12/8 Sevilla - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2018/2019

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 12/8 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Blaugrana92 skrev:
SpillerSomMESSI skrev:
Antimadridista skrev:
SpillerSomMESSI skrev:
Tello skrev:Bliver folk oppe og ser den? Jeg skal op klokken 05.30. Det er børnenes første skoledag, hvor jeg har alle undervisningstimerne, og derefter 4 timers forberedelse. Hmm [emoji52]
Jeg har 100 km på arbejde og står op kl 05:40, men ja jeg blir oppe og ser kampen.
100 km, hver vej, hver dag?
Si, senor

Skive - Skanderborg
Flyt til Hørning! Der er pisse dejligt, lige der omkring Stilling-Solbjerg Sø.

Hvor f..... er Hørning?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 12/8 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Goaaal »

Jeg så lige den video Barca's officielle facebook side har lagt op for matchday... hvor er der åndsvagt mange små lækre detaljer fra forskellige spillere.... og det er bare en random træning.... den her sæson kan blive for vild hvis alt klapper.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 12/8 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Spøjst med al den optimisme folk har omkring dette vindue, når vi udelukkende har solgt godt, men på ingen måde fået forstærket os væsentligt i eksempelvis angrebet, hvor Suarez altså ser sløj og træt ud. Jeg kan simpelthen ikke begribe folks optimisme efter en sæson hvor vi spiller elendigt, kedeligt og tilsyneladende mætte. De unge kan have sult måske, men har de kvalitet nok, i de rigtige kampe og ikke blot i preseason?.. Lad os nu se. I aften skal der vindes det første trofæ. Så må vi se om Pogba ankommer, og om Valverde tør at spille fodbold i år; jeg er ikke fan, og har aldrig glædet mig mindre til at se mit hold spille, end efter han er kommet til roret. The Double eller ej. Kedelig bold!
Forumlegende

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 12/8 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Cou kan spille venstre kant... han var rigtig god og målfarlig sidst på sæsonen.. han er nu til rådighed i alle turneringer.

Demb viste meget lovende takter sidste på sæsonen da han fik nogle kampe i træk.

Malcom kan spille kant og han må vise hvad han kan i en stærkere liga, men som type virker han lovende.

Suarez var ligeså målfarlig i sidste sæson som altid.

Messi er stadig Messi...


Jeg synes vi er stærkere i angrebet end sidste sæson, plus vi har forstærket midtbanen med Arthur og Vidal og fået skiftet Mina ud med Lenglet.

Alt i alt bør vi være stærkere i år end sidste sæson hvor vi tabte 3 kampe i alt, 1 i la liga, 1 i CDR, og 1 i CHL.

Jeg er fan
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 12/8 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Søndagsblues, FCK vandt derby, det regner, Haven Festival er slut, tilbage på lønarbejde i morgen. Gør lige noget, Messi.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 12/8 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

SpillerSomMESSI skrev:
Alt i alt bør vi være stærkere i år end sidste sæson hvor vi tabte 3 kampe i alt, 1 i la liga, 1 i CDR, og 1 i CHL.

Jeg er fan
Hvis vi taber mere end 2 kampe i denne sæson bliver det en dårlig sæson?
MDCCCXCIX

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 12/8 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Lopezzz skrev:
SpillerSomMESSI skrev:
Alt i alt bør vi være stærkere i år end sidste sæson hvor vi tabte 3 kampe i alt, 1 i la liga, 1 i CDR, og 1 i CHL.

Jeg er fan
Hvis vi taber mere end 2 kampe i denne sæson bliver det en dårlig sæson?
Læser du mit indlæg sådan?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

lovebarca
Indlæg: 5
Tilmeldt: ons sep 20, 2017 1:03 pm
Har takket: 2 gange

Re: 12/8 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af lovebarca »

Er der nogen der ikke kan se kampen fordi de ikke har tv3?

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 12/8 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Dembele med fra start!

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 12/8 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

Daluigi skrev:Spøjst med al den optimisme folk har omkring dette vindue, når vi udelukkende har solgt godt, men på ingen måde fået forstærket os væsentligt i eksempelvis angrebet, hvor Suarez altså ser sløj og træt ud. Jeg kan simpelthen ikke begribe folks optimisme efter en sæson hvor vi spiller elendigt, kedeligt og tilsyneladende mætte. De unge kan have sult måske, men har de kvalitet nok, i de rigtige kampe og ikke blot i preseason?.. Lad os nu se. I aften skal der vindes det første trofæ. Så må vi se om Pogba ankommer, og om Valverde tør at spille fodbold i år; jeg er ikke fan, og har aldrig glædet mig mindre til at se mit hold spille, end efter han er kommet til roret. The Double eller ej. Kedelig bold!
Jeg har det næsten på sammen måde.

Vi kommer sikkert til at spille næsten lige så kede bold som i sidste sæson, og vi kun forstærket angrebet ud over Munir også Malcom som er et ungt talent som først skal vende sig til det hele, og først udvikle sig før han kan bidrage ordenligt. Det sammen kan vi sige om midten med Arthur, men der har vi så forstærket med Vidal, han er trosalt bedre ind på Pau og Gomes, også Rafinha selv om jeg ikke ser ham som et talent mere der kan blive verdensklasse, men kan blive en god reserve måske (Hvis han kan holde sig skadesfri)

I det centrale forsvaret er vi tilgængelig blevet forstærket med Lenglet, og hvis Varm kan holde sig skadesfri. Men blevet svækket på VB med slag af Digne, selv jeg ikke så noget i ham, så har han trosalt mere rutine ind Miranda. Men på den anden side, er det fedt at vi satser på de unge, selv om jeg ikke ser et verdensklasse talent i Miranda.

Vi kan så sige at Cou burde gøre det endnu bedre, da han kan spille det hele og har vundet sig til det hele, og tror også han bliver vild god.
Det samme kan vi sige om Dembele, men jeg har på fornemmelsen at han ikke kommer til at gøre det særlig meget bedre, selv om han har en forhåbentligt hel sæson, og også har vundet sig til det hele. Jeg tror bare han skal bruge 2-3 mere til at udvikle sig, før vi kan få det optimale ud af ham, desværre.

Også er der Suarez, så ellers lavede næsten lige så mange mål og assist som sidste sæson, men som skal bruge en halv sæson for at komme i topform, men så stadig ødelægger alt opspil. Og vi kommer stadig til at spille 4-4-2 eller 4-2-3-1 fordi han skal spille alle kampe, og ikke kan spilel andre pladser.

På midtbanen synes jeg stadig vi mangler en verdensklasse playmaker, så Messi ikke bliver nød til at komme helt ned og bygge spillet op, men der håber jeg Vidal har det der kræver, men er i tvivl.

Så jeg er ret sikker på at vi ikke vinder CL denne sæson heller, da vi ikke har forstærket os nok som kan præstere med det samme :cry:

Men når det så er sagt, så glæder jeg mig til at se vores ny indkøb, men især Arthur og selvfølgelig Messi :glad:
Også håber jeg på bare 20% bedre spil ind sidste sæson, men det er nok for meget at forlange :roll:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 12/8 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Arthuuuuuuuur!

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: 12/8 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af whidgee »

Nøj hvor jeg glæder mig. Har på fornemmelsen at denne sæson bliver bedre end sidste spillemæssigt. Men holdet skal selvfølgelig lige have lov at komme i gang

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 12/8 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af B-Freak »

Opstilling. Billede
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 12/8 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

Startopstillingen ser således ud:

Ter Stegen, Semedo, Piqué, Lenglet, Alba, Busquets, Arthur, Rafinha, Messi, Suárez og Dembélé.

Bænk: Cillessen, Rakitic, Coutinho, Munir, Vidal, Umtiti og Miranda.


Enlig nice nok opstilling, men det kommer nok til at være Busquets og Arthur på de to CM, og Rafinha og Dembele på kanterne i en 4-4-2 eller 4-2-3-1. Det er jeg ikke fan af :roll:

Tror ikke på at det kommer til at blive 4-3-3, for tvivler på at Messi kommer til at spille i højre, eller Suarez i venstre for det kan han ikke spille.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 12/8 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af MessiPogba »

How the fuck er Munir kommet på bænken og Malcom ikke?

Helvede, Valverde.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster