Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

MessiPogba skrev:
Piquénbauer skrev:Thiago eller Eriksen til real gør mig ikke så meget... Det ville sikkert betyde et salg af modric hvilket måske på sigt vil være godt for klubben men på nuværende tidspunkt er en nedgradering. Ydermere er deres problem ikke den centrale/offensive midt men derimod angrebet hvor de på nuværende tidspunkt mangler mål.

Real har virkelig haft et skidt transfervindue indtil videre. Lad det fortsætte!
På en eller anden måde, så håber jeg altid, at vores konkurrenter er så toptunet og gearet og forstærket, at vi får den bedste sæson som fodboldfan og fodboldelskere. Jeg synes, det var lidt kedeligt i år, hvordan vi allerede ved november var lysår foran Real Madrid i ligaen.

Langt hellere vinde ligaen fortjent i sidste runde end at være mester allerede 6-7 kampe inden den slutter.

Så Real må gerne få fingeren ud af røven og forstærke sig. Atletico har forstærket sig fantastisk, så Real må også gerne, så vi kan få en fed, fed sæson.
Fuck real. Hvis de kunne rykke ned hver sæson så ville jeg være lykkelig.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

zqa skrev:Du er underlig, pb.
Lige over.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

Ønsker ikke noget nationalt sportsligt success for vores direkte konkurenter, så at vi er lysår foran pointmæssigt, er bare dejligt for mig, vi skal ikke ud i at afgøre det kampen inden eller dagen inden. Jeg er ikke neutral seer, det er jeg i Premier League, Bundesligaen osv., men ikke i den liga hvor Barcelona spiller.
Allez...

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af MessiPogba »

Ville I seriøst være glade for, hvis der var Bayern-tilstande i den spanske liga, hvor man allerede ved november er 18 point foran? Det er da for kedeligt, hvis I spørger mig.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Ja for det ville betyde at vi hver sæson ydmygede klassehold. Det er ikke Dortmund vi er oppe imod men real og atm.

Og det er vel allerede tæt på tyske tilstande? Vi har vundet ligaen 7 gange på 10 år fordi vi er pisse gode!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:Ja for det ville betyde at vi hver sæson ydmygede klassehold. Det er ikke Dortmund vi er oppe imod men real og atm.

Og det er vel allerede tæt på tyske tilstande? Vi har vundet ligaen 7 gange på 10 år fordi vi er pisse gode!
Jeg har intet imod at ydmyge modtanderen i den direkte kamp. ALtså at vi vandt 6-0 mod dem hver gang, men hvis det stadigvæk betød, at vores sæson blev afgjort i den sidste runde, ville jeg hellere det. Så kan jeg acceptere, at man dummer sig i ny og næ, men det bliver bare for kedeligt for mit vedkommende. Jeg var kun oppe ad stolen en gang i denne sæson, og det var mod Roma, hvor vi tabte.

Det er fint nok at vinde ligaen hvert år. Men med tyske tilstande snakker jeg om, at Bayern allerede er vindere af ligaen i oktober-november. Det er bare for mig ikke særlig sjovt.

Min største irritation i helel ligasæsonen sidste år var, at Valverde spillede for ofte kujonfodbold, og Suarez gav mig AIDS med hans serie 9-teknik. Jeg bør i stedet have fået aids af atletico eller Real. Eller jeg får AIDS af Real med Casemiro og Ramos i truppen, men du ved, hvad jeg mener.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg er spændt og oppe ad stolen i stort set alle kampe. Jeg behøver ikke real eller atm for at være spændt over Barca.

Så nej jeg er bare uenig. Hvis vi kan få det afgjort i november hver sæson så er jeg mere end tilfreds. Real skal bare ydmyges.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »



:eek:
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:

:eek:
På en eller anden måde ville jeg have accepteret Courtois' skifte til Real som Atletico-fan, fordi ud fra rygterne, så er det grundlæggende bag hans skifte, at han gerne vil være tættere på sine børn, der har boet i Madrid de sidste tre år.

I sidste ende er familie vigtigere end noget andet. Også et priviligeret tilstedeværelse som professionel fodboldspiller.

Heldigt for Courtois, så ligger to af de fem bedste klubber i verden i Madrid. Den ene ville ikke have ham, så det er nærliggende, at han vil til den anden, så han kan forene sin profession med sit privatliv.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Det er ikke så meget atm fansene men nærmere real fansene som courtois ikke snakker så pænt til i klippet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:Det er ikke så meget atm fansene men nærmere real fansene som courtois ikke snakker så pænt til i klippet.
Den er jeg med på, men der er mange Atletico-fans, der er sure på nettet. Dem, jeg hentydede til.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Rb88 »

Du får aids alt for ofte MP

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af MessiPogba »

Rb88 skrev:Du får aids alt for ofte MP

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
I know. Dårligt egenskab, jeg har i mit liv.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

MessiPogba skrev: Heldigt for Courtois, så ligger to af de fem bedste klubber i verden i Madrid.
Synes du virkelig at Rayo Vallecano og Getafe er blandt de bedste 5 klubber i verden??!?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:
Blaugrana92 skrev:Det ville da være forfærdeligt at se Thiago i den trøje?
Nej ikke for mig.

Elsker spilleren Thiago, uhhhmm det ser så godt ud når han dalrer rundt og lige finter lidt og puffer kuglen hvorhen han nu har lyst. Så jeg vil bestemt ikke bryde mig om det.

Personen Thiago har jeg det bare lidt ambi med. Syntes simpelthen han burde være blevet i sin tid. Så lidt spilletid fik han heller ikke og han var stadig kun 21-22.

Så vil ledelsen ham ik, håber jeg han bliver i Bayern.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster