12/8 Sevilla - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2018/2019

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 12/8 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

MessiPogba skrev:How the fuck er Munir kommet på bænken og Malcom ikke?

Helvede, Valverde.
Den havde jeg ikke lige set, regnede bare at det gav sig selv at han ville være det :-o

Valverde din klovn, han har oven i købet været med i hele pre-season og gjort det fint! :mad:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: 12/8 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Ronaldinho »

Tello skrev:Bliver folk oppe og ser den? Jeg skal op klokken 05.30. Det er børnenes første skoledag, hvor jeg har alle undervisningstimerne, og derefter 4 timers forberedelse. Hmm [emoji52]
Er det ikke en kort dag i morgen? Min skole har åbent mellem 9-11, derefter SFO. Min forberedelse ligger mellem 8-9 og 11-12.
Ronaldinho Gaúcho

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 12/8 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Ronaldinho skrev:
Tello skrev:Bliver folk oppe og ser den? Jeg skal op klokken 05.30. Det er børnenes første skoledag, hvor jeg har alle undervisningstimerne, og derefter 4 timers forberedelse. Hmm [emoji52]
Er det ikke en kort dag i morgen? Min skole har åbent mellem 9-11, derefter SFO. Min forberedelse ligger mellem 8-9 og 11-12.
Jeg møder 07.30 for at gøre klar, har undervisning fra 8-12 og forberedelse fra 12-16 [emoji52] Obligatorisk tilstedeværelse.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Senest rettet af Tello søn aug 12, 2018 9:26 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 12/8 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

SpillerSomMESSI skrev:
Lopezzz skrev:
SpillerSomMESSI skrev:
Alt i alt bør vi være stærkere i år end sidste sæson hvor vi tabte 3 kampe i alt, 1 i la liga, 1 i CDR, og 1 i CHL.

Jeg er fan
Hvis vi taber mere end 2 kampe i denne sæson bliver det en dårlig sæson?
Læser du mit indlæg sådan?
Ja
MDCCCXCIX

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 12/8 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Drake skrev:
MessiPogba skrev:How the fuck er Munir kommet på bænken og Malcom ikke?

Helvede, Valverde.
Den havde jeg ikke lige set, regnede bare at det gav sig selv at han ville være det :-o

Valverde din klovn, han har oven i købet været med i hele pre-season og gjort det fint! :mad:
Følger i overhovedet med?

Cou har ikke fået papirerne på sin nye eu-status. RFEF var så godt nok ude og sige at der ikke var nogle regler omkring eu-spillere til supercuppen men dette har sevilla brokket sig over da der tidligere har været det. De har truet med at gå rettens vej hvis der optræder flere end 3 i truppen.

Så malcom er ikke med fordi klubben ikke vil tage chancer med ikke eu-pladser.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 12/8 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Bager »

Piquénbauer skrev:
Drake skrev:
MessiPogba skrev:How the fuck er Munir kommet på bænken og Malcom ikke?

Helvede, Valverde.
Den havde jeg ikke lige set, regnede bare at det gav sig selv at han ville være det :-o

Valverde din klovn, han har oven i købet været med i hele pre-season og gjort det fint! :mad:
Følger i overhovedet med?

Cou har ikke fået papirerne på sin nye eu-status. RFEF var så godt nok ude og sige at der ikke var nogle regler omkring eu-spillere til supercuppen men dette har sevilla brokket sig over da der tidligere har været det. De har truet med at gå rettens vej hvis der optræder flere end 3 i truppen.

Så malcom er ikke med fordi klubben ikke vil tage chancer med ikke eu-pladser.
Men nu kan de jo slet ikke trolle over Valverde ;(((
Visca el Barca

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 12/8 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Goaaal »

Klamt af Sevilla, hvad PQ beretter :-(

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 12/8 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

DEMBOUZZZZZZ




.......... Og Arthur

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 12/8 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

Piquénbauer skrev:
Drake skrev:
MessiPogba skrev:How the fuck er Munir kommet på bænken og Malcom ikke?

Helvede, Valverde.
Den havde jeg ikke lige set, regnede bare at det gav sig selv at han ville være det :-o

Valverde din klovn, han har oven i købet været med i hele pre-season og gjort det fint! :mad:
Følger i overhovedet med?

Cou har ikke fået papirerne på sin nye eu-status. RFEF var så godt nok ude og sige at der ikke var nogle regler omkring eu-spillere til supercuppen men dette har sevilla brokket sig over da der tidligere har været det. De har truet med at gå rettens vej hvis der optræder flere end 3 i truppen.

Så malcom er ikke med fordi klubben ikke vil tage chancer med ikke eu-pladser.
Jeg troede at jeg havde fuldt med, da jeg synes jeg læste på fcbarcelona.dk at det var officielt at Coutinho nu har fået Portugisisk pas, og der med ikke tager en ikke-eu plads, og vi så ikke havde det problem til denne kamp.

Men nu har det ikke er sådan, så havde jeg hellere set Malcom i truppen i stedet for Vidal, da han har været med i pre-season, også Roberto i stedet for Munir.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 12/8 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Drake skrev:
Piquénbauer skrev:
Drake skrev:
MessiPogba skrev:How the fuck er Munir kommet på bænken og Malcom ikke?

Helvede, Valverde.
Den havde jeg ikke lige set, regnede bare at det gav sig selv at han ville være det :-o

Valverde din klovn, han har oven i købet været med i hele pre-season og gjort det fint! :mad:
Følger i overhovedet med?

Cou har ikke fået papirerne på sin nye eu-status. RFEF var så godt nok ude og sige at der ikke var nogle regler omkring eu-spillere til supercuppen men dette har sevilla brokket sig over da der tidligere har været det. De har truet med at gå rettens vej hvis der optræder flere end 3 i truppen.

Så malcom er ikke med fordi klubben ikke vil tage chancer med ikke eu-pladser.
Jeg troede at jeg havde fuldt med, da jeg synes jeg læste på fcbarcelona.dk at det var officielt at Coutinho nu har fået Portugisisk pas, og der med ikke tager en ikke-eu plads, og vi så ikke havde det problem til denne kamp.

Men nu har det ikke er sådan, så havde jeg hellere set Malcom i truppen i stedet for Vidal, da han har været med i pre-season, også Roberto i stedet for Munir.
Roberto har karantæne. Og vi starter med en noget urutineret midt så det at have 2 cm'er på bænken kan jeg sagtens forstå. Isæt fordi vi i rafinha, cou og munir har spillere der kan dække malcoms pladser.

Det er ret logisk... Og det har desuden ingen betydning for malcoms kommende tid i klubben. Jeg er overbevist om at han havde været med hvis alt var helt på plads med eu pladser.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 12/8 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Jeg ser SkySport HD og de diskuterer om hvem der er bedst, Messi eller Penaldo.
I studiet sidder Gigs - Zola - Lineker og en spiller jeg ikke kender. De er alle enige om at Messi er bedst på alle punkter :cool:
MDCCCXCIX

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 12/8 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Manzano foran skærmen..

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 12/8 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af MessiPogba »

What? Er der VAR i Spanien?? Blev det ikke nedstemt?
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 12/8 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Goaaal »

God kamp! Lad os få selvtillid til de unge gutter.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 12/8 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af MessiPogba »

Får helt associationer til LeBron James, når jeg ser Messis nye skæg ......
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster