La Liga 2018/2019

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: La Liga 2018/2019

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Hvornår kommer kampprogrammet for La Liga 2018-2019?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: La Liga 2018/2019

Indlæg af PuyolErGud »

Omkring 19-20 juli

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: La Liga 2018/2019

Indlæg af A$AP »

En legende og en sand maestro tager afsked med Spanien og La Liga. Først Iniesta, nu selveste Gabi. Jeg kommer faktisk til at savne ham, heldigvis er der stadig Raul Garcia, i Athletic.


Billede

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: La Liga 2018/2019

Indlæg af MessiPogba »

A$AP skrev:En legende og en sand maestro tager afsked med Spanien og La Liga. Først Iniesta, nu selveste Gabi. Jeg kommer faktisk til at savne ham, heldigvis er der stadig Raul Garcia, i Athletic.


Billede
Fint valg. Så kan han lige tjene det sidste ind, efter en flot karriere i Spanien og sikre familien flere goder. Helt fint herfra. Dygtig spiller og en hård hund.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: La Liga 2018/2019

Indlæg af A$AP »


Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: La Liga 2018/2019

Indlæg af A$AP »

Nogen der har fulgt med i hele supercup balladen? I stedet for, at det bliver over to kampe, så bliver det nu højst sandsynligt én kamp på neutral bane. Snakken går på Tanger, Marokko. Det er eftersigende Barcas egen anmodning. Sevilla er i hvert fald ikke tilfredse med det resultat og er lige kommet med en offentlig meddelse.


http://www.sevillafc.es/en/actual/news/ ... -de-espana

Et uddrag;
Sevilla FC has been informed, through an email sent by the Secretary General of the Real Federación de Fútbol (RFEF), Andreu Camps, at 18:32 CET this evening, that the RFEF has taken the unanimous decision that the final of the Supercopa de España 2018 will be a one-leg fixture this season played at a neutral venue, which could be Tangier, Morocco - though this is still to be confirmed.

Sevilla FC would like to publicly express its absolute disagreement with the decision made, which has not taken the normal format of the competition to this date into account (that being a two-legged fixture); moreover, a decision that is exceptional, with the RFEF intending to continue organising the competition with two-legs in future seasons.
Hvis jeg har forstået det rigtigt, så må jeg erkende at jeg godt forstår Sevillas utilfredshed. Jeg synes dog også, at supercopaen fremover bør afgøres over en kamp i stedet for to. Det er bare bedre og mindre besværligt for de involverede klubber, i starten af sæsonen imo. Den bør dog altid spilles i Spanien og ikke udlands, bare for nogle ekstra penge. Og så må vi bare håbe, at det ikke ender ud i at kampen bliver aflyst eller noget i den dur.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: La Liga 2018/2019

Indlæg af A$AP »

Betis erstatter lige Fabian Ruiz med William Carvalho på fri transfer. De gør det sgu godt.

Billede

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: La Liga 2018/2019

Indlæg af De La Barça »

A$AP skrev:Betis erstatter lige Fabian Ruiz med William Carvalho på fri transfer. De gør det sgu godt.

Billede
På fri transfer? Jeg læste noget i nærheden af €16 mio.

Visca el Barça i Visca Catalunya

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: La Liga 2018/2019

Indlæg af A$AP »

De La Barça skrev:
A$AP skrev:Betis erstatter lige Fabian Ruiz med William Carvalho på fri transfer. De gør det sgu godt.

Billede
På fri transfer? Jeg læste noget i nærheden af €16 mio.

Visca el Barça i Visca Catalunya
Ja, det er sgu rigtigt. 16 + 4.

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: La Liga 2018/2019

Indlæg af De La Barça »

A$AP skrev:
De La Barça skrev:
A$AP skrev:Betis erstatter lige Fabian Ruiz med William Carvalho på fri transfer. De gør det sgu godt.

Billede
På fri transfer? Jeg læste noget i nærheden af €16 mio.

Visca el Barça i Visca Catalunya
Ja, det er sgu rigtigt. 16 + 4.
Men egentlig stadig en fin handel for Betis synes jeg

Visca el Barça i Visca Catalunya

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: La Liga 2018/2019

Indlæg af Lopezzz »

Av av det gøre ondt

Billede
MDCCCXCIX

FCBSOCI
Indlæg: 2448
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 508 gange

Re: La Liga 2018/2019

Indlæg af FCBSOCI »

Lige en forbrugeroplysning:

La Liga programmet for den kommende sæson offentliggøres i morgen torsdag kl. 12:30 CET.
(se fx https://www.totalsportek.com/football/la-liga-fixtures/)

Bliver herligt at skulle se La Liga efter et lidt skuffende VM.

Jeg skal selv på ferie i Barcelona i hele august, så jeg håber, at der bliver en del kampe på Camp Nou, da jeg skal se alt, hvad jeg kan komme i nærheden af sammen med familien (hvis de har lyst). Det behøver jo ikke være de dyre billetter, oplevelsen er den samme uanset hvor, man sidder. Desværre bliver der jo ikke nogen Spansk Supercup finale på campen :sørgelig: .

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: La Liga 2018/2019

Indlæg af PuyolErGud »

Selvom 38 kampe er 38 kampe, så bliver det spændende at se, hvilken rækkefølge de kommer I, og deraf, om der er nogle eventuelle 'vanskelige' perioder. Og så altid hvornår de to Clasicos spilles!

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: La Liga 2018/2019

Indlæg af SpillerSomMESSI »

FCBSOCI skrev:Lige en forbrugeroplysning:

La Liga programmet for den kommende sæson offentliggøres i morgen torsdag kl. 12:30 CET.
(se fx https://www.totalsportek.com/football/la-liga-fixtures/)

Bliver herligt at skulle se La Liga efter et lidt skuffende VM.

Jeg skal selv på ferie i Barcelona i hele august, så jeg håber, at der bliver en del kampe på Camp Nou, da jeg skal se alt, hvad jeg kan komme i nærheden af sammen med familien (hvis de har lyst). Det behøver jo ikke være de dyre billetter, oplevelsen er den samme uanset hvor, man sidder. Desværre bliver der jo ikke nogen Spansk Supercup finale på campen :sørgelig: .

Det er ikke offentliggjort endnu?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

FCBSOCI
Indlæg: 2448
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 508 gange

Re: La Liga 2018/2019

Indlæg af FCBSOCI »

SpillerSomMESSI skrev:
FCBSOCI skrev:Lige en forbrugeroplysning:

La Liga programmet for den kommende sæson offentliggøres i morgen torsdag kl. 12:30 CET.
(se fx https://www.totalsportek.com/football/la-liga-fixtures/)

Bliver herligt at skulle se La Liga efter et lidt skuffende VM.

Jeg skal selv på ferie i Barcelona i hele august, så jeg håber, at der bliver en del kampe på Camp Nou, da jeg skal se alt, hvad jeg kan komme i nærheden af sammen med familien (hvis de har lyst). Det behøver jo ikke være de dyre billetter, oplevelsen er den samme uanset hvor, man sidder. Desværre bliver der jo ikke nogen Spansk Supercup finale på campen :sørgelig: .

Det er ikke offentliggjort endnu?
Ja, det er underligt. Har også selv lige tjekket, og kan ikke finde programmet nogen steder. Mon ikke det snart bliver offentliggjort? Skal mok give en update, hvis jeg finder programmet :eek:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster