Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Jeg vil gerne have en Modric 1:1 tak. Hvor er han henne..?

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Antimadridista skrev:Jeg vil gerne have en Modric 1:1 tak. Hvor er han henne..?
Kan være Arthur bliver det :razz:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rb88 »

Krydser alt for at De Jong og Arthur bliver de nye Xavi og Ini

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

€35m agreement between Chelsea & Real Madrid for the transfer of Thibaut Courtois, 4-year contract, according to RMC.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

A$AP skrev:
€35m agreement between Chelsea & Real Madrid for the transfer of Thibaut Courtois, 4-year contract, according to RMC.
Det var fandeme lidt for en spiller at Courtois klasse :eek:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

Kontraktudløb næste år.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg ved ikke hvorfor men det skræmmer mig ikke rigtigt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af B-Freak »

Synes godt snart vi kunne hente De Jong!
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:Jeg ved ikke hvorfor men det skræmmer mig ikke rigtigt.
Hellere ikke her. Courtois er en dygtig målmand bevares, og han kan have nogle helt sindssyge aftener, hvor hna laver Cech pre-injury.

Men han kan fandme også have sine blunder eller episoder, hvor man føler han ikke gjorde det maksimale.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

Bild | Bayern's sale list: Boateng (allowed to negotiate with clubs, still no offers), Vidal (Club wants cash from his sale, should make way for Goretzka), Thiago (might leave, wants to return to Barça), Bernat (player in no rush to leave, wants a big signing on fee in 2019)

Thiago: Contract runs until 2021 but could leave this summer. The player's wish is to return to Barça, however, new Real Madrid manager Lopetegui who was Thiago's boss in Spain reportedly wants him in Madrid.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

A$AP skrev:
Bild | Bayern's sale list: Boateng (allowed to negotiate with clubs, still no offers), Vidal (Club wants cash from his sale, should make way for Goretzka), Thiago (might leave, wants to return to Barça), Bernat (player in no rush to leave, wants a big signing on fee in 2019)

Thiago: Contract runs until 2021 but could leave this summer. The player's wish is to return to Barça, however, new Real Madrid manager Lopetegui who was Thiago's boss in Spain reportedly wants him in Madrid.
Man kan aldrig finde noget garanti for skader, men hvis man kan ud fra lægeligt vurdering anse, at alle forudsætningerne er der for, at Thiago kan blive en troværdig spiller, som man ved, at han ikke vil i gå i stykker, burde vi gå all in.

Og vi bør også overveje Bernat ovenikøbet. Medmindre han koster et hovedløst sum, ville han være en fantastisk konkurrent til Alba.

Digne passer ikke vores spil. Han er ikke for offensiv, og hans spil er mere baseret på at kunne slå mere indlæg og psille lidt dybere end at være en aggressiv back, der flyver op og ned og mest går til baglinjen for at kunne give os den nødvendige penetration, det her hold har brug for, når en som Coutinho, der pt. er vores venstre kant, 9 ud af 10 gange søger ind i banen.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/avis- ... unier.html

Spændene hvis det er rigtigt at vi går efter Meunier som er HB, så vi kan få Roberto op som CM igen :glad:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/med ... r-alisson/

Er han virkelig så god? Indrømmet jeg har ikke set så mange kampe med ham men i dem jeg har virker han ikke som noget specielt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/med ... r-alisson/

Er han virkelig så god? Indrømmet jeg har ikke set så mange kampe med ham men i dem jeg har virker han ikke som noget specielt.
Han er rigtig, rigtig god. Flax nævnte noget med målmænd og xGA i forbindelse med De Geas præstationer ved VM, og jeg tjekkede tallene for en række forskellige målmænd, hvor Alisson var en af dem, der havde forhindret flest expected goals (selvom jeg stadig er lidt skeptisk overfor metoden - helt specifikt at metoden ikke kan skelne mellem skud forbi mål, og skud der bliver reddet eller pareret.) Som jeg lige husker det på stående fod, var den egentlige goals against 6 mål lavere end xGA med Alisson på mål, hvor kun ter Stegen, Oblak og De Gea havde været bedre. Jeg tjekker lige tallene senere, jeg har dem et eller andet sted.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/med ... r-alisson/

Er han virkelig så god? Indrømmet jeg har ikke set så mange kampe med ham men i dem jeg har virker han ikke som noget specielt.
Skulle lige til at skrive det samme. Han vil være en fantastisk forstærkning for Liverpool, når man sammenligner med smørhandskerne Mignolet og Karius, men jeg har ikke set nok til Allison til at vurdere, at han skulle være god nok til 66 mio. pund

Hvis det køb går igennem, vil transfermarkedet fremadrettet også blive fuldstændig gennemkneppet nu for målmand, da målmand hidtil ofte er blevet handlet en del under markedsprisen for markspillere selvfølgelig.

Nu kan vi nok forvente, at hvis en som MAtS, Oblak, de Gea, at deres respektive klubber vil kræve måske 3-cifret millionbeløb for dme.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 17 gæster