12/8 Sevilla - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2018/2019

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 12/8 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af abx »

A$AP skrev:
LeoMessi skrev:
Goaaal skrev:Er det i øvrigt ikke underligt at Cou ikke spiller? Håber at han har Messi status den her sæson og spiller alle kampe han er fit til.
Er der nogen der ved hvorfor det er han ikke spiller? Finder det yderst mærkværdigt.

Så er det for resten helt uhyggeligt at se hvor stor en niveauforskel der er på Messi og nærmest alle andre FC Barcelona spillere.
Fordi Suarez af en eller anden grund altid har trænerens blinde tillid, ligemeget hvor dårligt han spiller. I dag har han set mere sløv ud en før, det ligner han har problemer.

Messi inde centralt, Cou til venstre, Dembele ude på højrekanten.
Messi vil aldrig tillade Valverde et fravalg af Suarez.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Próxima Estación.... Parallel!

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 12/8 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

DouglasTheLegend skrev:Jeg vil gerne se Vidal inde fra anden halvleg's start i stedet for Busquets...
Fin nok med mig, men så skal Arthur spille DM, for det ser jeg ikke Vidal som, han er boks to boks spiller
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 12/8 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af abx »

Bager skrev:Ting:
- Lenglet virker som ok spiller, men der er nogle episoder, som viser han er meget grøn. Han lader folk komme foran sig, presser lidt for sent. Han skal lige lære konceptet.
- Arthur er jeg ret imponeret af. Det er jo som at se Xavi reinkarneret. Han tager totalt de samme løbemønstre. Elsker han ikke er bange for at spille bolden fremad, når situationen påkalder det. For min skyld måtte han gerne flytte sig længere frem på banen.
- Piqué: amen for helvede hvor en rædsel. Jeg kunne se allerede da Piqué bakkede på Sevilla-spilleren at det her ville blive farligt. Gad vide om han har glemt at forsvarer i løbet af sommeren?
- Dembélé har bidraget fint. Han er godtnok let til bens. Tager også nogle fine løsninger, og smider ikke bolden så let væk som tidligere. Men hvor ville det gøre meget, hvis han lige kunne få noget rytme og en succesoplevelse.
- Suarez fortsætter med at være Suarez - på godt og ondt. Træls han ikke får mere ud af de bolde han får givet.[/list]
- Og ja; jævn halvleg af Busquets. Kom nu igang, mester!

VAMOS!
Jeg er mere positiv over Lenglets præstation end du umiddelbart er . Synes han har haft gode indgreb og god boldkontrol


Sent from my iPhone using Tapatalk
Próxima Estación.... Parallel!

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 12/8 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

Rak på vej ind, forhåbentlig i stedet for Bussi
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 12/8 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

Rak for Rafinha? Han har da gjort det fint :roll:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 12/8 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Hvor er løbene uden bold? Suarez og Messi tager i hvert fald ikke løbene. Det hjælper heller ikke spillets flow, og spilleren der er på bolden.

Brugeravatar
SIOUX
Indlæg: 1457
Tilmeldt: søn mar 11, 2018 5:33 pm
Har takket: 389 gange
Blevet takket: 195 gange

Re: 12/8 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af SIOUX »

Udmærket indsats af Arthur..

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 12/8 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

4-2-3-1?

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 12/8 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af MessiPogba »

A$AP skrev:Hvor er løbene uden bold? Suarez og Messi tager i hvert fald ikke løbene. Det hjælper heller ikke spillets flow, og spilleren der er på bolden.
Der har ikek været løb uden bold under Valverdes tid. Det er jo det, der er vores massive problem. Alle spillerne vil helst have den i fødderne. Den eneste, der løber uden bold, er Alba.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 12/8 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Hvor Puig?
MDCCCXCIX

MatVes93
Indlæg: 34
Tilmeldt: man aug 21, 2017 9:46 am
Har takket: 10 gange
Blevet takket: 3 gange

Re: 12/8 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af MatVes93 »

Drake skrev:
DouglasTheLegend skrev:Jeg vil gerne se Vidal inde fra anden halvleg's start i stedet for Busquets...
Fin nok med mig, men så skal Arthur spille DM, for det ser jeg ikke Vidal som, han er boks to boks spiller
Så bliver det nok Vidal ind i stedet for Dembele og så Cou på kanten
Football gave us Pelé, Cruyff, Maradona, Ronaldinho and Messi but also gave us legends like Bendtner and Douglas. Thats why its the greatest sport in history of mankind!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 12/8 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Dembélé spiller skidt, Suárez er fuldkommen elendig og uduelig, og de bekymrende tendenser i defensiven fra foråret fortsætter ufortrødent. Den defensiv et alt andet end "fikset."

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 12/8 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af MessiPogba »

Vores spil er noget værre skrammel. Vores gameplan er indlæg ..... Med vores dværge. Super.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 12/8 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

Dårligt afsluttet Dembele!
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 12/8 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Dembele ejer ikke slutprodukt.
Forumlegende

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster