrev:
TimBolin skrev:Tak for svar og undskyld alle de spørgsmål :)

Lige et sidste - Kan man købe 4days travel card (Hola BCN) I Lufthavnen? :grin: :grin:
Det skal du overhovedet ikke undskylde. Vi bruger da denne tråd til at hjælpe hinanden, så fortsæt bare med at spørge løs.

Jeg er ret sikker på, at du kan købe 4Days Travel Card i lufthavnen. De har blandt andet automater ved RENFE (togstationen i terminal 2). Det er i øvrigt hyggeligt at tage RENFE til centrum (Passeig de Gracia), hvorfra det er nemt at komme videre rundt i Barcelona.
PuyolErGud skrev:
TimBolin skrev:Tak for svar og undskyld alle de spørgsmål :)

Lige et sidste - Kan man købe 4days travel card (Hola BCN) I Lufthavnen? :grin: :grin:
Har aldrig købt det derude, men mig bekendt er der automater til at man godt kan købe dem der.

Mange tak bois..

Hvad med en rigtig billet? Har en print selv billet, men det synes jeg er lidt fesent, kan man ombytte sin print selv tickets til en "orginal"?
Més que un club

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af FCBSOCI »

TimBolin skrev:
FCBSOCI skrev:
TimBolin skrev:Tak for svar og undskyld alle de spørgsmål :)

Lige et sidste - Kan man købe 4days travel card (Hola BCN) I Lufthavnen? :grin: :grin:
Det skal du overhovedet ikke undskylde. Vi bruger da denne tråd til at hjælpe hinanden, så fortsæt bare med at spørge løs.

Jeg er ret sikker på, at du kan købe 4Days Travel Card i lufthavnen. De har blandt andet automater ved RENFE (togstationen i terminal 2). Det er i øvrigt hyggeligt at tage RENFE til centrum (Passeig de Gracia), hvorfra det er nemt at komme videre rundt i Barcelona.
PuyolErGud skrev:
TimBolin skrev:Tak for svar og undskyld alle de spørgsmål :)

Lige et sidste - Kan man købe 4days travel card (Hola BCN) I Lufthavnen? :grin: :grin:
Har aldrig købt det derude, men mig bekendt er der automater til at man godt kan købe dem der.

Mange tak bois..

Hvad med en rigtig billet? Har en print selv billet, men det synes jeg er lidt fesent, kan man ombytte sin print selv tickets til en "orginal"?
Jeg printer altid selv mine billetter, men du har ret i, at det lidt fesent - særligt hvis du vælger at beholde billetten som et minde, hvilket er meget sjovt. Jeg har dog ikke gemt mine.
Mit bedste bud er, at du spørger ved billetlugerne på Camp Nou (er placeret lige ved Palau Blaugrana) om du kan bytte din billet til en original. De taler nogenlunde engelsk, ellers skal du bare sige noget i retning af: “Puedo cambiar esta entrada (este bileto) por el original”

Brugeravatar
TimBolin
Indlæg: 30
Tilmeldt: søn feb 25, 2018 11:26 am
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 7 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af TimBolin »

Så er jeg landet hernede.

Glæder mig vildt.

Tror både den stå på Håndbold, Barca B også.
Més que un club

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Lopezzz »

TimBolin skrev:Så er jeg landet hernede.

Glæder mig vildt.

Tror både den stå på Håndbold, Barca B også.
Du må have en perfekt tur uden nedtur :-)...
Jeg gad godt være der på søndag for at se Barca B
MDCCCXCIX

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af JonasV »

Gutter, et godt centralt sted at købe vin fra Bodega Iniesta i Barcelona?

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Yo...
Har lige købt:
Til FCB vs Girona (23-9)
Fly og hotel fra fredag 21-9 til mandag 24-9
Billund-El Prat tur/retur Norwegian direkte: ..........................kr. 1250,- pr. person
Hotel Madanis - lejlighed til 3 personer -
- (8. gang jeg bor der), 300 meter fra Camp Nou ......................kr. 1045,- pr. person
Kamp billetter Boca 323 .......................................................kr. 721,- pr. person
I alt ..................................................................................kr. 3016,- pr. person

Nogen der skal ned og se den kamp?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Lopezzz »

Godt nok en dyr rejse. Jeg plejer at give omkring 2000 kr for fly+hotel+billet+mad+drikke for 5 dage i Barcelona
MDCCCXCIX

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Skydefinten »

JonasV skrev:Gutter, et godt centralt sted at købe vin fra Bodega Iniesta i Barcelona?
https://www.google.dk/maps/place/Bodega ... d2.1328637

Hej Hej Jonas:) Så er jeg tilbage igen. Der er en fysisk butik her:

