Cykling

Anden sport uden forbindelse til Barca

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Cykling

Indlæg af Xavi6Smede »

Eftersigende tabte Valverde kæden kort før toppen. Og alligevel kom han med over blandt de forreste!! Han bliver farlig.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Cykling

Indlæg af Flax_Generous »

Xavi6Smede skrev:Eftersigende tabte Valverde kæden kort før toppen. Og alligevel kom han med over blandt de forreste!! Han bliver farlig.
Landa, Quintana og Valverde (hvis det med kæden passer) så stærke ud. De burde kunne true Sky, men problemet er jo bare, at de næppe kommer til at køre for hinanden. De kunne lige så godt have været på tre forskellige hold, og det gør dem altså noget mindre farlige for Sky.

I øvrigt tror jeg, at i morgen bliver en lige så stor fuser som i dag. La Rosière er et dårligt afslutningsbjerg, særligt i modvind, og på torsdag venter Alpe d'Huez. Det eneste som taler for lidt action i morgen er etapens længde.

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Cykling

Indlæg af Xavi6Smede »

Den med Valverde er god nok.

ALEJANDRO VALVERDE: "Se me ha salido la cadena en el final de la Colombière y he tenido que meterla en marcha para regresar al grupo. Sky ha llevado un ritmo bastante rápido y ha resultado ser una etapa bastante dura. Mañana, con un día tan intenso, puede pasar de todo"

Jeg kan ikke spansk, men google translate bekræfter det :grin:

gygfo

Re: Cykling

Indlæg af gygfo »

US Postel og Sky. Same Same

Armstrong og Froome. Same Same


Cykelsporten mangler Pantanis magi

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Cykling

Indlæg af Xavi6Smede »

Flax_Generous skrev:
Xavi6Smede skrev:Eftersigende tabte Valverde kæden kort før toppen. Og alligevel kom han med over blandt de forreste!! Han bliver farlig.
Landa, Quintana og Valverde (hvis det med kæden passer) så stærke ud. De burde kunne true Sky, men problemet er jo bare, at de næppe kommer til at køre for hinanden. De kunne lige så godt have været på tre forskellige hold, og det gør dem altså noget mindre farlige for Sky.

I øvrigt tror jeg, at i morgen bliver en lige så stor fuser som i dag. La Rosière er et dårligt afslutningsbjerg, særligt i modvind, og på torsdag venter Alpe d'Huez. Det eneste som taler for lidt action i morgen er etapens længde.
Så vælger jeg naivt at tro på drama i morgen. Længden, hårdheden, medvind.. Hvis ikke et stærkt men ufarligt udbrud slipper afsted på de første 12 km inden foden på Montee de Bisanne, så bliver det modbydeligt fra starten af! Især efter en så hård dag, som i dag trods alt har været.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Cykling

Indlæg af Flax_Generous »

Der er vist også gode chancer for regn. Så skal det nok blive dramatisk.

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Cykling

Indlæg af Xavi6Smede »

Pudsigt. Jeg har set det skulle blive solrigt og pisse varmt!

En gruppe med Cavendish, Kittel og Groenewegen kom i mål 28 sekunder før tidsgrænsen. De må ryste i bukserne med tanke på i morgen.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Cykling

Indlæg af Flax_Generous »

Ja, Michael Rasmussen er åbenbart ikke en troværdig meteorolog. De fleste steder skriver sol og vindstille.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cykling

Indlæg af Blaugrana92 »

Flax_Generous skrev:Ja, Michael Rasmussen er åbenbart ikke en troværdig meteorolog. De fleste steder skriver sol og vindstille.
Er der egentlig nogle områder, hvor Michael Rasmussen er troværdig?

Apropos danske cykelkoryfæer, så har Jakob Piil hus meget tæt på der, hvor jeg er i Catalonien. Man skal bare lige forcere en stigning, med et snit på 14% over 1,4 km for at komme derop. Jeg prøvede den anden dag. Jeg kom op, men jeg ville lyve, hvis jeg sagde, at jeg ikke var af cyklen på noget tidspunkt. :lol:

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Cykling

Indlæg af Antimadridista »

Blaugrana92 skrev:
Flax_Generous skrev:Ja, Michael Rasmussen er åbenbart ikke en troværdig meteorolog. De fleste steder skriver sol og vindstille.
Er der egentlig nogle områder, hvor Michael Rasmussen er troværdig?

Apropos danske cykelkoryfæer, så har Jakob Piil hus meget tæt på der, hvor jeg er i Catalonien. Man skal bare lige forcere en stigning, med et snit på 14% over 1,4 km for at komme derop. Jeg prøvede den anden dag. Jeg kom op, men jeg ville lyve, hvis jeg sagde, at jeg ikke var af cyklen på noget tidspunkt. :lol:

Svækling;)

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Cykling

Indlæg af Antimadridista »

Som Nibali er inde på her, så er der bare nærmest intet at gøre...ved godt at Sky er i deres gode ret, men det er bare så skævvridende med de muskler de har.

http://sport.tv2.dk/cykling/2018-07-18- ... ger-nibali

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Cykling

Indlæg af Antimadridista »

Kunne være fedt hvis de forsøger på Bisanne, stiger næsten 9.5 i snit de sidste knap 7 km! Men det er jo nok mere end tvivlsomt..

Ellers så stiger col de Pre med over 9.5 i snit fra km 6-12 af de knap 13 km opstigning. DER skal det være!

Sidste mulighed er de midterste 6 km på den afsluttende stigning. Ca 8 i snit. Men har de ikke fået ødelagt toget inden da, er der intet at gøre..

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Cykling

Indlæg af Flax_Generous »

Jeg har langsomt men sikkert overbevist mig selv om at der bliver kørt væddeløb i dag. Movistar og co. må da ville et eller andet. Så nu er jeg klar til at blive skuffet.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cykling

Indlæg af Blaugrana92 »

Antimadridista skrev:
Blaugrana92 skrev:
Flax_Generous skrev:Ja, Michael Rasmussen er åbenbart ikke en troværdig meteorolog. De fleste steder skriver sol og vindstille.
Er der egentlig nogle områder, hvor Michael Rasmussen er troværdig?

Apropos danske cykelkoryfæer, så har Jakob Piil hus meget tæt på der, hvor jeg er i Catalonien. Man skal bare lige forcere en stigning, med et snit på 14% over 1,4 km for at komme derop. Jeg prøvede den anden dag. Jeg kom op, men jeg ville lyve, hvis jeg sagde, at jeg ikke var af cyklen på noget tidspunkt. :lol:
Svækling;)
Ja, jeg har også overvejet at få installeret et par nye ben, så det kan gå bedre næste gang.

Jeg undrede mig faktisk over, at de aldrig er sluttet på den i Volta a Catalunya eller Vuelta'en. Det er lige en Valverde-stigning, og den havde været fuldstændig perfekt for Purito. Hans navn står i øvrigt en milliard gange, når man kører Els Àngels fra Madremanya. Forfærdelig stigning, jeg hader den.

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Cykling

Indlæg af Xavi6Smede »

Hvis Sky upresset får lov at tage kontrol på første stigning, så sker der ingenting i dag. Som Valverde har sagt.. Enten bliver det et festfyrværkeri, ellers sker der ingenting. Og festfyrværkeri bliver det næppe :roll:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst