Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:Perfekt med buy back! Klasse forhandlet! Sikke et transfervindue vi har gang i!
Hvem end den alien er, der har overtaget Seguras krop og sind, skal have lov til at blive her omgående.

Hvis vi lige får skovlet De Jong ind, så er det 11 på en 10-talsskala, vi har gang i. VAMOS.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Hvis jeg ikke tager helt fejl så er vi med dagens transfers gået i 0. Og vi har stadig spillere som skal sendes videre.

Mina -> lenglet
digne -> miranda
pau -> Vidal
ini - Arthur
gomes -> rafinha/alena
dølle -> malcom
vidal -> munir

Ikke dårligt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:Hvis jeg ikke tager helt fejl så er vi med dagens transfers gået i 0. Og vi har stadig spillere som skal sendes videre.

Mina -> lenglet
digne -> miranda
pau -> Vidal
ini - Arthur
gomes -> rafinha/alena
dølle -> malcom
vidal -> munir

Ikke dårligt.
Jeg tager kun udgangspunkt i priser uden bonusser, da vi ikke ved, hvad bonusserne er baseret på.

Køb
Arthur: 31 mio. euro
Lenglet: 35,9 mio. euro
Malcom: 41 mio. euro
Vidal: 18 mio. euro
= 125,9

Salg
Dølle: 13 mio. euro
Digne: 20 mio. euro
Paulinho: 50 mio
Vidal: 8,5 mio. euro
Mina: 30,2 mio. euro
Gomes: 2,2 mio. euro
= 123,9 mio. euro

Net spend: 2mio. euro. Og hvis vi tager udgangspunkt i rygterne om de 60 mio. euro i transferbudget, har vi 58 mio. euro tilbage. Well done. De penge ryger nok til De Jong.

Og med bonusser inkluderet, vil købstallet derfor lyde på 138,9 mio. euro, mens salgstallet vil lyde på 132,9 mio. euro, og dermed en netspending på 6 mio. euro.

Suits'ne i bestyrelsen har sgu gjort det godt.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Bernard også officielt i Everton. Fantastisk køb af dem. Dygtig, dygtig spiller.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

Fuck jeg elsker Everton. Man får næsten lyst til at købe en Sandro Ramirez trøje nu, bare for at støtte dem lidt.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Tello »

Og vi kan stadig nå at tjene på Samper og enten Paco eller Munir.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Perfekt med salg af Mina og udleje Gomes! :smile:

Så mangler vi at få solgt Marlon, Paco/Munir og Samper hvis Oriol bliver rykket op. Go go go
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Drake skrev:Perfekt med salg af Mina og udleje Gomes! :smile:

Så mangler vi at få solgt Marlon, Paco/Munir og Samper hvis Oriol bliver rykket op. Go go go
Marlon var på vej til Newcastle, men fik ikke arbejdstilladelse.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

A$AP skrev:Fuck jeg elsker Everton. Man får næsten lyst til at købe en Sandro Ramirez trøje nu, bare for at støtte dem lidt.

Tror nu den rigtige side af Liverpool har gjort det ligeså godt i dette vindue... LFC er en top 3 klub nu.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Champione skrev:
Drake skrev:Perfekt med salg af Mina og udleje Gomes! :smile:

Så mangler vi at få solgt Marlon, Paco/Munir og Samper hvis Oriol bliver rykket op. Go go go
Marlon var på vej til Newcastle, men fik ikke arbejdstilladelse.
Okay, ellers arveligt, hvem vil så ellers købe ham for vi har ikke flere ikke-EU pladser :roll:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

SpillerSomMESSI skrev:
A$AP skrev:Fuck jeg elsker Everton. Man får næsten lyst til at købe en Sandro Ramirez trøje nu, bare for at støtte dem lidt.

Tror nu den rigtige side af Liverpool har gjort det ligeså godt i dette vindue... LFC er en top 3 klub nu.
De fik bare ikke lige forstærket forsvaret nok. En klassemakker til van Dijk havde gjort underværker. Men hvis de kan få gang i Sturridge nu i Klopps sindssyge formation, er det ne forstærkning, de har tiltrængt, så de kan have den ekstra angriber i truppen, der kan hjælpe til, hvis det kniber.

Men at holde Sturridge skadesfri, svarer vel næsten til at have Trump til at agere anstændigt. Det sker ikke.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af De La Barça »

Rb88 skrev:
MessiPogba skrev:Noget helt, helt andet. En katastrofal sommer for Tottenham. De har i forvejen relativt tyndt besatte i bredden og med en time tilbage af vinduet, står de til at gå ind i sæsonen uden et eneste indkøb.

At de har ladet en klubløs spiller som Bernard gå forbi dem, forstår jeg ikke. Tottenham mangler fart. De har reelt set kun Son og Lucas Moura, der kan give dem det, og Bernard kunne have givet dem noget x-faktor i offensiven og bare generelt forstærket deres bredde betragteligt. Jeg kan forstå, at Bernard har krævet 200.000 pund om ugen for at spille for Everton, hvilket de skulle have accepteret vist, og vi ved alle, at Tottenham er en rigtig gøglerklub, hvad angår pengeudbetaling, hvor Levy kategorisk lowballer alle sine spilelre i løn. Så måske det er udfaldet, men alligevel.

Derudover har de ikke formået at hente nogen angriber ind. Kane er garant for 1-2 skader pr. sæson, og når han er ude, mister de halvdelen af deres offensiv.

Elendigt, elendigt vindue af dem.
De ender udenfor top 4 i år..
Som om deres lovende projekt lidt falder fra hinanden snart.

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
Læste på et tidspunkt en artikel om at stadionbyggeriet er blevet mere end dobbelt så dyrt end forventet og de penge skal selvfølgelig findes et eller andet sted.

Visca el Barça i Visca Catalunya

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

De La Barça skrev:
Rb88 skrev:
MessiPogba skrev:Noget helt, helt andet. En katastrofal sommer for Tottenham. De har i forvejen relativt tyndt besatte i bredden og med en time tilbage af vinduet, står de til at gå ind i sæsonen uden et eneste indkøb.

At de har ladet en klubløs spiller som Bernard gå forbi dem, forstår jeg ikke. Tottenham mangler fart. De har reelt set kun Son og Lucas Moura, der kan give dem det, og Bernard kunne have givet dem noget x-faktor i offensiven og bare generelt forstærket deres bredde betragteligt. Jeg kan forstå, at Bernard har krævet 200.000 pund om ugen for at spille for Everton, hvilket de skulle have accepteret vist, og vi ved alle, at Tottenham er en rigtig gøglerklub, hvad angår pengeudbetaling, hvor Levy kategorisk lowballer alle sine spilelre i løn. Så måske det er udfaldet, men alligevel.

Derudover har de ikke formået at hente nogen angriber ind. Kane er garant for 1-2 skader pr. sæson, og når han er ude, mister de halvdelen af deres offensiv.

Elendigt, elendigt vindue af dem.
De ender udenfor top 4 i år..
Som om deres lovende projekt lidt falder fra hinanden snart.

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
Læste på et tidspunkt en artikel om at stadionbyggeriet er blevet mere end dobbelt så dyrt end forventet og de penge skal selvfølgelig findes et eller andet sted.

Visca el Barça i Visca Catalunya
Dobbelt så dyrt? Holy smoke, der bør falde et hoved eller to, hvis man seriøst kan regne så meget forkert.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Daluigi »

MessiPogba skrev:
De La Barça skrev:
Rb88 skrev:
MessiPogba skrev:Noget helt, helt andet. En katastrofal sommer for Tottenham. De har i forvejen relativt tyndt besatte i bredden og med en time tilbage af vinduet, står de til at gå ind i sæsonen uden et eneste indkøb.

At de har ladet en klubløs spiller som Bernard gå forbi dem, forstår jeg ikke. Tottenham mangler fart. De har reelt set kun Son og Lucas Moura, der kan give dem det, og Bernard kunne have givet dem noget x-faktor i offensiven og bare generelt forstærket deres bredde betragteligt. Jeg kan forstå, at Bernard har krævet 200.000 pund om ugen for at spille for Everton, hvilket de skulle have accepteret vist, og vi ved alle, at Tottenham er en rigtig gøglerklub, hvad angår pengeudbetaling, hvor Levy kategorisk lowballer alle sine spilelre i løn. Så måske det er udfaldet, men alligevel.

Derudover har de ikke formået at hente nogen angriber ind. Kane er garant for 1-2 skader pr. sæson, og når han er ude, mister de halvdelen af deres offensiv.

Elendigt, elendigt vindue af dem.
De ender udenfor top 4 i år..
Som om deres lovende projekt lidt falder fra hinanden snart.

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
Læste på et tidspunkt en artikel om at stadionbyggeriet er blevet mere end dobbelt så dyrt end forventet og de penge skal selvfølgelig findes et eller andet sted.

Visca el Barça i Visca Catalunya
Dobbelt så dyrt? Holy smoke, der bør falde et hoved eller to, hvis man seriøst kan regne så meget forkert.
Jeg antager, at du ikke har prøvet at være en del et større byggeprojekt før. Det er utrolig normalt desværre.
Forumlegende

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af De La Barça »

Daluigi skrev:
MessiPogba skrev:Dobbelt så dyrt? Holy smoke, der bør falde et hoved eller to, hvis man seriøst kan regne så meget forkert.
Jeg antager, at du ikke har prøvet at være en del et større byggeprojekt før. Det er utrolig normalt desværre.
Her er artiklen: https://amp.theguardian.com/football/20 ... pochettino
It seems a long time ago that £400m was the ballpark figure. Then, it became £750m and £850m, and now, nobody would be surprised if it reached a billion.

Visca el Barça i Visca Catalunya

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 21 gæster