Carrer del Dr. Ibáñez, 15, 08014 Barcelona, Spanien

Bedre sent end aldrig, når det gælder Ini-Vin. (Måske er butikken flyttet til Kina..:)


Jeg køber til Barca-Sevilla ca. 20. oktober. Har flybilletter og bolig.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Lopezzz skrev:Godt nok en dyr rejse. Jeg plejer at give omkring 2000 kr for fly+hotel+billet+mad+drikke for 5 dage i Barcelona
Rejser du fra KBH, eller tager du Billund-Girona?
Bor du på hostel eller 4 stjernet hotel som mig, hvor vi har en hel lejlighed med køkken etc?
Hvilke pladser vælger du på stadium... denne kamp var billetterne fra 68 Euro og opefter

Prøv at beskrive hvordan du gør...

Fly kan jeg ikke få meget billigere hvis jeg vil lande i El Prat. Hotel kan gøres billigere men så er standarden også derefter.

Kampbilletter kan vel heller ikke gøres meget billigere?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Lopezzz »

SpillerSomMESSI skrev:
Lopezzz skrev:Godt nok en dyr rejse. Jeg plejer at give omkring 2000 kr for fly+hotel+billet+mad+drikke for 5 dage i Barcelona
Rejser du fra KBH, eller tager du Billund-Girona?
Bor du på hostel eller 4 stjernet hotel som mig, hvor vi har en hel lejlighed med køkken etc?
Hvilke pladser vælger du på stadium... denne kamp var billetterne fra 68 Euro og opefter

Prøv at beskrive hvordan du gør...

Fly kan jeg ikke få meget billigere hvis jeg vil lande i El Prat. Hotel kan gøres billigere men så er standarden også derefter.

Kampbilletter kan vel heller ikke gøres meget billigere?
- Billund - Girona
- Bus til Barcelonas rutebilstation.
- Taxi til hotel.
- 3-4 stjerne hotel ofte med morgenmad (booking.com - her har jeg også rabat som genius medlem. Noget man opnår hvis man booker tit)
- F.eks kampen mod Sevilla omkring 80 euro for en plads på den lange side, første række og midt på. Ellers også en dejlig plads længere oppe til 60-70 euro.
Jeg er medlem og der er 30% rabat på billet til kampen.
MDCCCXCIX

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Blaugrana92 »

Det tror jeg simpelthen ikke på kan lade sig gøre, til 2.000 kroner per person for fem dage.

Eksempelvis ville en tur i starten af september, med billet til kampen mod Huesca og det billigste 3-stjernede hotel som minimum koste 3.000 per mand.

Flybilletterne koster 1.370 kroner fra Billund til Girona med afgang den 1. og hjemkomst den 6. Hvis jeg ikke husker helt forkert, så koster en returbillet med Sagales ind til Barcelona Nord 25€, så det er sammenlagt 370 kroner. Det billigste 3-stjernede hotel er Arenas Atiram Hotel, hvortil en taxi ville koste omkring 14€, så det er yderligere 200 kroner for turen ved ankomst og ved afgang. Hotellet koster 3.540 kroner i alt, og det er med evt. Genius-rabat (jeg er også Genius-booker). De billigste billetter til Huesca koster 59€, så det kan gøres for ca. 750 kroner med 30% rabat på den ene billet. Den billigste billet på Lateral koster 84€, så der ville det koste omkring 1.060 kroner med 30% på den ene billet. Alt i alt løber det op i 6.230 kroner for en billig billet på Camp Nou, mens en Lateral billet løber op i 6.540 kroner. Per person bliver det altså mellem 3.115 og 3.270 kroner.

Så er der muligvis perioder, hvor flybilletterne er lidt billigere - Ryanair flyver dog kun fra Billund til Girona i sommerperioden, så efter oktober har de ingen afgange - men jeg tror simpelthen ikke på, at du kan barbere langt over 1.000 kroner af rejse-, logi- og billetomkostningerne, og tilmed få mad og drikke med ind i et 2.000 kroner per mand stort budget, medmindre du sover på en bænk og spiser mad fra skraldespanden.

Alexanderbt
Indlæg: 18
Tilmeldt: søn sep 10, 2017 9:35 pm
Blevet takket: 4 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Alexanderbt »

Lopezzz skrev: Jeg er medlem og der er 30% rabat på billet til kampen.
Lige et lille sidespørgsmål. Hvad skal man være medlem af, for at få de 30%? :glad:

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Lopezzz »

Alexanderbt skrev:
Lopezzz skrev: Jeg er medlem og der er 30% rabat på billet til kampen.
Lige et lille sidespørgsmål. Hvad skal man være medlem af, for at få de 30%? :glad:
Du skal være medlem af klubben :)
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster