Philippe "Coutinho" Correia

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 14 - Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:Ja. Det er meget, meget mere værd for chelsea at gøre alt hvad de overhovedet kan for at holde på ham. Der er ikke ret mange stjerner i fodbold og dem der er er sindssygt svære at købe. Chelsea ved godt at de vil være mere end svært at finde en spiller der bare er tæt på hazards niveau. Og hvad kan man så bruge pengene til? Jeg er overbevist om at de langt hellere vil miste 100 mio i værdi ved et evt salg og forsøge at vi hazard at de har et spændende projekt fremfor at sælge nu.
nej, de vil ikke.

Hvis Hazard ikke gider Chelsea mere, så laver han bare en Dembele. Han møder ikke ind til træning, han dukker ikke op på træningsbanen, han vil ikke spille kampe. Det er der ingen klubber, der er interesseret i at have at gøre med en spiller, de ved, de kan tjene massevis af penge, men i stedet gå til spilde.

Så kan Chelsea gøre hvad de vil. Hvis spilleren ikke vil, så går han ikke ind på banen.

Du glemmer ligeledes, at Chelsea solgte Matic for sølle 40 mio. pund til Manchester United. Deres direkte kandidat solgte de en af deres bærende kræfter til.

Kommer Hazard men en transfer request, så stiller Chelsea sig på ingen måder i vejen, og hazard gider åbenlyst ikke Chelsea mere. Den klub er så langt ude og skide.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: 14 - Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Xavi6Smede »

MessiPogba skrev:
Piquénbauer skrev:Ja. Det er meget, meget mere værd for chelsea at gøre alt hvad de overhovedet kan for at holde på ham. Der er ikke ret mange stjerner i fodbold og dem der er er sindssygt svære at købe. Chelsea ved godt at de vil være mere end svært at finde en spiller der bare er tæt på hazards niveau. Og hvad kan man så bruge pengene til? Jeg er overbevist om at de langt hellere vil miste 100 mio i værdi ved et evt salg og forsøge at vi hazard at de har et spændende projekt fremfor at sælge nu.
nej, de vil ikke.

Hvis Hazard ikke gider Chelsea mere, så laver han bare en Dembele. Han møder ikke ind til træning, han dukker ikke op på træningsbanen, han vil ikke spille kampe. Det er der ingen klubber, der er interesseret i at have at gøre med en spiller, de ved, de kan tjene massevis af penge, men i stedet gå til spilde.

Så kan Chelsea gøre hvad de vil. Hvis spilleren ikke vil, så går han ikke ind på banen.

Du glemmer ligeledes, at Chelsea solgte Matic for sølle 40 mio. pund til Manchester United. Deres direkte kandidat solgte de en af deres bærende kræfter til.

Kommer Hazard men en transfer request, så stiller Chelsea sig på ingen måder i vejen, og hazard gider åbenlyst ikke Chelsea mere. Den klub er så langt ude og skide.
Eller klubben kan gøre som Leicester med Mahrez. Der er ingen spillere, der er interesseret i at bruge sin bedste fodboldalder på at sidde på tribunen.
Jeg afviser ikke at Hazard kan ende med at have en nogenlunde realistisk pris fordi hans kontrakt snart udløber, men du stiller det alt for simpelt op. Vi fik ikke Dembele fordi han skabte sig, vi fik ham fordi vi gjorde en 20-årig med en enkelt rigtig lovende sæson i Tyskland, til verdens næstdyreste spiller i historien. Hazard er en helt anden kaliber end Dembele var, og Chelsea er helt anden økonomisk størrelse end Dortmund er.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 14 - Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af MessiPogba »

Xavi6Smede skrev:
MessiPogba skrev:
Piquénbauer skrev:Ja. Det er meget, meget mere værd for chelsea at gøre alt hvad de overhovedet kan for at holde på ham. Der er ikke ret mange stjerner i fodbold og dem der er er sindssygt svære at købe. Chelsea ved godt at de vil være mere end svært at finde en spiller der bare er tæt på hazards niveau. Og hvad kan man så bruge pengene til? Jeg er overbevist om at de langt hellere vil miste 100 mio i værdi ved et evt salg og forsøge at vi hazard at de har et spændende projekt fremfor at sælge nu.
nej, de vil ikke.

Hvis Hazard ikke gider Chelsea mere, så laver han bare en Dembele. Han møder ikke ind til træning, han dukker ikke op på træningsbanen, han vil ikke spille kampe. Det er der ingen klubber, der er interesseret i at have at gøre med en spiller, de ved, de kan tjene massevis af penge, men i stedet gå til spilde.

Så kan Chelsea gøre hvad de vil. Hvis spilleren ikke vil, så går han ikke ind på banen.

Du glemmer ligeledes, at Chelsea solgte Matic for sølle 40 mio. pund til Manchester United. Deres direkte kandidat solgte de en af deres bærende kræfter til.

Kommer Hazard men en transfer request, så stiller Chelsea sig på ingen måder i vejen, og hazard gider åbenlyst ikke Chelsea mere. Den klub er så langt ude og skide.
Eller klubben kan gøre som Leicester med Mahrez. Der er ingen spillere, der er interesseret i at bruge sin bedste fodboldalder på at sidde på tribunen.
Jeg afviser ikke at Hazard kan ende med at have en nogenlunde realistisk pris fordi hans kontrakt snart udløber, men du stiller det alt for simpelt op. Vi fik ikke Dembele fordi han skabte sig, vi fik ham fordi vi gjorde en 20-årig med en enkelt rigtig lovende sæson i Tyskland, til verdens næstdyreste spiller i historien. Hazard er en helt anden kaliber end Dembele var, og Chelsea er helt anden økonomisk størrelse end Dortmund er.
Hvis vores bestyrelse havde været gode ved et forhandlingsbord, havde de nok også været i stand til at få Dembeles til en lavere pris.

Sandheden er bare, at en spiller har magten i dag. En kontrakt er værdiløs, det moment en spiller ikke forpligter sig til den. Vi har set det i flere omgange.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14 - Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Piquénbauer »

Ok så hazard skal bare lave en dembele og vores ledelse skal blive bedre til at forhandle og så har vi hazard til 150 mio.

Det er sgu nemt. Det må være fremgangsmåden fra nu af.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 14 - Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af emo »

Det gik da med Dembele altså kujon metoden, at nægte at spille for sit hold.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14 - Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Piquénbauer »

Ja præcis! Det er vejen frem. Hvis man vil væk så skal man bare strejke!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 14 - Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af zqa »

Spilleren har magten? Right.
Det ses tydeligt et utal af gange i hvert transfervindue.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 14 - Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Norbit »

Er der nogle der kan linke mig til et Coutinho billede? Orker ikke se Neymar på min profil længere! :-D
Alt endet end Ney er godkendt.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 14 - Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Drake »

Norbit skrev:Er der nogle der kan linke mig til et Coutinho billede? Orker ikke se Neymar på min profil længere! :-D
Alt endet end Ney er godkendt.
En af de her? :smile:

Billede
Billede
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 14 - Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Norbit »

Drake skrev:
Norbit skrev:Er der nogle der kan linke mig til et Coutinho billede? Orker ikke se Neymar på min profil længere! :-D
Alt endet end Ney er godkendt.
En af de her? :smile:

Billede
Billede
Hvordan fixer man størrelsen?
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 14 - Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Norbit »

Fandt noget endnu bedre. Endeligt.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: 14 - Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af De La Barça »

Coutinho har nu fået portugisisk pas: https://www.mundodeportivo.com/futbol/f ... barca.html

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14 - Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Piquénbauer »

Hold nu op det er fedt! Og nu behøver vi ikke sælge Mina. Hvis han bliver solgt så er det fordi man ikke tror på ham.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 14 - Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af MessiPogba »

Hvordan kan man egentligt så nemt få et pas, når Coutinho ikke har noget tilhørsforhold til Portugal andet end måske en eller anden bedstefar eller forfædre?

Jeg aner jo ikke som sagt om de andrel ande, men jeg tvivler, det ville være så nemt for en fodboldspiller, hvis han skulle få dansk pas, fordi en af hans forfædre er danske.

Køber man sig til det eller hvad sker der?

EDIT: jeg kan se, det er pga. konen? Men det giver stadigvæk ikke nogen mening?

Og det er ikke kun Portugal, de er også andre lande såsom Italien, Spanien og sådan, at fodboldspillere ekstremt nemt får pas.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: 14 - Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af De La Barça »

MessiPogba skrev:Hvordan kan man egentligt så nemt få et pas, når Coutinho ikke har noget tilhørsforhold til Portugal andet end måske en eller anden bedstefar eller forfædre?

Jeg aner jo ikke som sagt om de andrel ande, men jeg tvivler, det ville være så nemt for en fodboldspiller, hvis han skulle få dansk pas, fordi en af hans forfædre er danske.

Køber man sig til det eller hvad sker der?

EDIT: jeg kan se, det er pga. konen? Men det giver stadigvæk ikke nogen mening?

Og det er ikke kun Portugal, de er også andre lande såsom Italien, Spanien og sådan, at fodboldspillere ekstremt nemt får pas.
Som du skriver så er det pga. Coutinhos kone, der er portugiser. Så vidt jeg har forstået så er det nogle EU-regler, der har gjort det muligt.

I Spanien kan du få statsborgerskab hvis du har været i landet uafbrudt i vist nok fem år. Derudover er der specielle regler hvis du kan bevise at du har aner i landet. Det er derfor mange sydamerikanere hurtigt kan få spansk eller italiensk pas, da de ofte har bedsteforældre eller andet, der er emigreret til Sydamerika. Messis ene bedstemor er f.eks. fra Italien.

Visca el Barça i Visca Catalunya

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 11 gæster