Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9204
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 943 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:Nej nej det behøves overhovedet ikke. Hypetoget er i gang og hvis man ikke hopper på med det samme så er det for sent!
Skulle Thiago skifte, er det imo, en kæmpe knytnæve i smasken.
Og det fatter jeg simpelthen ikke. Hvis det siger noget som helst så er det da at Thiago er pisse ligeglad med os? Først smuttede han fordi han som 21 årig var ligeglad med hvilke spillere der var foran ham (legender) og ville have spilletid, så mens han var i Bayern og vi blev sat i forbindelse med ham (der var rygter om at der var kontakt imellem Thiago og ledelsen) så forlængede han sin kontrakt og blev. Nu er han så ved at tage til vores fucking største rivaler (hvis rygterne er sande).

Jeg vil sige at Thiago har vist hvor han står.
Jeg har skrevet en smule om min holdning ift Thiago et par sider tilbage. Ift det du skriver der, er jeg tæt på at være fuldstændig enig. Det jeg eskalerer lidt over, er ikke ift personen Thiago, hvad han tænker, gør, har gjort etc.

Det er det faktum at han er et Barca produkt af fineste karat, som imo vil været selvskrevet hos os, hvis jeg havde ansvaret, som måske ender med 10 år hos Bayern og Real. Deri ligger knytnæven! Er klar over al polemikken omkring thiagos valg, men det så jeg gerne udover, hvis han valgte Barca igen.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Fedtmule skrev:
MessiPogba skrev:
Fedtmule skrev:http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/avis- ... pogba.html

Det er ikke fordi jeg som sådan vil diskutere lige netop Pogba her, men jeg anfægter mere det her med, at man skriver, at man kun er gået 2 mio euros i minus og derfor har råd til at købe en spiller yderligere.

Har det ikke tidligere været almen kendt omkring klubben, at man kunne gå -45 mio euros ned hver sommer?

Har nogen hørt at dette skulle være blevet ændret i takt med markedets udvikling? For med -2 mio for nu, kan man i hvert fald ikke få en Pogba for 43 mio?
Det er vist 45 mio. euro pr. århenover en fem-årig periode, og ikke hvert sommer, hvis jeg har forstået FFP-reglerne helt. Er det det, du hentyder til jf. regnskaberne?
Det er sådan noget her, jeg tænker på, bortset fra at jeg havde fået den idé, at det var et budget man selv havde sat op i et led på at få vores økonomi på rette køl igen..

Men ja. Det var det jeg tænkte på.. men hvordan man kan overholde 45 mio pr sommer , det nuværende marked i betragtning?
Mine tal er sikkert ikke rigtige, om det er 45 mio. euro (tror faktisk det er mindre, men det er et fast beløb, så meget ved jeg), men jeg mener at have læst, at du må have max et fast beløb i negativ pr. år i løbet af fem år, hvis du skal være i underskud. Så du kan sagtens have plus 100 mio. kroner i overskud det første år, men så minus det næste 1,2 milliarder det næste år, men det skal bare være gennemsnitligt højest minus 45 mio. euro pr. sæson i de fem år der.

Det er noget kludret noget.

Men ja, de nye priser siden 2017, gør det nok svært for mange klubber at leve op til FFP-priserne, og med det faktum, at PSG har UEFA i deres lomme, så bliver FFP nok også reguleret en del mere, så klubberne kan fortsætte deres vanvidssummer.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Goaaal »

Blaugrana92 skrev:
Goaaal skrev:
Blaugrana92 skrev:
Goaaal skrev:Ja, han har da spillet gode kampe for Bayern, men altså... Det er i Bundesligaen de fleste af dem? Elendigt niveau.
Er det her en dårlig joke, eller har du bare ingen anelse om, hvad Bundesligaen er for en størrelse?
Hvis man spiller for Bayern M. er man ikke ligefrem udfordret hver weekend. Det giver et overskud til at spille bedre fodbold i de kampe der så rent faktisk kræver lidt. Hvordan synes du at Tyske hold (udover Bayern) har klaret sig i europa de sidste 6 år? Bundesligaen er slet ikke hvad den var engang. Det er desuden et faktum Bayern har vundet bundesligaen hvert år siden 2012–13.
Det er også et faktum at Juventus har vundet Serie A hvert eneste år siden 2012, men betyder det at niveauet i Italien er elendigt? Hvad med La Liga, hvor vi har vundet titlen syv gange de seneste ti sæsoner? Elendigt niveau eller?

