Ousmane Dembélé

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Piquénbauer skrev:Fordi han har haft længere ferie? Det er fuldstændig standard at de får en måneds ferie. Dembele har jo desuden også omvendt trænet det længere med landsholdet.
Ja men det var jo *inden* ferien.. men han var jo slet ikke i kamp i den periode, det var Messi senere end Demb.

Messi forstår at hvis man skal præstere i starten af sæsonen skal man *træne* inden sæsonen.

Messi vil højst sandsynlig ikke starte med 5 dårlige kampe uanset.. så han kunne vel tage en slapper, hvis vi følger din logik..

Demb derimod, han skal som sagt, tænke sig rigtig godt om lige nu.
En af verdens bedste klubber har købt ham for rekordbeløb fordi de tror på hans talent.. han skal på træningsbanen hurtigst muligt for at blive top klar til sæson start - som Messi fint illustrerer at man kun kan gøre hvis man *træner nu* - for ikke at få 5 dårlige kampe som start på sæsonen.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg har på intet tidspunkt sagt at træning ikke er vigtigt. Jeg har sagt at det er vigtigere at spillerne får deres ferie, kobler af mentalt og kommer sig efter en lang sæson.

Og dembele sæson har været længere end Messi hvorfor han kommer tilbage senere end Messi. Suarez sæson har også været længere end messi og derfor kommer han senere. Robertos var kortere og derfor kom han før Messis. Det er ret simpelt. Messi render rundt og træner nu fordi hans ferie er slut.

Så kan det godt være at dembele ikke fik så meget spilletid under vm men der var stadig træning, det hele handlede stadig om fodbold, der var stadig rejser, han var væk fra familien osv. Det var ikke en ferie i rusland han var på.

Dembele skal lige nemlig tænke sig om. Han skal slappe af og få lagt en kaotisk sæson bag sig. Han skal nyde at han var med til at vinde vm. Han skal ikke møde til træning fordi nogle fans gerne vil have det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Piquénbauer skrev:Jeg har på intet tidspunkt sagt at træning ikke er vigtigt. Jeg har sagt at det er vigtigere at spillerne får deres ferie, kobler af mentalt og kommer sig efter en lang sæson.

Og dembele sæson har været længere end Messi hvorfor han kommer tilbage senere end Messi. Suarez sæson har også været længere end messi og derfor kommer han senere. Robertos var kortere og derfor kom han før Messis. Det er ret simpelt. Messi render rundt og træner nu fordi hans ferie er slut.

Så kan det godt være at dembele ikke fik så meget spilletid under vm men der var stadig træning, det hele handlede stadig om fodbold, der var stadig rejser, han var væk fra familien osv. Det var ikke en ferie i rusland han var på.

Dembele skal lige nemlig tænke sig om. Han skal slappe af og få lagt en kaotisk sæson bag sig. Han skal nyde at han var med til at vinde vm. Han skal ikke møde til træning fordi nogle fans gerne vil have det.

Arrrgg Demb spillede jo ikke meget af sidste sæson vel... Messis minutter mod Demb's minutter i hele sidste sæson.. tror egentlig mere Messi behøver at koble af med det pres han har rendt rundt med hele sidste sæson og op til og under VM i forhold til Demb.

Men nej, Messi træner i dag.. han skal være super klar til sæson start... Demb?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Piquénbauer »

Hvor er cou? Suarez? Umtiti? Rak? Det giver vitterligt ingen mening det du skriver. Man får ferie udfra hvornår man er færdig ved VM. Det er fuldstændig ligemeget hvor meget man spillede osv. Sådan er det bare. Messi render rundt og træner nu fordi Argentina var dårlige. Det er ikke fordi han selv har valgt det.

Men dembele skal åbenbart møde tidligere fordi han var dyr? Eller var det fordi første sæson ikke levede op til forventningerne? Det er noget vås. Dembele var igennem en rigtig svær sæson og nu skylder han åbenbart at komme tidligere tilbage. Eller det mener nogle fans i hvert fald.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Tello »

Suarez er ved at æde sig tyk på en eller anden yacht et sted i verden. Munir er en halv Suarez.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg kan sagtens forstå at man som fan ville se det som positivt hvis dembele kom tilbage tidligere. Men at man imellem linjerne skal stikke til ham for ikke at gøre det er imo latterligt. Jeg kan ikke forstå hvorfor der fra barcas egen side er et behov for at være efter dembele. Der er så meget negativitet omkring ham.

Hvorfor ikke bare give ham tid og ro til at udvikle sig?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Piquénbauer skrev:Hvor er cou? Suarez? Umtiti? Rak? Det giver vitterligt ingen mening det du skriver. Man får ferie udfra hvornår man er færdig ved VM. Det er fuldstændig ligemeget hvor meget man spillede osv. Sådan er det bare. Messi render rundt og træner nu fordi Argentina var dårlige. Det er ikke fordi han selv har valgt det.

Men dembele skal åbenbart møde tidligere fordi han var dyr? Eller var det fordi første sæson ikke levede op til forventningerne? Det er noget vås. Dembele var igennem en rigtig svær sæson og nu skylder han åbenbart at komme tidligere tilbage. Eller det mener nogle fans i hvert fald.
øhhh ja Demb var rekord dyr.. ergo er forventningerne til ham også ret store.. han var uheldig i sidste sæson men viste i glimt hans store potentiale sidst på sæsonen - og jeg *er* fan! - men selvom etablerede spillere som Cou, Rak og Umtiti - hvoraf nogle af dem i øvrigt spillede finalen til VM - gerne må tage en lille ekstra pause - forståeligt - kan jeg ikke se hvad der beretter Demb til at gøre det samme.

Han skylder at komme tidligere tilbage fordi han netop er vores kæmpe sats med den pris han kostede - derfor skal han vise en anden indstilling - han skal forstå han han skal *træne* inden sæsonen - ikke tage velfortjente ferier...

Messi har forstået det - han har spillet laaaaangt flere minutter end Demb sidste sæson - og var igennem en psykisk opslidende VM - helt anderledes end Demb - men hov, Messi træner i dag.. som: *i dag* - han venter ikke, slevom han har hundrede bedre grunde end Demb til at vente med at starte træningen.

Demb skal tænke sig godt om, som sagt.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Nej det er ikke det jeg siger - jeg skal prøve at omformulere mig i nogle enkelte sætninger:

Demb har haft en meget elendig sæson - ikke hans skyld, blot uheld.

For at få en god sæson, han er et talent der er købt for et astronomisk beløb - kunne man tænke sig at den unge knægt tænkte noget i retning af:

- "Jeg må hellere droppe lidt af min velfortjente ferie, da jeg jo stort set ikke spillede i sidste sæson, men flere kunne se mit potentiale senere i sæsonen da jeg fik mere spille tid.. så mon ikke jeg lige skulle afkorte noget af min ferie og sikre at jeg får den bedst mulige start så klubben kan se at jeg er mine penge værd og gør en *ekstra* indsats for at være 100% klar til en god sæson start - for det er noget nær det vigtigste i mit liv lige nu."

EDIT: hov, hvor blev dit indlæg af Piq.. det er væk, hvad skete der?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Piquénbauer »

Mit indlæg blev slettet. Så det tager jeg som en hentydning til ikke at bruge mere tid på det her.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Piquénbauer skrev:Mit indlæg blev slettet. Så det tager jeg som en hentydning til ikke at bruge mere tid på det her.
Aha.. så lad den ligger der.. Jeg ser et stort lys i Demb og ønsker at han kommer flyvende fra start og blir godt integreret i truppen, hence train man.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Angleshooter
Indlæg: 16
Tilmeldt: ons jan 24, 2018 11:44 am
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 1 gang

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Angleshooter »



Han har så rent faktisk forkortet ferien for at komme tilbage til træning.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Piquénbauer »

Billede

Jeg skulle lige til at skrive det ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af emo »

Så han læser med herinde... fedt for ham. Credit to you, maaaan!
Allez...

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af A$AP »

Hvad sker der for alle de Dembele rygter, der bare ikke vil tage nogen ende? Det er endnu værre, at det kommer fra spanske og specielt catalanske medier.

I dag var det så Gerard Romero's tur til at sprede nogle rygter. At klubben ville være villige til at kigge på eventuelle bud, at Ousmane har disciplinære problemer, tilvænningsproblemer, og at hans udgang ikke ville skabe nogen polemik i klubben. Han siger også, at Dembele skal stramme op i sin attitude, det ville være bedst for ham selv og klubben.

En masse unødvendig påstyr og unødvendigt pres på en ung spiller der står over for sin vigtigste sæson endnu. Sport MD og nu andre rac1 der bare tager tur til at hetze på Dembele.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af zqa »

Måske er der noget om det, måske ikke.
#jesuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 24 gæster