Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

https://www.thetimes.co.uk/article/a77c ... 4f5f14f286

Alle rygterne siger, at Martial er miserabel i United. Han vil gerne væk. United og Mourinho vil ikke sælge ham, men SKAL de sælge ham så vil de ikke sælge til et hold fra England. Han har et år tilbage af sin kontrakt, Hvorfor går vi ikke efter ham? 60-80 mio for ham ville ikke være urealistisk. Mourinho virker heller ikke specielt glad for ham. Han er ikke en klassisk wing, som Willian, men hans potentiale er langt, langt større og han kan bruges centralt og på venstre.

PuyolErGud
Indlæg: 10688
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 596 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af PuyolErGud »

Sat op i mod prisen for Willian er 60-80 mio. euro måske i orden for Martial, men han har ét år tilbage af sin kontrakt, og så skal vi aldrig give så meget for ham.

Tello
Indlæg: 7692
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 557 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Tello »

JonasV skrev:Måske ligger leden også lidt i forlængelse af at den uforfalskede fodboldglæde kan være svær at mane frem fra de ulækkert astronomiske beløb der vælter rundt - det eskalerer og eskalerer - et fransk hold der fejrer en VM-titel med dab og Fortnite-fejringer, en spansk supercup der rykkes til Marokko og andre gode sager. Måske er jeg bare ved at blive (for) gammel, men jeg savner simpelthenen fornemmelse af anstændighed i fodboldverdenen. Måske er jeg i bedre humør i morgen.
Dude, same. Skrev med en kammerat om det tidligere. Han sendte en halvlang rage besked om Rabiot, Real/Hazard og Willian. Mit svar var at alt fodbold var lagt på hylden indtil La Liga starter - selv USA touren.

Sidste års transfercirkus, Real's CHL, Ronaldos show efter CHL/VM, VM 2018, VAR og nu silly season. Orker det simpelthen ikke længere.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5444
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 572 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

JonasV skrev:Måske ligger leden også lidt i forlængelse af at den uforfalskede fodboldglæde kan være svær at mane frem fra de ulækkert astronomiske beløb der vælter rundt - det eskalerer og eskalerer - et fransk hold der fejrer en VM-titel med dab og Fortnite-fejringer, en spansk supercup der rykkes til Marokko og andre gode sager. Måske er jeg bare ved at blive (for) gammel, men jeg savner simpelthenen fornemmelse af anstændighed i fodboldverdenen. Måske er jeg i bedre humør i morgen.

Nååårrrhhh, bette Jonas... alt forandrer sig jo..
Spoiler
Vis
phpBB [video]
På den lyse side...
Arthur... jeg tror han er virkelig go’
Coutinho må spille i alle turneringer..., ka’ du tro
Og Demb den hurtige slemme
Får dig til alt om fortnite fejringer at glemme.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

Breaking | Bordeaux have pulled a dramatic u-turn & have decided to deny Malcom authorisation to travel to Rome to complete a move, according to Sky Italia
Breaking | Barcelona are going after Malcom at the very last minute, potentially scuppering his move to AS Roma, according to Sky Italia.

Breaking | Bordeaux have received a "much better" offer from an intermediary authorised to negotiate on behalf of Barcelona for Malcom than what AS Roma are offering, according to the reliable @Mth_Adrien.
With nothing signed between AS Roma & Bordeaux, the Ligue 1 club have no obligation to see a deal through with the Italians, even if Sporting Director Monchi is currently seeking to resolve the situation.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Vildt nok. Hvis den går igennem så får vi da en spiller som mange gerne ville have. Jeg kender intet til ham.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Emancipator
Indlæg: 188
Tilmeldt: ons apr 05, 2017 6:56 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 10 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Emancipator »

wow vildt nok hvis det rigtigt. Ja tak herfra!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

Billede

Ser man det. Håber ikke Roma bærer nag.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Katalanske medier melder at vi har droppet willian og vil hente Malcom. Her skulle vi ifølge franske medier have budt over 40 mio hvilket burde være nok eftersom 36 fra roma tidligere blev accepteret.

Det burde kunne lade sig gøre at hente ham. Om det er klogt ved jeg ikke.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

Roma kom endda med en officiel udmelding tidligere i dag, at de to klubber var blevet enige. :lol:

De må sgu ikke være alt for glade, for den udvikling.

Billede

Antimadridista
Indlæg: 9204
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 943 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Så planen er nu både at få en ung Dembele og en ung Malcolm til at fungere og udvikle sig....Ved ikke helt hvad jeg syntes om det.!

Er han et super talent eller blot et brasiliansk talent??

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

RMC Sport - @mohamedbouhafsi] | Barcelona's bid for Malcom is worth more than €41m.

After the turn of events, Bordeaux does not intend to rush themselves on the matter and waits to see how Roma and FC Barcelona will proceed.
Vi får nok ikke en afklaring i dag. Bordeaux vil forsøge at få endnu flere penge. Spørgsmålet er om roma kan kæmpe med os økonomisk?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

xaviniesta68
Indlæg: 43
Tilmeldt: man maj 22, 2017 12:03 pm
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 1 gang

Re: Transferrygter

Indlæg af xaviniesta68 »

Nogen der ved hvilke spidskompetencer Malcom har?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Both @esport3 and @ElTransistorOC confirm that Malcom immediately changed his mind of flying to Rome when he heard Barça wanted him.

Barça are very close to signing the Brazilian. [esport3]
Bum.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7692
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 557 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Tello »

Jeg forstår det ikke, spiller han ikke akkurat samme position som Dembouz?


Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 19 gæster