Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af JonasV »

Set i lyset af vores øvrigt forstærkninger, synes jeg helt klart at en billig Vidal er en glimrende tilføjelse. Længe siden at jeg har set så lyst på et af vores transfervinduer. Truppen ser slet ikke værst ud, efterhånden. Ikke på papiret, i hvert fald.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Tello »

Out so far, er det ikke Vidal, Digne, Paulinho og Dølle? For cirka 90 i alt? Og ind Lenglet, Arthur, Malcom og Vidal, for cirka 120? Fornuftigt.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Tello skrev:Out so far, er det ikke Vidal, Digne, Paulinho og Dølle? For cirka 90 i alt? Og ind Lenglet, Arthur, Malcom og Vidal, for cirka 120? Fornuftigt.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Vi har i princippet råd til et meget stort navn udover Vidal, hvis vi kan skovle 50-70 mio. euro på Gomes og Mina.

Vi kan faktisk også tillade os at hente De Ligt nu og De Jong for de penge, vi kan stå til at tjene på de spiller,e der mangler at blive solgt og så vores budget.

Kæft en midtbane, vi kan have

De Jong
Busquets
Rakitic
Arthur
Vidal
Denis
Samper
Alena

De Ligt kan også spille 6'er. Coutinho kan spille i en tremandsmidtbane. Alternativerne er mange.

Men den helt optimale ville være at købe De Ligt og De Jong og så udleje dem til Ajax efterfølgende, så kan vi bruge denne sæson på at vurdere, hvor henne i landskabet, Alena og Samper står.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

gygfo

Re: Transferrygter

Indlæg af gygfo »

Gomes og Mina kan jo heller ikke sælges for 70 mio, og jeg tror, de ligt og de Jong er dyre. Voldsomme dyre.

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

De kan efter alt at dømme slet ikke købes i dette vindue. Og jeg tror vi kan få omkring 50 ind på Mina (30) og gomes (20).

Alt i alt tror jeg vi går i 0 i dette transfervindue og det ville virkelig være godt. Vi har fået opgraderet truppen markant.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Wague er officielt købt til b holdet. Spændende.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af emo »

Jon Viñambres: Der er mere end rygter om at Real Madrid C.F. vil annoncere købet af Antoine Griezmann for 200 millioner + variabler. Han får Cristianos 7-tal. #GR7.
... hvad var hans frikøb efter han underskrev den nye kontrakt med Atl?
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Hvis det der er rigtigt så bliver han skudt i Madrid... Holder fansene hen under hele sagaen med os, lader sig så hylde for at underskrive en ny kontrakt og smutter så til de største rivaler overhovedet. Lol.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af JonasV »

I så fald tror jeg, jeg kommer til at bryde mig mindre om ham end nogen anden fodboldspiller.
Og jeg har det i forvejen stramt nok med den Gillette-reklame med Neymar, Griezmann og Müller. Sikke en perlerække.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

200 mio for Griezmann... Please gør det.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

emo skrev:
Jon Viñambres: Der er mere end rygter om at Real Madrid C.F. vil annoncere købet af Antoine Griezmann for 200 millioner + variabler. Han får Cristianos 7-tal. #GR7.
... hvad var hans frikøb efter han underskrev den nye kontrakt med Atl?
Nej det kan simpelthen ikke passe????? Så er han jo komplet udenfor rækkevidde af anstændig opførsel!

Hvem er ham rygte gutten?
Senest rettet af Antimadridista fre aug 03, 2018 11:12 pm, rettet i alt 1 gang.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Tello »

Frygter lidt hvad Lap. kan få ud af et angreb bestående af Isco, Griezmann og Asensio.. Tough.

Meeeeen, on the other hand, please gør det! Det bliver et shitshow og det rene Figo om igen!

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

MessiPogba skrev:
Tello skrev:Out so far, er det ikke Vidal, Digne, Paulinho og Dølle? For cirka 90 i alt? Og ind Lenglet, Arthur, Malcom og Vidal, for cirka 120? Fornuftigt.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Vi har i princippet råd til et meget stort navn udover Vidal, hvis vi kan skovle 50-70 mio. euro på Gomes og Mina.

Vi kan faktisk også tillade os at hente De Ligt nu og De Jong for de penge, vi kan stå til at tjene på de spiller,e der mangler at blive solgt og så vores budget.

Kæft en midtbane, vi kan have

De Jong
Busquets
Rakitic
Arthur
Vidal
Denis
Samper
Alena

De Ligt kan også spille 6'er. Coutinho kan spille i en tremandsmidtbane. Alternativerne er mange.

Men den helt optimale ville være at købe De Ligt og De Jong og så udleje dem til Ajax efterfølgende, så kan vi bruge denne sæson på at vurdere, hvor henne i landskabet, Alena og Samper står.
Min fornemmelse siger mig at vi er ved at være færdige med midtbanen for denne gang. Tror ikke på et stort navn, selvom der måske er råd. Ikke efter Vidal. Thiago tror jeg heller ikke man skal regne med længere, hvis han overhovedet har været et emne?

Gomes frygter jeg lidt i bedste fald ryger på leje.

Edit: Gad virkelig godt vide om Vidal var et decideret valg eller blot det der kunne købes?? Men under alle omstændigheder fint at man går videre når andre emner bare er for besværlige at forhandle om (rabiot, willian mfl). Meget godt generelt at fremherske det udtryk for markedet!

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Hvem smider rygtebomben med Griezmann?
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af zqa »

Champione skrev:Hvem smider rygtebomben med Griezmann?
Agurk?
#jesuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 20 gæster