Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Flax_Generous »

LeoMessi skrev:Så du tror ikke på, at Real Madrid - med de rigtige indkøb - kan blive bedre uden ham? (Hvad der menes med bedre er, at vinde flere titler).
Tjo, i teorien kan Real Madrid godt blive bedre uden Ronaldo. Jeg har selvfølgelig meget svært ved at se dem vinde fire Champions League-titler over de næste fem år, men det ville også være svært selv med Ronaldo på holdet. Men med de rigtige indkøb kan de naturligvis godt vinde mesterskabet næste sæson.

Min pointe er altså ikke, at Real Madrid er totalt chanceløse uden Ronaldo. Min pointe er, at de lige nu er markant svækkede, og at det bliver sværere end folk herinde forestiller sig at erstatte Ronaldos målfarlighed. Det kræver nemlig, at de nuværende angribere holder sig skadesfri og i absolut målhopla og de samtidig succesfuldt suppleres med et par af verdens bedste offensive spillere. Det er ikke utænkeligt, det sker, men det er et stort spørgsmålstegn.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/hazar ... barca.html

Vi må droppe Hazard, den kommende RM scum! :mad:

Og vi kommer heller ikke til at få en verdensklasse CM, så hvad er der tilbage. Dybala? Men ham og messi kan ikke spille sammen åbenbart :roll:

Jeg kan ikke så vi kommer til at forstærke os nok til at vi kunne vinde CL, og tror RM går all in på Ligaen og vinder den.

Så tror ikke vi ender med noget titler denne sæson, måske CDR med med tror jeg vi kommer til at sætte mindre fokus på, og der med tror jeg ikke vi vinder den heller.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Flax_Generous skrev:
LeoMessi skrev:Så du tror ikke på, at Real Madrid - med de rigtige indkøb - kan blive bedre uden ham? (Hvad der menes med bedre er, at vinde flere titler).
Tjo, i teorien kan Real Madrid godt blive bedre uden Ronaldo. Jeg har selvfølgelig meget svært ved at se dem vinde fire Champions League-titler over de næste fem år, men det ville også være svært selv med Ronaldo på holdet. Men med de rigtige indkøb kan de naturligvis godt vinde mesterskabet næste sæson.

Min pointe er altså ikke, at Real Madrid er totalt chanceløse uden Ronaldo. Min pointe er, at de lige nu er markant svækkede, og at det bliver sværere end folk herinde forestiller sig at erstatte Ronaldos målfarlighed. Det kræver nemlig, at de nuværende angribere holder sig skadesfri og i absolut målhopla og de samtidig succesfuldt suppleres med et par af verdens bedste offensive spillere. Det er ikke utænkeligt, det sker, men det er et stort spørgsmålstegn.

Det er jo det... er de svækket uden CR nu?

Med efterårs versionen af CR er de da styrket! Hans forårs version har været ligeså god som han var før i tiden gennem hele sæsonen.. men hele reals hold har i den grad samtidig været tilsmilet af et ufattelig held og marginaler jeg aldrig har set før over 3 sæsoner...

Man er nødt til at være realistisk med CR’s form i de kommende sæsoner.. vil hans efterårs version blive længere og længere, samtidig med at han er nødt til at dosere antal kampe... eller vil hans forårs version pludselig blive længere og længere og samtidig kunne spille flere og flere kampe med samme niveau?

Jeg tror Real har realistisk set at hans efterårs version sandsynligvis vil blive længere og længere samt han kan præstere over færre og færre kampe..

Derfor er det i den kontekst at man kan sige at Real er styrket af hans afsked, da han jo ikke i de kommende sæsoner sandsynligvis vil blive CR anno 2010...
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Flax_Generous »

Så du synes ikke, at de er svækket lige nu? Så selv hvis Real Madrid ikke køber ind, så er de ikke for alvor blevet dårligere af Ronaldos afsked? Jeg synes, at det er at tale Ronaldo meget ned.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Drake skrev:http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/hazar ... barca.html

Vi må droppe Hazard, den kommende RM scum! :mad:

Og vi kommer heller ikke til at få en verdensklasse CM, så hvad er der tilbage. Dybala? Men ham og messi kan ikke spille sammen åbenbart :roll:

Jeg kan ikke så vi kommer til at forstærke os nok til at vi kunne vinde CL, og tror RM går all in på Ligaen og vinder den.

Så tror ikke vi ender med noget titler denne sæson, måske CDR med med tror jeg vi kommer til at sætte mindre fokus på, og der med tror jeg ikke vi vinder den heller.
Det er da helt vildt så negativ man kan være.

Sidste sæson tabte vi en kamp i hver turnering. Og vi står markant bedre nu end sidste sæson med dembele og cou spillet ind, den nye træner er på plads og bedre bredde er købt. Samtidig har vores største konkurrent sagt farvel til deres træner og en spiller der ca leverer 50 mål pr sæson.

Jeg ved godt at du pr princip skal være negativ og fremtiden ser sort ud osv. Men som jeg ser det så går vi ind til sæsonen som favorit til stort set alt. Vi har sgu ikke brug for hazard og andet bling for at spille med.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Kan i ikke flytte snakken om Ronaldo over i hans tråd???? :smile:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Flax_Generous skrev:Så du synes ikke, at de er svækket lige nu? Så selv hvis Real Madrid ikke køber ind, så er de ikke for alvor blevet dårligere af Ronaldos afsked? Jeg synes, at det er at tale Ronaldo meget ned.
Nej det er at være realistisk i forhold til hans sidste 2 sæsoner, form og antal kampe han har været nødt til at dosere. Ingenting tyder på at han vil kunne tilbyde det samme, kun mindre og mindre i de kommende sæsoner.

I stedet for at sige at jeg taler ham ned, kunne jeg jo sige at du taler ham op.

Hvorfor ville Real ikke give ham det han forlangte?

Du er nødt til at være realistisk med en spiller der fylder 34 til februare og som de seneste 2 sæsoner har haft en efterårs version der har svækket hele holdet.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Flax_Generous »

SpillerSomMESSI skrev:Nej det er at være realistisk i forhold til hans sidste 2 sæsoner, form og antal kampe han har været nødt til at dosere. Ingenting tyder på at han vil kunne tilbyde det samme, kun mindre og mindre i de kommende sæsoner.

I stedet for at sige at jeg taler ham ned, kunne jeg jo sige at du taler ham op.

Hvorfor ville Real ikke give ham det han forlangte?

Du er nødt til at være realistisk med en spiller der fylder 34 til februare og som de seneste 2 sæsoner har haft en efterårs version der har svækket hele holdet.
Lad os være uenige - og så stoppe med at forpeste den her tråd yderligere. :-)

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Piquénbauer skrev:
Drake skrev:http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/hazar ... barca.html

Vi må droppe Hazard, den kommende RM scum! :mad:

Og vi kommer heller ikke til at få en verdensklasse CM, så hvad er der tilbage. Dybala? Men ham og messi kan ikke spille sammen åbenbart :roll:

Jeg kan ikke så vi kommer til at forstærke os nok til at vi kunne vinde CL, og tror RM går all in på Ligaen og vinder den.

Så tror ikke vi ender med noget titler denne sæson, måske CDR med med tror jeg vi kommer til at sætte mindre fokus på, og der med tror jeg ikke vi vinder den heller.
Det er da helt vildt så negativ man kan være.

Sidste sæson tabte vi en kamp i hver turnering. Og vi står markant bedre nu end sidste sæson med dembele og cou spillet ind, den nye træner er på plads og bedre bredde er købt. Samtidig har vores største konkurrent sagt farvel til deres træner og en spiller der ca leverer 50 mål pr sæson.

Jeg ved godt at du pr princip skal være negativ og fremtiden ser sort ud osv. Men som jeg ser det så går vi ind til sæsonen som favorit til stort set alt. Vi har sgu ikke brug for hazard og andet bling for at spille med.
Det er meget fedt at du altid er så positiv, det ville jeg også gerne være :thumbup:

Men vores midt er stadig ikke god nok til at skabe, der skal Messi stadig stå for det. Og vores brede er stdig heller ikke god nok til en hel sæson.
Selv om vi har fået Coutinho som også er kreativ, så er det ikke helt nok, der mangler vi en verdensklasse kreativ CM, men lader til at vi ikke kan få det, og der kommer Hazard ind i billedet som en løsning på det, men ham kan vi heller ikke få
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Det er meget fedt at du altid er så positiv, det ville jeg også gerne være
Men det er jeg ikke. Jeg kan se flere problemer men fordi man ikke automatisk fremhæver en negativ vinkel eller råber de samme negative floskler (vi er ringe til at købe, sælge osv) så er man en jubeloptimist. Alt er ikke sort/hvidt og det kan ikke påpeges nok når man har at gøre med en så kronisk negativ fanbase som barcas og det endda på nettet hvor folk ikke rigtigt kommer for at glæde sig men derimod for at brokke sig.
stdig heller ikke god nok til en hel sæson.
Selv om vi har fået Coutinho som også er kreativ, så er det ikke helt nok, der mangler vi en verdensklasse kreativ CM, men lader til at vi ikke kan få det, og der kommer Hazard ind i billedet som en løsning på det, men ham kan vi heller ikke få
Hvorfor mangler vi absolut en kreativ cm? Hvad nu hvis vi spiller 4231? Problemet er at hvis man har en klar forventning om en bestemt måde holdet skal spille på så kræver det nogle bestemte roller. Det er meget firkantet og når man ser på det på den måde så er det klart at man bliver skuffet (ender med lave forventninger) da ledelsen jo ikke nødvendigvis deler denne plan/dette syn på hvad man skal gøre fremadrettet.

Jeg forholder mig til det store billede. Sidste sæson var valverde ny, vi mistede ney, erstatningen blev skadet og vi var nødsaget til at spille et meget balanceret system uden kreativitet fra andre end Messi. Alligevel tog vi en double og det kunne være blevet til så meget mere hvis holdet ikke var faldet af på den.

Men hvis vi ser på det hold og det vi kommer til at gå ind med til denne sæson så synes jeg klart vi står bedre. Valverde kender truppen og kommer til at have en trup der passer bedre til ham (man får solgt ud i Luchos køb) og Cou/dembele vil være spillet ind og de 2 vil bringe en masse kreativitet i forhold til sidste sæson. Man har fået købt en ung starter fra sevilla som breddespiller samt et af de største cm talenter overhovedet og så er der snak om rabiot og willian der på trods af ikke at være mine favoritter er markante opgraderinger i forhold til bredden og det vi så i sidste sæson (gomes/pau og dølle/vidal).

Så nej jeg synes simpelthen ikke at det er rigtigt at det ser ud til at vi ikke kan vinde. At vi er på røven fordi vi ikke får hentet en stjerne som hazard. Vi vil kunne stille med følgende opstilling (bare et eksempel - der er mange flere muligheder):

MAtS
Roberto - Pique - Umtiti - alba
Bussi
Rak - Rabiot
Dembele - Messi - Cou

Og have spillere som Lengtet, Semedo, Digne, Arthur,, Willian, Denis, Suarez osv på bænken. Det er altså noget af det bedste man overhovedet kan få. Klart en af de bedste trupper overhovedet. Og så har vi endda Messi.

Så nej jeg synes ikke jeg er synderligt optimistisk bare for at være det. Jeg er det fordi vi har et rigtigt godt hold. Fordi vi købte vores stjerner i sidste sæson. Og fordi real står i en meget mere usikker position end os.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

[@gerardromero] | Barça talked with De Jong's agent and a new offer will be presented after the first two were rejected.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Barça are preparing their third bid for De Jong. Yesterday, the club spoke with the Ajax midfielder’s agent to discuss their strategy after the two previous rejections from the Ajax director of football, Marc Overmans.

Barça want the midfielder now at all costs. [@gerardromero]
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

xaviniesta68
Indlæg: 43
Tilmeldt: man maj 22, 2017 12:03 pm
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 1 gang

Re: Transferrygter

Indlæg af xaviniesta68 »

rygterne går på at vi byder 50 mio € for De Jong, mener det er alt for dyrt for en spiller i den hollandske liga som er en væsentlig dårligere liga end den spanske. Håber vi bruger den slags penge mere fornuftig.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

[@gerardromero] | Barcelona would like to buy de Jong and Rabiot in this transfer window.
Hold da op.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Raman93 »

Ja tak til De Jong. Det var allerede tydeligt at se efter et par kampe i efteråret at han ville blive klasse. 50m er ok, han vil være endnu dyrere næste år. Heldigvis er han stor Barca fan og vil ikke spille andre steder

Rabiot må også gerne komme for min skyld.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 17 gæster