Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Du forstår ikke at vi vil have en kant til? Det har været ret åbenlyst længe. Og nej det betyder ikke død og ødelæggelse med demb. Det betyder konkurrence. Og de kan desuden begge spille begge kanter.

Denis burde dog være bange. Meget bange.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Xavi6Smede »

Hans sparketeknik fejler i hvert fald ikke noget! Husker især dette mål fra sidste sæson Men derudover kender jeg ham ikke specielt godt.

Tello
Indlæg: 7692
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 557 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Tello »

My bad. I de få klip jeg har set, spillede han med samme udgangspunkt som Dembouz, og de er begge unge, deraf kom reaktionen. Kan han spille begge kanter så er det fint, særligt hvis det passer, at Valverde vil spille 4-3-3.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8342
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1580
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Nu melder hans agent at han er på vej til Rom - og at det var klubben, der tilbageholdte Malcolm.

Bordeaux vil hellere sælge til os, da buddet er bedre.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »



Det citat er fra meget tidligere på dagen inden Barca blev involveret. Efter Barca kom på banen har han ikke ville sige noget.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af JonasV »

SpillerSomMESSI skrev:
JonasV skrev:Måske ligger leden også lidt i forlængelse af at den uforfalskede fodboldglæde kan være svær at mane frem fra de ulækkert astronomiske beløb der vælter rundt - det eskalerer og eskalerer - et fransk hold der fejrer en VM-titel med dab og Fortnite-fejringer, en spansk supercup der rykkes til Marokko og andre gode sager. Måske er jeg bare ved at blive (for) gammel, men jeg savner simpelthenen fornemmelse af anstændighed i fodboldverdenen. Måske er jeg i bedre humør i morgen.

Nååårrrhhh, bette Jonas... alt forandrer sig jo..
Spoiler
Vis
phpBB [video]
På den lyse side...
Arthur... jeg tror han er virkelig go’
Coutinho må spille i alle turneringer..., ka’ du tro
Og Demb den hurtige slemme
Får dig til alt om fortnite fejringer at glemme.
Du har vundet Transferrygter-tråden!

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2586 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

xaviniesta68 skrev:Nogen der ved hvilke spidskompetencer Malcom har?
Kender heller ikke noget til ham, men ifølge whoscored.com har han nogle ret nice spidskompetencer :glad:

https://www.whoscored.com/Players/146780/Show/Malcom
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2586 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Tello skrev:Jeg forstår det ikke, spiller han ikke akkurat samme position som Dembouz?


Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Jo, men som Piquénbauer skriver, så kan både Dembele og Malcom spille begge kanter, og glem ikke at Dembele er beggebenet, og jeg kunne også godt tænke mig at se Dembele spille i venstre noget mere, jeg tror enlig at han ville kunne spille bedre da det virker til at han skyder bedre med højre, da han også tager straffe, frispark og hjørne med det, selv om han enlig er venstrebenet. Synes ikke er så god til at afslutte men han venstreben.

Men vigtigst kan vi få en naturlig backup til på højrekanten, for det har vi ikke nu.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2586 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Jeg håber sgu at vi køber Malcom i stedet for Willian, selv om jeg ikke har set ham spille og han ikke har lige så meget erfarring :razz: Han virker rigtig spænende og der er udviklingspotentiale i han, også er han venstrebenet på en højrekant, det er lækkert.

Men jeg tror ikke rigtigt på det, tror det ender med at vi køber Willian for 70 mil euro :roll:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1580
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Drake skrev:Jeg håber sgu at vi køber Malcom i stedet for Willian, selv om jeg ikke har set ham spille og han ikke har lige så meget erfarring :razz: Han virker rigtig spænende og der er udviklingspotentiale i han, også er han venstrebenet på en højrekant, det er lækkert.

Men jeg tror ikke rigtigt på det, tror det ender med at vi køber Willian for 70 mil euro :roll:
Malcolm har alder til sin fordel, når det er en direkte sammenligning med Willian. Og så prisen.

De to parametre er nok til, at jeg er tilfreds Malcolm vs. Willian.
Prisen virker fair i det her marked - Malcolm kan ligesom Dembele dække begge sider, men venstre er hans foretrukne.
Han har spillet to fremragende sæsoner for Bordeaux.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2586 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Champione skrev:
Drake skrev:Jeg håber sgu at vi køber Malcom i stedet for Willian, selv om jeg ikke har set ham spille og han ikke har lige så meget erfarring :razz: Han virker rigtig spænende og der er udviklingspotentiale i han, også er han venstrebenet på en højrekant, det er lækkert.

Men jeg tror ikke rigtigt på det, tror det ender med at vi køber Willian for 70 mil euro :roll:
Malcolm har alder til sin fordel, når det er en direkte sammenligning med Willian. Og så prisen.

De to parametre er nok til, at jeg er tilfreds Malcolm vs. Willian.
Prisen virker fair i det her marked - Malcolm kan ligesom Dembele dække begge sider, men venstre er hans foretrukne.
Han har spillet to fremragende sæsoner for Bordeaux.
Du mener vel at højre er hans foretrukne? lige som Dembele's er det ;-)
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Antimadridista
Indlæg: 9206
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 944 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Tyder bare på desperation, når nu Willian åbenbart blot var en forlænget mandagshistorie.!

Bliver irriteret på mig selv, når jeg faktisk bruger tid på alle disse fabrikerede historier.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Hvorfor var han det? Det var ret tydeligt at man forsøgte at hente ham men han blev for dyr og nu går man så efter Malcom. Det er ret naturligt så man ser på position osv.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9206
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 944 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:Hvorfor var han det? Det var ret tydeligt at man forsøgte at hente ham men han blev for dyr og nu går man så efter Malcom. Det er ret naturligt så man ser på position osv.
Du mener ikke det er desperation, pludselig at byde på en spiller der nærmest blot mangler blæk for at skifte andetsteds??

Men altså, jeg er lige så træt af at man bider på alle disse historier, for blot pludselig at læse at hovsa nu bliver han alligevel hvor han var ala Rabiot eksempelvis.! Jeg kender jo godt spillet, man lader som om man alligevel ikke er interesseret, byder på andre (eller lækker blot en fake his om at man gør..) for så at vende tilbage etc.

Gad bare godt man kunne springe de fleste af alle disse led over og springe fra interesse og direkte til køb.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 18 gæster