I den forgangne sæson gik det forrygende elendigt for Bundesligaen i Europa, men derudover har Bundesligaen konsistent været den enten tredje bedste eller næstbedste liga i Europa - og dermed vel også i verden. Jeg ved ikke, hvordan man nogensinde kan få sig selv til at kalde det for et elendigt niveau.

I tiden, hvor Thiago har været i Bayern, er der i øvrigt kun La Liga, der har haft flere hold i kvartfinalen af Champions League end Bundesligaen har. Selv hvis man kombinerede Premier League og den bedste portugisiske række, ville Bundesligaen ikke blive overgået.

På forhånd undskyld, men at kalde Bundesligaen for et elendigt niveau er simpelthen idioti.
Synes det er ærgerligt at du nu i 2. svar i træk skriver til mig i en unødigt aggressiv og provokerende tone. Lad mig svare alligevel...

Premier League og La liga vil jeg sætte klart over Bundesligaen. Kan slet ikke forstå du kan hive Bundes op som en evt. næstbedste? Den italiensk vil jeg også sætte over Bundesligaen, omend niveauet er faldet de sidste par år bla. med Milans deroute.

Ja, vi har vundet ligaen de sidste 7 ud af 10 år, men det siger noget om hvor gode vi er. Sevilla, Atletico og Real dominerer europa TIL TRODS for at vi smadre dem i ligaen. Det er netop et billede på hvor stærk La liga er.

Som Michman også siger så er det altså kun Bayern der har kunnet noget de sidste år fra Tyskland.

Kan ikke se at Thiago kan have en lettere Liga at brillere i som offensiv midtbane end den tyske hvis vi snakker de store ligaer (udover den Franske)

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Okay.

Jeg tror virkelig på Pogba-rygterne nu. Ikke at vi køber ham, men jeg tror virkelig, at ham og hans bagland med Raiola, vil have til Barcelona.

Da han scorede mod Leicester, jublede han slet ikke. Han så nærmest ked af det ud. Og nu har han lagt det her op på instagram med følgnede caption


I’ll always give my best to the fans and my teammates no matter what’s going on. #pogfeelings
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Blaugrana al vent
Indlæg: 522
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: Transferrygter

Indlæg af Blaugrana al vent »

Er det helt urealistisk at vi køber ham? De engelske klubber må vel stadig sælge, eller?
Jeg bløder Blaugrana

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Blaugrana92 »

Goaaal skrev:
Blaugrana92 skrev:
Goaaal skrev:
Blaugrana92 skrev:
Goaaal skrev:Ja, han har da spillet gode kampe for Bayern, men altså... Det er i Bundesligaen de fleste af dem? Elendigt niveau.
Er det her en dårlig joke, eller har du bare ingen anelse om, hvad Bundesligaen er for en størrelse?
Hvis man spiller for Bayern M. er man ikke ligefrem udfordret hver weekend. Det giver et overskud til at spille bedre fodbold i de kampe der så rent faktisk kræver lidt. Hvordan synes du at Tyske hold (udover Bayern) har klaret sig i europa de sidste 6 år? Bundesligaen er slet ikke hvad den var engang. Det er desuden et faktum Bayern har vundet bundesligaen hvert år siden 2012–13.
Det er også et faktum at Juventus har vundet Serie A hvert eneste år siden 2012, men betyder det at niveauet i Italien er elendigt? Hvad med La Liga, hvor vi har vundet titlen syv gange de seneste ti sæsoner? Elendigt niveau eller?

I den forgangne sæson gik det forrygende elendigt for Bundesligaen i Europa, men derudover har Bundesligaen konsistent været den enten tredje bedste eller næstbedste liga i Europa - og dermed vel også i verden. Jeg ved ikke, hvordan man nogensinde kan få sig selv til at kalde det for et elendigt niveau.

I tiden, hvor Thiago har været i Bayern, er der i øvrigt kun La Liga, der har haft flere hold i kvartfinalen af Champions League end Bundesligaen har. Selv hvis man kombinerede Premier League og den bedste portugisiske række, ville Bundesligaen ikke blive overgået.

På forhånd undskyld, men at kalde Bundesligaen for et elendigt niveau er simpelthen idioti.
Synes det er ærgerligt at du nu i 2. svar i træk skriver til mig i en unødigt aggressiv og provokerende tone. Lad mig svare alligevel...

Premier League og La liga vil jeg sætte klart over Bundesligaen. Kan slet ikke forstå du kan hive Bundes op som en evt. næstbedste? Den italiensk vil jeg også sætte over Bundesligaen, omend niveauet er faldet de sidste par år bla. med Milans deroute.

Ja, vi har vundet ligaen de sidste 7 ud af 10 år, men det siger noget om hvor gode vi er. Sevilla, Atletico og Real dominerer europa TIL TRODS for at vi smadre dem i ligaen. Det er netop et billede på hvor stærk La liga er.

Som Michman også siger så er det altså kun Bayern der har kunnet noget de sidste år fra Tyskland.

Kan ikke se at Thiago kan have en lettere Liga at brillere i som offensiv midtbane end den tyske hvis vi snakker de store ligaer (udover den Franske)
Jeg vil ikke "hive" Bundesligaen op som den næstbedste. Det er ikke noget jeg bare lige finder på. Det siger koefficienterne fra i hvert fald en af sæsonerne i Thiagos tid i Bayern.

Du mener slet ikke, at Bayerns dominans i Bundesligaen ligeledes kan hænge sammen med, hvor godt drevet klubben har været de sidste syv-otte år? Kan det virkelig være rigtigt, at når vi dominerer La Liga er det et udtryk for vores niveau, når Juventus dominerer Serie A, er det blandt andet på grund af "Milans deroute de sidste par år" men når Bayern dominerer Bundesligaen, så er det blot et udtryk for et "elendigt niveau?" Det synes jeg rent faktisk er en elendig logik.

Igen kan jeg påpege at Bundesligaen har haft flere kvartfinalister i Champions League end Premier League, mens Thiago har spillet i Bayern. Foruden denne sæson har Bundesligaen konsistent samlet tredje flest eller næstflest koefficientpoint op i Thiagos tid i Bayern. I Europa League er det ligeledes kun La Liga, der har produceret flere kvartfinalister.

Jeg kan sagtens se idéen i at påstå, at Bundesligaen er en lidt ringere liga end La Liga, men at kalde det den fjerdebedste liga, og tilmed beskrive niveauet som elendigt er simpelthen bare for dumt.

Det er i øvrigt en fejl at tro, at Thiago kun har gjort det godt som offensiv spiller. Han har dækket store områder af banen af, når han har været i topform, og har fyldt utroligt meget i det defensive arbejde, med rigtig mange bolderobringer. Når Thiago er i topform har han netop værktøjerne til at dominere kampene i stort set alle spillets facetter. Han suger boldene til sig, fordeler dem, erobrer dem, skaber chancerne, sætter tempoet, skaber gennembrud, søger afslutningerne og kan tilmed true i luften, med sine sene løb ind i feltet.

Jeg fatter i det hele taget ikke, at Thiago lige pludselig er blevet en spiller, der nok ikke rigtigt er værd at gå efter alligevel, men det hænger måske sammen med, at vi i øjeblikket bliver truet med udsigterne til at skulle se ham i en Madrid-trøje. En Thiago i form er en af verdens bedste og allermest indflydelsesrige midtbanespillere. En skadesfri Thiago i form, bør så absolut være at betragte som en 1:1 erstatning for en skadesfri Modric i form.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Blaugrana al vent skrev:Er det helt urealistisk at vi køber ham? De engelske klubber må vel stadig sælge, eller?
Ja, jeg tror, den er helt udelukket, at vi køber ham i år alene pga., at United nu ikke kan købe en erstatning til. Derudover er Pogba ikke nogen som helst spiller, men THE spiller for United, da han er Uniteds ansigt udadtil, posterboy, verdensnavnet, superstjernen, dirigenten.

Det ville være en våd, våd klud i Uniteds ansigt, og United er så forbandet rige, at de kan afvise ethvert bud.

MEDMINDRE, at Pogba opfører sig som et forkælet bitch af et barn, at han misser træninger, ikke dukker op til møder, hvor United kan se, at den er helt håbløst, og de skal skille sig af med ham, men tvivler, at Pogba vil ødelægge sit renommé så meget i den klub, der har skabt ham en karriere som ung.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Goaaal »

Blaugrana92 skrev:
Goaaal skrev:
Blaugrana92 skrev:
Goaaal skrev:
Blaugrana92 skrev:
Goaaal skrev:Ja, han har da spillet gode kampe for Bayern, men altså... Det er i Bundesligaen de fleste af dem? Elendigt niveau.
Er det her en dårlig joke, eller har du bare ingen anelse om, hvad Bundesligaen er for en størrelse?
Hvis man spiller for Bayern M. er man ikke ligefrem udfordret hver weekend. Det giver et overskud til at spille bedre fodbold i de kampe der så rent faktisk kræver lidt. Hvordan synes du at Tyske hold (udover Bayern) har klaret sig i europa de sidste 6 år? Bundesligaen er slet ikke hvad den var engang. Det er desuden et faktum Bayern har vundet bundesligaen hvert år siden 2012–13.
Det er også et faktum at Juventus har vundet Serie A hvert eneste år siden 2012, men betyder det at niveauet i Italien er elendigt? Hvad med La Liga, hvor vi har vundet titlen syv gange de seneste ti sæsoner? Elendigt niveau eller?

I den forgangne sæson gik det forrygende elendigt for Bundesligaen i Europa, men derudover har Bundesligaen konsistent været den enten tredje bedste eller næstbedste liga i Europa - og dermed vel også i verden. Jeg ved ikke, hvordan man nogensinde kan få sig selv til at kalde det for et elendigt niveau.

I tiden, hvor Thiago har været i Bayern, er der i øvrigt kun La Liga, der har haft flere hold i kvartfinalen af Champions League end Bundesligaen har. Selv hvis man kombinerede Premier League og den bedste portugisiske række, ville Bundesligaen ikke blive overgået.

På forhånd undskyld, men at kalde Bundesligaen for et elendigt niveau er simpelthen idioti.
Synes det er ærgerligt at du nu i 2. svar i træk skriver til mig i en unødigt aggressiv og provokerende tone. Lad mig svare alligevel...

Premier League og La liga vil jeg sætte klart over Bundesligaen. Kan slet ikke forstå du kan hive Bundes op som en evt. næstbedste? Den italiensk vil jeg også sætte over Bundesligaen, omend niveauet er faldet de sidste par år bla. med Milans deroute.

Ja, vi har vundet ligaen de sidste 7 ud af 10 år, men det siger noget om hvor gode vi er. Sevilla, Atletico og Real dominerer europa TIL TRODS for at vi smadre dem i ligaen. Det er netop et billede på hvor stærk La liga er.

Som Michman også siger så er det altså kun Bayern der har kunnet noget de sidste år fra Tyskland.

Kan ikke se at Thiago kan have en lettere Liga at brillere i som offensiv midtbane end den tyske hvis vi snakker de store ligaer (udover den Franske)
Jeg vil ikke "hive" Bundesligaen op som den næstbedste. Det er ikke noget jeg bare lige finder på. Det siger koefficienterne fra i hvert fald en af sæsonerne i Thiagos tid i Bayern.

Du mener slet ikke, at Bayerns dominans i Bundesligaen ligeledes kan hænge sammen med, hvor godt drevet klubben har været de sidste syv-otte år? Kan det virkelig være rigtigt, at når vi dominerer La Liga er det et udtryk for vores niveau, når Juventus dominerer Serie A, er det blandt andet på grund af "Milans deroute de sidste par år" men når Bayern dominerer Bundesligaen, så er det blot et udtryk for et "elendigt niveau?" Det synes jeg rent faktisk er en elendig logik.

Igen kan jeg påpege at Bundesligaen har haft flere kvartfinalister i Champions League end Premier League, mens Thiago har spillet i Bayern. Foruden denne sæson har Bundesligaen konsistent samlet tredje flest eller næstflest koefficientpoint op i Thiagos tid i Bayern. I Europa League er det ligeledes kun La Liga, der har produceret flere kvartfinalister.

Jeg kan sagtens se idéen i at påstå, at Bundesligaen er en lidt ringere liga end La Liga, men at kalde det den fjerdebedste liga, og tilmed beskrive niveauet som elendigt er simpelthen bare for dumt.

Det er i øvrigt en fejl at tro, at Thiago kun har gjort det godt som offensiv spiller. Han har dækket store områder af banen af, når han har været i topform, og har fyldt utroligt meget i det defensive arbejde, med rigtig mange bolderobringer. Når Thiago er i topform har han netop værktøjerne til at dominere kampene i stort set alle spillets facetter. Han suger boldene til sig, fordeler dem, erobrer dem, skaber chancerne, sætter tempoet, skaber gennembrud, søger afslutningerne og kan tilmed true i luften, med sine sene løb ind i feltet.

Jeg fatter i det hele taget ikke, at Thiago lige pludselig er blevet en spiller, der nok ikke rigtigt er værd at gå efter alligevel, men det hænger måske sammen med, at vi i øjeblikket bliver truet med udsigterne til at skulle se ham i en Madrid-trøje. En Thiago i form er en af verdens bedste og allermest indflydelsesrige midtbanespillere. En skadesfri Thiago i form, bør så absolut være at betragte som en 1:1 erstatning for en skadesfri Modric i form.

Synes du at Bundesligaen er den 2. bedste liga? Upåagtet hvad koefficienterne siger, er jeg helt uenig.

Angående din kritik af min logik, så bør du læse hvad jeg skriver. Jeg har aldrig kritiseret Bayerns niveau, men modstandernes i deres Liga. For at forsvare Barcas situation og La Liga fremhævede jeg så at Sevilla, Atletico og Real til trods for at være dårligere end Barca, stadig dominerede Europa inkl. Bayern. Derfor giver din stikpille omkring Barca's situation ingen mening. Ift. til serie A, så lad mig række en olivengren... Det er også et godt sted at se god ud hvis man spiller i Serie A for Juventus. Jeg vil dog stadig mene at niveauet/niveauforskellen mellem Juve og de næste 4 placeringer i serie A er mindre end mellem Bayern og de næste 4 i bundesligaen (Dortmund er ikke gode længere).

Jeg fastholder altså at det letteste sted at se god ud, hvis vi snakker i de 4 store ligaer, er ved at spille for Bayern i Bundesligaen. Hvor mener du at man har det lettere? Hvilket hold i premier league/La Liga/ Serie A?
Du må nemlig meget gerne være uenig, men at blive ved med at smide "elendig logik, simpelthen dumt" statements ind er simpelthen for overdrevet - synes sagtens man kan forsvare det synspunkt jeg har fremlagt. Ok, lad mig række en olivengren mere; udskift "elendigt niveau" med lavere niveau end La Liga, premier league og Serie A.

Ift. Thiagos rolle - modtaget, det lyder som om du har set flere kampe end jeg har. Cool.

Slutteligt. Ja, en skadesfri Thiago ville nok kunne gøre det fint for Real. Jeg kan bare ikke se ham være skadesfri i Real.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

https://www.bbc.com/sport/football/45160562

Mere bål på hos Pogba. Temmelig tydeligt, at Pogba ikke kan overskue Mourinho.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Skid hul på Pogba, Barca.

Køb en angriber! En sæson med Paco, Munir og Suarez er AIDS-fremkaldende. De to første er ikke gode nok til at være startere (Paco er fin nok som sub, mens Munir i min verden aldrig har været god nok til Barca), og Suarez er for dyr at have på bænken.

Eller kør Messi ind som permanent falsk 9'er og køb en kantspiller mere, som kan supplere med mål. Suarez er gift. Han er færdig, done, finish.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af zqa »

Roooliig nu. Han spillede et ganske godt VM, og er stadigvæk garant for massere af mål. Han skal dog forstå, at hans absolute eneste opgave er at stå i boksen og banke mål ind - og IKKE prøve at gå ned og hjælpe til i det opbyggende spil.
#jesuisSheep

Tello
Indlæg: 7692
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 557 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Tello »

MessiPogba skrev:Skid hul på Pogba, Barca.

Køb en angriber! En sæson med Paco, Munir og Suarez er AIDS-fremkaldende. De to første er ikke gode nok til at være startere (Paco er fin nok som sub, mens Munir i min verden aldrig har været god nok til Barca), og Suarez er for dyr at have på bænken.

Eller kør Messi ind som permanent falsk 9'er og køb en kantspiller mere, som kan supplere med mål. Suarez er gift. Han er færdig, done, finish.
Du har egenhændigt skabt en aids epidemi.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Arnaiz solgt til leganes for 5.5 mio med en buyback. Vi er nu i plus for dette transfervindue!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8342
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2586 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Jeg håber at Rabiot underskriver en ny kontrakt med PSG, for jeg gider ikke have ham til vores klub :roll:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster