Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Det kan jeg fandeme godt forstå. Hvis man bare i et sekund kan sætte sig i en træners sted så er det da klart at man ikke er videre interesseret i et ubeskrevet blad når man ved at det er ud hvis man ikke vinder.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Blaugrana92 »

Omvendt kan det meget nemt føre til ekstremt kortsigtede handler og spillervalg, hvis træneren får lov at bestemme det hele. Hvis man alligevel kun har tænkt sig at være i klubben i tre-fire år, er det jo hul i hovedet at hente en 21-årig, der måske først topper om fem år, hvis man i stedet kan købe en 28-årig, der kan give dig tre gode sæsoner på et rigtig højt niveau. Valget mellem Willian og Malcom er et fint eksempel. Jeg er sikker på, at Valverde til enhver tid ville have foretrukket Willian, men på længere sigt er Malcom sandsynligvis et langt bedre valg for klubben, særligt taget deres respektive priser i betragtning.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Ja og det er lige netop derfor det ikke er tilfældet. Men isoleret set kan jeg sagtens forstå valverde.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Blaugrana92 »

Ja da, selvfølgelig må det være frustrerende som træner. Men sådan må vilkårene nu engang være. Klubbens langsigtede fremtid bør til enhver tid prioriteres højere end den nuværende træners ønsker. Valverde kan i princippet være væk om seks måneder.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Enig!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Farvel til digne! Han har fået lov til at forlade USA turen så han kan få et skifte på plads.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2583 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Jeg er ikke den største fan af Digne, og vil gerne have ham solgt, da han er ligegyldig offensivt, men hvis vi ikke køber nogen anden som backup til Alba, og vil bruge Cucurella og Miranda, det ved jeg ikke om det er for stort et sats, da de ikke en gang er førsteholds spillere, og ikke virker til at have et kæmpe talent. Men på den anden side er det også meget fedt at man vil satse på egen spiller fra B-holdet. :roll:

Det kunne være virkelig fedt hvis vi kunne få José Gayà, Juan Bernat eller Grimaldo som Backup til Alba, men det vil højst sandsynligt kommer til at koste mere ind hvad vi får for Digne.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rb88 »

Syntes ideen er fin nok. Giv dem chancen og få sat lidt gang i La masia igen

Skulle det ske at alba bliver skadet/karantæne til en stor kamp tænker jeg altid vi kan spille Lenglet derude hvis det endelig skulle være

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Det er et sats men valverde må have set noget i Miranda og cucu. Ellers ville vi ikke sælge og slet ikke for 20 mio.

Nå men indtil videre hedder den 108 mio brugt og 83 mio tjent. Så 25 mio i minus men vi mangler stadig at få sendt en masse spillere videre.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2796
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 416 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Hvornår bliver Digne officiel, det går fandme langsomt med de salg.
Håber at Munir bliver og Paco bliver solgt.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Mon ikke det er fordi der også snakkes om Mina? Kunne godt se at Everton forsøger at få ham med også...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rb88 »

Så et IG opslag igår om at Mina var begyndt at følge Valencia, Pogba og en mere UTD spiller.

Jeg så meget hellere Paco blive må jeg indrømme. Han er bare en mere naturlig målscorer

Munir virker som typen der skal have fast spilletid for at blive det og Paco gør det fra bænken. For fast spilletid kommer ingen af dem til at få i Barca

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Hvis Mina bliver solgt til utd så får vi nok ikke en tilbagekøbs. Vi burde dog få flere penge.

Omkring munir og paco så er jeg ligeglad. Ingen af den kommer til at spille ret meget... Vi har muligvis også fået et rigtig godt bud på munir fra Sevilla. Hvis det er sandt så sælg ham.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Transferrygter

Indlæg af Bager »

Munir over Paco syv dage i ugen. Paco har simpelthen ikke niveauet til at spille i Barca. Sjældent har jeg set en fodboldspiller fylde så lidt på en bane. Manden har vitterligt ingen spidskompetencer; jævn teknik, jævn hurtighed og jævnt overblik. Munir er bedre på alle parametre. Og så er han tilmed yngre.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Visca el Barca

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Blaugrana92 »

Er det kun mig, der rent faktisk synes at Paco var rigtig, rigtig god i sidste sæson, når han fik chancen? Mod Sevilla, hvor han blev spillet med udgangspunkt på højrekanten, var han enestående og fyldte om nogen rigtig meget, både fremadrettet og defensivt.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 8 gæster