12/8 Sevilla - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2018/2019

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

FCBSOCI
Indlæg: 2459
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1182 gange
Blevet takket: 531 gange

Re: 12/8 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Lopezzz skrev:Hvor Puig?
Jeg forstår det heller ikke. Han er blevet skamrost i den spanske sportspresse på det seneste. Har et kæmpe potentiale.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14955
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1675 gange
Blevet takket: 1114 gange
Kontakt:

Re: 12/8 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

FCBSOCI skrev:
Lopezzz skrev:Hvor Puig?
Jeg forstår det heller ikke. Han er blevet skamrost i den spanske sportspresse på det seneste. Har et kæmpe potentiale.
Jeg håber at vi vil se ham på onsdag ;)
MDCCCXCIX

FCBSOCI
Indlæg: 2459
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1182 gange
Blevet takket: 531 gange

Re: 12/8 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Synes, at vi har et hold med perspektiv i. Bliver sjovt at se et par kampe på Camp Nou i den kommende uge. Dembele viste, synes jeg, at han har et enormt potentiale. Eneste rigtige nedtur var Suarez. Synes, at han var pivhamrende ringe. Mig en gåde, at han blev på banen i samtlige 90 minutter med tanke på, at han ikke havde bare en god aktion.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 12/8 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af zqa »

MessiPogba skrev:Dembele kan ikke afslutte, om det gjaldt hans liv.
Yeaaaah!
#jesuisSheep

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 12/8 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af MessiPogba »

zqa skrev:
MessiPogba skrev:Dembele kan ikke afslutte, om det gjaldt hans liv.
Yeaaaah!
han var ikke truet. Derfor, han scorede ;)
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Tello
Indlæg: 7692
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 557 gange

Re: 12/8 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

LeoMessi skrev:Jeg har alle dage været imponeret af Dembélé, potentialet er der helt sikkert.

Jeg har altid synes, at han er enormt uforudsigelig i sit spil da han kan med begge ben, og samtidigt viste han i dag, at han også er god i pasningsspillet hvor han lagde et par gode bolden til Alba, Suárez og Messi. Sammenspillet med Messi fejlede bestemt heller ikke noget.

Men jeg har dog altid siddet med en fornemmelse af, at Valverde ikke rigtigt har tillid til ham, eller helt tror på ham, og det kan en spiller godt fornemme.
Valverde har Suarez' ****** i munden.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5440
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 570 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 12/8 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Daluigi skrev:
Piquénbauer skrev:Lagde i mærke til at niveauet faldt da Arthur kom ud? Han binder det hele sammen drenge. Han bliver så god!

<3 Arthur <3
Tror også han bliver rigtig for os. Niveauet fald dog på ingen måde da han gik ud.
Niveauet faldt proportionalt med at Suarez havde bolden.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7070
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 850 gange

Re: 12/8 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Tello skrev:
LeoMessi skrev:Jeg har alle dage været imponeret af Dembélé, potentialet er der helt sikkert.

Jeg har altid synes, at han er enormt uforudsigelig i sit spil da han kan med begge ben, og samtidigt viste han i dag, at han også er god i pasningsspillet hvor han lagde et par gode bolden til Alba, Suárez og Messi. Sammenspillet med Messi fejlede bestemt heller ikke noget.

Men jeg har dog altid siddet med en fornemmelse af, at Valverde ikke rigtigt har tillid til ham, eller helt tror på ham, og det kan en spiller godt fornemme.
Valverde har Suarez' ****** i munden.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Jeg tæller 6 stjerner..... hvad har han i munden på seks bogstaver?....
Forumlegende

MarkMenace
Indlæg: 204
Tilmeldt: man sep 11, 2017 11:05 am
Har takket: 52 gange
Blevet takket: 30 gange

Re: 12/8 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af MarkMenace »

Imponerende at Dembele fik kritik af kommentatoren for at sammenspillet med Suarez ikke fungerede. Vel de færreste der kan forudse så dårlige afleveringer.

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: 12/8 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Rb88 »

Så ikke kampen da jeg er på ferie. Men har lige set extended highlights.
Gal et drøn af dembele

Men det straffe der? Var det ikke ret tyndt?? Bolden prikkes forbi MATS og så bliver han løbet ned? Jeg synes ikke det ligner han bevidst går ind i Sevilla spillerens løbebane??

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

12/8 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Bager »

Det er sgu lidt en videnskab at følge med i teksten herinde. Ofte er det der bliver skrevet fuldstændig blottet for nuancer. Der er ingen perspektiv whatsoever. Intet. Pludselig er Dembélé en gudsbenådet fodboldspiller og så er der Suarez i den anden ende som åbenbart har Valverdes ****** i munden. Det er sgu lidt komisk. Det er lidt samme logik der bliver brugt af 14 årige skolepiger. Men fedt I skriver. [emoji6]

En anden ting der er komisk er at jeg - efter at have været fyr og flamme inden kampen - faldt i søvn lidt inde i anden halvleg. Men dejligt vi vandt. Arthur virker lovende og fedt at Dembélé havde en god oplevelse. Det skal vi bygge videre på.
Visca el Barca

Tello
Indlæg: 7692
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 557 gange

Re: 12/8 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Daluigi skrev:
Tello skrev:
LeoMessi skrev:Jeg har alle dage været imponeret af Dembélé, potentialet er der helt sikkert.

Jeg har altid synes, at han er enormt uforudsigelig i sit spil da han kan med begge ben, og samtidigt viste han i dag, at han også er god i pasningsspillet hvor han lagde et par gode bolden til Alba, Suárez og Messi. Sammenspillet med Messi fejlede bestemt heller ikke noget.

Men jeg har dog altid siddet med en fornemmelse af, at Valverde ikke rigtigt har tillid til ham, eller helt tror på ham, og det kan en spiller godt fornemme.
Valverde har Suarez' ****** i munden.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Jeg tæller 6 stjerner..... hvad har han i munden på seks bogstaver?....
No**er.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Tello
Indlæg: 7692
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 557 gange

Re: 12/8 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Man skal holde med kritikken af Dembélé for spillet i gårsdagens kamp. Når man spiller med en boldmongol som Suarez foran sig, og så guden Messi, så er det fandeme ikke nemt. Han spillede en god kamp og lavede et drømmemål. Tør ikke tænke på hvad Pep havde gjort. Han havde nok kylet Suarez ud på røv og albuer, smidt Coutinho derop og spillet Messi som falsk 9'er.

Tror virkelig, at Valverde er bange for at røre ved Suarez pga. Messi.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14955
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1675 gange
Blevet takket: 1114 gange
Kontakt:

Re: 12/8 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Tello skrev:Tror virkelig, at Valverde er bange for at røre ved Suarez pga. Messi.
Det tror jeg også. Ved godt at ham og Messi er bedste venner men Messi skal ikke bestemme. Det kan jeg ikke lide ved ham
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 12/8 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Bager »

Lopezzz skrev:
Tello skrev:Tror virkelig, at Valverde er bange for at røre ved Suarez pga. Messi.
Det tror jeg også. Ved godt at ham og Messi er bedste venner men Messi skal ikke bestemme. Det kan jeg ikke lide ved ham
Så du ved, at Messi insisterer på at bestemme?
Visca el Barca

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster