VM 2018

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: VM 2018

Indlæg af LeoMessi »

Antimadridista skrev:
LeoMessi skrev:Det er ret sjovt, at VM finalen ikke har rykket på særligt meget.

Modrić er gået fra odds 6 --> 5, mens Mbappé stadig er på odds 11, altså det samme, så VM finalen har åbenbart ingen betydning haft for ham.
Der MÅ blive ændret på de odds. Andet kan jeg ikke forestille mig. Giver jo heller ingen mening at modric går ned og mbappe står stille!!
Modrić har i hvert fald lige vundet titlen som den bedste spiller ved VM 2018 (Golden Ball). Om det ændrer noget ved jeg ikke, men selv hvis der gør så bliver det ikke nok. Jeg er helt sikker på, at Cristiano Ronaldo igen vinder Ballon d'Or.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: VM 2018

Indlæg af B-Freak »

LeoMessi skrev:
Antimadridista skrev:
LeoMessi skrev:Det er ret sjovt, at VM finalen ikke har rykket på særligt meget.

Modrić er gået fra odds 6 --> 5, mens Mbappé stadig er på odds 11, altså det samme, så VM finalen har åbenbart ingen betydning haft for ham.
Der MÅ blive ændret på de odds. Andet kan jeg ikke forestille mig. Giver jo heller ingen mening at modric går ned og mbappe står stille!!
Modrić har i hvert fald lige vundet titlen som den bedste spiller ved VM 2018 (Golden Ball). Om det ændrer noget ved jeg ikke, men selv hvis der gør så bliver det ikke nok. Jeg er helt sikker på, at Cristiano Ronaldo igen vinder Ballon d'Or.
Ville være tyveri...
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: VM 2018

Indlæg af JonasV »

Frankrigs hold består af 95% douchebags. Rundt regnet.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg ville lige hæve den til 97%.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Luis Enrique »

Antimadridista skrev: Modrics rolle er jo meget anderledes end de to belgieres
Meget vil jeg nu ikke sige. Belgiernes styrke var vel netop, at Hazard og de Bruyne vekslede mellem at udfylde den rolle, Modric havde for det opbyggende kroatiske spil i deres første fem kampe, i praksis fire af dem.

Når jeg får sovet på det her VM, er det i øvrigt belgierne, jeg husker for den bedste præstation.
LeoMessi skrev: Modrić har i hvert fald lige vundet titlen som den bedste spiller ved VM 2018 (Golden Ball).
Det kan kun bekræfte, at de kåringer er nært forbundne med turneringens udfald; at der handles i porten og gives og tages. Det er dog en gradsdiskussion, for jeg havde udpeget Hazard, Griezmann og Modric i nævnte rækkefølge.

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: VM 2018

Indlæg af LeoMessi »

B-Freak skrev:
LeoMessi skrev:
Antimadridista skrev:
LeoMessi skrev:Det er ret sjovt, at VM finalen ikke har rykket på særligt meget.

Modrić er gået fra odds 6 --> 5, mens Mbappé stadig er på odds 11, altså det samme, så VM finalen har åbenbart ingen betydning haft for ham.
Der MÅ blive ændret på de odds. Andet kan jeg ikke forestille mig. Giver jo heller ingen mening at modric går ned og mbappe står stille!!
Modrić har i hvert fald lige vundet titlen som den bedste spiller ved VM 2018 (Golden Ball). Om det ændrer noget ved jeg ikke, men selv hvis der gør så bliver det ikke nok. Jeg er helt sikker på, at Cristiano Ronaldo igen vinder Ballon d'Or.
Ville være tyveri...
At Ronaldo er skiftet til Juventus og af den grund har været det helt store samtaleemne over VM, har også hjulpet ham, da han hele tiden gør sig relevant. Scorer han eksempelvis et hattrick for Juventus i en Serie A kamp, så vil verden igen gå helt amok.

Når der bliver stemt som der nu engang til Ballon d'Or, så har selv det, at være relevant i medierne også en betydning.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Antimadridista »

LeoMessi skrev:
Antimadridista skrev:
LeoMessi skrev:Det er ret sjovt, at VM finalen ikke har rykket på særligt meget.

Modrić er gået fra odds 6 --> 5, mens Mbappé stadig er på odds 11, altså det samme, så VM finalen har åbenbart ingen betydning haft for ham.
Der MÅ blive ændret på de odds. Andet kan jeg ikke forestille mig. Giver jo heller ingen mening at modric går ned og mbappe står stille!!
Modrić har i hvert fald lige vundet titlen som den bedste spiller ved VM 2018 (Golden Ball). Om det ændrer noget ved jeg ikke, men selv hvis der gør så bliver det ikke nok. Jeg er helt sikker på, at Cristiano Ronaldo igen vinder Ballon d'Or.
Havde Kroatien vundet, havde modric fået ballon 100%. Det her var en livline til Ronaldo. Men hvorfor ikke Mbappe? Han har da været lige så afgørende for dette guld, som Ronaldo var for CL..den pr maskine!!! Fra januar: Ronaldo den bedste nogensinde....

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: VM 2018

Indlæg af Lopezzz »

Hvis der var ikke krig i Jugoslavien så vil Modric vinde VM og BDO men desværre han kommer nu fra et lille land på Balkan som mange er ligeglad med :)
Så hans navn bruges ikke ret meget i medierne. Han er heller ikke Don Juan som Cristiano.
BDO = Champions League + Medierne
MDCCCXCIX

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: VM 2018

Indlæg af zqa »

Stop dig selv.
#jesuisSheep

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: VM 2018

Indlæg af B-Freak »

Sampaoli fyret!
Jorge Sampaoli er færdig som argentinsk landstræner, meddeler det argentinske fodboldforbund på sin hjemmeside.
Senest rettet af B-Freak søn jul 15, 2018 9:47 pm, rettet i alt 1 gang.
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: VM 2018

Indlæg af Lopezzz »

zqa skrev:Stop dig selv.
Stop DIG selv man og gå hjem og chill
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: VM 2018

Indlæg af Lopezzz »

Gad vide hvad de to skal lave i aften...
MDCCCXCIX

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Er det bare mig, eller ku man ikke argumentere for, at Varane har været den bedste franskmand ved VM? Griezmann synes jeg ikke, at han har strålet som så.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: VM 2018

Indlæg af Lopezzz »

LM10
Billede

CR7 ikke inviteret :razz:
Billede
MDCCCXCIX

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Blaugrana92 »

Luis Enrique skrev:Det med Modric som turneringens store oplevelse er nu altså også en sandhed med modifikationer. Modric havde ikke meget at byde på i semfinalen og finalen. I øvrigt da det gjaldt mest.

Hazard og de Bruyne var vel de to der præsterede mest konsistent og på det højeste niveau, hele turneringen igennem.
Ivan Perisic og Marcelo Brozovic har været Kroatiens ubesungne helte, Perisic i mindre grad end Brozovic. Brozovic reddede Kroatiens midtbane, der reelt havde det rigtig svært mod Nigeria i deres første kamp. Nigeria sad på rigtig meget af spillet, og Rakitic og Modric kunne ikke rigtigt få fat på midtbanen. Det ændrede tilføjelsen af Brozovic på, og i de fleste kampe siden, har Kroatien vundet slaget om midtbanen.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster