Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14921
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1669 gange
Blevet takket: 1110 gange
Kontakt:

Re: Transferrygter

Indlæg af Lopezzz »

denisasllani98 skrev:Hvis Pogba kommer. Betyder det så ikke, at en profil som Rakitic skal videre? Der er jo snart ikke plads til den ene stjerne efter den anden. Nægter at tro på, at Rakitic vil indfinde sig med en reserverolle..
Vi sælger mindst 3 spiller hvis Pogba kommer
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Flax_Generous »

Pogba er ikke langt fra at blive en af verdens bedste midtbanespillere, så det ville være katastrofalt, hvis United mistede ham. Mourinho er virkelig en cancer i klubben.

denisasllani98
Indlæg: 29
Tilmeldt: ons maj 31, 2017 12:50 pm

Re: Transferrygter

Indlæg af denisasllani98 »

Lopezzz skrev:
denisasllani98 skrev:Hvis Pogba kommer. Betyder det så ikke, at en profil som Rakitic skal videre? Der er jo snart ikke plads til den ene stjerne efter den anden. Nægter at tro på, at Rakitic vil indfinde sig med en reserverolle..
Vi sælger mindst 3 spiller hvis Pogba kommer
Ja det er jeg godt klar over. Tænker bare at en af de nuværende profiler også bliver nødt til at smutte.

Antimadridista
Indlæg: 9161
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 911 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Hvad er det mere specifikt tilhængere af Pogba mener han vil kunne bidrage med, hvilken rolle skal han ha'?
Jeg ser ikke så pokkers meget juve og united. De 10-12 united kampe jeg har set med Pogba, har på ingen måde overbevist mig. Imo var 1-2 af disse, gode præstationer fra ham.

Håber mere at Juve tager ham tilbage og dermed skal have lidt mønt ind, måske ifm et Pjanic salg!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5437
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 569 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Antimadridista skrev:Hvad er det mere specifikt tilhængere af Pogba mener han vil kunne bidrage med, hvilken rolle skal han ha'?
Jeg ser ikke så pokkers meget juve og united. De 10-12 united kampe jeg har set med Pogba, har på ingen måde overbevist mig. Imo var 1-2 af disse, gode præstationer fra ham.

Håber mere at Juve tager ham tilbage og dermed skal have lidt mønt ind, måske ifm et Pjanic salg!
Ja hvad kan han bidrage med på et Barca hold der er i boldbesiddelse ca. 65-70 % af kampene hvor spillet bygges op om små præcise pasninger og gode førstegangsberøringer? Stortset ingenting, da det ikke er der han excellerer.

Han er super til kontra bold og kan give noget fysik - og hans teknik er god hvis han får tid..

Det er bare modsat alt hvad en Barca midtbane skal have af spids kompetence i min bog.. Thiago derimod er som skabt til Barca midtbanen.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Flax_Generous »

I har tydeligvis ikke set Pogba spille, hvis I tror, at han er kluntet og teknisk svag. Pogbas største svaghed (udover et lavt bundniveau) er hans defensive disciplin, så jeg tvivler på, at det vil være et problem at spille på et hold som har bolden mere og hvor han skal bruge mere energi på at drible, skabe chancer og afslutte end lukke rum ned.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg har tidligere været kæmpe fan af pogba men tiden under Mou har dræbt alt glæde ved ham (og hos ham). Det ændrer dog ikke på at han er en fremragende cm og at han ville gå direkte ind i starteren på stort set alle hold. Også hos os.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Blaugrana92 »

Busquets, Vidal og Pogba er sådan en midtbanetrio, der havde fået mig til at ryste i bukserne for tre år siden, men sådan ikke for alvor skræmmer på samme måde i dag. Busquets synes jeg ikke rigtigt er faldet i niveau, men jeg synes hverken Vidal eller Pogba har ramt samme niveau som i Juve-tiden hos henholdsvis Bayern og United.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af B-Freak »

Blaugrana92 skrev:Busquets, Vidal og Pogba er sådan en midtbanetrio, der havde fået mig til at ryste i bukserne for tre år siden, men sådan ikke for alvor skræmmer på samme måde i dag. Busquets synes jeg ikke rigtigt er faldet i niveau, men jeg synes hverken Vidal eller Pogba har ramt samme niveau som i Juve-tiden hos henholdsvis Bayern og United.
Mht Pogba så er mit indtryk at han ikke trives i United under Mou.
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Blaugrana92 »

B-Freak skrev:
Blaugrana92 skrev:Busquets, Vidal og Pogba er sådan en midtbanetrio, der havde fået mig til at ryste i bukserne for tre år siden, men sådan ikke for alvor skræmmer på samme måde i dag. Busquets synes jeg ikke rigtigt er faldet i niveau, men jeg synes hverken Vidal eller Pogba har ramt samme niveau som i Juve-tiden hos henholdsvis Bayern og United.
Mht Pogba så er mit indtryk at han ikke trives i United under Mou.
Det tror jeg helt bestemt, at du kan have ret i. Ikke desto mindre sad man jo med følelsen af, at Pogba vitterlig kunne alt i tiden hos Juventus - også selvom han i realiteten ikke havde voldsomt mange defensive pligter - mens det i United bare føles lidt fladt. Han producerer ellers rigtig meget rent offensivt, både mål og assists, men det føles bare som om, at han har så meget mere i sig.

Man kan selvfølgelig håbe, at han ville kunne udfolde hele talentet hos os, hvis vi skulle hente ham, hvilket jeg i øvrigt ikke håber vi gør. Det virker unødvendigt at bruge så mange penge på en central midtbanespiller, når vi har Busquets, Vidal, Rakitic, Arthur, en knivskarp Rafinha og to store talenter i Aleñá og Puig, der gerne skulle have et par chancer i løbet af sæsonen. Og en André Gomes, som vi stadig ikke er kommet af med.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Blaugrana92 skrev:
B-Freak skrev:
Blaugrana92 skrev:Busquets, Vidal og Pogba er sådan en midtbanetrio, der havde fået mig til at ryste i bukserne for tre år siden, men sådan ikke for alvor skræmmer på samme måde i dag. Busquets synes jeg ikke rigtigt er faldet i niveau, men jeg synes hverken Vidal eller Pogba har ramt samme niveau som i Juve-tiden hos henholdsvis Bayern og United.
Mht Pogba så er mit indtryk at han ikke trives i United under Mou.
Det tror jeg helt bestemt, at du kan have ret i. Ikke desto mindre sad man jo med følelsen af, at Pogba vitterlig kunne alt i tiden hos Juventus - også selvom han i realiteten ikke havde voldsomt mange defensive pligter - mens det i United bare føles lidt fladt. Han producerer ellers rigtig meget rent offensivt, både mål og assists, men det føles bare som om, at han har så meget mere i sig.

Man kan selvfølgelig håbe, at han ville kunne udfolde hele talentet hos os, hvis vi skulle hente ham, hvilket jeg i øvrigt ikke håber vi gør. Det virker unødvendigt at bruge så mange penge på en central midtbanespiller, når vi har Busquets, Vidal, Rakitic, Arthur, en knivskarp Rafinha og to store talenter i Aleñá og Puig, der gerne skulle have et par chancer i løbet af sæsonen. Og en André Gomes, som vi stadig ikke er kommet af med.
Men vi skal jo glæde Morten Bruun ved at hæve antallet af mørke spillere. Det ved Valverde og Barca godt, og derfor skal vi have Pogba!
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Flax_Generous skrev:Pogba er ikke langt fra at blive en af verdens bedste midtbanespillere, så det ville være katastrofalt, hvis United mistede ham. Mourinho er virkelig en cancer i klubben.
Jeg gad virkelig godt have set Mourinho i Barcelona fra 2000-2005 som manager. Spillere som Iniesta og Messi var nok blevet solgt til Vitesse eller Club Brugge.

Den mand er en skændsel i alt, hvad der hedder offensivt fodbold og monstertalenter.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Xavi6Smede »

Pogba er et fysisk og teknisk monster, men hans forståelse for spillet er decideret dårlig. Dårlige beslutninger, forkerte løb, utal af sløsede afleveringer osv. Han har potentialet til at blive en af verdens bedste, men det er lang tid siden han har vist noget, der vil få mig til at prioriterer ham over fx Rakitic.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Xavi6Smede skrev:Pogba er et fysisk og teknisk monster, men hans forståelse for spillet er decideret dårlig. Dårlige beslutninger, forkerte løb, utal af sløsede afleveringer osv. Han har potentialet til at blive en af verdens bedste, men det er lang tid siden han har vist noget, der vil få mig til at prioriterer ham over fx Rakitic.
Er disse vurderinger baseret på hans tid i United eller også fra juventus? I så fald hvis begge er inkluderet er jeg personligt uenig.

I United spiller de noget af det mest spillestående fodbold, at selv Xavis beslutninger ville have set rådvilde ud, fordi edr er ingen, der løber på det hold, som har mistet enhver form for fodboldglæde pga. Mourinhos klamme person.

Pogbas forståelse for spillet er en del bedre end det, han har vist i United, men som sagt, Mourinhos destruktive fodboldstil kvæler enhver spillers formåen at skabe noget storartet.

Jeg er dog enig i, at Pogba er stagneret i United. Men der er en ting, man også skal huske på, udover Pogbas talent, og det er, hvor stort et navn han er udenfor banen, og han kan generere penge qua hans navn også. Også selvom vi er en Nike-klub, så er der også noget tjene på der. Især når Messi snart synger på sidste vers, så har vi decideret ikke nogen stor posterboy til at overtage.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Antimadridista
Indlæg: 9161
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 911 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Kan se at folk herinde heller ikke helt ved hvordan han skal spilles!

Det er jo ikke et spørgsmål om Pogba har potentiale eller ej. Store kvaliteter eller ej. Selvfølgelig har han det, han er jo ikke blot et medieprodukt.

Men det jeg blot mente var, hvad kan VI bruge ham til? Hvilken rolle skal han have, placering, opgaver etc?

Jeg syntes så absolut en def midt ville være væsentlig mere nødvendig end en type som Pogba. En Casemiro, Kante, Pjanic etc.

Har man en Pogba skal han selvfølgelig spille. Det samme skal Messi, Suarez, Coutinho, og imo helst en af Malcolm/Dembele. Så er der Busquets tilbage som det def led. Det tror jeg ikke på går. Syntes jeg historien fortæller rigeligt om i de store kampe. Samtidig vil der så hverken være plads til Arthur, Rakitic eller Vidal

Man kan selvfølgelig altid komme med argumentet at: ja ja men vi spiller også mange kampe eller at folk kan blive skadet etc. Men er det ikke her Alena, Rafinha (?) Vidal, Ruig etc skal have deres chance..??


Jeg så ham absolut helst ikke i Barca. Lige meget hvor god han så også kan være (VM). Syntes ikke han er typen vi har brug for.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster