Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Transferrygter

Indlæg af Bager »

Jeg fatter ikke de brugere herinde, der bliver ved med at drage konklusioner baseret på rygter. Det er imponerende så lidt filter der er på.

Det svarer jo til at høre en nordkoreansk tv-vært sige, at Nordkorea er verdens stormagt, og så begynde at piske en stemning op over USA har sovet i timen. Altså hvis en 7-årig påstår at Mbappé er verdens bedste fodboldspiller, så begynder jeg jo ikke at harcelere over Messi.

Det er fint nok man poster det og forholder sig hypotetisk til det, men at drage konklusioner ud fra det, forstår jeg ikke. Jeg forstår simpelthen ikke logikken.
Visca el Barca

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Daluigi »

Willian ligner mere og mere vores “stjernekøb”... 67 millioner forlyder det pt.

Jeg er sådan lidt - mæh.... Jeg havde virkelig sat mig op til Grisen, og en decideret targetman. Forstår ikke at vi ikke forsøger at få nogle penge på vores tykke 9’er mens folk endnu ikke har indset at han er Higuain 2.0 ... Willian er vel ikke nogen væsentlig målsluger?... og hvor får vi stabiliteten på midten?... Kante ville være guld for os. Virkelig guld.
Forumlegende

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Bager skrev:Jeg fatter ikke de brugere herinde, der bliver ved med at drage konklusioner baseret på rygter. Det er imponerende så lidt filter der er på.

Det svarer jo til at høre en nordkoreansk tv-vært sige, at Nordkorea er verdens stormagt, og så begynde at piske en stemning op over USA har sovet i timen. Altså hvis en 7-årig påstår at Mbappé er verdens bedste fodboldspiller, så begynder jeg jo ikke at harcelere over Messi.

Det er fint nok man poster det og forholder sig hypotetisk til det, men at drage konklusioner ud fra det, forstår jeg ikke. Jeg forstår simpelthen ikke logikken.
Billede
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

Det er det rene vanvid. Så behold dog bare Munir, han spiller også på kanten og kan sågar også bruges inde centralt hvis det er nødvendigt. Så sparer vi pengene. Brug dem på noget andet. Giv klubarbejderne en lønforhøjelse.

Billede

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af zqa »

Wayne’s World party time, excellent!!
#jesuisSheep

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

zqa skrev:Wayne’s World party time, excellent!!

Swing!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Som udgangspunkt syntes jeg at Willian er en glimrende spiller. Man er ikke fast på Brasiliens VM hold uden at have kvalitet.

Han laver ikke super mange mål eller laver specielt mange assist, men det gjorde Iniesta heller ikke. Han er boldfast, teknisk rigtig god i små rum, skyder godt udefra mm. Tror sagtens han vil kunne gøre det rigtig godt og som type er han lidt en mangelvare i truppen.

Så er der alderen og prisen. 2 ret store minusser. Prisen følger jo lidt det opskruede niveau som er realiteten nu. Ellers var det ikke muligt nærmest at købe nogen!

Alderen. Tjaeee, gad godt han var lidt yngre. Han fylder jo nærmest 30 præcist når han evt tiltræder. Men hvis Valverde ønsker ham, han mener han vil passe ind og han faktisk præsterer fra starten, så mener jeg alder og pris er lidt underordnet.
Lige så gerne en 30 årig der præsterer fra start som en 22-24 årig med stort potentiale. Der er selvfølgelig flere år i den 22-24 årige, men det er ikke altid det der er essensen i ethvert køb.

Han er sikkert ikke ønskekøbet for nogen herinde, men altså, gad hellere give denne opskruede pris for Willian end det dobbelte for en Pogba.

Så kom nu bare med de/det køb man ønsker. Send de uønskede afsted og lad os blive fri for flere elendige rygter.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Contrary to reports in England, Barça will not pay more than €35 million for Chelsea’s 30-year-old winger Willian. [md]
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:
Contrary to reports in England, Barça will not pay more than €35 million for Chelsea’s 30-year-old winger Willian. [md]

Hvis det er sandt, tror jeg ikke vi får ham.

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Goaaal »

Er jeg den eneste der har det helt fint med at vi køber ind med en horisont på 2-3 år? Jeg vil hellere sætte et klassehold op omkring Messi nu og de næste par år og forsøge at erobre verden igen med smukt spil. Derefter kan jeg fint acceptere et par genopbygningsår med unge talenter. I den kontekst synes jeg at Willian ind er VILDT spændende. Så mangler vi bare at hive Alves hjem og få Dembele i gear såfremt Arthur er så god som folk siger.

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Goaaal »

Kovacic skulle i øvrigt være meget opsat på at skifte. Ham kunne jeg godt se spille for Barca.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Goaaal skrev:Er jeg den eneste der har det helt fint med at vi køber ind med en horisont på 2-3 år? Jeg vil hellere sætte et klassehold op omkring Messi nu og de næste par år og forsøge at erobre verden igen med smukt spil. Derefter kan jeg fint acceptere et par genopbygningsår med unge talenter. I den kontekst synes jeg at Willian ind er VILDT spændende. Så mangler vi bare at hive Alves hjem og få Dembele i gear såfremt Arthur er så god som folk siger.

Nøjagtigt.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Goaaal skrev:Kovacic skulle i øvrigt være meget opsat på at skifte. Ham kunne jeg godt se spille for Barca.
Jeg synes egentlig ikke han er så god...
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Antimadridista skrev:
Goaaal skrev:Er jeg den eneste der har det helt fint med at vi køber ind med en horisont på 2-3 år? Jeg vil hellere sætte et klassehold op omkring Messi nu og de næste par år og forsøge at erobre verden igen med smukt spil. Derefter kan jeg fint acceptere et par genopbygningsår med unge talenter. I den kontekst synes jeg at Willian ind er VILDT spændende. Så mangler vi bare at hive Alves hjem og få Dembele i gear såfremt Arthur er så god som folk siger.

Nøjagtigt.
Derfor tror jeg også at vi vil kunne gøre det rigtig godt de næste par sæsoner hvis vi får Willian, Thiago og en højre back .. evt Alves

...............Stegen...............
Alves.....Pique.....Umtiti..Alba
...............Busquets............
....Thiago.............Coutinho..
..Dembele....Messi...Willian...


Bænk:
chill, Roberto, Mina, rakitic, Arthur, Denis, L Suarez


Men er det realistisk?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 16 gæster